Hehequote:Op woensdag 31 augustus 2016 01:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
matthiass25 natuurlijk.
Waar, post link swa.quote:
gast! waar ben jij mee bezig. je hebt me nu alweer voor schut gezet. ik ga jouw na deze post voor altijd..........NEGEREEEEEEEEEEEEEREN.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 09:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ach, hij was toch strontvervelend met zijn 'boeient'.
LurkjeRot is dit jouw kloon?quote:Op maandag 5 september 2016 17:33 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
gast! waar ben jij mee bezig. je hebt me nu alweer voor schut gezet. ik ga jouw na deze post voor altijd..........NEGEREEEEEEEEEEEEEREN.![]()
![]()
en ik vind het jammer dat hier geen middelvinger smely tussen zit anders had je die er ook bij gehad.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Matthias ben jij het.quote:Op maandag 5 september 2016 17:33 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
gast! waar ben jij mee bezig. je hebt me nu alweer voor schut gezet. ik ga jouw na deze post voor altijd..........NEGEREEEEEEEEEEEEEREN.![]()
![]()
en ik vind het jammer dat hier geen middelvinger smely tussen zit anders had je die er ook bij gehad.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee mogool. ik ben het......en ik ben het wachtwoord van matthias24 vergeten.quote:
Uhu.quote:Op maandag 5 september 2016 17:42 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nee mogool. ik ben ik wachtwoord van matthias24 vergeten.
Natuurlijk geloof ik er geen zak van vent.quote:Op maandag 5 september 2016 17:43 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
je gelooft het niet he......ik ben het echt hoor!!!!!!
denk je nou echt dat het mij ook maar ene soepstengel kan schelen of jij mij nou gelooft of niet! klaar ik ben de persoon achter matthias24 en ik ben het wachtwoord vergeten oke???? snapie? en nu heb ik een ander acount aangemaakt.....en ja dit is dus het kloon acount van matthias24.....maar dat komt alleen omdat ik mijn houdige wachtwoord ben vergeten.quote:Op maandag 5 september 2016 17:44 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Natuurlijk geloof ik er geen zak van vent.![]()
stik in je wiet!!!!!quote:Op maandag 5 september 2016 17:47 schreef BoneThugss het volgende:
eey anthonie heb ik je nou weggepest
Wat kan je wel onthouden?quote:Op maandag 5 september 2016 17:47 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
denk je nou echt dat het mij ook maar ene soepstengel kan schelen of jij mij nou gelooft of niet! klaar ik ben de persoon achter matthias24 en ik ben het wachtwoord vergeten oke???? snapie? en nu heb ik een ander acount aangemaakt.....en ja dit is dus het kloon acount van matthias24.....maar dat komt alleen omdat ik mijn houdige wachtwoord ben vergeten.
Geraporteerd.quote:
gast! ga alsjeblieft..........ergens naartoe waar de zon niet schijnt.quote:Op maandag 5 september 2016 17:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat kan je wel onthouden?![]()
Dit ws tgn mths24, nt tegn zn kln
gr
ha ha ha.quote:Op maandag 5 september 2016 17:50 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
gast! ga alsjeblieft..........ergens naartoe waar de zon niet schijnt.
de mazzel.
hoe gaat het trouwens met je klienten?quote:Op maandag 5 september 2016 17:51 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
ha ha ha.![]()
Goed typen jij ineens kan.![]()
![]()
Altijd, broeder, soms maak ik ze zo bang dat ze vanzelf dood gaan.quote:Op maandag 5 september 2016 17:56 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
hoe gaat het trouwens met je klienten?
zijn ze nog blij met je?
joh dat verbaast me niks. wat een frustrerend leven moet jij toch hebben. maar dat gun ik jouw wel. want dat is het eigenlijk toch??? BT? eigenlijk ben jij gewoon een gefrustreed mannetje dat een kut leven heeft.quote:Op maandag 5 september 2016 17:57 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Altijd, broeder, soms maak ik ze zo bang dat ze vanzelf dood gaan.![]()
HAAAA!!!11
Ik schater, ga door.quote:Op maandag 5 september 2016 18:00 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
joh dat verbaast me niks. wat een frustrerend leven moet jij toch hebben. maar dat gun ik jouw wel. want dat is het eigenlij toch??? BT? eigenlijk ben jij gewoon een gefrustreed mannetje dat een kut leven heeft.
lekker voor je!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |