Jammer man.😑quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:13 schreef dimmak het volgende:
Ik mis hem ook.
Lieve Matthijs24, waar ben je?
Onder welke naam?quote:
Kut hé, ik had hem minder moeten pesten.😑quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:37 schreef LurkJeRot het volgende:
Nou je het zegt!
Nu mis ik hem ook
Ik schaam me ook want ik dacht eerst dat hij een trol was.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:41 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Kut hé, ik had hem minder moeten pesten.😑
Ik ook, ze was zo goed.😂quote:
Ik dacht dat ook.😅quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:43 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik schaam me ook want ik dacht eerst dat hij een trol was.
Was ik maar minder hard geweest.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:48 schreef LurkJeRot het volgende:
Zijn laatste topic, dit is echt heel dramatisch.
R&P / heb het gevoel dat niemand van mij houd.
RIPquote:
😂quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:08 schreef halfway het volgende:
Eikels, wie weet wat jullie gedaan hebben!
Een echte buiskoning.😂😂quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:48 schreef LurkJeRot het volgende:
Hij had een hele fles wijn gedronken, we hebben hem gewoon het alcoholisme ingejaagd![]()
Ach, hij was toch strontvervelend met zijn 'boeient'.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:18 schreef Abed het volgende:
Mis hem niet maar wel lullig dat hij is weggepest.
Boeien.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ach, hij was toch strontvervelend met zijn 'boeient'.
Haaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hee cooleguy Wat vint ji nau fan de ele situutie? 😂quote:
Oh nee ik reageerde dat alleen maar omdat hij dat wel vaker deed. Dan zei ie iets en dan Haaaaaaaa!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hee cooleguy Wat vint ji nau fan de ele situutie? 😂
Ik wilde iets stoms over hem zeggen in dit topic maar nu kan ik dat niet meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:48 schreef LurkJeRot het volgende:
Hij had een hele fles wijn gedronken, we hebben hem gewoon het alcoholisme ingejaagd![]()
I know, hij moet weer terug komen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh nee ik reageerde dat alleen maar omdat hij dat wel vaker deed. Dan zei ie iets en dan Haaaaaaaa!
Als ie weg wil blijven moet ie dat doen. Als ie hier wil zijn moet ie dát doen. Welke van beiden het ook is, het boeit me niet. Het is allemaal prima.
lol ja. Het is bijna een beetje aandoenlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
I know, hij moet weer terug komen.
Dan dacht ie dat hij een diss had bedacht en dan haaaa!!11😂
rtquote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wilde iets stoms over hem zeggen in dit topic maar nu kan ik dat niet meer.
Kom terug Matthias. Hier houden we wel van je hoor.
Weet nou nog steeds niet of het een troll was, denk van niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
lol ja. Het is bijna een beetje aandoenlijk
Is denk op vakantie met zijn papa en mama.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
I know, hij moet weer terug komen.
Dan dacht ie dat hij een diss had bedacht en dan haaaa!!11😂
Jij gaat nooit op vakantie!!11quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Is denk op vakantie met zijn papa en mama.
Deze man stelde de vragen die er toe doen. Waarom zagen we dat niet eerder.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:47 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Weet nou nog steeds niet of het een troll was, denk van niet.
Vroeg een x aan mij, waarom ben jij een stomme cassetteband, was toen kapot stoned en heb zelden zo gelachen.:P
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij gaat nooit op vakantie!!11
Haaaa!!11😂
Ik kan nu alleen mobiel FOK!en maar weet dat achter mijn username een grote glimlach schuilt.quote:
Nee joh, hij is vogeltjesdans niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:58 schreef zovty het volgende:
Hij post nu toch weer onder zijn vogeltjesdans account.
is gewoon een en dezelfde. Plaatje, alles.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:01 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee joh, hij is vogeltjesdans niet.
Al zou het wel een geniale kloon zijn.😂
Boeientquote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:10 schreef BoneThugss het volgende:
Vrienden.😀
Ik mis Matthiass, je kon hem altijd zo lekker pesten.😂
Waar is deze dyslexie baas gebleven?
Met vriendelijke groeten uw weledelgestelde Bonethugss.😊
Hij is nu alcoholist geworden.😓quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:07 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Boeient
Ik niet, van mijn part ligt ie onder een brug zichzelf vol te zuipen.
Nee joh, VD is 78, matthiass is 24.👍quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:06 schreef zovty het volgende:
[..]
is gewoon een en dezelfde. Plaatje, alles.
Dit is dus precies het soort gepest waarmee we heb weggejaagd hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:58 schreef zovty het volgende:
Die laat zich echt niet wegjagen, met die plaat voor z'n kop heeft 'ie niet eens wat in de gaten gehad joh.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:19 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dit is dus precies het soort gepest waarmee we heb weggejaagd hebben.
Misschien is hij wel dood dan, dat zou wel een extreme domper op de toch al niet aanwezige feestvreugde zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Die laat zich echt niet wegjagen, met die plaat voor z'n kop heeft 'ie niet eens wat in de gaten gehad joh.
Geen zorgen vogeltjesdans, ik heb je rug.😂quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Die laat zich echt niet wegjagen, met die plaat voor z'n kop heeft 'ie niet eens wat in de gaten gehad joh.
Misschien kunnen we het op zo'n uitvaart nog een beetje gezellig maken met z'n allen?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:22 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Misschien is hij wel dood dan, dat zou wel een extreme domper op de toch al niet aanwezige feestvreugde zijn.
Ach hij is gezegent. 😂😂quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:19 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dit is dus precies het soort gepest waarmee we heb weggejaagd hebben.
Tering, ik moest hard lachen.:Pquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:22 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Misschien is hij wel dood dan, dat zou wel een extreme domper op de toch al niet aanwezige feestvreugde zijn.
Ja toch, plakje cake erbij.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het op zo'n uitvaart nog een beetje gezellig maken met z'n allen?
Koffietafel en natte cake? Count me in!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het op zo'n uitvaart nog een beetje gezellig maken met z'n allen?
Hij gebruikte alleen de verbeterde UI die ik voor Vogeltjesdans had gemaakt, maar die Vogeltjesdans zelf nooit is gaan gebruiken... ONZ / [De UI-politie! #4] Orde, gezag en handhaving!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:58 schreef zovty het volgende:
Wat ondankbaar van Vogeltjesdans.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij gebruikte alleen de verbeterde UI die ik voor Vogeltjesdans had gemaakt, maar die Vogeltjesdans zelf nooit is gaan gebruiken... ONZ / [De UI-politie! #4] Orde, gezag en handhaving!
Moet -ie zelf weten hè? Ik kan wel een boek schrijven over alle niet-aangenomen UI's en facelifts.quote:
Ik zou het boek kopen, als het in de ramsjbak lag.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moet -ie zelf weten hè? Ik kan wel een boek schrijven over alle niet-aangenomen UI's en facelifts.
NEE GODVERDOMME, ALS JIJ EEN UI MAAKT DAN IS DIE LUL VERPLICHT HEM TE GEBRUIKENquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moet -ie zelf weten hè? Ik kan wel een boek schrijven over alle niet-aangenomen UI's en facelifts.
Ik zal het overwegen, dat boek. Ik ben nog aan bijkomen van het schrijven van #neverforget, een thriller van 6 pagina's over mijn twee dagen als NWS-mod.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zou het boek kopen, als het in de ramsjbak lag.
Het grote FOK! UI users boek!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zou het boek kopen, als het in de ramsjbak lag.
Hij post blijkbaar op Viva forum, maar ik weet niet onder welke naam.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal het overwegen, dat boek. Ik ben nog aan bijkomen van het schrijven van #neverforget, een thriller van 6 pagina's over mijn twee dagen als NWS-mod.
Maar goed, on-topic: ik mis Matthias24 ook wel.
Haaaaaaa!!!!11quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:01 schreef tong80 het volgende:
Ik nam het in extreme vorm voor hem op. Toch begreep ie het niet en ging kotssmileys posten.
Hoop dat het goed met hem gaat.
Hardop moeten lachen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:10 schreef MrSalazar het volgende:
Moest ie maar niet de avatar van kankerbaas vogeltjesdans jatten.
Die avatar was een kwartslag gedraaid.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:10 schreef MrSalazar het volgende:
Moest ie maar niet de avatar van kankerbaas vogeltjesdans jatten.
Ach nee, denk nog steeds dat het een troll was.😅quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:12 schreef Max-Westerman het volgende:
Meschien is hij doot
(Hoop het niet)
Nee, was gewoon dezelfde.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Die avatar was een kwartslag gedraaid.
Hij was helemaal blij dat het gelukt was om een UI in te stellen.😂
VD die tegen zijn eigen kloon praat.😂quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
VD die tegen zijn eigen kloon praat.😂
Veel treuriger wordt het niet, ha ha ha.😂
Oh die avatar.😂quote:
Neequote:
Had ik dus toch gelijk, ik zou niet eens meer weten waar ik die UI vandaan heb. Maar bedankt voor het maken.😊quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee
De UI van Matthias was een voor Vogeltjesdans bedoelde facelift van diens UI:
[ afbeelding ]
... gemaakt door de UI-politie.
En jij bent daar weer mee aan de haal gegaan, zie ik.
(Vogeltjesdans gebruikt nog steeds z'n oude, niet opgepoetste UI)
Net zoals BoneThugss aan de haal is gegaan met de UI van -tape-, ook gemaakt door de UI-politie....
Zoiets?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Had ik dus toch gelijk, ik zou niet eens meer weten waar ik die UI vandaan heb. Maar bedankt voor het maken.😊
Kun je niet een unieke voor mij maken, liefst met Biggie, 2Pac of Bone-Thugs-N-Harmony?
Vet!quote:
Bedankt!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Even snel een plaatje opgespeurd en bewerkt.
Kan volgens mij niet op mobiel. Moet je een keer instellen als je op een desktop FOK!'t.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Bedankt!
Ik weet alleen niet hoe je dat op je mobiel instelt, en kan nu alleen mobiel FOK!en.
Ik ben over een week weer in Nederland, nogmaals bedankt.👍quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan volgens mij niet op mobiel. Moet je een keer instellen als je op een desktop FOK!'t.
Ja maar hij zat te lullen dat ie een kwartslag was gedraaid, wat niet zo was. Ik weet dat het niet precies dezelfde was aangezien ik ze ook bestudeerd heb.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee
De UI van Matthias was een voor Vogeltjesdans bedoelde facelift van diens UI:
[ afbeelding ]
... gemaakt door de UI-politie.
En jij bent daar weer mee aan de haal gegaan, zie ik.
(Vogeltjesdans gebruikt nog steeds z'n oude, niet opgepoetste UI)
Net zoals BoneThugss aan de haal is gegaan met de UI van -tape-, ook gemaakt door de UI-politie....
Heb je ze 'bestudeerd' ja.😂😂quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:32 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja maar hij zat te lullen dat ie een kwartslag was gedraaid, wat niet zo was. Ik weet dat het niet precies dezelfde was aangezien ik ze ook bestudeerd heb.
Nee ze zijn gewoon bijna identiek. Ik zat niet te lullen dat ie gedraaid was. Als je die ene op een pagina ziet en de andere op een andere pagina, weet je niet dat ze verschillend zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Heb je ze 'bestudeerd' ja.😂😂
Je lulde dus gewoon onzin toen je zei dat ze allebei hetzelfde waren.😂
Jij misschien niet, en nu zijn ze 'bijna identiek', je bent echt te dom om te poepen.😂quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:38 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee ze zijn gewoon bijna identiek. Ik zat niet te lullen dat ie gedraaid was. Als je die ene op een pagina ziet en de andere op een andere pagina, weet je niet dat ze verschillend zijn.
Wat lul je nou, mafkees.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:40 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij misschien niet, en nu zijn ze 'bijna identiek', je bent echt te dom om te poepen.😂
Mad.😂😂quote:
True that, en nou is hij weg.😑quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:26 schreef -Phineas- het volgende:
Hij was wel aardig en behulpzaam eigenlijk hoorAlleen moest hij zonodig zich stoerder voordoen dan hij eigenlijk was
Je wilde nog iets posten voordat je zwaar stoned in slaap viel.quote:
Heb je de diëtiste al geneukt?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je wilde nog iets posten voordat je zwaar stoned in slaap viel.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je de diëtiste al geneukt?
Baas Tong, hoeveel topics heb je vandaag geopend?😂quote:Op donderdag 25 augustus 2016 10:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je wilde nog iets posten voordat je zwaar stoned in slaap viel.
Misschien leest hij mee.😋quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:17 schreef LurkJeRot het volgende:
Elke keer als dit topic omhoog komt voel ik me weer treurig.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 08:36 schreef HulkHeld het volgende:
Weer een aansteller minder, opgeruimd staat netjes.
Hehequote:Op woensdag 31 augustus 2016 01:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
matthiass25 natuurlijk.
Waar, post link swa.quote:
gast! waar ben jij mee bezig. je hebt me nu alweer voor schut gezet. ik ga jouw na deze post voor altijd..........NEGEREEEEEEEEEEEEEREN.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
LurkjeRot is dit jouw kloon?quote:Op maandag 5 september 2016 17:33 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
gast! waar ben jij mee bezig. je hebt me nu alweer voor schut gezet. ik ga jouw na deze post voor altijd..........NEGEREEEEEEEEEEEEEREN.![]()
![]()
en ik vind het jammer dat hier geen middelvinger smely tussen zit anders had je die er ook bij gehad.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Matthias ben jij het.quote:Op maandag 5 september 2016 17:33 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
gast! waar ben jij mee bezig. je hebt me nu alweer voor schut gezet. ik ga jouw na deze post voor altijd..........NEGEREEEEEEEEEEEEEREN.![]()
![]()
en ik vind het jammer dat hier geen middelvinger smely tussen zit anders had je die er ook bij gehad.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee mogool. ik ben het......en ik ben het wachtwoord van matthias24 vergeten.quote:
Uhu.quote:Op maandag 5 september 2016 17:42 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nee mogool. ik ben ik wachtwoord van matthias24 vergeten.
Natuurlijk geloof ik er geen zak van vent.quote:Op maandag 5 september 2016 17:43 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
je gelooft het niet he......ik ben het echt hoor!!!!!!
denk je nou echt dat het mij ook maar ene soepstengel kan schelen of jij mij nou gelooft of niet! klaar ik ben de persoon achter matthias24 en ik ben het wachtwoord vergeten oke???? snapie? en nu heb ik een ander acount aangemaakt.....en ja dit is dus het kloon acount van matthias24.....maar dat komt alleen omdat ik mijn houdige wachtwoord ben vergeten.quote:Op maandag 5 september 2016 17:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Natuurlijk geloof ik er geen zak van vent.![]()
stik in je wiet!!!!!quote:Op maandag 5 september 2016 17:47 schreef BoneThugss het volgende:
eey anthonie heb ik je nou weggepest
Wat kan je wel onthouden?quote:Op maandag 5 september 2016 17:47 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
denk je nou echt dat het mij ook maar ene soepstengel kan schelen of jij mij nou gelooft of niet! klaar ik ben de persoon achter matthias24 en ik ben het wachtwoord vergeten oke???? snapie? en nu heb ik een ander acount aangemaakt.....en ja dit is dus het kloon acount van matthias24.....maar dat komt alleen omdat ik mijn houdige wachtwoord ben vergeten.
Geraporteerd.quote:
gast! ga alsjeblieft..........ergens naartoe waar de zon niet schijnt.quote:Op maandag 5 september 2016 17:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat kan je wel onthouden?![]()
Dit ws tgn mths24, nt tegn zn kln
gr
ha ha ha.quote:Op maandag 5 september 2016 17:50 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
gast! ga alsjeblieft..........ergens naartoe waar de zon niet schijnt.
de mazzel.
hoe gaat het trouwens met je klienten?quote:Op maandag 5 september 2016 17:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
ha ha ha.![]()
Goed typen jij ineens kan.![]()
![]()
Altijd, broeder, soms maak ik ze zo bang dat ze vanzelf dood gaan.quote:Op maandag 5 september 2016 17:56 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
hoe gaat het trouwens met je klienten?
zijn ze nog blij met je?
joh dat verbaast me niks. wat een frustrerend leven moet jij toch hebben. maar dat gun ik jouw wel. want dat is het eigenlijk toch??? BT? eigenlijk ben jij gewoon een gefrustreed mannetje dat een kut leven heeft.quote:Op maandag 5 september 2016 17:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Altijd, broeder, soms maak ik ze zo bang dat ze vanzelf dood gaan.![]()
HAAAA!!!11
Ik schater, ga door.quote:Op maandag 5 september 2016 18:00 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
joh dat verbaast me niks. wat een frustrerend leven moet jij toch hebben. maar dat gun ik jouw wel. want dat is het eigenlij toch??? BT? eigenlijk ben jij gewoon een gefrustreed mannetje dat een kut leven heeft.
lekker voor je!
nee, ik heb al mijn ding gezegt. tot kijk man......hopelijk word je een keer neegeslagen door een van jouw patienten.quote:
Doei, vogeltjesdans.quote:Op maandag 5 september 2016 18:02 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nee, ik heb al mijn ding gezegt. tot kijk man......hopelijk word je een keer neegeslagen door een van jouw patienten.![]()
de mazzel.
Je oogt wat mad, vogeltjesdans.quote:Op maandag 5 september 2016 18:04 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik.....ben... geen VOGELTJESDANS!!!!
Eey elf, kon mijn UI niet veranderen, was te groot.quote:Op maandag 5 september 2016 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Matthias / Anthonie is net zo min Vogeltjesdans als dat jij -tape- bent...
En wies die legendarische "-tape-"?quote:Op maandag 5 september 2016 18:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Matthias / Anthonie is net zo min Vogeltjesdans als dat jij -tape- bent...
Moet gewoon kunnen. Is een standaard jpg-plaatje op 60 bij 60 pixels. Kan niet te groot zijn.quote:Op maandag 5 september 2016 18:05 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Eey elf, kon mijn UI niet veranderen, was te groot.
nog x proberenquote:Op maandag 5 september 2016 18:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen. Is een standaard jpg-plaatje op 60 bij 60 pixels. Kan niet te groot zijn.
[ afbeelding ]
Hoe moest dat ook alweer?quote:Op maandag 5 september 2016 18:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen. Is een standaard jpg-plaatje op 60 bij 60 pixels. Kan niet te groot zijn.
[ afbeelding ]
De eerste user voor wie de UI-politie een UI maakte: ONZ / De UI-politie!quote:Op maandag 5 september 2016 18:07 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En wies die legendarische "-tape-"?
Nice, link waar ik dit direct in kan stellen?quote:Op maandag 5 september 2016 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De eerste user voor wie de UI-politie een UI maakte: ONZ / De UI-politie!
1: Sla het plaatje lokaal opquote:
Link werkt nietquote:Op maandag 5 september 2016 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
1: Sla het plaatje lokaal op
2: Ga naar je profiel-instellingen en kies User Icon Manager (directe link: http://forum.fok.nl/fok/usericon_manager)
3: Upload het plaatje vanaf de plek waar je het hebt opgeslagen
4: Vink aan welke UI je wilt gebruiken (bijvoorbeeld de nieuwe...)
5: Klaar!
Je zit op mobiel zeker?quote:Op maandag 5 september 2016 18:11 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Link werkt niet![]()
Weenie waar ik moet kijken.
Neuhquote:
De URL kopieert het laatste haakje mee, zie ik. Je moet het zonder dat haakje doen:quote:Op maandag 5 september 2016 18:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Neuh
De action 'usericon_manager)' is niet bekend. De pagina die je zoekt is dus niet beschikbaar. Kijk eens op de forumindex van FOK!forum voor een goed startpunt.
Elf, je bent een held.quote:Op maandag 5 september 2016 18:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De URL kopieert het laatste haakje mee, zie ik. Je moet het zonder dat haakje doen:
http://forum.fok.nl/fok/usericon_manager
Of gewoon rechts bovenaan naar profiel gaan en daarna usericon manager kiezen.
Je hebt jezelf met de woorden "in dat geval" prima ingedekt. Ik moet je teleurstellen, sorry.quote:Op maandag 5 september 2016 18:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Elf, je bent een held.![]()
Ben je een vrouwelijk persoon?
in dat geval gaan we binnenkort trouwen, zo niet dan heb ik dit niet geschreven.
gr
Heb jij BoneThugss ergens gezien, hij was hier net nog?quote:Op maandag 5 september 2016 18:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt jezelf met de woorden "in dat geval" prima ingedekt. Ik moet je teleurstellen, sorry.
Ik niet snappen doenquote:Op maandag 5 september 2016 18:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Heb jij BoneThugss ergens gezien, hij was hier net nog?
Hij was hier net nog, voor die opmerking.quote:
Beter zoquote:Op maandag 5 september 2016 18:28 schreef BoneThugss het volgende:
Maar Elf, wat een held ben jij.![]()
Nu ben ik die eckte BoneThugss.
Staat me wel.quote:
Eey vogeltjesdans.quote:Op maandag 5 september 2016 18:40 schreef Anthonie24 het volgende:
ik wou iets vervelends zegen maar ik denk dat ik me gewoon in ga houden......gewoon omdat dat dat het beste is om te doen.
ja hoor!.....waar heb jij het nou weer over? LionPopChoc?quote:Op maandag 5 september 2016 18:42 schreef LionPopChoc het volgende:
aah wat sgattig jullie missen mij, heel erg boeient!
eey, vogeltjesdans.quote:Op maandag 5 september 2016 18:42 schreef LionPopChoc het volgende:
aah wat sgattig jullie missen mij, heel erg boeient!
Ey man je weet ik ben die egte egte! jij bent een goedkope kopiequote:Op maandag 5 september 2016 18:43 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja hoor!.....waar heb jij het nou weer over? LionPopChoc?
jij heb nog niet eens een UI. ga dat eerst maar eens een keer regelen he.quote:Op maandag 5 september 2016 18:45 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Ey man je weet ik ben die egte egte! jij bent een goedkope kopie
Jij hebt feitelijk ook geen UI, natuurlijk.... Dat Vogeltjesdans-ding zorgt alleen maar voor verwarring. Het wordt tijd voor iets eigens.quote:Op maandag 5 september 2016 18:47 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
jij heb nog niet eens een UI. ga dat eerst maar eens een keer regelen he.
Koop jij eens een bril ik zie overduidelijk een smiley 2 puntjes en een streepje is goed genoeg.quote:Op maandag 5 september 2016 18:47 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
jij heb nog niet eens een UI. ga dat eerst maar eens een keer regelen he.
Dit soort tekstenquote:Op maandag 5 september 2016 18:48 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Koop jij eens een bril ik zie overduidelijk een smiley 2 puntjes en een streepje is goed genoeg.
eey, ga je op elf haten dan.quote:Op maandag 5 september 2016 18:48 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Koop jij eens een bril ik zie overduidelijk een smiley 2 puntjes en een streepje is goed genoeg.
luister ik was de gebruiker van matthias!!!!! ik ben het oke!quote:Op maandag 5 september 2016 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
Het wordt wat verwarrend allemaal.
Ik geloof je wel hoor. Maar die UI....quote:Op maandag 5 september 2016 18:49 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
luister ik was de gebruiker van matthias!!!!! ik ben het oke!
er is verder niks verwarends aan.,. echt waar ik zweer het ik was de persoon achter dat matthias24 acount oke.... maar ik heet in het echt geen matthias en ook geen Anthonie. dat heb ik gewoon zelf verzonnen en de reden dat ik nu een ander acount heb is omdat ik mijn huidige wachtwoord ben vergeten en ook het mail adres waar mijn FOK! acount aan gekoppeld was.
jullie moeten mij echt gelofen ik ben het oke!!!!
Wat lieg jij?quote:Op maandag 5 september 2016 18:49 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
er is verder niks verwarends aan.,. echt waar ik zweer het ik was de persoon achter dat matthias24 acount oke.... maar ik heet in het echt geen matthias en ook geen Anthonie. dat heb ik gewoon zelf verzonnen en de reden dat ik nu een ander acount heb is omdat ik mijn huidige wachtwoord ben vergeten en ook het mail adres waar mijn FOK! acount aan gekoppeld was.
Wat doe jij stoer?quote:Op maandag 5 september 2016 18:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
eey, ga je op elf haten dan.
hijs mijn homie
Op jou, zeer goede grap.quote:
Je oogt wat mad.quote:Op maandag 5 september 2016 18:49 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
Die gast is echt te dom om te poepen.quote:Op maandag 5 september 2016 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik verwijs je graag naar deze topicreeks: Topicreeks: De UI-politie!
Ha ha ha, goede reactie weer vogeltjesdans!quote:Op maandag 5 september 2016 18:52 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik lieg niet! ik ben gewoon de zelfde persoon als matthias24.
Bel de UI politie maar, i dont give a fuck laat ze maar komen...quote:Op maandag 5 september 2016 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik verwijs je graag naar deze topicreeks: Topicreeks: De UI-politie!
Rot toch op iedereen weet dat ik de egte matthias24 bent.quote:Op maandag 5 september 2016 18:52 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
Jij vieze leugenaar! wat probeer je met mijn schaamte te strijken?quote:Op maandag 5 september 2016 18:52 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nee man. dat weet helemaal niemand.quote:Op maandag 5 september 2016 18:53 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Rot toch op iedereen weet dat ik de egte matthias24 bent.
Echt wel idiootquote:Op maandag 5 september 2016 18:55 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nee man. dat weet helemaal niemand.
Dat je te dom bent om te poepen.quote:
je probeerd me terug te pakken he.....omdat ik zogenaamd een 13 jarige heb gepest.quote:Op maandag 5 september 2016 18:54 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Jij vieze leugenaar! wat probeer je met mijn schaamte te strijken?
Wat nu iedereen weet dat ik de echte matthias24 ben ga je ineens doen alsof ik 13 jarige jongetjes pest, ik was maar aan het trollen hoor.. Jezus man kan je niet tegen een grapje ofzo?quote:Op maandag 5 september 2016 18:56 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
je probeerd me terug te pakken he.....omdat ik zogenaamd een 13 jarige heb gepest.
ga alsjebieft maar weer lekker.........ergens anders naartoe.
Ik hou van poepen, Het lucht op. niks om je voor te schamen hoorquote:Op maandag 5 september 2016 18:56 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Loop jij nu met mijn schaamte te strijken?
En dan rennend terug naar je werkplek terwijl je het bepoepte papier als een vlag achter je aan laat wapperen. I hear ya.quote:Op maandag 5 september 2016 18:57 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Ik hou van poepen, Het lucht op. niks om je voor te schamen hoor
Nee dat is gewoon vies..quote:Op maandag 5 september 2016 18:59 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
En dan rennend terug naar je werkplek terwijl je het bepoepte papier als een vlag achter je aan laat wapperen. I hear ya.
jij bent echt dom! jij weet zelf ook wel dat ik de echte persoon ben achter dat matthias acount.quote:Op maandag 5 september 2016 18:57 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Wat nu iedereen weet dat ik de echte matthias24 ben ga je ineens doen alsof ik 13 jarige jongetjes pest, ik was maar aan het trollen hoor.. Jezus man kan je niet tegen een grapje ofzo?
Wat jij nu probeert te doen is mij voor leugenaar uitmaken, zodat niemand mij gelooft dat ik de echte matthias24 ben.quote:Op maandag 5 september 2016 19:00 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
jij bent echt dom! jij weet zelf ook wel dat ik de echte persoon ben achter dat matthias acount.
en zeker niet jij. wat jij nu doet is alleen maar verwaring schopen hiero zodat straks helemaal niemand mij meer gelooft. en dat vind ik wel een beetje jammer.
ooh en ik heb nu net ff een dikke scheet gelaten op je UIloze profiel. vind je toch niet erg he?![]()
![]()
Ik ben de echte echte echte echte matthias24!quote:Op maandag 5 september 2016 19:03 schreef Anthonie24 het volgende:
LIONPOPCHOC!!!!!!!!!........waar ben je nou mee bezig man. heb jij ook al zon kut leven als BoneThugss.
Ik las mijn naam, vieze troll.quote:Op maandag 5 september 2016 19:03 schreef Anthonie24 het volgende:
LIONPOPCHOC!!!!!!!!!........waar ben je nou mee bezig man. heb jij ook al zon kut leven als BoneThugss.
Doei!quote:Op maandag 5 september 2016 19:07 schreef Anthonie24 het volgende:
weetje mensen. ik heb hier geen tijd voor. ik ga naar school deze dagen en dan moet ik ook huiswerk maken......en dat ga ik nu dus ook doen dus nog een fijne avond iedereen.![]()
![]()
doegie doegie......ik ben weg.
doei he, vogeltjesdans.quote:Op maandag 5 september 2016 19:07 schreef Anthonie24 het volgende:
weetje mensen. ik heb hier geen tijd voor. ik ga naar school deze dagen en dan moet ik ook huiswerk maken......en dat ga ik nu dus ook doen dus nog een fijne avond iedereen.![]()
![]()
doegie doegie......ik ben weg.
Wat een koning ben jij toch ook.quote:Op maandag 5 september 2016 19:18 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
Anthonie!! geen vogeltjesdans.
jij niet.quote:Op maandag 5 september 2016 19:19 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat een koning ben jij toch ook.
Ik weet het.quote:
De echte Matthias24 had een UI, de nieuwe ook weer. Jij niet. Daarom val je door de mand...quote:Op maandag 5 september 2016 18:53 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Rot toch op iedereen weet dat ik de egte matthias24 bent.
ik ga je nu negeren.....vind je toch niet erg he?quote:Op maandag 5 september 2016 19:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik weet het.![]()
Maar goed, jij bent wel te dom om te poepen.
Onderdeel van mijn geniale meesterplan, DUH!quote:Op maandag 5 september 2016 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De echte Matthias24 had een UI, de nieuwe ook weer. Jij niet. Daarom val je door de mand...
Zeer zeker niet, ben je nog wel te dom om te poepen?quote:Op maandag 5 september 2016 19:22 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik ga je nu negeren.....vind je toch niet erg he?
ja ik had je privee massage gezien.quote:Op maandag 5 september 2016 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De echte Matthias24 had een UI, de nieuwe ook weer. Jij niet. Daarom val je door de mand...
Geen UI hebben is een zwaktebod, geen meesterplan. Zelfs mijn meest onbeduidende kloontje had onmiddellijk een UI.quote:Op maandag 5 september 2016 19:23 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Onderdeel van mijn geniale meesterplan, DUH!
En? Wat vind je ervan?quote:Op maandag 5 september 2016 19:25 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja ik had je privee massage gezien.
Elf.quote:
Jouw mening, ik voel niet de behoefte om mezelf te onderscheiden van de rest. Ik ben speciaal genoeg zonder stom plaatjequote:Op maandag 5 september 2016 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen UI hebben is een zwaktebod, geen meesterplan. Zelfs mijn meest onbeduidende kloontje had onmiddellijk een UI.
Ik ben het meest goddelijke wezen wat ooit op deze aardkloot heeft rondgelopen. Vrouwen en mannen krijgen knikkende knieen als ze mij alleen al in de verte zien aan komen lopen. De sfeer de ambiance die om mij heen hangt alleen als genoeg om menig mens tot een hoogtepunt te laten komen. Je weet niet wat schoonheid is aangezien je mij nog nooit hebt aanschouwt, HOMO!quote:Op maandag 5 september 2016 19:31 schreef BoneThugss het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 5 september 2016 19:27 schreef LionPopChoc het volgende:
Die van jou is echt lelijk
Jij bent pas lelijk, Henk.
Matthias???quote:Op maandag 5 september 2016 22:14 schreef Anthonie24 het volgende:
wauw!wat een gezeligheid weer.
![]()
![]()
![]()
ik wist niet dat lionpopchoc zo grappig kon zijn. haaaaaa!
Maar je vindt de UI dus niet leuk?quote:Op maandag 5 september 2016 22:14 schreef Anthonie24 het volgende:
wauw!wat een gezeligheid weer.
![]()
![]()
![]()
ik wist niet dat lionpopchoc zo grappig kon zijn. haaaaaa!
jawol.quote:Op maandag 5 september 2016 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar je vindt de UI dus niet leuk?
ja man ik zweer het je. ik ben het echt. maar ik ben me wachtwoord vergeten van matthias24. en ook het mailadres waar ik mijn acount aan heb gekoppeld. vandaar dat ik het nu maar ff moet doen met deze nieuwe naam. dus noem mij voortsaan maar.......... Anthonie24.quote:
wauw! lurkiequote:Op dinsdag 6 september 2016 08:45 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik kan het nog steeds niet geloven dat je echt terug bent. Word er gewoon emotioneel van
Ik ben de gevoeligheid zelve, het is gewoon bijna genant.quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:47 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
wauw! lurkieik wist niet dat jij zo gevoelig was.
![]()
nou ik ben blij dat er teminste nog mensen zijn hier die mij echt missen.
ik krijg er zelf ook bijna tranen van.snik snik
ja idd lurkie. maar ik had dat niet achter jouw gezocht hoor. de meeste ras Fokkers zijn vaak best een beetje hard.quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:53 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik ben de gevoeligheid zelve, het is gewoon bijna genant.
Ik had een helden topic voor je in GC. Die bracht jezelf om zeep.quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:55 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja idd lurkie. maar ik had dat niet achter jouw gezocht hoor. de meeste ras Fokkers zijn vaak best een beetje hard.maar goed meschien is dat wel schijn.
Ok vogeltjesdansquote:Op dinsdag 6 september 2016 08:45 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja man ik zweer het je. ik ben het echt. maar ik ben me wachtwoord vergeten van matthias24. en ook het mailadres waar ik mijn acount aan heb gekoppeld. vandaar dat ik het nu maar ff moet doen met deze nieuwe naam. dus noem mij voortsaan maar.......... Anthonie24.
Ik ben hard en zacht tegelijk. Zoals een lolly met kauwgom erin.quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:55 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja idd lurkie. maar ik had dat niet achter jouw gezocht hoor. de meeste ras Fokkers zijn vaak best een beetje hard.maar goed meschien is dat wel schijn.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:16 schreef SecretPret het volgende:
Wordt er ook zo afscheid genomen als ik weg blijf?
WE HEBBEN ER WEER EEN!!quote:
nou je klonk anders best sarcastich hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had een helden topic voor je in GC. Die bracht jezelf om zeep.
aaaawhquote:Op dinsdag 6 september 2016 11:11 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik ben hard en zacht tegelijk. Zoals een lolly met kauwgom erin.
vast wel.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:16 schreef SecretPret het volgende:
Wordt er ook zo afscheid genomen als ik weg blijf?
jaquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilt dus liever steeds met Vogeltjesdans worden verward.... - Oké, dat kan.
ik doe niet raar hoor meneer.......maar ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat jij mij echt ze erg gemist heb. want in het verleden heb jij best veel last van mij gehad.....zelf zo erg dat je mij in KLB had gezet.quote:
?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:27 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik doe niet raar hoor meneer.......maar ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat jij mij echt ze erg gemist heb. want in het verleden heb jij best veel last van mij gehad.....zelf zo erg dat je mij in KLB had gezet.
beste vriend! jij heb mij in KLB gezet......maar goed zand erover ik ben vergevingsgezind dus ik zal deze hele kwestie vergeten.....goed.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:28 schreef dimmak het volgende:
[..]
?Volgens mij haal je nu het één en ander door elkaar.
Link?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:30 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
beste vriend! jij heb mij in KLB gezet......maar goed zand erover ik ben vergevingsgezind dus ik zal deze hele kwestie vergeten.....goed.
Link?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:30 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
beste vriend! jij heb mij in KLB gezet......maar goed zand erover ik ben vergevingsgezind dus ik zal deze hele kwestie vergeten.....goed.
Er zit wel meer in je kont!!11quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:35 schreef Anthonie24 het volgende:
de enige link die ik nu heb zit in mijn kontje.....nou goed.
Echt? Hoe is dat zo gebeurd?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:35 schreef Anthonie24 het volgende:
de enige link die ik nu heb zit in mijn kontje.....nou goed.
rot jij nou eens op man!quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Er zit wel meer in je kont!!11
HAAAA!!11
Niemand heeft je gemist vogeltjesdansquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:27 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik doe niet raar hoor meneer.......maar ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat jij mij echt ze erg gemist heb. want in het verleden heb jij best veel last van mij gehad.....zelf zo erg dat je mij in KLB had gezet.
jouw ook niet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Niemand heeft je gemist vogeltjesdans
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:14 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ach....op een dag stond ik op en toen zat het erin he......
Dat is niet goed hoor, ik zou daar eens voor bij de dokter langsgaan. Wie weet wat je anders morgen in je kont vindt? Er zou wel een hele olifant in kunnen zitten zonder dat je het weet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:14 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ach....op een dag stond ik op en toen zat het erin he......
joh lach lekker zoveel als je wilt. jij weet toch lekker niet wie ik in het echt ben dus.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hardop gelachen.![]()
![]()
Bedankt voor het bevestigen van mijn vorige post, ik ga kapot.![]()
goed idee. ik zal morgen wel ff bij de dokter langs gaan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:30 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dat is niet goed hoor, ik zou daar eens voor bij de dokter langsgaan. Wie weet wat je anders morgen in je kont vindt? Er zou wel een hele olifant in kunnen zitten zonder dat je het weet.
Dank, koning van de lach.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:36 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
joh lach lekker zoveel als je wilt. jij weet toch lekker niet wie ik in het echt ben dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |