Ach hij is gezegent. 😂😂quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:19 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Dit is dus precies het soort gepest waarmee we heb weggejaagd hebben.
Tering, ik moest hard lachen.:Pquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:22 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Misschien is hij wel dood dan, dat zou wel een extreme domper op de toch al niet aanwezige feestvreugde zijn.
Ja toch, plakje cake erbij.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het op zo'n uitvaart nog een beetje gezellig maken met z'n allen?
Koffietafel en natte cake? Count me in!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het op zo'n uitvaart nog een beetje gezellig maken met z'n allen?
Hij gebruikte alleen de verbeterde UI die ik voor Vogeltjesdans had gemaakt, maar die Vogeltjesdans zelf nooit is gaan gebruiken... ONZ / [De UI-politie! #4] Orde, gezag en handhaving!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:58 schreef zovty het volgende:
Hij post nu toch weer onder zijn vogeltjesdans account.
Wat ondankbaar van Vogeltjesdans.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij gebruikte alleen de verbeterde UI die ik voor Vogeltjesdans had gemaakt, maar die Vogeltjesdans zelf nooit is gaan gebruiken... ONZ / [De UI-politie! #4] Orde, gezag en handhaving!
Moet -ie zelf weten hè? Ik kan wel een boek schrijven over alle niet-aangenomen UI's en facelifts.quote:
Ik zou het boek kopen, als het in de ramsjbak lag.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moet -ie zelf weten hè? Ik kan wel een boek schrijven over alle niet-aangenomen UI's en facelifts.
NEE GODVERDOMME, ALS JIJ EEN UI MAAKT DAN IS DIE LUL VERPLICHT HEM TE GEBRUIKENquote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moet -ie zelf weten hè? Ik kan wel een boek schrijven over alle niet-aangenomen UI's en facelifts.
Ik zal het overwegen, dat boek. Ik ben nog aan bijkomen van het schrijven van #neverforget, een thriller van 6 pagina's over mijn twee dagen als NWS-mod.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zou het boek kopen, als het in de ramsjbak lag.
Het grote FOK! UI users boek!quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zou het boek kopen, als het in de ramsjbak lag.
Hij post blijkbaar op Viva forum, maar ik weet niet onder welke naam.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal het overwegen, dat boek. Ik ben nog aan bijkomen van het schrijven van #neverforget, een thriller van 6 pagina's over mijn twee dagen als NWS-mod.
Maar goed, on-topic: ik mis Matthias24 ook wel.
Haaaaaaa!!!!11quote:Op woensdag 24 augustus 2016 11:01 schreef tong80 het volgende:
Ik nam het in extreme vorm voor hem op. Toch begreep ie het niet en ging kotssmileys posten.
Hoop dat het goed met hem gaat.
Hardop moeten lachen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:10 schreef MrSalazar het volgende:
Moest ie maar niet de avatar van kankerbaas vogeltjesdans jatten.
Die avatar was een kwartslag gedraaid.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:10 schreef MrSalazar het volgende:
Moest ie maar niet de avatar van kankerbaas vogeltjesdans jatten.
Ach nee, denk nog steeds dat het een troll was.😅quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:12 schreef Max-Westerman het volgende:
Meschien is hij doot
(Hoop het niet)
Nee, was gewoon dezelfde.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:25 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Die avatar was een kwartslag gedraaid.
Hij was helemaal blij dat het gelukt was om een UI in te stellen.😂
VD die tegen zijn eigen kloon praat.😂quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
VD die tegen zijn eigen kloon praat.😂
Veel treuriger wordt het niet, ha ha ha.😂
Oh die avatar.😂quote:
Neequote:
|
Forum Opties | |