Eindelijk, die LurkJeRot irriteert me mateloos met zijn UIloosheid.quote:
Ik heb de goede software weer geïnstalleerd, dus ik ga weer aan de slag...quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eindelijk, die LurkJeRot irriteert me mateloos met zijn UIloosheid.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
UI-facelift:quote:
Bazen-UI...quote:
Goed hè?quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
Al één user uit je laatste 3 posts heeft zijn UI aangepast.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ehhh.... zit ik nou in het verkeerde topic te posten? Ja dus....
Saai. En jammer.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:33 schreef BalotelliFan het volgende:
ik zal nooit mijn foto aanpassen, nooit zeg ik je
Wat een ondankbare hont !quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie post #253 van dit topic...
[ afbeelding ]
Het stikt ervan, vooral de laatste tijd. Van de 10 UI's die de UI-politie maakt, worden er hooguit 1-2 aangenomen.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het stikt ervan, vooral de laatste tijd. Van de 10 UI's die de UI-politie maakt, worden er hooguit 1-2 aangenomen.
Haha wat leuk, ik zie het nu pas.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
Na een drukke zomer met veel onderbezetting is de UI-politie nu weer op volle sterkte. Een gewaarschuwd FOK!'er telt voor twee. Een eerste routinecontrole in ONZ heeft weer de nodige overtredingen opgeleverd. De UI-lozen krijgen een proces-verbaal en een nieuwe UI aangeboden.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:40 schreef Mokcake het volgende:
[..]
Haha wat leuk, ik zie het nu pas.Thanks
Zegt het voort, zegt het voort. En spoor de UI-lozen op.quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:06 schreef Mokcake het volgende:
[..]
Wist niet dat dit bestond. Echt een grote baas jij, voor iedereen van die coole icons maken
Het gaat erom dat de kwaliteit vanquote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:21 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik ga mijn UI zeker niet aanpassen, want:
8-bit NES Baron von Blubba is een baas, die komt je pakken als je niet opschiet!![]()
Ik heb het dan over de Bubble Bobble Baron von Blubba, want ondergetekende is gewoon een FOK!er die nimmer aan de vrouw zal geraken.
Op die manier.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de kwaliteit van [ afbeelding ] beter is dan [ afbeelding ]([ afbeelding ])
Die laatste is 50x50 terwijl het vakje van je UI 60x60 is.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:04 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Op die manier.
Heb hem inmiddels vervangen door eentje van 60 x 60
quote:
1:quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
You're welcomequote:Op vrijdag 2 september 2016 09:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best wel een puike verbetering. Bedankt, UI-politie!
De UI-politie heeft bij nacht en ontij twee exemplaren vervaardigd...quote:Op vrijdag 2 september 2016 19:40 schreef trein2000 het volgende:
* trein2000 meld zich.
En wil graag een ui.
Veel succes met deze UI opdringen aan de user in kwestie....quote:Op zaterdag 3 september 2016 02:35 schreef THEFXR het volgende:
deze poster kan wel een leuke gebruiken
http://forum.fok.nl/user/history/266145
Dankquote:Op zaterdag 3 september 2016 04:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De UI-politie heeft bij nacht en ontij twee exemplaren vervaardigd...
1: [ afbeelding ] 2: [ afbeelding ]
[..]
Veel succes met deze UI opdringen aan de user in kwestie....
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wat aardig, dank u!!quote:Op zondag 4 september 2016 16:45 schreef Elfletterig het volgende:
Bij een routinecontrole in GC zijn weer de nodige UI-lozen tegen de lamp gelopen. Er is proces-verbaal opgemaakt. Ook is weer een aantal UI's aan een facelift onderworpen.
Super!quote:
Thanksquote:Op zondag 4 september 2016 16:45 schreef Elfletterig het volgende:
Bij een routinecontrole in GC zijn weer de nodige UI-lozen tegen de lamp gelopen. Er is proces-verbaal opgemaakt. Ook is weer een aantal UI's aan een facelift onderworpen.
UI-facelift: [ afbeelding ]
Daar is dit topic voor: GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #101quote:Op zondag 4 september 2016 21:22 schreef Rozevla het volgende:
Ik meld mij aan voor een nieuw ontwerp UI meneer politie meneer
Bedankt.quote:Op zondag 4 september 2016 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat zouden we toch zonder Elfletterig moeten
Hoewel de UI-politie dit soort aangiftes normaal niet opneemt, zijn we toch aan de slag gegaan.quote:Op zondag 4 september 2016 21:22 schreef Rozevla het volgende:
Ik meld mij aan voor een nieuw ontwerp UI meneer politie meneer
Die 2de is machtig mooi!!!!quote:Op maandag 5 september 2016 07:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoewel de UI-politie dit soort aangiftes normaal niet opneemt, zijn we toch aan de slag gegaan.
De UI-politie presenteert u zowel een nieuw ontwerp als een combinatie van uw huidige en het nieuwe ontwerp.
1: [ afbeelding ] 2: [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |