abonnement Unibet Coolblue
pi_164167683
oke ik probeer het opnieuw.
luister ik heb het gevoel dat ik erg eenzaam ben. dat ben ik ook. ik heb erg veel tijd en moeite gestoken in mijn relatie en helaas lijkt dat gewoon 0,0 procent te werken. ik ben erg verlieft geweest op deze persoon en dat ben ik nog steeds. alleen het gaat zo ongelofelijk moeilijk en moeizaam dat ik soms de hoop verlies. zoals ik daarnet al zei ben ik erg verliefd op deze persoon en uit maken is dan ook geen optie. helaas heb ik ruzie gehad deze avond en ben ik weg gegaan omdat ik het even niet meer wist.

waar het eigenlijk om neer komt is dat ik onzeker ben en ik het gevoel heb dat ik gewoon niks ben. ik denk niet dat mensen van mij houden. ik geloof dat niet......ik zou het bijna hier willen schreewen! niemand houd van mij!!!

mijn vraag is dan ook wat jullie hier van vinden en of jullie meschien tips hebben voor mij.
pi_164167853
Dat is een heel nare kernovertuiging in jezelf. Maar goed dat je het zo helder voor ogen hebt, dan kun je eraan gaan werken. ^O^

Zulke overtuigingen zijn per definitie niet waar, weet dat in ieder geval. Je denkt zo, omdat je niet beter weet. Maar het zijn puur je gedachten, niet de werkelijkheid. In werkelijkheid ben je sowieso van niemand afhankelijk. Ga de waarde in jezelf zoeken ipv dat je het zoekt in wat je (nu) niet hebt.
  maandag 1 augustus 2016 @ 23:45:43 #3
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_164167858
Is dat een UI van user vogeltjesdans? :')
Kom eruit, niet liegen vogeltjesdans.

vogeltjesdans

Ontopic: en wat vind je partner ervan? Jij denkt hij/zij houd niet van je? Zitten jullie nog samen? :?
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_164167871
Minder fokken, meer buiten komen. Interaction is key.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_164167894
Ik hou toch van je. O+
Uitvinder van de biersmiley.
pi_164167901
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 23:45 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Dat is een heel nare kernovertuiging in jezelf. Maar goed dat je het zo helder voor ogen hebt, dan kun je eraan gaan werken. ^O^

Zulke overtuigingen zijn per definitie niet waar, weet dat in ieder geval. Je denkt zo, omdat je niet beter weet. Maar het zijn puur je gedachten, niet de werkelijkheid. In werkelijkheid ben je sowieso van niemand afhankelijk. Ga de waarde in jezelf zoeken ipv dat je het zoekt in wat je (nu) niet hebt.
ja ik hoor dat vaker....maar ik ben nog maar 24 hoor. en op dit moment heb ik totaal geen gevoel voor eigenwaarde.
pi_164167914
quote:
8s.gif Op maandag 1 augustus 2016 23:45 schreef PandaDrop het volgende:
Is dat een UI van user vogeltjesdans? :')
Kom eruit, niet liegen vogeltjesdans.

vogeltjesdans

Ontopic: en wat vind je partner ervan? Jij denkt hij/zij houd niet van je? Zitten jullie nog samen? :?
eerlijk gezegd weet ik het niet. maar dit hele gedoe doet me zoveel pijn dat ik nu maar ff flink gedronken heb. nu 1 hele fles wijn en ik voel me iets minder kut.
pi_164167921
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 23:48 schreef dimmak het volgende:
Ik hou toch van je. O+
i love you too. O+
pi_164167939
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 23:48 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ja ik hoor dat vaker....maar ik ben nog maar 24 hoor. en op dit moment heb ik totaal geen gevoel voor eigenwaarde.
Je bent niet alleen kerel. Ik zit precies in zo'n situatie. Gek zijn op iemand, al jaren. Al jaren keihard werken om de relatie goed te laten lopen. Bijna niks ervoor terug krijgen. Veel ruzie. Maar nooit opgeven, het is zo'n gewoonte dat je blijft vechten. En je weet niet voor wat precies. Want wat voor goeds brengt diegene je nou echt? Iemand waar je geen houvast aan hebt e.d. Zorg gewoon dat je je vrienden niet vergeet, blijf ook bezig met andere contacten, blijft sporten, blijf iets doen waar je geluk uit kan putten. Want after all, fuck bitches :7
pi_164167945
quote:
8s.gif Op maandag 1 augustus 2016 23:45 schreef PandaDrop het volgende:
Is dat een UI van user vogeltjesdans? :')
Kom eruit, niet liegen vogeltjesdans.

vogeltjesdans

Ontopic: en wat vind je partner ervan? Jij denkt hij/zij houd niet van je? Zitten jullie nog samen? :?
nee ik ben echt geen VD. ik ben gewoon maar een zielige zelfmedelijdende matthias.
pi_164167962


[ Bericht 100% gewijzigd door whatdafuck op 01-08-2016 23:53:09 ]
pi_164168001
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 23:51 schreef whatdafuck het volgende:

[..]

Je bent niet alleen kerel. Ik zit precies in zo'n situatie. Gek zijn op iemand, al jaren. Al jaren keihard werken om de relatie goed te laten lopen. Bijna niks ervoor terug krijgen. Veel ruzie. Maar nooit opgeven, het is zo'n gewoonte dat je blijft vechten. En je weet niet voor wat precies. Want wat voor goeds brengt diegene je nou echt? Iemand waar je geen houvast aan hebt e.d. Zorg gewoon dat je je vrienden niet vergeet, blijf ook bezig met andere contacten, blijft sporten, blijf iets doen waar je geluk uit kan putten.
maar heeft een realtie uberhoud wel zin als je er zoveel moeite in stopt en het gewoon steeds maar weer eindigt in tranen? ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. ik voel nu op dit moment hele enge nare gevoelens die ik gewoon niet wil hebben. ik raak er eigenlijk zelfs van in paniek en ik kan er ook met niemand over praten. dat vooral dat laatste doet mij erg veel pijn.
pi_164168063
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 23:55 schreef matthias24 het volgende:
maar heeft een realtie uberhoud wel zin als je er zoveel moeite in stopt en het gewoon steeds maar weer eindigt in tranen? ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. ik voel nu op dit moment hele enge nare gevoelens die ik gewoon niet wil hebben. ik raak er eigenlijk zelfs van in paniek en ik kan er ook met niemand over praten. dat vooral dat laatste doet mij erg veel pijn.
Neem gewoon effe een glas water, en laat dat onderwerp ff zitten. Je komt er zo nog wel op terug... Chill man. Het is maar gedoe in je hoofd wat je zelf hebt verzonnen.
pi_164168176
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 23:58 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:

[..]

Neem gewoon effe een glas water, en laat dat onderwerp ff zitten. Je komt er zo nog wel op terug... Chill man. Het is maar gedoe in je hoofd wat je zelf hebt verzonnen.
dit is niet verzonen. dit is echt waar. ik heb echt een relatie! en ik ben echt bang! en ik weet serieus even niet meer wat ik moet doen.

dit soort topics open ik nooit. echt werkelijk nooit! ik zit hier al een half jaar. en ik heb nog nooit zo'n topic geopend als dit. ik ben echt heel erg bang. en ik meen dit. ik ben nu ook niet aan het trollen. dit alles hier is gewoon serieus.
pi_164168228
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 00:03 schreef matthias24 het volgende:

[..]

dit is niet verzonen. dit is echt waar. ik heb echt een relatie! en ik ben echt bang! en ik weet serieus even niet meer wat ik moet doen.

dit soort topics open ik nooit. echt werkelijk nooit! ik zit hier al een half jaar. en ik heb nog nooit zo'n topic geopend als dit. ik ben echt heel erg bang. en ik meen dit. ik ben nu ook niet aan het trollen. dit alles hier is gewoon serieus.
Daar twijfel ik ook niet aan. Maar je bent in paniek, en dan ga je allerlei dingen denken die niet waar zijn. Laat gewoon ff los die shit en chill the fuck out man!
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 00:17:16 #16
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164168407
Heb je je relatie gevraagd wat zij (of hij) voor jou voelt?
En verder, beter geen relatie als een slechte relatie.
Je kunt misschien beter wat AAN jezelf en VOOR jezelf gaan doen ipv maar energie blijven steken in een relatie die je eigenlijk alleen maar frustreert en ongelukkig maakt.

Je bent nog tamelijk jong, hoe oud is je relatie? Nog (veel?) jonger?

^O^ :W
ps. en blijf van de alcohol af als je je down / verdrietig voelt. DAT is echt fout (dat gaan zuipen).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 00:17:46 #17
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164168415
Wat posts verwijderd. Hou persoonlijke negatieve uitspraken voor je graag.

Vervelend dat je je zo voelt, maar je zal toch echt zelf stappen moeten ondernemen als je je beter wil gaan voelen. Wat kunnen wij verder voor je doen?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_164168484
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 00:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat posts verwijderd. Hou persoonlijke negatieve uitspraken voor je graag.

Vervelend dat je je zo voelt, maar je zal toch echt zelf stappen moeten ondernemen als je je beter wil gaan voelen. Wat kunnen wij verder voor je doen?
geef me gewoon wat tips en iets wat mijn misschien kan steunen.
een paar goede woorden doet mij op dit moment al goed. ik wist niet dat ik ....zo ongelofelijk wanhopig kom zijn. maar ik heef het toe!! ik ben wanhopig en ik zou zo graag willen dat het eens goed komt met hem en mij. ik kan er gewoon niet meer tegen! ik weet ff niet meer wat ik moet doen. ik heb nu heel veel gedronken en dat helpt teminste nog een beetje. ik wil dit gevoel niet hebben ik word er letterlijk gek van!.
pi_164168641
Drinken is geen oplossing!
Het zorgt ervoor dat je gevoelens juist versterken, en je gedachten nog meer gaan spinnen.
Je bent niet waardeloos en er zijn heus mensen die wel van je houden.
Wat je nu even voor ogen moet houden is of je gedachte wel kloppen.
Vaak komen je gevoelens vanuit een gedachte.
Als dat niet klopt dan kloppen je emoties ook niet.
Dat niemand van je houd is niet waar dis dat kun je al aan de kant schuiven. ;)
Nu die drank aan de kant schuiven, je roes goed uitslapen en als je weer nuchter bent je hoofd weer bij elkaar rapen.
pi_164168663
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 00:34 schreef Luuntje het volgende:
Drinken is geen oplossing!
Het zorgt ervoor dat je gevoelens juist versterken, en je gedachten nog meer gaan spinnen.
Je bent niet waardeloos en er zijn heus mensen die wel van je houden.
Wat je nu even voor ogen moet houden is of je gedachte wel kloppen.
Vaak komen je gevoelens vanuit een gedachte.
Als dat niet klopt dan kloppen je emoties ook niet.
Dat niemand van je houd is niet waar dis dat kun je al aan de kant schuiven. ;)
Nu die drank aan de kant schuiven, je roes goed uitslapen en als je weer nuchter bent je hoofd weer bij elkaar rapen.
is goed ik ga nu ook gewoon slapen want ik ben kapot.
pi_164168679
AH sluit alsjeblieft dit topic nu want ik zet mezelf voor schut. ik heb nu verder niks meer te zegen en veel mensen hier hebben mij al getroost.
het topic mag nu dus dicht.
pi_164168697
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 00:37 schreef matthias24 het volgende:
AH sluit alsjeblieft dit topic nu want ik zet mezelf voor schut. ik heb nu verder niks meer te zegen en veel mensen hier hebben mij al getroost.
het topic mag nu dus dicht.
Niets mis met dit topic toch? Daar is R&P toch voor.
Over succes kan iedereen praten, over 'falen' praten vind ik nog veel knapper van mensen.

En wat Luuntje zegt +1
Hell To The Liars
pi_164168715
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 00:40 schreef Droopie het volgende:

[..]

Niets mis met dit topic toch? Daar is R&P toch voor.
Over succes kan iedereen praten, over 'falen' praten vind ik nog veel knapper van mensen.

Sluit ik mij bij aan ^O^
pi_164168886
Naja je slaapt nu en dat is waarschijnlijk maar beter ook, een dronken nachtrust is beter dan geen nachtrust. Als je morgen dit topic terugleest schaam je je waarschijnlijk maar je bent niet de enige met dit gevoel, ook al komt dit wellicht alleen naar boven als je wat alcohol op hebt.

Het belangrijkste lijkt me op jezelf momenteel boven anderen te stellen. Wat vind jij leuk om te doen? Waar haal jij plezier uit? Ga dat doen. En wat betreft je relatie, als het alleen maar tranen oplevert dan is het wellicht tijd om eens na te gaan denken of het bijdraagt aan je leven. Als je meer zelfvertrouwen hebt besef je wellicht dat je een dergelijke relatie niet nodig hebt in je leven! Zorg iig dat je op een rijtje hebt wat je momenteel wil veranderen en probeer hier aan te werken, bovendien kan je altijd bij FOK! terecht wanneer je het niet meer ziet zitten eventjes :P
pi_164168971
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 00:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat posts verwijderd. Hou persoonlijke negatieve uitspraken voor je graag.
Want jij kent hem natuurlijk beter. :')
With a Song in my heart and a smile on my face...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')