Incompetente tele2 medewerkers.. Word niet veel wijzer met hun script.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou even contact opnemen met de provider.
Ja, ze had de simkaart eruit gehaald en toen ze naar Nederland ging en haar NLse simkaart erin wilde doen kwam ze erachter dat het simkaartje weg was.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:10 schreef Innisdemon het volgende:
TS: misschien begreep ik het niet goed,maar ze had haar sim-kaart toch uit dat toestel gehaald?
Ik zou het pas belachelijk vinden als het niet zou kunnen. Ik ben volwassen en zit er niet op te wachten dat mijn provider obstakels opwerpt als ik mijn ding wil doen. Consequentie is dat ik wel op mijn eigen spullen moet letten. En dat moet je moeder dus ook. Oud of niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:06 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Is hier wat tegen te doen dat mijn moeder dit niet hoeft te betalen? Is toch belachelijk dat iemand 700 euro kan bellen zonder enige onstakel.
Dit.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:27 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zou het pas belachelijk vinden als het niet zou kunnen. Ik ben volwassen en zit er niet op te wachten dat mijn provider obstakels opwerpt als ik mijn ding wil doen. Consequentie is dat ik wel op mijn eigen spullen moet letten. En dat moet je moeder dus ook. Oud of niet.
Ja oude moeder man. Ze houdt van simpel. Ze had een simonly om gewoon ons te kunnen bellen en zit al jaren met 3 abo's bij tele2. Ze wilden haar niet korten wat ik eigenlijk niet vind kunnen. Ruim 5 jaar daar abo, 3 abo's, elke abo is 18-20 eu per maand max.. Dan krijgt ze opeens 700 rekening.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:16 schreef Gunner het volgende:
Simkaart gestolen? pincode 0000?
classic.
Lijkt me niet dat je daar wat aan kan doen. Enige wat je kan doen is hopen op coulance van je provider.
Als je simkaart gestolen wordt vind je dus dat er 50k rekening moet kunnen verwachten binnen 24u? Wat een achterlijke drogreden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:27 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zou het pas belachelijk vinden als het niet zou kunnen. Ik ben volwassen en zit er niet op te wachten dat mijn provider obstakels opwerpt als ik mijn ding wil doen. Consequentie is dat ik wel op mijn eigen spullen moet letten. En dat moet je moeder dus ook. Oud of niet.
als het je lukt om zelf voor 50k te verbellen in 24 uur zou je diezelfde rekening toch ook krijgen..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:30 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
Als je simkaart gestolen wordt vind je dus dat er 50k rekening moet kunnen verwachten binnen 24u? Wat een achterlijke drogreden.
Ik vind het vervelend maar dan moet ze daar de consequenties maar van aanvaarden. Domheid is geen excuus.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:29 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
Ja oude moeder man. Ze houdt van simpel. Ze had een simonly om gewoon ons te kunnen bellen en zit al jaren met 3 abo's bij tele2. Ze wilden haar niet korten wat ik eigenlijk niet vind kunnen. Ruim 5 jaar daar abo, 3 abo's, elke abo is 18-20 eu per maand max.. Dan krijgt ze opeens 700 rekening.
Wacht even, ik heb typtyfus geloof ik, want ik typ iets en jij leest heel iets andersquote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:30 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Als je simkaart gestolen wordt vind je dus dat er 50k rekening moet kunnen verwachten binnen 24u? Wat een achterlijke drogreden.
Ze houdt van simpel maar zit bij tele2quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:29 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
Ja oude moeder man. Ze houdt van simpel. Ze had een simonly om gewoon ons te kunnen bellen en zit al jaren met 3 abo's bij tele2. Ze wilden haar niet korten wat ik eigenlijk niet vind kunnen. Ruim 5 jaar daar abo, 3 abo's, elke abo is 18-20 eu per maand max.. Dan krijgt ze opeens 700 rekening.
Maar dat is irreëel hoog, dat is mijn punt kerel. Wie the fuck belt er voor 10-50k in een dag? Een provider weer ook dat dit niet realistisch is. Zo iets hoor geblokkeerd te worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het je lukt om zelf voor 50k te verbellen in 24 uur zou je diezelfde rekening toch ook krijgen..
ja, dat is irreeel hoog, maar 700 euro niet.. dus dat zou dan weer niet geblokkeerd worden..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:36 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
Maar dat is irreëel hoog, dat is mijn punt kerel. Wie the fuck belt er voor 10-50k in een dag? Een provider weer ook dat dit niet realistisch is. Zo iets hoor geblokkeerd te worden.
Meid, je bent echt achterlijk even serieus. Jij zegt toch dat een provider jou niet moet verhinderen om zoveel te kunnen bellen als je wilt? En dat je op je shit moet letten? Dan is het toch, volgens jouw logica, je eigen schuld als je tel gestolen wordt en je 50k rekening krijgt omdat je provider je niet zou moeten hinderen?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:33 schreef Queller het volgende:
[..]
Wacht even, ik heb typtyfus geloof ik, want ik typ iets en jij leest heel iets anders
Oftewel: maak jezelf niet zo belachelijk en reageer gewoon op wat ik schrijf
Ze heeft een voor pa en eentje voor mijn neefje.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ze houdt van simpel maar zit bij tele2
En dan ook nog met 3 abo's?
ja, dat zegt ze ook, en zo is het ook..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:39 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
Meid, je bent echt achterlijk even serieus. Jij zegt toch dat een provider jou niet moet verhinderen om zoveel te kunnen bellen als je wilt? En dat je op je shit moet letten? Dan is het toch, volgens jouw logica, je eigen schuld als je tel gestolen wordt en je 50k rekening krijgt omdat je provider je niet zou moeten hinderen?
Wanneer je nooit in 5 jaar tijd boven de 20 eu hebt betaald, ofwel 60 x 20 euro, is dat wel irreëel hoog.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat is irreeel hoog, maar 700 euro niet.. dus dat zou dan weer niet geblokkeerd worden..
dus dan was ze nog niet geholpen..
Nee ze zegt dat ze dat niet zegt.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat zegt ze ook, en zo is het ook..
In de vakantieperiode niet nee? Plus zo'n astronomisch bedrag is het ook weer niet. KPN bv. die gaat wel proactief bellen als er enorm verbruik is, deze week nog gehad bij een collega. Maar dan hebben we het over 6000+ waar het normaal 55 is. Dus 700 gaat bij hun geen belletjes doen rinkelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:45 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Jullie doen alsof de provider geen zorgplicht heeft. Zij zien ook dat er OPEENS allemaal spaanse nummers worden gebeld, OPEENS buiten de bundel, opeens veel wordt gesmst etc. Dit is geen normaal gedrag.
maar wat wil jij dan? Een abonnement waarbij de provider de hele dag het handje vast houdt van de beller en bij elke scheet die afwijkt van het normale gedrag contact opneemt?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:45 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Jullie doen alsof de provider geen zorgplicht heeft. Zij zien ook dat er OPEENS allemaal spaanse nummers worden gebeld, OPEENS buiten de bundel, opeens veel wordt gesmst etc. Dit is geen normaal gedrag.
Midden in de zomervakantie.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:45 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Jullie doen alsof de provider geen zorgplicht heeft. Zij zien ook dat er OPEENS allemaal spaanse nummers worden gebeld, OPEENS buiten de bundel, opeens veel wordt gesmst etc. Dit is geen normaal gedrag.
Jij vindt het normaal om ruim 35x je normale tarief te verbellen? En dat na 5 jaar waar je gewoon je normale tarief betaalde in de vakanties?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In de vakantieperiode niet nee? Plus zo'n astronomisch bedrag is het ook weer niet. KPN bv. die gaat wel proactief bellen als er enorm verbruik is, deze week nog gehad bij een collega. Maar dan hebben we het over 6000+ waar het normaal 55 is. Dus 700 gaat bij hun geen belletjes doen rinkelen.
En beantwoord eerst eens even de vraag over de simpincode, voor je stoer komt doen met zorgplichten hier en daar. Want dat was natuurlijk gewoon 0000 hé?
In de basis is dat juist en vind ik dat. Maar een paar dingen:quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:39 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Meid, je bent echt achterlijk even serieus. Jij zegt toch dat een provider jou niet moet verhinderen om zoveel te kunnen bellen als je wilt? En dat je op je shit moet letten? Dan is het toch, volgens jouw logica, je eigen schuld als je tel gestolen wordt en je 50k rekening krijgt omdat je provider je niet zou moeten hinderen?
60 termijnen van 20 en dan 700. Is wel duidelijk iets mis toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wat wil jij dan? Een abonnement waarbij de provider de hele dag het handje vast houdt van de beller en bij elke scheet die afwijkt van het normale gedrag contact opneemt?
Ja, dat zegt ze wel. Alleen jij maakt er iets anders van.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:42 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Nee ze zegt dat ze dat niet zegt.
Je moeder was op vakantie. Ik kan allerlei redenen bedenken om in het buitenland veel te bellen en te sms-sen. Als je wilt dat externen voor je moeder zorgen, dan moet je daar iemand voor betalen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:45 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Jullie doen alsof de provider geen zorgplicht heeft. Zij zien ook dat er OPEENS allemaal spaanse nummers worden gebeld, OPEENS buiten de bundel, opeens veel wordt gesmst etc. Dit is geen normaal gedrag.
Hoeft niet, vakantie en de klant wil in het buitenland wel gewoon het hotel kunnen bellen want bijvoorbeeld ligt de partner in het buitenland in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:53 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
60 termijnen van 20 en dan 700. Is wel duidelijk iets mis toch?
Nee hoor, kan altijd gebeuren. Jij wil nu doen alsof de verantwoordelijkheid in beginsel bij de telecomaanbieder ligt, maar die verantwoordelijkheid ligt in beginsel bij je moeder.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:53 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
60 termijnen van 20 en dan 700. Is wel duidelijk iets mis toch?
Nou wat er aan te doen is is 700 euro betalen.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:54 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Maar mensen ik vroeg of er wat aan viel te doen, niet wiens schuld het is.
in post 2 is je het juiste antwoord gegeven maar die wil je niet accepteren omdat jij blijkbaar het abonnement van je moeder wel goed vind maar de medewerkers van dat bedrijf niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:54 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Maar mensen ik vroeg of er wat aan viel te doen, niet wiens schuld het is.
Ik lees nergens een antwoord over een pincode.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:52 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
Ja, en daarop had ik al geantwoord.
Ja hoor, in de vakantieperiode wel. Plus zal je echt eerst een paar duizend euro moeten verbellen wil daar een alarmpje afgaan. Of denk je dat ze echt iedere dag de facturen van hun klanten zitten te F5'en om te kijken of ze meer kosten maken dan de vorige maand. En dan vooral heel proactief bellen dat ze moeten stoppen met kosten maken? Denk dat zo'n provider na een maand failliet is aan gederfde inkomsten én personeelskosten voor dat hele circus.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:52 schreef StuntmanPiloot het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal om ruim 35x je normale tarief te verbellen? En dat na 5 jaar waar je gewoon je normale tarief betaalde in de vakanties?
Ja, en daarop had ik al geantwoord.
Is dit soms jouw vader?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:54 schreef StuntmanPiloot het volgende:
Maar mensen ik vroeg of er wat aan viel te doen, niet wiens schuld het is.
Jawel, maar dat komt TS niet uit, daarom moeten er ook allerlei er-niet-toe-doende-dingen bijgehaald worden zoals dat ze al wat ouder is en dat de medewerkers van de telecomaanbieder eikels zijn, om wat meer gewicht in de schaal te kunnen gooien omdat TS zelf ook wel beseft dat het een gevalletje 'eigen schuld dikke bult' is, maar hij denkt dat als hij er een opgeklopt verhaal van maakt, dat we hier op Fok! dan alsnog gaan zeggen 'oh ja nee, dan heb je gelijk', om vervolgens dan op hoge poten terug te gaan naar de telecomaanbieder en te roepen 'kijk op een forum zijn ze het met me eens' die zich daar natuurlijk geen hol van aantrekken, en TS nog net zo ver is als dat hij was voor hij deze vraag hier stelde.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Fout gemaakt, billen gebrand, blaren zitten. Zo simpel is het.
-quote:Op woensdag 31 augustus 2016 16:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, maar dat komt TS niet uit, daarom moeten er ook allerlei er-niet-toe-doende-dingen bijgehaald worden zoals dat ze al wat ouder is en dat de medewerkers van de telecomaanbieder eikels zijn, om wat meer gewicht in de schaal te kunnen gooien omdat TS zelf ook wel beseft dat het een gevalletje 'eigen schuld dikke bult' is, maar hij denkt dat als hij er een opgeklopt verhaal van maakt, dat we hier op Fok! dan alsnog gaan zeggen 'oh ja nee, dan heb je gelijk', om vervolgens dan op hoge poten terug te gaan naar de telecomaanbieder en te roepen 'kijk op een forum zijn ze het met me eens' die zich daar natuurlijk geen hol van aantrekken, en TS nog net zo ver is als dat hij was voor hij deze vraag hier stelde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |