SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De reeks is veel langer hoor.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:08 schreef GiaCarangi het volgende:
Best weinig in vergelijking met andere topics
Ik kan hem niet stuccie maken en de rest ligt nog te pitten denk ik.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:14 schreef Uccie het volgende:
We moeten nog even sticky anders kan ik jullie straks niet meer vinden.
Ik ga even eten.
Dan staat dit topic vastgeroest bovenaan de topiclijst in dit NWS subforum. Net als het Feedback topic.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:14 schreef GiaCarangi het volgende:
Wat houdt dat "sticky gaan" in
dirty mind things.
quote:Op zondag 19 juli 2015 12:16 schreef Kauai het volgende:
Sticky is dat het topic bovenaan in (in dit gevaal) NWS blijft staan
Aha. Dan hebben we dus meer mensen nodigquote:Op zondag 19 juli 2015 12:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan staat dit topic vastgeroest bovenaan de topiclijst in dit NWS subforum. Net als het Feedback topic.
Nee, als een topic sticky is dan staat hij daar echt vastgeroest, of er nu iemand post of niet.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:17 schreef GiaCarangi het volgende:
Aha. Dan hebben we dus meer mensen nodig
Wat is een FA?quote:Op zondag 19 juli 2015 12:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, als een topic sticky is dan staat hij daar echt vastgeroest, of er nu iemand post of niet.
Maar dat moet een modje of een FA even doen.
FA is ForumAdmin.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:19 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Wat is een FA?oh ik dacht dat hoe meer mensen posten des te hoger het kwam en daarom sticky werd of zo
Ik ben ook nog aan het leren.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:21 schreef GiaCarangi het volgende:
Thanks voor uitleg. Sommige dingen zijn mij nog te nieuw hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |