zeg je nuquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:09 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik ga per 1 September ook op mezelf wonen. heb wel een aankondiging ervan op facebook gezet, vanaf nu is het: wie benieuwd is komt maar kijken. Ga dus niet mijn hele huisraad erop zetten.
Tel er dan nog maar 30 - 50k bij op.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:07 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Waar woon jij dan dat de woningen zo duur zijn?
Pijnacker nieuwbouw kost ongeveer 250k.
Wat heeft het voor zin die op facebook te plaatsen 😄quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
zeg je nu
Tot die wasmachine wordt geleverd
Je moet toch aan iedereen laten zien dat de wasmachine er staat?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:41 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin die op facebook te plaatsen 😄
Als ie alleen Miele naar de zolderetage heeft getild is dat best iets om trots op te zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:51 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Je moet toch aan iedereen laten zien dat de wasmachine er staat?
Klussen moet je sowieso aan Polen en Turken overlaten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:53 schreef IDkaart het volgende:
36w geleden
Zo het eerste gedeelte van de keuken is klaar - paar willekeurige merken -
5w geleden
Vanaf vandaag wonen wij in Alphen ad Rijn en ons huisje is nog niet helemaal af dat komt nog
Lekker zinvol, elke keer je woning inrichten en "klussen" als je toch een paar maanden later weer gaat verhuizen. (Waarom eigenlijk.)
220k voor mn zus en der vrindin, Die andere gast leeft in 1980 ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:08 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ga er even vanuit dat je beiden 2800 euro pm bruto verdient, waar je met zo veel hbo-wo studies wel aan komt.
Maar verdien je beiden 2000-2500 bruto dan zal de max wel ergens rond de 250k liggen ja.
Zelfs in gouda is het duurder maar zowiezo is Pijnacker een grote faalquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:07 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Waar woon jij dan dat de woningen zo duur zijn?
Pijnacker nieuwbouw kost ongeveer 250k.
Of de eerste dildoquote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
zeg je nu
Tot die wasmachine wordt geleverd
Echt schandalig dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:42 schreef PeZu het volgende:
ooh jee, nee inderdaad hier gaat mijn leven ook aan onderdoor, wat anderen op facebook delen, ik wil kamervragen, dit kan niet hoor
Handig als je wilt gaan schilderen ivm slijtage van de verf van het behang.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:51 schreef danos het volgende:
Subklacht:
Mensen met van die plakletter quotes van de Blokker in de slaapkamer
Of van die lelijke action/xenos prullen met het woord 'home' erop.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 09:51 schreef danos het volgende:
Subklacht:
Mensen met van die plakletter quotes van de Blokker in de slaapkamer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |