Ik ben de gevoeligheid zelve, het is gewoon bijna genant.quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:47 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
wauw! lurkieik wist niet dat jij zo gevoelig was.
![]()
nou ik ben blij dat er teminste nog mensen zijn hier die mij echt missen.
ik krijg er zelf ook bijna tranen van.snik snik
ja idd lurkie. maar ik had dat niet achter jouw gezocht hoor. de meeste ras Fokkers zijn vaak best een beetje hard.quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:53 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik ben de gevoeligheid zelve, het is gewoon bijna genant.
Ik had een helden topic voor je in GC. Die bracht jezelf om zeep.quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:55 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja idd lurkie. maar ik had dat niet achter jouw gezocht hoor. de meeste ras Fokkers zijn vaak best een beetje hard.maar goed meschien is dat wel schijn.
Ok vogeltjesdansquote:Op dinsdag 6 september 2016 08:45 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja man ik zweer het je. ik ben het echt. maar ik ben me wachtwoord vergeten van matthias24. en ook het mailadres waar ik mijn acount aan heb gekoppeld. vandaar dat ik het nu maar ff moet doen met deze nieuwe naam. dus noem mij voortsaan maar.......... Anthonie24.
Ik ben hard en zacht tegelijk. Zoals een lolly met kauwgom erin.quote:Op dinsdag 6 september 2016 08:55 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja idd lurkie. maar ik had dat niet achter jouw gezocht hoor. de meeste ras Fokkers zijn vaak best een beetje hard.maar goed meschien is dat wel schijn.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:16 schreef SecretPret het volgende:
Wordt er ook zo afscheid genomen als ik weg blijf?
WE HEBBEN ER WEER EEN!!quote:
nou je klonk anders best sarcastich hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2016 10:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had een helden topic voor je in GC. Die bracht jezelf om zeep.
aaaawhquote:Op dinsdag 6 september 2016 11:11 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik ben hard en zacht tegelijk. Zoals een lolly met kauwgom erin.
vast wel.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:16 schreef SecretPret het volgende:
Wordt er ook zo afscheid genomen als ik weg blijf?
jaquote:Op dinsdag 6 september 2016 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilt dus liever steeds met Vogeltjesdans worden verward.... - Oké, dat kan.
ik doe niet raar hoor meneer.......maar ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat jij mij echt ze erg gemist heb. want in het verleden heb jij best veel last van mij gehad.....zelf zo erg dat je mij in KLB had gezet.quote:
?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:27 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik doe niet raar hoor meneer.......maar ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat jij mij echt ze erg gemist heb. want in het verleden heb jij best veel last van mij gehad.....zelf zo erg dat je mij in KLB had gezet.
beste vriend! jij heb mij in KLB gezet......maar goed zand erover ik ben vergevingsgezind dus ik zal deze hele kwestie vergeten.....goed.quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:28 schreef dimmak het volgende:
[..]
?Volgens mij haal je nu het één en ander door elkaar.
Link?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:30 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
beste vriend! jij heb mij in KLB gezet......maar goed zand erover ik ben vergevingsgezind dus ik zal deze hele kwestie vergeten.....goed.
Link?quote:Op dinsdag 6 september 2016 16:30 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
beste vriend! jij heb mij in KLB gezet......maar goed zand erover ik ben vergevingsgezind dus ik zal deze hele kwestie vergeten.....goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |