Incompetente tele2 medewerkers.. Word niet veel wijzer met hun script.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou even contact opnemen met de provider.
Ja, ze had de simkaart eruit gehaald en toen ze naar Nederland ging en haar NLse simkaart erin wilde doen kwam ze erachter dat het simkaartje weg was.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:10 schreef Innisdemon het volgende:
TS: misschien begreep ik het niet goed,maar ze had haar sim-kaart toch uit dat toestel gehaald?
Ik zou het pas belachelijk vinden als het niet zou kunnen. Ik ben volwassen en zit er niet op te wachten dat mijn provider obstakels opwerpt als ik mijn ding wil doen. Consequentie is dat ik wel op mijn eigen spullen moet letten. En dat moet je moeder dus ook. Oud of niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:06 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Is hier wat tegen te doen dat mijn moeder dit niet hoeft te betalen? Is toch belachelijk dat iemand 700 euro kan bellen zonder enige onstakel.
Dit.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:27 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zou het pas belachelijk vinden als het niet zou kunnen. Ik ben volwassen en zit er niet op te wachten dat mijn provider obstakels opwerpt als ik mijn ding wil doen. Consequentie is dat ik wel op mijn eigen spullen moet letten. En dat moet je moeder dus ook. Oud of niet.
Ja oude moeder man. Ze houdt van simpel. Ze had een simonly om gewoon ons te kunnen bellen en zit al jaren met 3 abo's bij tele2. Ze wilden haar niet korten wat ik eigenlijk niet vind kunnen. Ruim 5 jaar daar abo, 3 abo's, elke abo is 18-20 eu per maand max.. Dan krijgt ze opeens 700 rekening.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:16 schreef Gunner het volgende:
Simkaart gestolen? pincode 0000?
classic.
Lijkt me niet dat je daar wat aan kan doen. Enige wat je kan doen is hopen op coulance van je provider.
Als je simkaart gestolen wordt vind je dus dat er 50k rekening moet kunnen verwachten binnen 24u? Wat een achterlijke drogreden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:27 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zou het pas belachelijk vinden als het niet zou kunnen. Ik ben volwassen en zit er niet op te wachten dat mijn provider obstakels opwerpt als ik mijn ding wil doen. Consequentie is dat ik wel op mijn eigen spullen moet letten. En dat moet je moeder dus ook. Oud of niet.
als het je lukt om zelf voor 50k te verbellen in 24 uur zou je diezelfde rekening toch ook krijgen..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:30 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
Als je simkaart gestolen wordt vind je dus dat er 50k rekening moet kunnen verwachten binnen 24u? Wat een achterlijke drogreden.
Ik vind het vervelend maar dan moet ze daar de consequenties maar van aanvaarden. Domheid is geen excuus.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:29 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
Ja oude moeder man. Ze houdt van simpel. Ze had een simonly om gewoon ons te kunnen bellen en zit al jaren met 3 abo's bij tele2. Ze wilden haar niet korten wat ik eigenlijk niet vind kunnen. Ruim 5 jaar daar abo, 3 abo's, elke abo is 18-20 eu per maand max.. Dan krijgt ze opeens 700 rekening.
Wacht even, ik heb typtyfus geloof ik, want ik typ iets en jij leest heel iets andersquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:30 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Als je simkaart gestolen wordt vind je dus dat er 50k rekening moet kunnen verwachten binnen 24u? Wat een achterlijke drogreden.
Ze houdt van simpel maar zit bij tele2quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:29 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
Ja oude moeder man. Ze houdt van simpel. Ze had een simonly om gewoon ons te kunnen bellen en zit al jaren met 3 abo's bij tele2. Ze wilden haar niet korten wat ik eigenlijk niet vind kunnen. Ruim 5 jaar daar abo, 3 abo's, elke abo is 18-20 eu per maand max.. Dan krijgt ze opeens 700 rekening.
Maar dat is irreëel hoog, dat is mijn punt kerel. Wie the fuck belt er voor 10-50k in een dag? Een provider weer ook dat dit niet realistisch is. Zo iets hoor geblokkeerd te worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het je lukt om zelf voor 50k te verbellen in 24 uur zou je diezelfde rekening toch ook krijgen..
ja, dat is irreeel hoog, maar 700 euro niet.. dus dat zou dan weer niet geblokkeerd worden..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:36 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
Maar dat is irreëel hoog, dat is mijn punt kerel. Wie the fuck belt er voor 10-50k in een dag? Een provider weer ook dat dit niet realistisch is. Zo iets hoor geblokkeerd te worden.
Meid, je bent echt achterlijk even serieus. Jij zegt toch dat een provider jou niet moet verhinderen om zoveel te kunnen bellen als je wilt? En dat je op je shit moet letten? Dan is het toch, volgens jouw logica, je eigen schuld als je tel gestolen wordt en je 50k rekening krijgt omdat je provider je niet zou moeten hinderen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:33 schreef Queller het volgende:
[..]
Wacht even, ik heb typtyfus geloof ik, want ik typ iets en jij leest heel iets anders
Oftewel: maak jezelf niet zo belachelijk en reageer gewoon op wat ik schrijf
Ze heeft een voor pa en eentje voor mijn neefje.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ze houdt van simpel maar zit bij tele2
En dan ook nog met 3 abo's?
ja, dat zegt ze ook, en zo is het ook..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:39 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
Meid, je bent echt achterlijk even serieus. Jij zegt toch dat een provider jou niet moet verhinderen om zoveel te kunnen bellen als je wilt? En dat je op je shit moet letten? Dan is het toch, volgens jouw logica, je eigen schuld als je tel gestolen wordt en je 50k rekening krijgt omdat je provider je niet zou moeten hinderen?
Wanneer je nooit in 5 jaar tijd boven de 20 eu hebt betaald, ofwel 60 x 20 euro, is dat wel irreëel hoog.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat is irreeel hoog, maar 700 euro niet.. dus dat zou dan weer niet geblokkeerd worden..
dus dan was ze nog niet geholpen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |