Hallo mevrouw van middelbare leeftijd.quote:Op vrijdag 2 september 2016 05:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zeer terechte klacht. Volwassen zijn is kut.
is een keuzequote:Op vrijdag 2 september 2016 05:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zeer terechte klacht. Volwassen zijn is kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
quote:Op vrijdag 2 september 2016 07:41 schreef Abed het volgende:
Terechte klacht.
Geen vrouw en kinderen nemen TS.meen je die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In basis dan toch dit⤴, al moet je vooralsnog user Drug eigenlijk/feitelijk nooit geloven.quote:Op vrijdag 2 september 2016 06:57 schreef Drug het volgende:
volwassen worden
doen mensen dat nog? wat een mongolen zeg
op school had je meer vrijheid dan met een 40 urige werkweekquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:11 schreef zovty het volgende:
Onterechte klacht.
Je heoft al die negatieve dingen niet te doen en daarvoor in de plaats komt een hoop vrijheid.
Welnee joh.quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:12 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
op school had je meer vrijheid dan met een 40 urige werkweek
al hoewel ligt ook een beetje aan wat voor baan je hebt, ben je een kantoorslaaf dan is dat wel kutter dan alleen op de weg zitten of zo
echt niet, daar zitten consequenties aan vast (geen geld, slechte referentie etc)quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Welnee joh.
Ik kan NU opstappen en zeggen dat ik vrij mee. Kon ik op school echt niet maken.
waarom 40 uur werken?quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:12 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
op school had je meer vrijheid dan met een 40 urige werkweek
al hoewel ligt ook een beetje aan wat voor baan je hebt, ben je een kantoorslaaf dan is dat wel kutter dan alleen op de weg zitten of zo
ik heb t liefst 32 uurquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:20 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom 40 uur werken?
met 20 uur heb je meer dan genoeg cash. tenzij je slaaf van marketeers bent
Wat??quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:19 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
echt niet, daar zitten consequenties aan vast (geen geld, slechte referentie etc)
dat is echt absoluut geen vrijheid
dat dacht Bob ookquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:21 schreef RockBabe het volgende:
Gewoon af en toe stampen in plassen.
Spelen met lego.
En watergevechten houden met je neefjes/nichtjes/buurtkinderen.
Ik zie het probleem niet.
jongen die door paychiatrische medicatie is verneukt omdat ie wat vrolijk is, en wat verder niks met z'n drugsgebruik te maken heeft omdat drugs gezond zijnquote:
Uh.. Ok?quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:28 schreef Drug het volgende:
[..]
jongen die door paychiatrische medicatie is verneukt omdat ie wat vrolijk is, en wat verder niks met z'n drugsgebruik te maken heeft omdat drugs gezond zijn
Ik heb nu 32, al wel een stuk beter dan 40+ natuurlijk. Maar als het werk het zou toelaten zou ik teruggaan naar 28 of 24.quote:Op vrijdag 2 september 2016 08:20 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
ik heb t liefst 32 uur
binnenkort een baan en daar moetk misschien 40+ gaan werkenkill me already
ja maar dan verdien ik helaas net te weinig denk ikquote:Op vrijdag 2 september 2016 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb nu 32, al wel een stuk beter dan 40+ natuurlijk. Maar als het werk het zou toelaten zou ik teruggaan naar 28 of 24.
Je vergeet nog dat in de weinige tijd die je voor jezelf hebt (weekenden/ avonden) je helemaal geen energie meer hebt voor de dingen die je leuk vind.quote:Op vrijdag 2 september 2016 03:08 schreef Achterhoker het volgende:
Deze gedachte sluipt steeds vaker in m'n hoofd. Ben een student in het laatste jaar van mijn studie. Straks begint het 'echte leven' zoals men dan zegt. Maandag tot en met vrijdag om 6 uur je krat uit om vervolgens te werken van 7 tot 5. Daarna naar huis om wat vreten te maken en dan nog wat lullige uurtjes in de avond voor jezelf. Het weekend is dan de enige 'highlight' van de week waarin je nog wat fatsoenlijke activiteiten kunt ondernemen mits je niet bent uitgenodigd voor saaie verjaardagen. Na een paar jaar wellicht een vriendin/vrouw en een paar koters om het leven nog meer 'standaard' te maken. Vervolgens moet je dit een jaar of 40 vol zien te houden tot die dag dat je dan eindelijk met pensioen kunt. Maar dan ben je oud, wellicht kaal en zo stijf als een hark.
Ik zie eigenlijk pas sinds korte tijd hoe heerlijk de kinder- en puberjaren waren. Het enige waar je je druk om hoefde te maken waren je voetbalplaatjes en je schoolresultaten. Toen je nog uitkeek naar het volwassen worden.
Stelling en tevens klacht: het volwassen worden is een grote teleurstelling
Mijn leven is dus alweer bijna voorbijquote:Op vrijdag 2 september 2016 09:12 schreef DerekB het volgende:
Mooiste leeftijd is 18-28 jaar, daarna alleen maar kut.
Gelukkig hoeft dat niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:12 schreef DerekB het volgende:
Juist van 0 tot 16 is de beste leeftijd. Niks hoeven (behalve school, maar das leuk), geen volwassen verplichtingen, alleen kind zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:12 schreef DerekB het volgende:
Kun jij ons niet coachen? Hoe krijg ik het voor elkaar om net als jou op mijn 35e met pensioen te gaan?quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:24 schreef SeLang het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft dat niet zo te zijn.
Je jonge jaren zijn wel het meest interessant omdat alles nog nieuw is en je veel dingen voor de eerste keer doet. Je beleefde dingen daardoor meer intens. Als je ouder bent dan wordt alles steeds vlakker. Dat is imo het grootste nadeel van ouder worden (naast gezondheidsproblemen vanaf een bepaalde leeftijd).
Maar het kutleven zoals geschetst in de OP is voor het grootste deel zelf gekozen. Zo hoeft het niet te zijn.
Deze man weet. Doe je ding, fuck de rest.quote:Op vrijdag 2 september 2016 06:57 schreef Drug het volgende:
volwassen worden
doen mensen dat nog? wat een mongolen zeg
Daarom ben ik geestelijk 17 gebleven.quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Deze man weet. Doe je ding, fuck de rest.
Leuke activiteiten ondernemen met de kids.quote:Op vrijdag 2 september 2016 06:41 schreef bleiblei het volgende:
En als je dadelijk kinderen hebt kan je helemaal vaarwel tegen je vrije tijd zeggen.
Maar eens wat hierboven gezegd wordt.quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:11 schreef Mark031 het volgende:
Wat een gejank zeg. Niemand dwingt je om zo te leven.
En lichamelijk ?quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Daarom ben ik geestelijk 17 gebleven.![]()
Lekker, graag picca in dmquote:Op vrijdag 2 september 2016 11:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Daarom ben ik geestelijk 17 gebleven.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |