Als je Comedy Central aanzet, word je ermee doodgegooid. Vooral met die commercial: "I find your mother very sexual! Do you also remember your sexual experiences with your mother, for example, when your drank milk from her breasts as a baby? Let me sing a serenade to her and make you more embarrased."quote:Op maandag 22 februari 2016 22:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
Dan kijk je niet. Lekker boeien. Alsof iedereen elke serie leuk vindt ofzo.
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:50 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Jaja ts, inderdaad een dooddoener, iedereen hier weet hoe wij jouw moeder ontmoeten.
Precies. Een lachband is sowieso ergerlijk, maar vooral in deze seriequote:Op maandag 22 februari 2016 22:43 schreef BasEnAad het volgende:
Het is vooral de lachband, als anderen zo hysterisch gaan zitten lachen belandt mijn gezicht acuut in de plooi.
Jammer weer, dat deze er pas als post nr 6 word ingegooid. Had van het gemiddelde KLB publiek toch wel verwacht dat dit de fipo zou worden, anders wel de sepoquote:Op maandag 22 februari 2016 22:50 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Jaja ts, inderdaad een dooddoener, iedereen hier weet hoe wij jouw moeder ontmoeten.
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer weer, dat deze er pas als post nr 6 word ingegooid. Had van het gemiddelde KLB publiek toch wel verwacht dat dit de fipo zou worden, anders wel de sepo
Ik ookquote:
Scrubsquote:Op maandag 22 februari 2016 23:58 schreef tailfox het volgende:
Terechte klacht. Ze mogen scrubs wel uitzenden
quote:Op maandag 22 februari 2016 22:50 schreef hardromacore2.0 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |