SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De reeks is veel langer hoor.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:08 schreef GiaCarangi het volgende:
Best weinig in vergelijking met andere topics
Ik kan hem niet stuccie maken en de rest ligt nog te pitten denk ik.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:14 schreef Uccie het volgende:
We moeten nog even sticky anders kan ik jullie straks niet meer vinden.
Ik ga even eten.
Dan staat dit topic vastgeroest bovenaan de topiclijst in dit NWS subforum. Net als het Feedback topic.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:14 schreef GiaCarangi het volgende:
Wat houdt dat "sticky gaan" in
dirty mind things.
quote:Op zondag 19 juli 2015 12:16 schreef Kauai het volgende:
Sticky is dat het topic bovenaan in (in dit gevaal) NWS blijft staan
Aha. Dan hebben we dus meer mensen nodigquote:Op zondag 19 juli 2015 12:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan staat dit topic vastgeroest bovenaan de topiclijst in dit NWS subforum. Net als het Feedback topic.
Nee, als een topic sticky is dan staat hij daar echt vastgeroest, of er nu iemand post of niet.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:17 schreef GiaCarangi het volgende:
Aha. Dan hebben we dus meer mensen nodig
Wat is een FA?quote:Op zondag 19 juli 2015 12:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, als een topic sticky is dan staat hij daar echt vastgeroest, of er nu iemand post of niet.
Maar dat moet een modje of een FA even doen.
FA is ForumAdmin.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:19 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Wat is een FA?oh ik dacht dat hoe meer mensen posten des te hoger het kwam en daarom sticky werd of zo
Ik ben ook nog aan het leren.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:21 schreef GiaCarangi het volgende:
Thanks voor uitleg. Sommige dingen zijn mij nog te nieuw hier.
oh, ik ben zeker gedumpt voor een jonge vrouw.quote:
Nee joh, ik dacht dat je er even niet wasquote:Op zondag 19 juli 2015 12:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh, ik ben zeker gedumpt voor een jonge vrouw.
Oh gelukkig, was al bang dat we weer ruzie moesten maken.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee joh, ik dacht dat je er even niet was
Doe even normaal mafkeesquote:Op zondag 19 juli 2015 05:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ken jij Paxcon niet
Sherlock sherlock
Ja hallo! Jij bent getrouwd hoor!quote:Op zondag 19 juli 2015 12:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh gelukkig, was al bang dat we weer ruzie moesten maken.
In Den Haag met het zelfgemaakte bier van opperkleurder denk ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
J_V, waar en wanneer is de volgende bier meet?
Zo is dat.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:52 schreef YokiKater het volgende:
Hey, we zijn sticky! Wat een topshow, nu kan iedereen ons weer vinden
Ja nee ja.quote:Op zondag 19 juli 2015 13:21 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja hallo! Jij bent getrouwd hoor!
twitter:rooiereporter twitterde op zondag 19-07-2015 om 14:47:57Het is officieel ik ben de eerste broekzak filmer van Periscoop ( er keken toch nog 185 mensen mee) lol reageer retweet
Ah ja, dat zelfbrouw pakket van de hema.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Den Haag met het zelfgemaakte bier van opperkleurder denk ik.
Haha. Harryquote:Op zondag 19 juli 2015 15:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom zit jij iets te vaak hier de laatste tijd zeker?
Dat is zeer exclusief, niet veel hema's hebben datquote:Op zondag 19 juli 2015 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah ja, dat zelfbrouw pakket van de hema.
Weleens geprobeerd?quote:Op zondag 19 juli 2015 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is zeer exclusief, niet veel hema's hebben dat
Dat is gewoon de layout die ik gebruik, is alleen bij topics waar al even niet in gereageerd is.quote:Op zondag 19 juli 2015 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom zijn die vakjes met NWS erin bij jou geel?
Ah oké... weer wat geleerd.quote:Op zondag 19 juli 2015 17:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is gewoon de layout die ik gebruik, is alleen bij topics waar al even niet in gereageerd is.
Ik vind helemaal hartstikke mooi.quote:Op zondag 19 juli 2015 17:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sensuele instelling, alles is roze.
Als ik naar de Mac ga, dan doe ik dat echt nooit rond 18.00 uur. Dan wacht ik wel tot 20.00 uur of zo.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:03 schreef Mani89 het volgende:
Mcdonalds rond etenstijd is letterlijk de hel op aarde, God wat zijn kinderen toch afschuwelijke wezens.
Zo lang konden mijn ouders helaas niet wachten.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik naar de Mac ga, dan doe ik dat echt nooit rond 18.00 uur. Dan wacht ik wel tot 20.00 uur of zo.
Ja het is wel gelukt, maar ik ben bijna letterlijk die tent uit gevlucht.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:16 schreef YokiKater het volgende:
Maar heb je nu wel een Happy Meal, Mani?
Een 2-persoonsbed? Vertel...quote:Op zondag 19 juli 2015 18:16 schreef Specularium het volgende:
Nou heb ik dus een 2-persoonsbed als bouwpakket zonder tekening.
Straks heb ik waarschijnlijk een soort blokhut.
Had ik ook gedaan hoor.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja het is wel gelukt, maar ik ben bijna letterlijk die tent uit gevlucht.
Misschien kan LTKDV je wel helpen, die post wel eens in K&W.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:16 schreef Specularium het volgende:
Nou heb ik dus een 2-persoonsbed als bouwpakket zonder tekening.
Straks heb ik waarschijnlijk een soort blokhut.
Waarom een 2-persoonsbed?quote:Op zondag 19 juli 2015 18:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, nu moet ik het monteren.
Eerst eten.
Staat heel dat bed straks andersom.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien kan LTKDV je wel helpen, die post wel eens in K&W.
Ik ook. Misschien dat ik ooit een kat neem, dan kan die er mooi bij liggenquote:Op zondag 19 juli 2015 18:26 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb ook gewoon een 2-persoonsbed. Gewoon omdat dat kan.
Oja, dat kan natuurlijk ook nogquote:Op zondag 19 juli 2015 18:30 schreef KaBuf het volgende:
Ik ook tweepersoons.
Voor met m'n vriendin, DIE IK NIET HEB
Daarom een katquote:Op zondag 19 juli 2015 18:30 schreef KaBuf het volgende:
Ik ook tweepersoons.
Voor met m'n vriendin, DIE IK NIET HEB
Weet niet of die het goed gaat vinden met m'n hamster en parkieten.quote:
Toen ik nog bij m'n ma woonde, had ik op een gegeven moment een 2persoons besteld. Had een vriendin toen en dat was dus wel handigquote:Op zondag 19 juli 2015 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat ik dat altijd al had en gewoon vanuit m'n ouderlijk huis heb meegenomen?
Maar waarom, dat ligt toch helemaal niet lekker, dan kun je niet eens dwarsliggenquote:Op zondag 19 juli 2015 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, als je zo'n bed kwijt kunt, kan het natuurlijk geen kwaad. In mijn slaapkamer houd ik weinig ruimte over als ik er een 2-persoonsbed neerzet.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:36 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Toen ik nog bij m'n ma woonde, had ik op een gegeven moment een 2persoons besteld. Had een vriendin toen en dat was dus wel handig
Kleine week voordat het bed werd bezorgd, maakte ze het uit![]()
Dat compenseer ik op FOK!quote:Op zondag 19 juli 2015 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waarom, dat ligt toch helemaal niet lekker, dan kun je niet eens dwarsliggen
Toen ik op mijzelf ging wonen heb ik gewoon een 2-persoonsbed gekocht.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat scheelt wel inderdaad. Ik had en heb de ruimte. En het ligt heerlijkquote:Op zondag 19 juli 2015 18:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, als je zo'n bed kwijt kunt, kan het natuurlijk geen kwaad. In mijn slaapkamer houd ik weinig ruimte over als ik er een 2-persoonsbed neerzet.
Maar als je nou een vriendin krijgt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |