SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De reeks is veel langer hoor.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:08 schreef GiaCarangi het volgende:
Best weinig in vergelijking met andere topics
Ik kan hem niet stuccie maken en de rest ligt nog te pitten denk ik.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:14 schreef Uccie het volgende:
We moeten nog even sticky anders kan ik jullie straks niet meer vinden.
Ik ga even eten.
Dan staat dit topic vastgeroest bovenaan de topiclijst in dit NWS subforum. Net als het Feedback topic.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:14 schreef GiaCarangi het volgende:
Wat houdt dat "sticky gaan" in
dirty mind things.
quote:Op zondag 19 juli 2015 12:16 schreef Kauai het volgende:
Sticky is dat het topic bovenaan in (in dit gevaal) NWS blijft staan
Aha. Dan hebben we dus meer mensen nodigquote:Op zondag 19 juli 2015 12:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan staat dit topic vastgeroest bovenaan de topiclijst in dit NWS subforum. Net als het Feedback topic.
Nee, als een topic sticky is dan staat hij daar echt vastgeroest, of er nu iemand post of niet.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:17 schreef GiaCarangi het volgende:
Aha. Dan hebben we dus meer mensen nodig
Wat is een FA?quote:Op zondag 19 juli 2015 12:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, als een topic sticky is dan staat hij daar echt vastgeroest, of er nu iemand post of niet.
Maar dat moet een modje of een FA even doen.
FA is ForumAdmin.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:19 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Wat is een FA?oh ik dacht dat hoe meer mensen posten des te hoger het kwam en daarom sticky werd of zo
Ik ben ook nog aan het leren.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:21 schreef GiaCarangi het volgende:
Thanks voor uitleg. Sommige dingen zijn mij nog te nieuw hier.
oh, ik ben zeker gedumpt voor een jonge vrouw.quote:
Nee joh, ik dacht dat je er even niet wasquote:Op zondag 19 juli 2015 12:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh, ik ben zeker gedumpt voor een jonge vrouw.
Oh gelukkig, was al bang dat we weer ruzie moesten maken.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee joh, ik dacht dat je er even niet was
Doe even normaal mafkeesquote:Op zondag 19 juli 2015 05:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ken jij Paxcon niet
Sherlock sherlock
Ja hallo! Jij bent getrouwd hoor!quote:Op zondag 19 juli 2015 12:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh gelukkig, was al bang dat we weer ruzie moesten maken.
In Den Haag met het zelfgemaakte bier van opperkleurder denk ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
J_V, waar en wanneer is de volgende bier meet?
Zo is dat.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:52 schreef YokiKater het volgende:
Hey, we zijn sticky! Wat een topshow, nu kan iedereen ons weer vinden
Ja nee ja.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:21 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja hallo! Jij bent getrouwd hoor!
twitter:rooiereporter twitterde op zondag 19-07-2015 om 14:47:57Het is officieel ik ben de eerste broekzak filmer van Periscoop ( er keken toch nog 185 mensen mee) lol reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |