Er zit wel meer in je kont!!11quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:35 schreef Anthonie24 het volgende:
de enige link die ik nu heb zit in mijn kontje.....nou goed.
Echt? Hoe is dat zo gebeurd?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:35 schreef Anthonie24 het volgende:
de enige link die ik nu heb zit in mijn kontje.....nou goed.
rot jij nou eens op man!quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Er zit wel meer in je kont!!11
HAAAA!!11
Niemand heeft je gemist vogeltjesdansquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:27 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik doe niet raar hoor meneer.......maar ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat jij mij echt ze erg gemist heb. want in het verleden heb jij best veel last van mij gehad.....zelf zo erg dat je mij in KLB had gezet.
jouw ook niet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Niemand heeft je gemist vogeltjesdans
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:14 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ach....op een dag stond ik op en toen zat het erin he......
Dat is niet goed hoor, ik zou daar eens voor bij de dokter langsgaan. Wie weet wat je anders morgen in je kont vindt? Er zou wel een hele olifant in kunnen zitten zonder dat je het weet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:14 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ach....op een dag stond ik op en toen zat het erin he......
joh lach lekker zoveel als je wilt. jij weet toch lekker niet wie ik in het echt ben dus.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:22 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hardop gelachen.![]()
![]()
Bedankt voor het bevestigen van mijn vorige post, ik ga kapot.![]()
goed idee. ik zal morgen wel ff bij de dokter langs gaan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:30 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dat is niet goed hoor, ik zou daar eens voor bij de dokter langsgaan. Wie weet wat je anders morgen in je kont vindt? Er zou wel een hele olifant in kunnen zitten zonder dat je het weet.
Dank, koning van de lach.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:36 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
joh lach lekker zoveel als je wilt. jij weet toch lekker niet wie ik in het echt ben dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |