Incompetente tele2 medewerkers.. Word niet veel wijzer met hun script.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou even contact opnemen met de provider.
Ja, ze had de simkaart eruit gehaald en toen ze naar Nederland ging en haar NLse simkaart erin wilde doen kwam ze erachter dat het simkaartje weg was.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:10 schreef Innisdemon het volgende:
TS: misschien begreep ik het niet goed,maar ze had haar sim-kaart toch uit dat toestel gehaald?
Ik zou het pas belachelijk vinden als het niet zou kunnen. Ik ben volwassen en zit er niet op te wachten dat mijn provider obstakels opwerpt als ik mijn ding wil doen. Consequentie is dat ik wel op mijn eigen spullen moet letten. En dat moet je moeder dus ook. Oud of niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:06 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Is hier wat tegen te doen dat mijn moeder dit niet hoeft te betalen? Is toch belachelijk dat iemand 700 euro kan bellen zonder enige onstakel.
Dit.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:27 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zou het pas belachelijk vinden als het niet zou kunnen. Ik ben volwassen en zit er niet op te wachten dat mijn provider obstakels opwerpt als ik mijn ding wil doen. Consequentie is dat ik wel op mijn eigen spullen moet letten. En dat moet je moeder dus ook. Oud of niet.
Ja oude moeder man. Ze houdt van simpel. Ze had een simonly om gewoon ons te kunnen bellen en zit al jaren met 3 abo's bij tele2. Ze wilden haar niet korten wat ik eigenlijk niet vind kunnen. Ruim 5 jaar daar abo, 3 abo's, elke abo is 18-20 eu per maand max.. Dan krijgt ze opeens 700 rekening.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:16 schreef Gunner het volgende:
Simkaart gestolen? pincode 0000?
classic.
Lijkt me niet dat je daar wat aan kan doen. Enige wat je kan doen is hopen op coulance van je provider.
Als je simkaart gestolen wordt vind je dus dat er 50k rekening moet kunnen verwachten binnen 24u? Wat een achterlijke drogreden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:27 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zou het pas belachelijk vinden als het niet zou kunnen. Ik ben volwassen en zit er niet op te wachten dat mijn provider obstakels opwerpt als ik mijn ding wil doen. Consequentie is dat ik wel op mijn eigen spullen moet letten. En dat moet je moeder dus ook. Oud of niet.
als het je lukt om zelf voor 50k te verbellen in 24 uur zou je diezelfde rekening toch ook krijgen..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:30 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
Als je simkaart gestolen wordt vind je dus dat er 50k rekening moet kunnen verwachten binnen 24u? Wat een achterlijke drogreden.
Ik vind het vervelend maar dan moet ze daar de consequenties maar van aanvaarden. Domheid is geen excuus.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:29 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
Ja oude moeder man. Ze houdt van simpel. Ze had een simonly om gewoon ons te kunnen bellen en zit al jaren met 3 abo's bij tele2. Ze wilden haar niet korten wat ik eigenlijk niet vind kunnen. Ruim 5 jaar daar abo, 3 abo's, elke abo is 18-20 eu per maand max.. Dan krijgt ze opeens 700 rekening.
Wacht even, ik heb typtyfus geloof ik, want ik typ iets en jij leest heel iets andersquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:30 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Als je simkaart gestolen wordt vind je dus dat er 50k rekening moet kunnen verwachten binnen 24u? Wat een achterlijke drogreden.
Ze houdt van simpel maar zit bij tele2quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:29 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
Ja oude moeder man. Ze houdt van simpel. Ze had een simonly om gewoon ons te kunnen bellen en zit al jaren met 3 abo's bij tele2. Ze wilden haar niet korten wat ik eigenlijk niet vind kunnen. Ruim 5 jaar daar abo, 3 abo's, elke abo is 18-20 eu per maand max.. Dan krijgt ze opeens 700 rekening.
Maar dat is irreëel hoog, dat is mijn punt kerel. Wie the fuck belt er voor 10-50k in een dag? Een provider weer ook dat dit niet realistisch is. Zo iets hoor geblokkeerd te worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het je lukt om zelf voor 50k te verbellen in 24 uur zou je diezelfde rekening toch ook krijgen..
ja, dat is irreeel hoog, maar 700 euro niet.. dus dat zou dan weer niet geblokkeerd worden..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:36 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
Maar dat is irreëel hoog, dat is mijn punt kerel. Wie the fuck belt er voor 10-50k in een dag? Een provider weer ook dat dit niet realistisch is. Zo iets hoor geblokkeerd te worden.
Meid, je bent echt achterlijk even serieus. Jij zegt toch dat een provider jou niet moet verhinderen om zoveel te kunnen bellen als je wilt? En dat je op je shit moet letten? Dan is het toch, volgens jouw logica, je eigen schuld als je tel gestolen wordt en je 50k rekening krijgt omdat je provider je niet zou moeten hinderen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:33 schreef Queller het volgende:
[..]
Wacht even, ik heb typtyfus geloof ik, want ik typ iets en jij leest heel iets anders
Oftewel: maak jezelf niet zo belachelijk en reageer gewoon op wat ik schrijf
Ze heeft een voor pa en eentje voor mijn neefje.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ze houdt van simpel maar zit bij tele2
En dan ook nog met 3 abo's?
ja, dat zegt ze ook, en zo is het ook..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:39 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
Meid, je bent echt achterlijk even serieus. Jij zegt toch dat een provider jou niet moet verhinderen om zoveel te kunnen bellen als je wilt? En dat je op je shit moet letten? Dan is het toch, volgens jouw logica, je eigen schuld als je tel gestolen wordt en je 50k rekening krijgt omdat je provider je niet zou moeten hinderen?
Wanneer je nooit in 5 jaar tijd boven de 20 eu hebt betaald, ofwel 60 x 20 euro, is dat wel irreëel hoog.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat is irreeel hoog, maar 700 euro niet.. dus dat zou dan weer niet geblokkeerd worden..
dus dan was ze nog niet geholpen..
Nee ze zegt dat ze dat niet zegt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat zegt ze ook, en zo is het ook..
In de vakantieperiode niet nee? Plus zo'n astronomisch bedrag is het ook weer niet. KPN bv. die gaat wel proactief bellen als er enorm verbruik is, deze week nog gehad bij een collega. Maar dan hebben we het over 6000+ waar het normaal 55 is. Dus 700 gaat bij hun geen belletjes doen rinkelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:45 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Jullie doen alsof de provider geen zorgplicht heeft. Zij zien ook dat er OPEENS allemaal spaanse nummers worden gebeld, OPEENS buiten de bundel, opeens veel wordt gesmst etc. Dit is geen normaal gedrag.
maar wat wil jij dan? Een abonnement waarbij de provider de hele dag het handje vast houdt van de beller en bij elke scheet die afwijkt van het normale gedrag contact opneemt?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:45 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Jullie doen alsof de provider geen zorgplicht heeft. Zij zien ook dat er OPEENS allemaal spaanse nummers worden gebeld, OPEENS buiten de bundel, opeens veel wordt gesmst etc. Dit is geen normaal gedrag.
Midden in de zomervakantie.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:45 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Jij vindt het normaal om ruim 35x je normale tarief te verbellen? En dat na 5 jaar waar je gewoon je normale tarief betaalde in de vakanties?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In de vakantieperiode niet nee? Plus zo'n astronomisch bedrag is het ook weer niet. KPN bv. die gaat wel proactief bellen als er enorm verbruik is, deze week nog gehad bij een collega. Maar dan hebben we het over 6000+ waar het normaal 55 is. Dus 700 gaat bij hun geen belletjes doen rinkelen.
En beantwoord eerst eens even de vraag over de simpincode, voor je stoer komt doen met zorgplichten hier en daar. Want dat was natuurlijk gewoon 0000 hé?
In de basis is dat juist en vind ik dat. Maar een paar dingen:quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:39 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Meid, je bent echt achterlijk even serieus. Jij zegt toch dat een provider jou niet moet verhinderen om zoveel te kunnen bellen als je wilt? En dat je op je shit moet letten? Dan is het toch, volgens jouw logica, je eigen schuld als je tel gestolen wordt en je 50k rekening krijgt omdat je provider je niet zou moeten hinderen?
60 termijnen van 20 en dan 700. Is wel duidelijk iets mis toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wat wil jij dan? Een abonnement waarbij de provider de hele dag het handje vast houdt van de beller en bij elke scheet die afwijkt van het normale gedrag contact opneemt?
Ja, dat zegt ze wel. Alleen jij maakt er iets anders van.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:42 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Nee ze zegt dat ze dat niet zegt.
Je moeder was op vakantie. Ik kan allerlei redenen bedenken om in het buitenland veel te bellen en te sms-sen. Als je wilt dat externen voor je moeder zorgen, dan moet je daar iemand voor betalen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:45 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Hoeft niet, vakantie en de klant wil in het buitenland wel gewoon het hotel kunnen bellen want bijvoorbeeld ligt de partner in het buitenland in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:53 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
60 termijnen van 20 en dan 700. Is wel duidelijk iets mis toch?
Nee hoor, kan altijd gebeuren. Jij wil nu doen alsof de verantwoordelijkheid in beginsel bij de telecomaanbieder ligt, maar die verantwoordelijkheid ligt in beginsel bij je moeder.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:53 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
60 termijnen van 20 en dan 700. Is wel duidelijk iets mis toch?
Nou wat er aan te doen is is 700 euro betalen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:54 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Maar mensen ik vroeg of er wat aan viel te doen, niet wiens schuld het is.
in post 2 is je het juiste antwoord gegeven maar die wil je niet accepteren omdat jij blijkbaar het abonnement van je moeder wel goed vind maar de medewerkers van dat bedrijf niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:54 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Ik lees nergens een antwoord over een pincode.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:52 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
Ja, en daarop had ik al geantwoord.
Ja hoor, in de vakantieperiode wel. Plus zal je echt eerst een paar duizend euro moeten verbellen wil daar een alarmpje afgaan. Of denk je dat ze echt iedere dag de facturen van hun klanten zitten te F5'en om te kijken of ze meer kosten maken dan de vorige maand. En dan vooral heel proactief bellen dat ze moeten stoppen met kosten maken? Denk dat zo'n provider na een maand failliet is aan gederfde inkomsten én personeelskosten voor dat hele circus.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:52 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal om ruim 35x je normale tarief te verbellen? En dat na 5 jaar waar je gewoon je normale tarief betaalde in de vakanties?
Ja, en daarop had ik al geantwoord.
Is dit soms jouw vader?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:54 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Jawel, maar dat komt TS niet uit, daarom moeten er ook allerlei er-niet-toe-doende-dingen bijgehaald worden zoals dat ze al wat ouder is en dat de medewerkers van de telecomaanbieder eikels zijn, om wat meer gewicht in de schaal te kunnen gooien omdat TS zelf ook wel beseft dat het een gevalletje 'eigen schuld dikke bult' is, maar hij denkt dat als hij er een opgeklopt verhaal van maakt, dat we hier op Fok! dan alsnog gaan zeggen 'oh ja nee, dan heb je gelijk', om vervolgens dan op hoge poten terug te gaan naar de telecomaanbieder en te roepen 'kijk op een forum zijn ze het met me eens' die zich daar natuurlijk geen hol van aantrekken, en TS nog net zo ver is als dat hij was voor hij deze vraag hier stelde.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Fout gemaakt, billen gebrand, blaren zitten. Zo simpel is het.
-quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, maar dat komt TS niet uit, daarom moeten er ook allerlei er-niet-toe-doende-dingen bijgehaald worden zoals dat ze al wat ouder is en dat de medewerkers van de telecomaanbieder eikels zijn, om wat meer gewicht in de schaal te kunnen gooien omdat TS zelf ook wel beseft dat het een gevalletje 'eigen schuld dikke bult' is, maar hij denkt dat als hij er een opgeklopt verhaal van maakt, dat we hier op Fok! dan alsnog gaan zeggen 'oh ja nee, dan heb je gelijk', om vervolgens dan op hoge poten terug te gaan naar de telecomaanbieder en te roepen 'kijk op een forum zijn ze het met me eens' die zich daar natuurlijk geen hol van aantrekken, en TS nog net zo ver is als dat hij was voor hij deze vraag hier stelde.
Bij elke provider kan je een plafond instellen. Ga je hierover heen dan wordt je abonnement geblokkeerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:45 schreef StuntmanPiloot het volgende:
heel simpel, nee wettelijk kun je niets beginnen. Je moeder had zorgplicht en de telecomaanbieder niet. Dat de telecomaanbieder soms een melding doet is een coulante opstelling. Net als dat ze soms mee gaan in de klacht en een deel kwijt schelden. Dit is geen recht maar alleen gebaseerd op coulance.quote:
Ik neem aan dat het zoiets is ja. Een losse simkaart wordt niet "opeens" gestolen. Dan ben je hem óf kwijtgeraakt en is die gevonden, óf je hebt hem zelf gebruikt, óf je hebt hem ergens in zitten en het totale voorwerp is gestolen (portemonnee, handtas ofzo). Anders weet een dief ook niet dat daar een simkaart te vinden was. In alle drie de gevallen eigen schuld aangezien twee van de drie stommiteiten zijn, en de derde snel zou worden opgemerkt en je dus je provider kunt bellen om de sim te blokkeren.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:19 schreef amaranta het volgende:
Heeft ze dat niet gewoon zelf gedaan? Door per abuis de Nederlandse simkaart in het Spaanse toestel te stoppen?
Als haar Nederlandse toestel gestolen is, zonder simkaart erin. Kunnen ze niet op haar kosten bellen. Dat kan alleen degene die de simkaart heeft, gedaan hebben.
Volgens mij weet jij hier al dat je nergens recht op hebt, maar hoop je hier nog iets anders te horen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:06 schreef StuntmanPiloot het volgende:
... Ze is nogal oud dus houd je "eigen schuld" opmerkingen voor je....
Als je 24 uur lang naar een satelliettelefoon op Antartica belt kom je daar ongeveer op uit volgens mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:52 schreef Queller het volgende:
[..]
In de basis is dat juist en vind ik dat. Maar een paar dingen:
- ¤ 50.000 per dag gebruiken is volgens mij niet mogelijk
-
Het goede antwoord is al meerdere keren gegeven. Maar dat wil TS niet horen, tja dat soort topics ontspoort altijd, maakt ook niet uit want TS heeft geen interesse in de feiten.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:55 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zoek juridische hulp buitrn fok om.
Hier vind je alleen maar geklaag en gezeik, op uitzonderingen na.
Ze is dan ook erg blij met haar kinderen.quote:
Volgens mij heeft die crimineel in Bulgarije een reeks dure betaalnummers opgezet (zo'n beetje als 0906-nummers in NL) en vervolgens hoeft hij maar een telefoon te jatten en zijn nummers te bellen/smssen om geld te innen van jouw telefoonabonnement. Eventueel installeren ze een app die herhaaldelijk belt of smst.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:09 schreef gianni61 het volgende:
een vriend van me heeft een zelfde voorvalletje gehad.
telefoon gestolen in een spaanse bar. dag erna nummer geblokkerd, maar in die nacht was al voor over de 1000 euro naar bulgaarse nummers gebeld.
en alles moeten betalen..
Dataverkeer op een ferry naar Scandinavië o.i.d.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:44 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als je 24 uur lang naar een satelliettelefoon op Antartica belt kom je daar ongeveer op uit volgens mij.
Nog simpeler is dat je de kroeg in loopt en een stel buitenlanders/vluchtelingen vertelt dat ze vrij mogen bellen voor 10,- per kwartier.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:22 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die crimineel in Bulgarije een reeks dure betaalnummers opgezet (zo'n beetje als 0906-nummers in NL) en vervolgens hoeft hij maar een telefoon te jatten en zijn nummers te bellen/smssen om geld te innen van jouw telefoonabonnement. Eventueel installeren ze een app die herhaaldelijk belt of smst.
Dat zal ook wel, maar sowieso kan wgr wel dicht.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:10 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het goede antwoord is al meerdere keren gegeven. Maar dat wil TS niet horen, tja dat soort topics ontspoort altijd, maakt ook niet uit want TS heeft geen interesse in de feiten.
Dat is in dit topic echt niet waar. Juiste antwoord staat in de tweede post. Daar gaat een jurist helemaal niets aan veranderen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dat zal ook wel, maar sowieso kan wgr wel dicht.
Gewoon naar een jurist gaan en daar de waarheid verkrijgen.
Komt anders aan dan op de manier waarop men het hier brengt.
Veel mensen hier zijn al geholpen door ze even te helpen met de voorwaarden, of ze te wijzen op een bepaalde wet. Ik zie niet in waarom al die mensen daarvoor naar een jurist zouden moeten gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat zal ook wel, maar sowieso kan wgr wel dicht.
Gewoon naar een jurist gaan en daar de waarheid verkrijgen.
Komt anders aan dan op de manier waarop men het hier brengt.
Wel met creditcard.ik heb wel eens ics medewerker aan de telefoon gehad omdat ik veel geld uitgaf op een site waar ik voorheen nooit iets uitgaf met creditcard.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 17:26 schreef GS-Raw het volgende:
Als jij elke maand met je pinpas gemiddeld ¤500 pint en je koopt eens een auto van ¤8000 (dat je pint), dan verwacht je ook een belletje van de bank?
Toen ik met mijn Nederlandse bankpas binnen 24 uur eerst in Melbourne, daarna in Kuala Lumpur en tot slot in Abu Dhabi met mijn pinpas betaalde had ik ook een medewerker van de bank aan de lijn, rond 2 uur 's nachts Nederlandse tijd.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:08 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Wel met creditcard.ik heb wel eens ics medewerker aan de telefoon gehad omdat ik veel geld uitgaf op een site waar ik voorheen nooit iets uitgaf met creditcard.
Wanneer dit soort partijen data gaan analyseren kunnen ze vrij goed schatten of iets klopt of niet, aangezien ze toch al alles van ons weten. De meeste mensen zitten niet op deze bemoeienis te wachten, maar voor sommigen is het wel handig.
Als Visa de betalingen verdacht vind hebben die geen enkele moeite met het blokkeren van de pas totdat jij hebt aangegeven dat het goed is. Is mijn vrouw reeds 2x overkomen en beide keren door haar reisbedrag, op Maandag de pas in Amerika gebruiken, op dinsdag in Zwitserland, Woensdag in Turkije en Pakistan vond men toch teveel van het goede en dan blokkeert men de pas gewoon.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:08 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Wel met creditcard.ik heb wel eens ics medewerker aan de telefoon gehad omdat ik veel geld uitgaf op een site waar ik voorheen nooit iets uitgaf met creditcard.
Wanneer dit soort partijen data gaan analyseren kunnen ze vrij goed schatten of iets klopt of niet, aangezien ze toch al alles van ons weten. De meeste mensen zitten niet op deze bemoeienis te wachten, maar voor sommigen is het wel handig.
Ze zien dat inderdaad instantly.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:45 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Er zijn ook voldoende legitieme voorbeelden. Je kan niet van je provider verwachten dat hij alle gebelde nummers googled. Wel valt er heel veel op te maken uit patronen.quote:
Waarom heeft ze een abbo en geen prepaid als ze zo weinig (en alleen in Nederland) belt? Had ze dit hele probleem niet gehad.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:41 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
Wanneer je nooit in 5 jaar tijd boven de 20 eu hebt betaald, ofwel 60 x 20 euro, is dat wel irreëel hoog.
Zakelijk meegemaakt dat er voor 68k verbeld was in 14u tijd voordat bij de provider de kaart geblokkeerd werd wegens buitensporig veel gebruik . Sim-kaart wsl gekloont in een belshop en in die 14u voor onnoemelijk veel tijd gebeld naar de meest vage landen. (edit: doordat er buiten het eigen netwerk in het buitenland gebeld word, kan dit schijnbaar. DOn't ask me, ook geen techneut maar we hebben hier nogal wat over gesproken met de desbetreffende provider, gelukkig kregen we nog 70% korting).quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het je lukt om zelf voor 50k te verbellen in 24 uur zou je diezelfde rekening toch ook krijgen..
Nou... Ik heb in mijn leven tweemaal een hoger telefoongebruik gehad.. en meteen hing de volgende dag de provider aan de telefoon of ik interesse had in een duurdere abo..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor, in de vakantieperiode wel. Plus zal je echt eerst een paar duizend euro moeten verbellen wil daar een alarmpje afgaan. Of denk je dat ze echt iedere dag de facturen van hun klanten zitten te F5'en om te kijken of ze meer kosten maken dan de vorige maand. En dan vooral heel proactief bellen dat ze moeten stoppen met kosten maken? Denk dat zo'n provider na een maand failliet is aan gederfde inkomsten én personeelskosten voor dat hele circus.
Fout gemaakt, billen gebrand, blaren zitten. Zo simpel is het.
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nog simpeler is dat je de kroeg in loopt en een stel buitenlanders/vluchtelingen vertelt dat ze vrij mogen bellen voor 10,- per kwartier.
De provider had dus naar het onbekende Spaanse mobieltje moeten bellen? Wist niet dat kristallen bollen nog actief gebruikt werden.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:08 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nou... Ik heb in mijn leven tweemaal een hoger telefoongebruik gehad.. en meteen hing de volgende dag de provider aan de telefoon of ik interesse had in een duurdere abo..
Dán kunnen ze het dus wel.
Ik ook niet. Snap er geen reet van. Waarom zit ie überhaupt te lullen over twee simkaarten als er maar met een nummer/rekening iets is gebeurd?quote:Op donderdag 1 september 2016 13:34 schreef Timeschanger het volgende:
Wat een wazig en onsamenhangend verhaal. Ik kan er werkelijkwaar geen touw aan vastknopen.
Feit is dat je moeder gewoon moet betalen, oud of niet. Het leven is hard.
Ik heb ook al 2x om uitleg gevraagd, maar neehoor.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:42 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Snap er geen reet van. Waarom zit ie überhaupt te lullen over twee simkaarten als er maar met een nummer/rekening iets is gebeurd?
Maar daarmee maak je je belachelijk tegenover je vrienden en collega's.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:13 schreef Manke het volgende:
Gewoon op Twitter met consumentenbond dreigen naar je provider, hoewel het niet hun verantwoordelijkheid is.
Wat voor nummers zijn het volgens het overzicht? Commerciële scamnummers of particuliere?
Dat maakt echt geen indruk hoor. Een echte authoriteit is het niet te noemen.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:13 schreef Manke het volgende:
Gewoon op Twitter met consumentenbond dreigen naar je provider, hoewel het niet hun verantwoordelijkheid is.
het ligt dus niet aan mijquote:Op donderdag 1 september 2016 13:42 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Snap er geen reet van. Waarom zit ie überhaupt te lullen over twee simkaarten als er maar met een nummer/rekening iets is gebeurd?
Misschien de reisverzekering als er daadwerkelijk iets gestolen is.quote:Op donderdag 1 september 2016 13:34 schreef Timeschanger het volgende:
Wat een wazig en onsamenhangend verhaal. Ik kan er werkelijkwaar geen touw aan vastknopen.
Feit is dat je moeder gewoon moet betalen, oud of niet. Het leven is hard.
Dit dus eigenlijk. Is iig een stuk geloofwaardiger dan 'ik heb 3 simkaarten terwijl ik niets van abonnementen weet, en ze hebben allemaal pincode 0000'.quote:Op vrijdag 2 september 2016 09:50 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
klinkt een beetje als "mijn moeder heeft door d'r gekloot met meerdere simkaarten de verkeerde simkaart in spanje in d'r telefoon gedaan en daarom een rekenning van 700 euro gekregen. Is het geloofwaardig als we zeggen dat d'r simkaart gestolen is..want dan hoeven we niet te betalen"
Maar die zal ook een aangifte willen zien, en ik gok maar dat die er niet is.quote:Op vrijdag 2 september 2016 12:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Misschien de reisverzekering als er daadwerkelijk iets gestolen is.
Maar het verhaal is te vaag.
Zelfs een rekening van 3000 miljoen miljard triljoen moet mogelijk zijn na 24 uur. Weet je wat voor data 4k film verbruikt?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:39 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |