Hmm die topics ken ik niet... Zijn dat ook van die lambiele figuren die elk detail erop zetten van wanneer de keuken af is?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:55 schreef hugecooll het volgende:
Is toch geinig
Ik vind dat soort topics in k&w wel leuk om af en toe eens door te lezen
Levering van een wasmachine en zo gaat wel wat ver maja
Ja, en ook op Instagram.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:56 schreef egeltje1985 het volgende:
Die klustopics vind ik leuk. Of zetten ze t op Facebook en dan elke scheet erop?
K&W / Andromache betrekt haar kasteeltje O+ #1quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:55 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Hmm die topics ken ik niet... Zijn dat ook van die lambiele figuren die elk detail erop zetten van wanneer de keuken af is?
oeh, wel goed voorbeeld denk ik. Ik vind de topics met de grote verbouwingen wel leuk, maar dit is gewoon een redelijk nieuw huis en iemand legt laminaat...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
K&W / Andromache betrekt haar kasteeltje O+ #1
Volgens mij zoiets, kan ik mobiel niet heel goed checken
valt dat niet ongeveer 100k duurder uit dan de maximale starterslening?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:03 schreef D.D.W. het volgende:
Als je als stel beetje normaal werk hebt kun je al een prima starterswoning van 350k kopen waar je niks aan hoeft te doen. Dus een dikke /care.
mja, staan idd ook grotere verbouwingen en zo maar ik kan al die plaatjes mobiel niet of niet goed zienquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
oeh, wel goed voorbeeld denk ik. Ik vind de topics met de grote verbouwingen wel leuk, maar dit is gewoon een redelijk nieuw huis en iemand legt laminaat...
7de , latex murenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:55 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Hoeveelste huisje is het al? En wat voor behang hebben jullie?
Waar woon jij dan dat de woningen zo duur zijn?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:03 schreef D.D.W. het volgende:
Als je als stel beetje normaal werk hebt kun je al een prima starterswoning van 350k kopen waar je niks aan hoeft te doen. Dus een dikke /care.
De meeste mensen hebben een paar honderd Facebookvrienden... (Idem Instagram.)quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:06 schreef DerekB het volgende:
Ik neem aan dat je vrienden wel weten waar je woont.
Voor de rest lees ik zulke berichten ook nooit.
Ik ga er even vanuit dat je beiden 2800 euro pm bruto verdient, waar je met zo veel hbo-wo studies wel aan komt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
valt dat niet ongeveer 100k duurder uit dan de maximale starterslening?
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:08 schreef Fatoeman het volgende:
Burgerlullen![]()
Echte bazen gaan gewoon ergens wonen zonder van zich te laten horen. Evt als alles af is kan je dan nog wel een borrel komen doen, maar meer ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |