Als je Comedy Central aanzet, word je ermee doodgegooid. Vooral met die commercial: "I find your mother very sexual! Do you also remember your sexual experiences with your mother, for example, when your drank milk from her breasts as a baby? Let me sing a serenade to her and make you more embarrased."quote:Op maandag 22 februari 2016 22:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dan kijk je niet. Lekker boeien. Alsof iedereen elke serie leuk vindt ofzo.
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:50 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Jaja ts, inderdaad een dooddoener, iedereen hier weet hoe wij jouw moeder ontmoeten.
Precies. Een lachband is sowieso ergerlijk, maar vooral in deze seriequote:Op maandag 22 februari 2016 22:43 schreef BasEnAad het volgende:
Het is vooral de lachband, als anderen zo hysterisch gaan zitten lachen belandt mijn gezicht acuut in de plooi.
Jammer weer, dat deze er pas als post nr 6 word ingegooid. Had van het gemiddelde KLB publiek toch wel verwacht dat dit de fipo zou worden, anders wel de sepoquote:Op maandag 22 februari 2016 22:50 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Jaja ts, inderdaad een dooddoener, iedereen hier weet hoe wij jouw moeder ontmoeten.
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer weer, dat deze er pas als post nr 6 word ingegooid. Had van het gemiddelde KLB publiek toch wel verwacht dat dit de fipo zou worden, anders wel de sepo
Ik ookquote:
Scrubsquote:Op maandag 22 februari 2016 23:58 schreef tailfox het volgende:
Terechte klacht. Ze mogen scrubs wel uitzenden
Modern Familyquote:
RTL zendt dat nog weleens uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:07 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
Ze zouden Married with Children weer moeten uitzenden!
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Modern Family![]()
Hilarisch he, die o zo herkenbare probleempjes waar gezinnnetjes van nu mee te maken krijgen. De kinderen willen pa en ma ontbijt op bed bezorgen, maar ouders zitten sex te hebben! Oh nee! Wat een hilariteit
Ging stuk om die Patricequote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:39 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je meent dit serieus?quote:
Die kerel fapt op alles dat ook maar een beetje Italiaans is, dus waarschijnlijk wel.quote:
het heeft wel een live studio audience heh.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 08:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Joey & Melissa![]()
Er zijn dus echt mensen die dat leuk vinden.
Als aids een serie was
Ik vond dat de eerste paar seizoenen wel aardig. Maar door de compleet eendimensionale personages (lol autist, lol buitenlander, lol nerd die denkt dat die sexy is etc.) is dat al heel snel een herhalingsoefening geworden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:51 schreef Walter81 het volgende:
Big Bang Theory
Ook zoiets![]()
En veel mensen om mij heen maar zeggen dat die leuk is.
Vind er geen donder aan.
Dat hebben ze ook al tig keer herhaald. Het is tijd voor iets nieuws.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:18 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
A.U.B. Seinfeld en Frasier weer terug.
De mensen in the live studio audience lachen echt niet spontaan. Er staat daar ergens een mannetje die ze aanwijzingen geeft wanneer ze moeten lachen, klappen of hun bek moeten houden.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 14:19 schreef Manke het volgende:
[..]
het heeft wel een live studio audience heh.
Je kan de humor in Amerikaanse sitcoms herkennen als de acteurs gaan schreeuwen. Als je bijvoorbeeld hoort "I ordered a cup of thea but I GOT A CUP OF COFFEE!!!" weet je dat het een grap is en dat je erom zou moeten lachen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 13:18 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ben trouwens wel blij met een lachband bij comedyseries, dan weet ik tenminste wanneer iets 'grappig' is en ik geacht wordt om te lachen.
Ik vond jouw beschrijving erg grappig, MF heb ik nog nooit gezien, dus weet niet waarom je weer moet beginnen met allemaal aannames.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Melissa & Joey vind jij zeker ook erg fijn om naar te kijken?
Nee was sarcastisch, dacht dat jij ook een hekel had aan MF.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vond jouw beschrijving erg grappig, MF heb ik nog nooit gezien, dus weet niet waarom je weer moet beginnen met allemaal aannames.
Ja nooit gezien, maar lees weleens goede dingen vgm. Maar jouw beschrijving is denk ik pijnlijk accuraat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee was sarcastisch, dacht dat jij ook een hekel had aan MF.
Modern Family is tof maar Scrubs is toffer.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja nooit gezien, maar lees weleens goede dingen vgm. Maar jouw beschrijving is denk ik pijnlijk accuraat.
Maak dat maar 6quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:49 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Modern Family heeft toch 2 sterke punten, me dunkt.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind die kerel met dat zwarte haar echt vreemd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 07:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Modern Family![]()
Hilarisch he, die o zo herkenbare probleempjes waar gezinnnetjes van nu mee te maken krijgen. De kinderen willen pa en ma ontbijt op bed bezorgen, maar ouders zitten sex te hebben! Oh nee! Wat een hilariteit
Geweldig stuk is dat jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:23 schreef Burdie het volgende:
Dat ze zeggen dat ze een band zijn, om indruk te maken op Barneys dad, en dan zelf de openingstune spelen
Ik vind Jason Segel wel een okaye gast, bijv. in Forgetting Sarah Marshall of Knocked Up. Maar in deze seriequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:39 schreef MhZero het volgende:
[ afbeelding ]
Marshall is een baas.
BOOM LAWYERED!
Ze is het jongere(!!!) zusje van de 'I see dead people'-jongen.quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:48 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij zijn mijn hersens afgestorven want ik vind veel comedy's wel leuk
Alleen die nieuwe, Young & Hungry ofzo, daar krijg ik jeuk van. Vooral toen ik gisteren las dat de hoofdrolspeelster als kindje in Friends zat en ik me nu bejaard voel.
O dan lijkt ze ook wel op haar broer, maar dan knapperquote:Op maandag 29 augustus 2016 12:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze is het jongere(!!!) zusje van de 'I see dead people'-jongen.
Maar die serie is wel geinig vind ik.
Baby Daddy ook.
(En ik zie nu pas dat ik niet de HIMYM reeks heb geschopt maar één of ander klb topic)
?quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen die scrubs leuk vinden hebben het echt totaal niet begrepen. Potentieel zeer gevaarlijke mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |