hahahahahahaahahaha jij begrijptquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:41 schreef Scuidward het volgende:
Je hebt chipsfabrikanten en chipsfabrikanten.
ASML is geen chipsfabrikantquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:41 schreef Scuidward het volgende:
Je hebt chipsfabrikanten en chipsfabrikanten.
Jij hebt gelijk.quote:
Ik kom uit de hood, jouw taaltje kent voor mij geen geheimen bra.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:51 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
hahahahahahaahahaha jij begrijpt
maar ik moest er wel om lachenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk.
[..]
Ik kom uit de hood, jouw taaltje kent voor mij geen geheimen bra.
Ts ook, hoewel ik mij afvraag of dat goed of slecht is.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
maar ik moest er wel om lachen
enige wat ik leeg is mijn zaadvoorraad op je moeders gezichtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:15 schreef spiritusbus het volgende:
Ts mag blij zijn dat ie de vuilnisbakken in het lokale park mag legen. Met zn mongoloïde taaltje.
Z'n taal is weinig mis mee hoor. Alle werkwoordsvormen goed gespeld en hier en daar wat overduidelijk opzettelijke foutjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 23:15 schreef spiritusbus het volgende:
Ts mag blij zijn dat ie de vuilnisbakken in het lokale park mag legen. Met zn mongoloïde taaltje.
k steek geen tijd in typen maar wil nog net niet geassocieerd worden met zulk laaggeschoold vuilquote:Op donderdag 1 september 2016 13:50 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Z'n taal is weinig mis mee hoor. Alle werkwoordsvormen goed gespeld en hier en daar wat overduidelijk opzettelijke foutjes.
niet iedereen eet kak net als jij.quote:Op donderdag 1 september 2016 14:29 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Misschien moet je je kont eens afvegen, lijkt me wel nodig als er allemaal mesne aan blijven plakken
En volkomen terecht.quote:Op donderdag 1 september 2016 14:26 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
k steek geen tijd in typen maar wil nog net niet geassocieerd worden met zulk laaggeschoold vuil
de klanten van asml zijn doorgaans chipfabrikantenquote:Op donderdag 1 september 2016 13:48 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
asml maakt onderdelen voor chips zoals halfgeleiders en paprikakruiden. Close enough
Koelieman, hoe ga je poepetenquote:Op donderdag 1 september 2016 15:00 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
niet iedereen eet kak net als jij.
kil... Jij weet wel hoe je een joke moet killenquote:Op donderdag 1 september 2016 15:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
de klanten van asml zijn doorgaans chipfabrikanten
sry baequote:Op donderdag 1 september 2016 16:33 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
kil... Jij weet wel hoe je een joke moet killen
Je komt aardig in de buurt mien mangquote:Op donderdag 1 september 2016 14:26 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
k steek geen tijd in typen maar wil nog net niet geassocieerd worden met zulk laaggeschoold vuil
wrm reageer je zo vaak op mij?quote:Op donderdag 1 september 2016 16:36 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Je komt aardig in de buurt mien mang
Doe maar bij je eigen moeder, geef haar maar 700 euro beloning.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:49 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
enige wat ik leeg is mijn zaadvoorraad op je moeders gezicht
Ik reageer sws vaak op mensen hier met mijn 26 posts per dagquote:Op donderdag 1 september 2016 16:40 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
wrm reageer je zo vaak op mij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |