Hmm die topics ken ik niet... Zijn dat ook van die lambiele figuren die elk detail erop zetten van wanneer de keuken af is?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:55 schreef hugecooll het volgende:
Is toch geinig
Ik vind dat soort topics in k&w wel leuk om af en toe eens door te lezen
Levering van een wasmachine en zo gaat wel wat ver maja
Ja, en ook op Instagram.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:56 schreef egeltje1985 het volgende:
Die klustopics vind ik leuk. Of zetten ze t op Facebook en dan elke scheet erop?
K&W / Andromache betrekt haar kasteeltje O+ #1quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:55 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Hmm die topics ken ik niet... Zijn dat ook van die lambiele figuren die elk detail erop zetten van wanneer de keuken af is?
oeh, wel goed voorbeeld denk ik. Ik vind de topics met de grote verbouwingen wel leuk, maar dit is gewoon een redelijk nieuw huis en iemand legt laminaat...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
K&W / Andromache betrekt haar kasteeltje O+ #1
Volgens mij zoiets, kan ik mobiel niet heel goed checken
valt dat niet ongeveer 100k duurder uit dan de maximale starterslening?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:03 schreef D.D.W. het volgende:
Als je als stel beetje normaal werk hebt kun je al een prima starterswoning van 350k kopen waar je niks aan hoeft te doen. Dus een dikke /care.
mja, staan idd ook grotere verbouwingen en zo maar ik kan al die plaatjes mobiel niet of niet goed zienquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
oeh, wel goed voorbeeld denk ik. Ik vind de topics met de grote verbouwingen wel leuk, maar dit is gewoon een redelijk nieuw huis en iemand legt laminaat...
7de , latex murenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:55 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Hoeveelste huisje is het al? En wat voor behang hebben jullie?
Waar woon jij dan dat de woningen zo duur zijn?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:03 schreef D.D.W. het volgende:
Als je als stel beetje normaal werk hebt kun je al een prima starterswoning van 350k kopen waar je niks aan hoeft te doen. Dus een dikke /care.
De meeste mensen hebben een paar honderd Facebookvrienden... (Idem Instagram.)quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:06 schreef DerekB het volgende:
Ik neem aan dat je vrienden wel weten waar je woont.
Voor de rest lees ik zulke berichten ook nooit.
Ik ga er even vanuit dat je beiden 2800 euro pm bruto verdient, waar je met zo veel hbo-wo studies wel aan komt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
valt dat niet ongeveer 100k duurder uit dan de maximale starterslening?
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:08 schreef Fatoeman het volgende:
Burgerlullen![]()
Echte bazen gaan gewoon ergens wonen zonder van zich te laten horen. Evt als alles af is kan je dan nog wel een borrel komen doen, maar meer ook niet.
Ik woon in Bunnik, gemeente Utrecht.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:07 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Waar woon jij dan dat de woningen zo duur zijn?
Pijnacker nieuwbouw kost ongeveer 250k.
ik bedoel meer ditquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:08 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat je beiden 2800 euro pm bruto verdient, waar je met zo veel hbo-wo studies wel aan komt.
Maar verdien je beiden 2000-2500 bruto dan zal de max wel ergens rond de 250k liggen ja.
Wat ik meer een klacht vind is dat verkleinwoord die men elke keer gebruikt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:53 schreef IDkaart het volgende:
Ik zie het steeds vaker: Stelletjes die een "huisje" gaan bewonen ..[knip]
Oke, niet echt in verdiept eigenlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik bedoel meer dit
http://www.starterslening.info/wat-is-een-starterswoning.html
Fatoegod weet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:08 schreef Fatoeman het volgende:
Burgerlullen![]()
Echte bazen gaan gewoon ergens wonen zonder van zich te laten horen. Evt als alles af is kan je dan nog wel een borrel komen doen, maar meer ook niet.
toch wel mooi dat je 2x2800 bruto moet verdienen om het te kopen, maar dat 1 bijstandsuitkering genoeg is om het te hurenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:17 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Oke, niet echt in verdiept eigenlijk.
Ik heb snel even wat hypotheekberekeningen gemaakt bij bijv. de ABN. Kwam ik uit op ongeveer 640 euro bruto pm aan hypotheeklasten als je daar 275k leent en je beiden dus ~2800 bruto pm verdient.
Ik vind dat wel meevallen allemaal.
En nog erger is als ze niet 'huisje' zeggen, maar 'ons paleisje'.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:12 schreef Fatoeman het volgende:
Trouwens ts, hebben die mensen ook van die home sweet home kussens?
Toevallig wel. En op een van die foto's van het nieuwe "huisje" staat een blikje Fanta.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:12 schreef Fatoeman het volgende:
Trouwens ts, hebben die mensen ook van die home sweet home kussens?
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:10 schreef 6star6lord6 het volgende:
Mapima 😍
Mensen die spullen van de action kopen en vervolgens foto's van de 'kunstz' op Facebook zetten.
Oh, wat geweldig.
Zou je de videos van Braddie eens moeten horenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat ik meer een klacht vind is dat verkleinwoord die men elke keer gebruikt.
"Mijn mannetje"...mijn "vrouwtje" Wat is dat toch die vertrutting in dit land. 'tje'...echt.
Leugenaar, als je echt in Bunnik zou wonen wist je echt wel dat het in de gemeente Bunnik ligt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:09 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik woon in Bunnik, gemeente Utrecht.
Oh god, dat is inderdaad fout. Hoor het wel vaker, en dan in een rijtjeshuis wonen van 150kquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En nog erger is als ze niet 'huisje' zeggen, maar 'ons paleisje'.
Zeker ook expres zo'n blikje neerzetten van kijk ons eens genieten in ons nieuwe huisquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:59 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Toevallig wel. En op een van die foto's van het nieuwe "huisje" staat een blikje Fanta.
Als je de woning een paleisje noemt, is het per definitie voor de bewoner dus niet gewoon maar een huis, en spreekt de 'dichter' zich tegen.quote:
zeg je nuquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:09 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik ga per 1 September ook op mezelf wonen. heb wel een aankondiging ervan op facebook gezet, vanaf nu is het: wie benieuwd is komt maar kijken. Ga dus niet mijn hele huisraad erop zetten.
Tel er dan nog maar 30 - 50k bij op.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:07 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin die op facebook te plaatsen 😄quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
zeg je nu
Tot die wasmachine wordt geleverd
Je moet toch aan iedereen laten zien dat de wasmachine er staat?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:41 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin die op facebook te plaatsen 😄
Als ie alleen Miele naar de zolderetage heeft getild is dat best iets om trots op te zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:51 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Je moet toch aan iedereen laten zien dat de wasmachine er staat?
Klussen moet je sowieso aan Polen en Turken overlaten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:53 schreef IDkaart het volgende:
36w geleden
Zo het eerste gedeelte van de keuken is klaar - paar willekeurige merken -
5w geleden
Vanaf vandaag wonen wij in Alphen ad Rijn en ons huisje is nog niet helemaal af dat komt nog
Lekker zinvol, elke keer je woning inrichten en "klussen" als je toch een paar maanden later weer gaat verhuizen. (Waarom eigenlijk.)
220k voor mn zus en der vrindin, Die andere gast leeft in 1980 ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:08 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat je beiden 2800 euro pm bruto verdient, waar je met zo veel hbo-wo studies wel aan komt.
Maar verdien je beiden 2000-2500 bruto dan zal de max wel ergens rond de 250k liggen ja.
Zelfs in gouda is het duurder maar zowiezo is Pijnacker een grote faalquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:07 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Of de eerste dildoquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
zeg je nu
Tot die wasmachine wordt geleverd
Echt schandalig dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:42 schreef PeZu het volgende:
ooh jee, nee inderdaad hier gaat mijn leven ook aan onderdoor, wat anderen op facebook delen, ik wil kamervragen, dit kan niet hoor
Handig als je wilt gaan schilderen ivm slijtage van de verf van het behang.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:51 schreef danos het volgende:
Subklacht:
Mensen met van die plakletter quotes van de Blokker in de slaapkamer
Of van die lelijke action/xenos prullen met het woord 'home' erop.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:51 schreef danos het volgende:
Subklacht:
Mensen met van die plakletter quotes van de Blokker in de slaapkamer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |