SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De reeks is veel langer hoor.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:08 schreef GiaCarangi het volgende:
Best weinig in vergelijking met andere topics
Ik kan hem niet stuccie maken en de rest ligt nog te pitten denk ik.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:14 schreef Uccie het volgende:
We moeten nog even sticky anders kan ik jullie straks niet meer vinden.
Ik ga even eten.
Dan staat dit topic vastgeroest bovenaan de topiclijst in dit NWS subforum. Net als het Feedback topic.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:14 schreef GiaCarangi het volgende:
Wat houdt dat "sticky gaan" in
dirty mind things.
quote:Op zondag 19 juli 2015 12:16 schreef Kauai het volgende:
Sticky is dat het topic bovenaan in (in dit gevaal) NWS blijft staan
Aha. Dan hebben we dus meer mensen nodigquote:Op zondag 19 juli 2015 12:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan staat dit topic vastgeroest bovenaan de topiclijst in dit NWS subforum. Net als het Feedback topic.
Nee, als een topic sticky is dan staat hij daar echt vastgeroest, of er nu iemand post of niet.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:17 schreef GiaCarangi het volgende:
Aha. Dan hebben we dus meer mensen nodig
Wat is een FA?quote:Op zondag 19 juli 2015 12:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, als een topic sticky is dan staat hij daar echt vastgeroest, of er nu iemand post of niet.
Maar dat moet een modje of een FA even doen.
FA is ForumAdmin.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:19 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Wat is een FA?oh ik dacht dat hoe meer mensen posten des te hoger het kwam en daarom sticky werd of zo
Ik ben ook nog aan het leren.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:21 schreef GiaCarangi het volgende:
Thanks voor uitleg. Sommige dingen zijn mij nog te nieuw hier.
oh, ik ben zeker gedumpt voor een jonge vrouw.quote:
Nee joh, ik dacht dat je er even niet wasquote:Op zondag 19 juli 2015 12:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh, ik ben zeker gedumpt voor een jonge vrouw.
Oh gelukkig, was al bang dat we weer ruzie moesten maken.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee joh, ik dacht dat je er even niet was
Doe even normaal mafkeesquote:Op zondag 19 juli 2015 05:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ken jij Paxcon niet
Sherlock sherlock
Ja hallo! Jij bent getrouwd hoor!quote:Op zondag 19 juli 2015 12:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh gelukkig, was al bang dat we weer ruzie moesten maken.
In Den Haag met het zelfgemaakte bier van opperkleurder denk ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
J_V, waar en wanneer is de volgende bier meet?
Zo is dat.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:52 schreef YokiKater het volgende:
Hey, we zijn sticky! Wat een topshow, nu kan iedereen ons weer vinden
Ja nee ja.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:21 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja hallo! Jij bent getrouwd hoor!
twitter:rooiereporter twitterde op zondag 19-07-2015 om 14:47:57Het is officieel ik ben de eerste broekzak filmer van Periscoop ( er keken toch nog 185 mensen mee) lol reageer retweet
Ah ja, dat zelfbrouw pakket van de hema.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Den Haag met het zelfgemaakte bier van opperkleurder denk ik.
Haha. Harryquote:Op zondag 19 juli 2015 15:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom zit jij iets te vaak hier de laatste tijd zeker?
Dat is zeer exclusief, niet veel hema's hebben datquote:Op zondag 19 juli 2015 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah ja, dat zelfbrouw pakket van de hema.
Weleens geprobeerd?quote:Op zondag 19 juli 2015 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is zeer exclusief, niet veel hema's hebben dat
Dat is gewoon de layout die ik gebruik, is alleen bij topics waar al even niet in gereageerd is.quote:Op zondag 19 juli 2015 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom zijn die vakjes met NWS erin bij jou geel?
Ah oké... weer wat geleerd.quote:Op zondag 19 juli 2015 17:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is gewoon de layout die ik gebruik, is alleen bij topics waar al even niet in gereageerd is.
Ik vind helemaal hartstikke mooi.quote:Op zondag 19 juli 2015 17:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sensuele instelling, alles is roze.
Als ik naar de Mac ga, dan doe ik dat echt nooit rond 18.00 uur. Dan wacht ik wel tot 20.00 uur of zo.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:03 schreef Mani89 het volgende:
Mcdonalds rond etenstijd is letterlijk de hel op aarde, God wat zijn kinderen toch afschuwelijke wezens.
Zo lang konden mijn ouders helaas niet wachten.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik naar de Mac ga, dan doe ik dat echt nooit rond 18.00 uur. Dan wacht ik wel tot 20.00 uur of zo.
Ja het is wel gelukt, maar ik ben bijna letterlijk die tent uit gevlucht.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:16 schreef YokiKater het volgende:
Maar heb je nu wel een Happy Meal, Mani?
Een 2-persoonsbed? Vertel...quote:Op zondag 19 juli 2015 18:16 schreef Specularium het volgende:
Nou heb ik dus een 2-persoonsbed als bouwpakket zonder tekening.
Straks heb ik waarschijnlijk een soort blokhut.
Had ik ook gedaan hoor.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja het is wel gelukt, maar ik ben bijna letterlijk die tent uit gevlucht.
Misschien kan LTKDV je wel helpen, die post wel eens in K&W.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:16 schreef Specularium het volgende:
Nou heb ik dus een 2-persoonsbed als bouwpakket zonder tekening.
Straks heb ik waarschijnlijk een soort blokhut.
Waarom een 2-persoonsbed?quote:Op zondag 19 juli 2015 18:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, nu moet ik het monteren.
Eerst eten.
Staat heel dat bed straks andersom.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien kan LTKDV je wel helpen, die post wel eens in K&W.
Ik ook. Misschien dat ik ooit een kat neem, dan kan die er mooi bij liggenquote:Op zondag 19 juli 2015 18:26 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb ook gewoon een 2-persoonsbed. Gewoon omdat dat kan.
Oja, dat kan natuurlijk ook nogquote:Op zondag 19 juli 2015 18:30 schreef KaBuf het volgende:
Ik ook tweepersoons.
Voor met m'n vriendin, DIE IK NIET HEB
Daarom een katquote:Op zondag 19 juli 2015 18:30 schreef KaBuf het volgende:
Ik ook tweepersoons.
Voor met m'n vriendin, DIE IK NIET HEB
Weet niet of die het goed gaat vinden met m'n hamster en parkieten.quote:
Toen ik nog bij m'n ma woonde, had ik op een gegeven moment een 2persoons besteld. Had een vriendin toen en dat was dus wel handigquote:Op zondag 19 juli 2015 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat ik dat altijd al had en gewoon vanuit m'n ouderlijk huis heb meegenomen?
Maar waarom, dat ligt toch helemaal niet lekker, dan kun je niet eens dwarsliggenquote:Op zondag 19 juli 2015 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, als je zo'n bed kwijt kunt, kan het natuurlijk geen kwaad. In mijn slaapkamer houd ik weinig ruimte over als ik er een 2-persoonsbed neerzet.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:36 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Toen ik nog bij m'n ma woonde, had ik op een gegeven moment een 2persoons besteld. Had een vriendin toen en dat was dus wel handig
Kleine week voordat het bed werd bezorgd, maakte ze het uit![]()
Dat compenseer ik op FOK!quote:Op zondag 19 juli 2015 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waarom, dat ligt toch helemaal niet lekker, dan kun je niet eens dwarsliggen
Toen ik op mijzelf ging wonen heb ik gewoon een 2-persoonsbed gekocht.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat scheelt wel inderdaad. Ik had en heb de ruimte. En het ligt heerlijkquote:Op zondag 19 juli 2015 18:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, als je zo'n bed kwijt kunt, kan het natuurlijk geen kwaad. In mijn slaapkamer houd ik weinig ruimte over als ik er een 2-persoonsbed neerzet.
Maar als je nou een vriendin krijgt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juli 2015 18:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar als je nou een vriendin krijgt?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
[..]
Maar als je nou een vriendin krijgt?Geen idee, dan bedenk ik wel iets. Sowieso moet ik m'n was dan ergens anders drogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Realistisch gezien: snel verhuizen.
Woon jij op 10 m2 ofzoquote:Op zondag 19 juli 2015 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee, dan bedenk ik wel iets. Sowieso moet ik m'n was dan ergens anders drogen.
Ik woon zelf in een kabouterhuisje en heb toch nog ruimte voor een 2-persoonsbed en kan ook mijn was drogen.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee, dan bedenk ik wel iets. Sowieso moet ik m'n was dan ergens anders drogen.
Nee, 80m2. Maar in de woonkamer, badkamer en keuken kan ik moeilijk een bed neerzetten. Mijn woonkamer is vrij ruim. Verder heb ik één mini-slaapkamer, die als computerkamer fungeert. In mijn grote slaapkamer is wel ruimte voor een 2-persoonsbed, maar dan moet ik andere spullen weghalen uit de slaapkamer.quote:
Hij denkt weer als eerste aan de was.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij denkt weer als eerste aan de was.
Wordt dus geen vriendinnetje.
Vriendinnetje met heel kort kapsel misschien.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij denkt weer als eerste aan de was.
Wordt dus geen vriendinnetje.
Dan is dat pand toch wel verdomd slecht ingericht. Ik heb met 90 m2 gewoon ruimte teveel eigenlijk. Ik heb zelfs nog een kamer waarvan ik niets eens weet wat ik ermee moet.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, 80m2. Maar in de woonkamer, badkamer en keuken kan ik moeilijk een bed neerzetten. Mijn woonkamer is vrij ruim. Verder heb ik één mini-slaapkamer, die als computerkamer fungeert. In mijn grote slaapkamer is wel ruimte voor een 2-persoonsbed, maar dan moet ik andere spullen weghalen uit de slaapkamer.
Valt mee hoorquote:Op zondag 19 juli 2015 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is dat pand toch wel verdomd slecht ingericht. Ik heb met 90 m2 gewoon ruimte teveel eigenlijk. Ik heb zelfs nog een kamer waarvan ik niets eens weet wat ik ermee moet.
Maar waarom een aparte computerkamer als je zo'n grote woonkamer hebt? Lekker in een krap hokje gaan zitten terwijl je ergens anders alle ruimte hebt
[..]
Maar als je nou een vriendin krijgt?Dan is het toch na 2 dagen uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AHAHAHAHAHAHAAAAAAAA
Sorry Elf, inkoppertje.
Idem, dat is net 2 minuten werkquote:Op zondag 19 juli 2015 19:06 schreef anonymoussie het volgende:
Nou ik heb een 2 persoonsboxspring.
Die was zo in elkaar geklikt.
Een boxspring is eigenlijk gewoon een bak met springveren die bekleed is en je alleen nog een matras op hoeft te gooien. Een bed is een frame waar je een (latten)bodem in stopt en daar het matras op gooit. Boxspring is wel een stuk duurder vanwege de constructie, ligt wel lekkerder vind ik.quote:Op zondag 19 juli 2015 19:09 schreef Specularium het volgende:
Wat is het verschil tussen bed en boxspring?
Een boxspring ligt veel lekkerder.quote:Op zondag 19 juli 2015 19:09 schreef Specularium het volgende:
Wat is het verschil tussen bed en boxspring?
Parkieten!quote:Op zondag 19 juli 2015 18:35 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Weet niet of die het goed gaat vinden met m'n hamster en parkieten.
En een kat nemen is zielig, ik heb soms ook nog een leven
Ik heb dus een bed.quote:Op zondag 19 juli 2015 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een boxspring is eigenlijk gewoon een bak met springveren die bekleed is en je alleen nog een matras op hoeft te gooien. Een bed is een frame waar je een (latten)bodem in stopt en daar het matras op gooit. Boxspring is wel een stuk duurder vanwege de constructie, ligt wel lekkerder vind ik.
Dat bed van Fatima ligt ook gewoon goed hoor!quote:Op zondag 19 juli 2015 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een boxspring is eigenlijk gewoon een bak met springveren die bekleed is en je alleen nog een matras op hoeft te gooien. Een bed is een frame waar je een (latten)bodem in stopt en daar het matras op gooit. Boxspring is wel een stuk duurder vanwege de constructie, ligt wel lekkerder vind ik.
En haar snor kietelt bij je ballen.quote:Op zondag 19 juli 2015 19:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat bed van Fatima ligt ook gewoon goed hoor!
En het zijn vreselijke stofnesten.quote:Op zondag 19 juli 2015 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kan dat bed niks aan doen.quote:Op zondag 19 juli 2015 19:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
En haar snor kietelt bij je ballen.
Ja die zijn lievquote:
Grasparkieten?quote:
Of 5. Ook leuk.quote:
Mijn broertje had er 1, met een koningslang .. die heette Truusquote:Op zondag 19 juli 2015 19:18 schreef Specularium het volgende:
Ik wil wel ooit een terrarium met slangen.
Ja zo begon ik ook.quote:
Ik noem hem/haar gewoon Lucifer.quote:Op zondag 19 juli 2015 19:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn broertje had er 1, met een koningslang .. die heette Truus
Ik zou voor Hades gaan.quote:
1x per week ben ik een uur per kooi kwijt.quote:Op zondag 19 juli 2015 19:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind die valk wel leuk, maar dan moet je zo'n grote kooi hebben (en schoonmaken)
Te veel werk.quote:Op zondag 19 juli 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
1x per week ben ik een uur per kooi kwijt.
Correct.quote:
En doordeweeks veel aandacht.quote:
Ook maar dat doe ik meestal tegelijk. Poetsen met een vogel op mijn schouderquote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 19:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook maar dat doe ik meestal tegelijk. Poetsen met een vogel op mijn schouder
122quote:Op zondag 19 juli 2015 19:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan is het toch na 2 dagen uit.
AHAHAHAHAHAHAAAAAAAA
Sorry Elf, inkoppertje.
Boven of beneden? Hahahaha.quote:Op zondag 19 juli 2015 19:52 schreef Fokker89 het volgende:
Mijn bovenbuurvrouw krijgt een beurt geloof ik.
Mijn huidige bovenburen zijn gelukkig een stuk rustiger dan de vorige.quote:Op zondag 19 juli 2015 19:52 schreef Fokker89 het volgende:
Mijn bovenbuurvrouw krijgt een beurt geloof ik.
quote:
Daarom, het was goed doordacht.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah oké. Origineel wel. En gelukkig ook elfletterig. Dit in tegenstelling tot Elflettering.
Veel plezier.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daarom, het was goed doordacht.
En nu ga ik even roken.
Een echt grote mannenbed, Frank!quote:Op zondag 19 juli 2015 18:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Toen ik op mijzelf ging wonen heb ik gewoon een 2-persoonsbed gekocht.
(Tem moet hier straks om lachen)
Het Remlof-effect. Ook hier in NWS vond wat discussie plaats naar aanleiding van Remlofs vertoning in FB en GC.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:38 schreef Specularium het volgende:
Die SC van vannacht had nog wel 1200 views, meestal is dat de helft.
Hoe zou dat komen?
quote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 15:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Sliders (TV Series 1995–2000) - IMDb ?
Dat is echt een topshow anoquote:Op zondag 19 juli 2015 21:47 schreef anonymoussie het volgende:
@ LTVDK
Dit is trouwens die serie waar ik het over had.
[..]
Ja ik wist niet meer hoe dit heet.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is echt een topshow anoTotdat...
Maar dat is een spoiler
Ik zag het ja, volg het topic ookquote:Op zondag 19 juli 2015 21:47 schreef anonymoussie het volgende:
@ LTVDK
Dit is trouwens die serie waar ik het over had.
[..]
Ik zag je post net in het topic iddquote:Op zondag 19 juli 2015 21:51 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja ik wist niet meer hoe dit heet.
quote:
Ze zijn een beetje groot.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze smileys ook hier.
quote:Op zondag 19 juli 2015 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag je post net in het topic idd
[..]Ow ja... Zoiets vaags kan ik mij nog herinneren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga zo kijken of YouTube dit heeft.
Meh, wel zo'n Olsen kop.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:50 schreef anonymoussie het volgende:
En ik vind Elizabeth Olsen ook wel leuk.
Leuker dan die twinzusjes van der.
[ afbeelding ]
Nope, al klinkt het wel interessant.quote:
Deze aflevering is het:quote:Op zondag 19 juli 2015 22:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ow ja... Zoiets vaags kan ik mij nog herinneren...
Ga zo kijken of YouTube dit heeft.
quote:Op zondag 19 juli 2015 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze aflevering is het:
(Exodus, 2 van 2).
Aan je vriendelijkheid te merken ook een zonnesteek opgelopen zo te zien.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier ook genoten van een zonnetje. Heerlijk weer
Lekker gebarbequed?quote:Op zondag 19 juli 2015 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier ook genoten van een zonnetje. Heerlijk weer
Ja, echt:quote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 13:20 schreef timmmmm het volgende:
Bijvoorbeeld over het feit dat ik vanavond 18 mensen krijg die konen bbqen en ik geen idee heb hoe ik dat op één barbecue krijg.
Speklappen, spareribs, biefstuk, kip(sate), hamburgers, zalm, garnalen, champignon, ,groentespies, mais, paprika en nou vergeet ik misschien nog wel watquote:Op zondag 19 juli 2015 22:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Lekker gebarbequed?
Wat heb je erop gegooid?
Ik ga dit nu kijken, dat wordt echt genieten.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wayans BrothersDon't be a menace to South Central while drinking juice in the hood
Ik hoef geen vrouw die voor haar 40ste al dood gaat aan longkanker.quote:
Ja vast.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga dit nu kijken, dat wordt echt genieten.
Waarom niet? Anders moet je met haar door tot ze oud en verlept is met tieten tot de knieën. Kan je beter tussendoor switchenquote:Op zondag 19 juli 2015 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoef geen vrouw die voor haar 40ste al dood gaat aan longkanker.
Oh, haiquote:Op zondag 19 juli 2015 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een opbeurende dialogen weer in deze SC.
quote:Op zondag 19 juli 2015 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Speklappen, spareribs, biefstuk, kip(sate), hamburgers, zalm, garnalen, champignon, ,groentespies, mais, paprika en nou vergeet ik misschien nog wel wat
quote:Op zondag 19 juli 2015 22:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga dit nu kijken, dat wordt echt genieten.
Ja, ik hoef zelf niet veel te doen .. speciale auto regelen gaat niet lukken maar is niet nodig ook. Verder gaat het gewoon massive worden, er moet gewoon gefilterd worden omdat er anders te veel mensen komen. Er zijn een paar clubs die een erehaag gaan vormen. Er rijden naast auto's ook een hoop custom fietsen mee in de stoet. De stoet krijgt zelfs politie-escorte. Het gaat wel heftig worden allemaal.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:20 schreef moemoe het volgende:
[..].
Lukt het met de regeldingen? Woensdag is de uitvaart, toch?
Klinkt heel mooi, de voorbereidingen. Waardig.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik hoef zelf niet veel te doen .. speciale auto regelen gaat niet lukken maar is niet nodig ook. Verder gaat het gewoon massive worden, er moet gewoon gefilterd worden omdat er anders te veel mensen komen. Er zijn een paar clubs die een erehaag gaan vormen. Er rijden naast auto's ook een hoop custom fietsen mee in de stoet. De stoet krijgt zelfs politie-escorte. Het gaat wel heftig worden allemaal.
Ja, 1 van mijn persoonlijke begeleidsters gaat met me mee.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Klinkt heel mooi, de voorbereidingen. Waardig.
Heftig kan ik me wel voorstellen.. Gaat er iemand met je mee? Buiten je vrienden?
Fijnquote:Op zondag 19 juli 2015 23:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, 1 van mijn persoonlijke begeleidsters gaat met me mee.
Wel tof zo.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik hoef zelf niet veel te doen .. speciale auto regelen gaat niet lukken maar is niet nodig ook. Verder gaat het gewoon massive worden, er moet gewoon gefilterd worden omdat er anders te veel mensen komen. Er zijn een paar clubs die een erehaag gaan vormen. Er rijden naast auto's ook een hoop custom fietsen mee in de stoet. De stoet krijgt zelfs politie-escorte. Het gaat wel heftig worden allemaal.
Jazeker!quote:
Ga je een spannende nacht met meneer pastoor tegemoet?quote:
Dat mag ik toch niet hopen.quote:Op maandag 20 juli 2015 00:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je een spannende nacht met meneer pastoor tegemoet?
Wat een ontzettend matige teringfilm.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 02:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wayans BrothersDon't be a menace to South Central while drinking juice in the hood
quote:Op maandag 20 juli 2015 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat moet je 's nachts in de kerk dan?
[..]
[..]
Fokkertje.quote:Op maandag 20 juli 2015 00:34 schreef Fokker89 het volgende:
NA de nacht. maar dat is ook nog maar 8 uurtjes, dus straks ja.
Ah zo...quote:Op maandag 20 juli 2015 00:34 schreef Fokker89 het volgende:
NA de nacht. maar dat is ook nog maar 8 uurtjes, dus straks ja.
Ok.quote:Op maandag 20 juli 2015 00:30 schreef Specularium het volgende:
Wat een ontzettend matige teringfilm.
Ga ss doomtrooper kijkenquote:Op maandag 20 juli 2015 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een ontzettend matige teringfilm.
LTKDV.
Ik was 12 toen ik em voor het eerst zag, toen was het echt geweldig, zal meer nostalgie dan zijn nu.quote:Op maandag 20 juli 2015 01:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook toen die afgelopen was.
Waarom heeft Henk eigenlijk gelijk een nieuwe UI genomen, alleen om jouw 'anti' UI?quote:Op maandag 20 juli 2015 01:03 schreef Specularium het volgende:
Policor is een leuke naam voor een papegaai.
Nieuwe UI? Dit is mijn oude UI man.quote:Op maandag 20 juli 2015 01:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom heeft Henk eigenlijk gelijk een nieuwe UI genomen, alleen om jouw 'anti' UI?
Sextape moet je zien, Harry.quote:Op maandag 20 juli 2015 01:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook toen die afgelopen was.
Heb niet eens moeite gedaan. Ik heb deze gewoon standaard bij de geüploade UI's staan voor de momenten dat het nodig is.quote:Op maandag 20 juli 2015 01:29 schreef Specularium het volgende:
Haha, Henk kan die gif niet uploaden.
quote:Op maandag 20 juli 2015 01:35 schreef Mani89 het volgende:
Als ik een mes bij de hand had gehad had ik vandaag een massamoord op kinderen gepleegd.
Wat is deze?quote:Op maandag 20 juli 2015 01:35 schreef Mani89 het volgende:
Als ik een mes bij de hand had gehad had ik vandaag een massamoord op kinderen gepleegd.
AIVD ingelichtquote:Op maandag 20 juli 2015 01:35 schreef Mani89 het volgende:
Liepen ze door het beeld toen je naar de dopingshow keek?quote:Op maandag 20 juli 2015 01:35 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |