abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 juli 2015 @ 15:39:53 #1
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154361250


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.


Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.




[ Bericht 2% gewijzigd door Catch22- op 15-07-2015 16:34:59 ]
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154361385
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 15:37 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ben nog niet gebeld door de schade-expert. De motorzaak gaf me een heads-up, expert is net langsgeweest.
Niet akkoord gaan met zijn eerste bod. Hij werkt in opdracht van de verzekering.
pi_154362464
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 15:44 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Niet akkoord gaan met zijn eerste bod. Hij werkt in opdracht van de verzekering.
Heb je het over de dagwaarde? Ik hoop dat de motorzaak mij daarbij kan helpen. Misschien koop ik de volgende motor wel daar... De kleding ga ik in ieder geval daar kopen, afhankelijk van wat de expert oordeelt over de schade aan kleding, helm en laarzen...
pi_154362867
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 16:19 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

De kleding ga ik in ieder geval daar kopen, afhankelijk van wat de expert oordeelt over de schade aan kleding, helm en laarzen...
die laat daar gewoon een formule op los op basis van de aankoopdatum. Ik kreeg vorig jaar voor mijn 2 maanden oude pak de nieuwwaarde en voor mijn helm 75% omdat ie meer als een jaar oud was (13 maanden)
pi_154362997
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 16:19 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Heb je het over de dagwaarde? Ik hoop dat de motorzaak mij daarbij kan helpen. Misschien koop ik de volgende motor wel daar... De kleding ga ik in ieder geval daar kopen, afhankelijk van wat de expert oordeelt over de schade aan kleding, helm en laarzen...
Je moet zelf ook even uitzoeken wat je brik nog waard is inderdaad, en dan met de verzekeringsexpert eruit komen.

Maar zoals Catch zegt, als het frame / vork nog heel zijn valt het wel mee. Die schade aan de kuip is ff kut, maar om hem technisch in orde te krijgen zal wel meevallen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154363074
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 16:33 schreef Salatrel het volgende:

[..]

die laat daar gewoon een formule op los op basis van de aankoopdatum. Ik kreeg vorig jaar voor mijn 2 maanden oude pak de nieuwwaarde en voor mijn helm 75% omdat ie meer als een jaar oud was (13 maanden)
Alles is minder dan een jaar oud. Volgens de voorwaarden wordt dan de nieuwwaarde uitgekeerd. Vindt de expert de kleding zodanig beschadigd dat het vervangen moet worden?

quote:
17.5 Helm en motorkleding
Helm en motorkleding zijn standaard voor ¤ 1.000 meeverzekerd. Wij betalen meer als u extra heeft
meeverzekerd.
Alleen schade door oorzaken zoals genoemd in artikel 15 zijn verzekerd.
17.5.1 Dit betalen wij voor schade aan helm of motorkleding
Is de helm of motorkleding:
• maximaal een jaar oud dan betalen wij de nieuwwaarde
• ouder dan 1 jaar dan betalen wij de vervangingswaarde.
pi_154363183
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 16:41 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Alles is minder dan een jaar oud. Volgens de voorwaarden wordt dan de nieuwwaarde uitgekeerd. Vindt de expert de kleding zodanig beschadigd dat het vervangen moet worden?

[..]

helm sowieso en als je er schaafwonden aan overgehouden hebt mag ik aannemen van wel :P
pi_154363201
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 16:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je moet zelf ook even uitzoeken wat je brik nog waard is inderdaad, en dan met de verzekeringsexpert eruit komen.

Maar zoals Catch zegt, als het frame / vork nog heel zijn valt het wel mee. Die schade aan de kuip is ff kut, maar om hem technisch in orde te krijgen zal wel meevallen.
Wat mijn brik nog waard is doet er toch niet toe? Het gaat toch om wat het waard was vóór het ongeval (vervangingswaarde)? De huidige waarde is alleen van belang als ik 'm zou willen opkopen lijkt mij. Of zie ik het verkeerd?
pi_154363248
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 16:45 schreef Salatrel het volgende:

[..]

helm sowieso en als je er schaafwonden aan overgehouden hebt mag ik aannemen van wel :P
Ik wacht het telefoontje van de verzekeraar wel af. Wel kut, want ik weet nu niet of ik al moet gaan shoppen...
  woensdag 15 juli 2015 @ 16:49:58 #10
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154363288
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juli 2015 16:46 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Wat mijn brik nog waard is doet er toch niet toe? Het gaat toch om wat het waard was vóór het ongeval (vervangingswaarde)? De huidige waarde is alleen van belang als ik 'm zou willen opkopen lijkt mij. Of zie ik het verkeerd?
Ja dat bedoel ik ook eigenlijk. Het gaat om de dagwaarde, dus je moet uitzoeken wat je brik nog waard was. Sorry.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 15 juli 2015 @ 19:53:34 #11
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154368184
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 15:44 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Niet akkoord gaan met zijn eerste bod. Hij werkt in opdracht van de verzekering.
dat..

Ding is niet TL, je wordt genaaid.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_154387297
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

dat..

Ding is niet TL, je wordt genaaid.
dit..

Total loss om wat schaafplekken :') Mag ik even schatten? 150 euro en drie uur werk. Dan is ie weer prima. Zul je niet alle krasjes weggewerkt krijgen maar het is totale bull om dat ding TL te verklaren.

Ik zou zeggen, zeg die oplichter gedag, neem 'het wrak' mee en geef een handige kennis een kratje bier en geld voor een nieuwe spiegel (50 euro) en een carterdeksel (75 euro).
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_154388714
2 knaak 50 geboden voor het 'wrak'
pi_154389991
Ik wacht het schaderapport nog even af. Afhankelijk van de schade en de restwaarde houd ik de motor gewoon. Wat krasjes boeien mij niet. :s)
  donderdag 16 juli 2015 @ 16:31:17 #15
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154390401
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 16:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wacht het schaderapport nog even af. Afhankelijk van de schade en de restwaarde houd ik de motor gewoon. Wat krasjes boeien mij niet. :s)
Zou ik ook doen. Als die garagist je vervolgens een leuk aanbod voor wat anders kan doen dan zit je ook hoed toch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154392687
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 16:31 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Zou ik ook doen. Als die garagist je vervolgens een leuk aanbod voor wat anders kan doen dan zit je ook hoed toch?
Yep. :Y

Ik ben morgen toch weer in Nijmegen (de motor staat bij Termaat Motoren), dus dan loop ik even langs om even te babbelen. :Y
pi_154392828
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 15:25 schreef Salatrel het volgende:
2 knaak 50 geboden voor het 'wrak'
Huh? Staat de Ten ook bij de garage dan?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 16 juli 2015 @ 19:33:01 #18
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_154394951
jammer dat je haar niet op de foto staat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154394958
tevens: goeie fotokwaliteit zeg!
  vrijdag 17 juli 2015 @ 09:35:33 #21
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_154408309
Ik heb een nieuwe bike! Heb de Xj900 weggedaan en er een xj600 diversion voor terug :D
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_154410138
lekker temperatuurtje om te rijden maar tering wat een wind zeg :') vooral ook die stoten van opzij :r toch 3 uurtjes wezen sturen
  vrijdag 17 juli 2015 @ 12:40:28 #23
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154411895
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 09:35 schreef whY... het volgende:
Ik heb een nieuwe bike! Heb de Xj900 weggedaan en er een xj600 diversion voor terug :D
Why?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 17 juli 2015 @ 12:42:30 #24
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154411934
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:18 schreef Salatrel het volgende:
lekker temperatuurtje om te rijden maar tering wat een wind zeg :') vooral ook die stoten van opzij :r toch 3 uurtjes wezen sturen
vandaag ook weer eens op de moteur naar de Arbeit; blik krijgt een beurtje. Van de week effe een nieuw stuk achterrubber aan laten rukken, je kunt er bijna doorheen kijken inmiddels :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 17 juli 2015 @ 12:49:01 #25
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_154412077
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 12:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Why?
Onderhoud werd duur en een lichtere bike is voor woon werk wel erg prettig.
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_154412511
huilen toch dit? 54 km/u , vlak voor het einde 50 bord
pi_154414915
57 km/h :+
Wel irritant zoiets ja...
pi_154415477
quote:
8s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 13:11 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ] huilen toch dit? 54 km/u , vlak voor het einde 50 bord
57 :) op je teller misschien nog wel meer
  vrijdag 17 juli 2015 @ 16:36:31 #29
177940 Tunafish
met staart
pi_154417769
De grens moet toch ergens getrokken worden.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_154418112
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 17:56 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Yep. :Y

Ik ben morgen toch weer in Nijmegen (de motor staat bij Termaat Motoren), dus dan loop ik even langs om even te babbelen. :Y
Dynamo, carter, kuipdelen, voorvork... Dat is wat ik heb begrepen van de motorzaak. Dat is exclusief de kleine dingen zoals spiegel enzo.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 16:50:51 #31
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154418140
Voorvork is wel duur ja
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154421672
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 16:49 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dynamo, carter, kuipdelen, voorvork... Dat is wat ik heb begrepen van de motorzaak. Dat is exclusief de kleine dingen zoals spiegel enzo.
Ik heb je fiets niet gezien maar afgaande op de foto's en het verhaal van een schuivertje op een rotonde denk ik dat dat ruimschoots overdreven is allemaal.

Krassen op een vork wil nog niet zeggen dat ie kapot is. Als ie als nieuw moet is ie total loss ja. Maar uitgaande van de dagwaarde en een paar krasjes is wat dat betreft elke motor ouder dan vijf jaar met een krasje op de tank al TL te verklaren.

Als ik zo mag gokken schat ik dat 85% hier rondrijdt op volgens de verzekering TL'ed motoren. De mijne, anderhalf jaar geleden volledig gerestaureerd incluis. Dagwaarde volgens verzekeraars is na enkele jaren al onder de 500 euro (totaal niet in lijn met de praktijk, maar oke) en een nieuw kuipdeel kost daarvan de helft, een vork een drievoud. Repareren kan, mits niet té hard verneukt, echter ook met een soldeerbout, wat donorplastic en een lakstiftje. Totale kosten 30 piek, nieuw carterhelftje en een spiegel van eBay plukken en je bent klaar voor nog niet de helft als wat de verzekering als dagwaarde ziet. Als je dan ook nog bedenkt dat de dagwaarde in de praktijk geen 500 euro maar eerder 1500 is, kun je je conclusie trekken.

[ Bericht 6% gewijzigd door BlackLining op 17-07-2015 19:18:57 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_154421737
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 16:49 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dynamo, carter, kuipdelen, voorvork... Dat is wat ik heb begrepen van de motorzaak. Dat is exclusief de kleine dingen zoals spiegel enzo.
Heb je ook foto's gemaakt? Detailfoto's van de beschadigingen etc?

Verder wat BL zegt; verzekering gaat uit van alle beschadigingen verhelpen met originele onderdelen. Dan zijn motoren heel snel economisch TL.

Ik heb een GS500 gehad die nadat ie omgevallen was al TL verklaard werd door de verzekering. Zaten wat krasjes op de tank, uitlaat, spiegel en remhendel was krom. Dan is ie voor een verzekering economisch gezien afgeschreven, maar dat wil niet zeggen dat ie ook echt afgeschreven is.
pi_154422234
Ikzelf heb geen detailfoto's gemaakt. Mij is verteld dat het tegen de stoeprand aan schuiven de voorvork heeft verpest. Ik heb verder ook 0,0 verstand van motoren, kan er moeilijk over oordelen. :)

Zodra ik meer info (restwaarde) heb zal ik met de motorzaak gaan babbelen over het technisch in orde krijgen van de motor. Ik kijk wel of ik iemand kan meenemen die meer verstand van zaken heeft. :Y
pi_154435257
Waar staat ie ergens? Als het in de buurt is wil ik best wel een keer mee komen kijken.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_154435467
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 11:47 schreef BlackLining het volgende:
Waar staat ie ergens? Als het in de buurt is wil ik best wel een keer mee komen kijken.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 17:56 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Yep. :Y

Ik ben morgen toch weer in Nijmegen (de motor staat bij Termaat Motoren), dus dan loop ik even langs om even te babbelen. :Y
pi_154435716
Wat is trouwens het verschil tussen dagwaarde en vervangingswaarde? Het is me niet geheel duidelijk.

Volgens de ene website betekenen die twee termen exact hetzelfde, en volgens de andere is er een wezenlijk verschil: dagwaarde is de nieuwprijs minus afschrijving, vervangingswaarde is de prijs voor een gelijkwaardig object (rekening houdend met staat van voertuig, onderhoud en dergelijke). Op mijn polis staat vervangingswaarde..
  zaterdag 18 juli 2015 @ 12:55:08 #38
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_154436290
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 12:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen dagwaarde en vervangingswaarde? Het is me niet geheel duidelijk.

Volgens de ene website betekenen die twee termen exact hetzelfde, en volgens de andere is er een wezenlijk verschil: dagwaarde is de nieuwprijs minus afschrijving, vervangingswaarde is de prijs voor een gelijkwaardig object (rekening houdend met staat van voertuig, onderhoud en dergelijke). Op mijn polis staat vervangingswaarde..
Tjah, de dagwaarde van mijn motor is ook vrij laag... maar om er eentje in dezelfde staat en met dezelfde onderdelen weer terug te kopen/bouwen ben je wel duurder uit.
Ik denk dat je met vervangingswaarde beter uit bent.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 12:55:29 #39
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154436300
Dagwaarde staat in een boekje, daarmee kom je beter uit als het een pekelbarrel betreft waar de vellen aan alle kanten aan het blok hangen. Vervangingswaarde komt beter uit als je een piekfijn onderhouden motorfiets hebt, want dan kun je een in eenzelfde staat verkerende fiets als vervanging eisen, en als je dan bijvoorbeeld op iets zeldzaams rijdt, kan die waarde goed omhoog schieten. Had ik met de AT toen ook, omdat er domweg bijna niet één te vinden was in bijvoorbeeld mijn kleur, met vergelijkbare km-stand en staat van onderhoud.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:02:36 #40
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_154436470
Kleur lijkt me dan toch wel het minst van toepassing, tenzij speciaal gespoten in een of andere glitterlak :D
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_154436478
Nou, dan zie ik hopelijk toch een deel van mijn nieuwe banden (4000km) en kettingkit (2500km) terug in de vergoeding. :Y Scheelt weer.

Ik hoop snel uitsluitsel te hebben, dan kan ik gaan shoppen... Heb een leuke r6 op het oog als opvolger van de Thundercat. :P
pi_154437260
Van 4000km oude banden zou ik niet teveel verwachten en van die kettingset ook niet :P
pi_154437699
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:42 schreef Salatrel het volgende:
Van 4000km oude banden zou ik niet teveel verwachten en van die kettingset ook niet :P
Nou ja, daarmee gaat de vervangingswaarde van de motor toch wel *iets* omhoog? Echt kut dit, vorige maand voor vijfhonderd euro nieuwe banden en kettingset laten monteren. :')

Waar het mij omgaat is dat ik met het geld een motor wil kunnen kopen waarbij de banden en kettingset niet zo goed als op zijn. :P
pi_154437773
Je hebt vorige maand nieuwe banden en kettingset laten monteren die nu een verschillende hoeveelheid kilometers hebben afgelegd?

Ook nog eens een bijzonder hoog aantal km voor een maand :P
pi_154437885
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:13 schreef Salatrel het volgende:
Je hebt vorige maand nieuwe banden en kettingset laten monteren die nu een verschillende hoeveelheid kilometers hebben afgelegd?

Ook nog eens een bijzonder hoog aantal km voor een maand :P
Ja, op 9 juni nieuwe banden en op 25 juni (1500km later) kettingset.. Daarna heb ik nog eens 3000km gereden. :@ De kilometers heb ik net even opgezocht (lang leve Fuelio).

Met 400km per week woon-werkverkeer, familiebezoekjes (90 km enkele reis) gaat het hard. Op 28 juni ook nog een dagje Eifel (800-900km). :') :P

Ik heb de Thundercat op 18 april met 61450km op de teller gekocht. Bij de laatste tankbeurt stond de teller op 73009km. :P
  zaterdag 18 juli 2015 @ 15:14:37 #46
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_154438697
Die ketting en banden vallen onder normaal onderhoud.

Daarnaast denk ik dat het verschil tussen vervangingswaarde en dagwaarde van een Thundercat met 73dkm op de klok tamelijk verwaarloosbaar is :P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_154440615
Hoppaaa, 134,9Hp van de 140. Niet slecht dacht ik zo.


Kijk die mensen op de achtergrond :P
I are Baboon
pi_154441093
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 17:14 schreef pindaplukker het volgende:
Hoppaaa, 134,9Hp van de 140. Niet slecht dacht ik zo.


Kijk die mensen op de achtergrond :P
Mooie score! Kwam volgens mij een beste bak herrie uit zo te zien ;)
pi_154441516
Waalwijk? Was ik net ook vanaf half 4, helaas net niet aan de beurt gekomen :(
pi_154441974
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 17:52 schreef Maegrim het volgende:
Waalwijk? Was ik net ook vanaf half 4, helaas net niet aan de beurt gekomen :(
Waalwijk idd ;)
I are Baboon
pi_154446917
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 17:14 schreef pindaplukker het volgende:
Hoppaaa, 134,9Hp van de 140. Niet slecht dacht ik zo.


Kijk die mensen op de achtergrond :P
Ik vrees dat er bij de Bandit wel wat meer paardjes ontsnapt zijn in inmidels 130k km :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_154447269
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 21:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik vrees dat er bij de Bandit wel wat meer paardjes ontsnapt zijn in inmidels 130k km :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziet er uit als nieuw

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 19 juli 2015 @ 14:36:28 #53
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_154463174
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 19 juli 2015 @ 18:28:37 #54
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154467840
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 14:36 schreef Hyperdude het volgende:
Stom filmpje. :P
https://vimeo.com/132725292
Mooi krom frame @ 1.50.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_154468142
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 17:14 schreef pindaplukker het volgende:
Hoppaaa, 134,9Hp van de 140. Niet slecht dacht ik zo.


Kijk die mensen op de achtergrond :P
123nm@ 5459rpm? da's 40 meer dan uit de fabriek :+
  zondag 19 juli 2015 @ 19:03:20 #56
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154468605
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 21:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik vrees dat er bij de Bandit wel wat meer paardjes ontsnapt zijn in inmidels 130k km :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is die demper origineel?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154468976
quote:
5s.gif Op zondag 19 juli 2015 19:03 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Is die demper origineel?
Ja.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 19 juli 2015 @ 19:34:56 #58
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154469440
quote:
4s.gif Op zondag 19 juli 2015 19:18 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja.
Ah okay. Ik vind zoiets wel vetter:




Anderzijds heeft die demper dan wel weer een prima geluidje.

Ik was gisteren een bout van m'n remklauw achter kwijt. Vlug een nieuwe bout geregeld terwijl m'n halve reservoir over m'n velg druppelde. Nog niet dicht. -O-

Vandaag heeft pa er even naar gekeken, waarschijnlijk wat troep tussen gekomen, werkt als een zonnetje weer. Toch raar dat die bout weg was, die andere zat echt onvermurwbaar vast.

Wel tijd voor nieuwe remblokjes trouwens.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154469497
origineel nadat er iemand er een zaag ingezet heeft en er daarna op is gaan staan ja :P
pi_154469508
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 19:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ah okay. Ik vind zoiets wel vetter:


[ afbeelding ]

Anderzijds heeft die demper dan wel weer een prima geluidje.
:')

Tevens, da's een Mk2 Bandit. Die erken ik niet.

quote:
Ik was gisteren een bout van m'n remklauw achter kwijt. Vlug een nieuwe bout geregeld terwijl m'n halve reservoir over m'n velg druppelde. Nog niet dicht. -O-

Vandaag heeft pa er even naar gekeken, waarschijnlijk wat troep tussen gekomen, werkt als een zonnetje weer. Toch raar dat die bout weg was, die andere zat echt onvermurwbaar vast.

Wel tijd voor nieuwe remblokjes trouwens.
Dude :')

Ik neem aan dat je die nieuwe bout netjes met een momentsleutel hebt vastgezet volgens de specificaties? Dat zou natuurlijk wel moeten bij een motor die in zo'n topstaat verkeert als de jouwe.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_154469566
_O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_154470112


:'(
  zondag 19 juli 2015 @ 20:07:27 #63
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154470294
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 19:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:')

Tevens, da's een Mk2 Bandit. Die erken ik niet.

[..]

Dude :')

Ik neem aan dat je die nieuwe bout netjes met een momentsleutel hebt vastgezet volgens de specificaties? Dat zou natuurlijk wel moeten bij een motor die in zo'n topstaat verkeert als de jouwe.
Het is een imbus M8, dus natuurlijk met een goed lange imbussleutel. Maar het werkt weer een dag later, dus 'dude :') ' doe niet zo moeilijk.

Het gaat puur om de demper van je Bandito. Melkpakje.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154470673
quote:
10s.gif Op zondag 19 juli 2015 20:07 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Het is een imbus M8, dus natuurlijk met een goed lange imbussleutel. Maar het werkt weer een dag later, dus 'dude :') ' doe niet zo moeilijk.

Het gaat puur om de demper van je Bandito. Melkpakje.
:')

Nou ja, kijk hier eens, zou ik zeggen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 19 juli 2015 @ 21:56:01 #65
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154473457
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 20:23 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:')

Nou ja, kijk hier eens, zou ik zeggen.
Die zou ik wel eens nodig kunnen hebben ja. -O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zondag 19 juli 2015 @ 22:10:31 #66
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154473900
Gaan we nu weer lief doen? Mooi.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 19 juli 2015 @ 23:58:03 #67
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154476532
Ik snap alle commotie niet. Ik stond ergens bij de kerk in Oirschot te kijken, dus ik had de hele garage ook niet bij me. Nieuwe bout gescoord bij de Multimate en als het dan nog niet dicht is kon die achterrem wel tot morgen wachten.

Ik keurig m'n wiel en de kap schoongemaakt, kom ik terug bij de groep, vertel ik dat ik die rem even niet kan gebruiken, vond zo'n gozer het nog even nodig om te kijken of hij het echt niet deed. Wéér remvloeistof over m'n velg. :') (Hij lekte alleen als je druk opbouwt)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154476762
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 23:58 schreef Amoeba het volgende:
Ik snap alle commotie niet. Ik stond ergens bij de kerk in Oirschot te kijken, dus ik had de hele garage ook niet bij me. Nieuwe bout gescoord bij de Multimate en als het dan nog niet dicht is kon die achterrem wel tot morgen wachten.

Ik keurig m'n wiel en de kap schoongemaakt, kom ik terug bij de groep, vertel ik dat ik die rem even niet kan gebruiken, vond zo'n gozer het nog even nodig om te kijken of hij het echt niet deed. Wéér remvloeistof over m'n velg. :') (Hij lekte alleen als je druk opbouwt)
Gewoon gaan rijden ook he :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 20 juli 2015 @ 00:14:33 #69
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154476908
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 00:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Gewoon gaan rijden ook he :')
Moet ik dat ding dan laten staan ofwat?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 20 juli 2015 @ 00:17:59 #70
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154476986
Ophalen met een trailer zeker. :') Makkelijk praten achter je toetsenbord, gewoon naar huis knallen, dat kan prima met alleen een voorrem.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 20 juli 2015 @ 00:30:58 #71
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154477303
Weet niet of ik er verder mee zou rijden...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 20 juli 2015 @ 10:37:52 #72
177940 Tunafish
met staart
pi_154481798
Ja, je kunt ook best op alleen je achterwiel naar huis als je gewoon een hele lange wheelie trekt. Betekent niet dat het een aan te raden optie is :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  maandag 20 juli 2015 @ 11:55:50 #73
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154483427
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 10:37 schreef Tunafish het volgende:
Ja, je kunt ook best op alleen je achterwiel naar huis als je gewoon een hele lange wheelie trekt. Betekent niet dat het een aan te raden optie is :')
Je levert 20% remkracht in. Ideaal is anders, maar die hele rompslomp van een trailer (of liever een auto met trekhaak) regelen versus naar huis gaan op je dooie gemakkie, nou dan maar zo.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154486751
Remmen is overrated
pi_154487288
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 14:12 schreef Den_Haag het volgende:
Remmen is overrated
Ach, er gaan zat ritten voorbij dat ik mijn remmen niet aanraak. Vooral m'n achterrem gebruik ik echt maar sporadisch. Desondanks wel handig om ze te hebben en dat ze het goed doen als ik ze nodig heb :P
pi_154487710
Het is maar een achterrem.. :')
Volgens mij heb ik nog de originele remvoering achter, zo vaak spreek ik die aan :D

Het is veel spannender om met een versleten remschijf voor te remmen!
pi_154487761
BL doet veel stoutere dingen als ik dat zo lees. CJIB kan dat beamen :D
pi_154489117
Onze brabobadboy
  maandag 20 juli 2015 @ 21:03:32 #79
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_154498217
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:10 schreef Catch22- het volgende:
Gaan we nu weer lief doen? Mooi.
Dat zal nooit gebeuren hier.... O-)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 21 juli 2015 @ 17:07:05 #82
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154517365
Claxon was zeker defect? Blijft een Ducati :P
  dinsdag 21 juli 2015 @ 17:11:52 #83
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_154517497
quote:
Wat ik even niet snap is waar keek die chauffeur naar? Als je een draai niet haalt en op de verkeerde weghelft zit lijkt het mij vrij essentieel om even te kijken waar je naar toe gaat....
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_154533229
Zonet gebeld door de schade-expert. Restwaarde is 680 euro, voorstel voor dagwaarde 3700 (???!). 8)7

Toen ik die 3700 euro hoorde was mijn eerste reactie 'is dat inclusief motorkleding?' Zijn antwoord: 'nee, daarvan moet ik de waarde nog bepalen, de scans van de aankoopnota's die ik heb gekregen zijn niet goed leesbaar.'

Holy shit. 8)7

Ik wacht nog op de bevestiging per mail van het bod. _O-

Of zou hij 'zeventienhonderd' bedoeld hebben in plaats van 'zevenendertighonderd'? Nou ja, qua uitspraak lijken ze niet echt op elkaar. :')

[ Bericht 14% gewijzigd door sylvesterrr op 22-07-2015 08:33:18 ]
pi_154535715
Mooie nieuwe brommer uitzoeken dan. :7
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_154536153
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:00 schreef Nero22 het volgende:
Mooie nieuwe brommer uitzoeken dan. :7
Als ik daadwerkelijk 3700 euro krijg, dan opent dat wel nieuwe deuren ja... :Y
pi_154536204
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:19 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Als ik daadwerkelijk 3700 euro krijg, dan opent dat wel nieuwe deuren ja... :Y
2003 CBR600RR
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_154536242
Staat nog een Husq te koop in V&A voor ongeveer dat bedrag O-)
Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
BMW R1100 RT rijder zonder gele fluor helm.
Alfist
pi_154536289
10/10 would buy
_O_
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_154536352
quote:
6s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:21 schreef Nero22 het volgende:

[..]

2003 CBR600RR

:9

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:24 schreef Freezer het volgende:
Staat nog een Husq te koop in V&A voor ongeveer dat bedrag O-)
Totaal niet geschikt voor woon-werkverkeer geloof ik...
  woensdag 22 juli 2015 @ 11:35:05 #91
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154536458
Ligt eraan hoe ver je moet. In de stad is het wel een lekker ding.
pi_154536652
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:35 schreef Erasmo het volgende:
Ligt eraan hoe ver je moet. In de stad is het wel een lekker ding.
40km enkele reis met een stuk snelweg.
pi_154540245
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 17:11 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Wat ik even niet snap is waar keek die chauffeur naar? Als je een draai niet haalt en op de verkeerde weghelft zit lijkt het mij vrij essentieel om even te kijken waar je naar toe gaat....
Chauffeur ziet hem gewoon niet. Motorrijders verdwijnen heel makkelijk uit het zicht in een vrachtwagencabine.
  woensdag 22 juli 2015 @ 14:25:42 #94
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154540926
quote:
3s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:03 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Chauffeur ziet hem gewoon niet. Motorrijders verdwijnen heel makkelijk uit het zicht in een vrachtwagencabine.
jeh, en het klinkt misschien stom, maar de beste manier om een vrachtwagen te passeren is redelijk dicht erlangs, want de dode hoek begint aan de buitenkant.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 22 juli 2015 @ 14:36:38 #95
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154541230
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 17:11 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Wat ik even niet snap is waar keek die chauffeur naar? Als je een draai niet haalt en op de verkeerde weghelft zit lijkt het mij vrij essentieel om even te kijken waar je naar toe gaat....
De gemiddelde chauffeur kennende zat ie nog even z'n vrachtbrief te controleren.
  woensdag 22 juli 2015 @ 16:08:34 #96
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154544125
Vandaag geslaagd, rijbewijs met spoed aangevraagd en morgen de eerste kilometers maken..

#26 || Luciano da Silva
  woensdag 22 juli 2015 @ 16:16:32 #97
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154544366
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 16:08 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag geslaagd, rijbewijs met spoed aangevraagd en morgen de eerste kilometers maken..

[ afbeelding ]
Rijke tata
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  woensdag 22 juli 2015 @ 16:52:02 #98
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154545666
Gefeliciteerd! De meerkosten voor een mooie zomerdag rijden zijn het wel waard.
  woensdag 22 juli 2015 @ 17:08:39 #99
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154546190
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 16:08 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag geslaagd, rijbewijs met spoed aangevraagd en morgen de eerste kilometers maken..

[ afbeelding ]
wiehie nog een groninger *O*

gefeliciteerd!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154546731
Hopen dat het droog blijft en dan lekker op de brommer naar huis.
pi_154546922
Ik heb inmiddels de mail van de schade-expert ontvangen. Het is echt ¤3700. 8)7

Ik ga maar eens vaker onschuldig crashen denk ik. :')

Vraag me af of de verzekeraar moeilijk gaat doen. :P
pi_154546959
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 16:08 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag geslaagd, rijbewijs met spoed aangevraagd en morgen de eerste kilometers maken..

[ afbeelding ]
Niceeeeeee. :9
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb inmiddels de mail van de schade-expert ontvangen. Het is echt ¤3700. 8)7

Ik ga maar eens vaker onschuldig crashen denk ik. :')

Vraag me af of de verzekeraar moeilijk gaat doen. :P
Koop die Honda CBR600RR. :9~
Ik zie hem als uitstekende opvolger van mijn baby Ninja.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_154549286

Yamaha's XSR700.
Afgeleid van de MT-07.



Pretty cool!
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_154558637
doe mij maar een MT-09 :P overigens kan je daarmee gelijk naar hyperpro want de standaard veren schijnen zo slap te zijn dat ze onder de XT niet zouden misstaan :')
  donderdag 23 juli 2015 @ 11:04:54 #105
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154561797
Heeft iemand ervaring met de HJC IS17? Ik had eerst relatief goedkoop een CS12n van m'n instructeur overgenomen, maar dat bevestigingspunt voor het vizier links is een beetje gaar, dus gaarne wat nieuws.

Ik ga volgende week in ieder geval 'm ergens testen. Alternatief is een Shark S900.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154561985
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:04 schreef Amoeba het volgende:
Heeft iemand ervaring met de HJC IS17? Ik had eerst relatief goedkoop een CS12n van m'n instructeur overgenomen, maar dat bevestigingspunt voor het vizier links is een beetje gaar, dus gaarne wat nieuws.

Ik ga volgende week in ieder geval 'm ergens testen. Alternatief is een Shark S900.
Die heb ik, bevalt prima. Niet de stilste helm geloof ik, maar ik heb er geen last van. Ook niet van turbulentie ofzo, en het vizier heeft een handig kliksysteem. Als je met de ventilatie open rijdt, komen er wel beesten invliegen.

Vandaag geslaagd voor AVD! *O* Zo maar even langs het gemeentehuis en dan morgen pasje halen en eerste ritje maken. :D
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 23 juli 2015 @ 11:19:51 #107
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154562144
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:13 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Die heb ik, bevalt prima. Niet de stilste helm geloof ik, maar ik heb er geen last van. Ook niet van turbulentie ofzo, en het vizier heeft een handig kliksysteem. Als je met de ventilatie open rijdt, komen er wel beesten invliegen.

Vandaag geslaagd voor AVD! *O* Zo maar even langs het gemeentehuis en dan morgen pasje halen en eerste ritje maken. :D
De CS12n heeft ook een handig kliksysteem maar het is zo gaar als maar zijn kan. Mijn vizier schiet steeds los. :')


Tevens gefeliciteerd! Ook al spoedje ja, heeft iedereen geld zat ofzo :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154562431
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:13 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Die heb ik, bevalt prima. Niet de stilste helm geloof ik, maar ik heb er geen last van. Ook niet van turbulentie ofzo, en het vizier heeft een handig kliksysteem. Als je met de ventilatie open rijdt, komen er wel beesten invliegen.

Vandaag geslaagd voor AVD! *O* Zo maar even langs het gemeentehuis en dan morgen pasje halen en eerste ritje maken. :D
Gefeliciteerd!
pi_154562465
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

De CS12n heeft ook een handig kliksysteem maar het is zo gaar als maar zijn kan. Mijn vizier schiet steeds los. :')


Tevens gefeliciteerd! Ook al spoedje ja, heeft iedereen geld zat ofzo :')
Als je zoveel geld kan neertellen voor rijlessen, motorkleding enzo, dan voel je die 40 euro extra niet eens. :')
  donderdag 23 juli 2015 @ 11:31:52 #110
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154562483
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:13 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Die heb ik, bevalt prima. Niet de stilste helm geloof ik, maar ik heb er geen last van. Ook niet van turbulentie ofzo, en het vizier heeft een handig kliksysteem. Als je met de ventilatie open rijdt, komen er wel beesten invliegen.

Vandaag geslaagd voor AVD! *O* Zo maar even langs het gemeentehuis en dan morgen pasje halen en eerste ritje maken. :D
*O*

Toch maar spoed?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154562634
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:04 schreef Amoeba het volgende:
Heeft iemand ervaring met de HJC IS17? Ik had eerst relatief goedkoop een CS12n van m'n instructeur overgenomen, maar dat bevestigingspunt voor het vizier links is een beetje gaar, dus gaarne wat nieuws.

Ik ga volgende week in ieder geval 'm ergens testen. Alternatief is een Shark S900.
Ik heb ook de IS17, matzwart. Ik vind het een prima ding, maar ik heb dan ook geen vergelijkingsmateriaal. :)
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:13 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Die heb ik, bevalt prima. Niet de stilste helm geloof ik, maar ik heb er geen last van. Ook niet van turbulentie ofzo, en het vizier heeft een handig kliksysteem. Als je met de ventilatie open rijdt, komen er wel beesten invliegen.

Vandaag geslaagd voor AVD! *O* Zo maar even langs het gemeentehuis en dan morgen pasje halen en eerste ritje maken. :D
Feli! :D

En dat kliksysteem werkt ook prima trouwens. Heb al regelmatig viziertjes gewisseld zonder gezeur.
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 23 juli 2015 @ 11:49:03 #112
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154563033
Gefeliciteerd Sarasi!
pi_154563801
Ja toch maar spoed, haha. Ik wil de weg op. :@
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 23 juli 2015 @ 12:54:40 #114
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_154564827
Gefeliciteerd.

Wat voor motor heb je?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_154564987
Suzuki GS500H. O+ Sinds gisteren ook een stelling vlakbij huis, dus ik kan 'm zo ophalen bij m'n ouders. :)
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 23 juli 2015 @ 13:12:46 #116
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154565324
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:16 schreef Sarasi het volgende:
Ja toch maar spoed, haha. Ik wil de weg op. :@
Hypocriet!

:P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154565757
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:12 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Hypocriet!

:P
Shush. :X
Your opinion of me is none of my business.
pi_154572545
Zo, de bagagedrager opgehaald in Duitsland. Nu nog even Yamaha koffers regelen.
  donderdag 23 juli 2015 @ 18:04:45 #119
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_154573680
Tegen beter weten in toch vandaag op de R6 maar eens naar Sallandse heuvelrug... was geen kip! _O_
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_154574093
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:04 schreef KneusTeun het volgende:
Tegen beter weten in toch vandaag op de R6 maar eens naar Sallandse heuvelrug... was geen kip! _O_
hoezo tegen beter in?

Doordeweeks toeren ik doe niet anders :P
  donderdag 23 juli 2015 @ 18:34:23 #121
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_154574289
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:24 schreef Salatrel het volgende:

[..]

hoezo tegen beter in?

Doordeweeks toeren ik doe niet anders :P
Nee, maar Sallandse heuvelrug is eigenlijk altijd knetter druk. Is het niet met motoren dan wel bussen met oude vellen. Nu zat er een mooie alfa voor me en die vond het wel een uitdaging ;) wat ik dan wel weer leuk volgde.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 23 juli 2015 @ 18:53:06 #122
409944 GrumpyCat
Altijd wat te zeiken
pi_154574883
Vandaag met het pontje over bij Bronkhorst, lekker tussen de fietsen en lekker het gas open trekken zodat die ouwe knarren zich de pleuris schrikken })

Tevens langs Lichtenvoorde geweest waar de Zwarte Cross is begonnen. Al toeterend de provinciale weg gereden, er stonden hordes mensen te kijken naar al het voorbijrijdende caravanverkeer _O-
Op zaterdag 21 november 2015 01:05 schreef PausNicolaas het volgende:[/b]
[..]
  donderdag 23 juli 2015 @ 19:10:21 #123
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154575348
Vandaag de eerste kilometers zelfstandig gemaakt. Kon er geen genoeg van krijgen.

Wat betreft helmen; ik heb de Shark Skwall met leds. Matzwart. Supertoffe helm. Redelijk licht en integraal zonnescherm. Bevalt goed.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 23 juli 2015 @ 19:25:03 #124
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154575714
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:10 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag de eerste kilometers zelfstandig gemaakt. Kon er geen genoeg van krijgen.

Wat betreft helmen; ik heb de Shark Skwall met leds. Matzwart. Supertoffe helm. Redelijk licht en integraal zonnescherm. Bevalt goed.
Kom met mij rijden dan! Nu bij motorplaza gogogo :P

Even een optimate en schijfremslot gekocht.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:12:18 #125
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154579117
Haha ik zit al een tijdje aan het bier. Niet zo handig dus.

Morgen kilometers maken met Sarasi *O*
#26 || Luciano da Silva
pi_154579138
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:12 schreef joppie_saus het volgende:
Haha ik zit al een tijdje aan het bier. Niet zo handig dus.

Morgen kilometers maken met Sarasi *O*
Gesjellie! *O*
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:13:08 #127
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154579152
Dat moet nog blijken :7
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:25:01 #128
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154579608
En mij niet uitnodigen, fraai is dat.

O, regen s avonds. Lama
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154579708
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:25 schreef Catch22- het volgende:
En mij niet uitnodigen, fraai is dat.

O, regen s avonds. Lama
Één onbekende Fokker is wel genoeg tegelijk eerst. :') Overigens 's middags waarschijnlijk, 's avonds heeft broertje een tenniswedstrijd en hij heeft iedereen al verteld dat ik op de motor zou komen kijken. _O-
Your opinion of me is none of my business.
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:28:17 #130
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154579757
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:27 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Één onbekende Fokker is wel genoeg tegelijk eerst. :') Overigens 's middags waarschijnlijk, 's avonds heeft broertje een tenniswedstrijd en hij heeft iedereen al verteld dat ik op de motor zou komen kijken. _O-
Haha.

Ik heb net even gereden, de power begint steeds meer te wennen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:54:57 #131
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154580791
Morgen m'n achterkap overspuiten.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  donderdag 23 juli 2015 @ 23:15:12 #134
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154583463
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:25 schreef Catch22- het volgende:
En mij niet uitnodigen, fraai is dat.

O, regen s avonds. Lama
Mooi fucked up. Ga 's avonds op verjaardag in Emmen :'(
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 23 juli 2015 @ 23:50:55 #135
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154584459
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 23:15 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Mooi fucked up. Ga 's avonds op verjaardag in Emmen :'(
Met de motor? Ik was laatst in Emmen, bij odoorn er af en via schoonloo, Schoonoord en Sleen naar Emmen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 24 juli 2015 @ 08:26:38 #136
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154589162
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 23:50 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Met de motor? Ik was laatst in Emmen, bij odoorn er af en via schoonloo, Schoonoord en Sleen naar Emmen.
Ja.
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 24 juli 2015 @ 09:21:41 #137
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154589707
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 08:26 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja.
Dat is een leuke route.

Tegenwoordig ga ik trouwens via assen en de frieslandroute naar Emmen, scheelt een stuk tijd en frustratie.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 24 juli 2015 @ 10:52:55 #138
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_154591114
Emmen zo leuk? reed wel eens in de buurt, maar vond het vaak recht toe recht aan, maar ken de weg daar ook absoluut niet. Bij Ommen wel wat leuke wegen gevonden toen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 24 juli 2015 @ 11:01:44 #139
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154591300
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 10:52 schreef KneusTeun het volgende:
Emmen zo leuk? reed wel eens in de buurt, maar vond het vaak recht toe recht aan, maar ken de weg daar ook absoluut niet. Bij Ommen wel wat leuke wegen gevonden toen.
De provincie in is wel leuk hoor :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154591593
Iemand ervaring met de bandenservice van Motoport? Prijs en service ok? Ik zou voor onderhoud en reparatie er niet heen willen, maar met banden is t wel prettig dat t meteen kan met t type band wat je wil omdat t op voorraad is..
Where facts are few, experts are many.
pi_154591636
Nope, ga altijd naar motor Mike.
pi_154591807
Sabra in Geldermalsen... :Y
pi_154591855
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Sabra in Geldermalsen... :Y
Mijn eigen dealer was goedkoper.

En dan had ik extra benzinekosten niet eens meegeteld, want mijn ouderlijk huis woont daar om de hoek.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_154592072
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:19 schreef Den_Haag het volgende:
Nope, ga altijd naar motor Mike.
Mag vanmiddag meteen komen, Pirelli Angel GT was op voorraad. Thanks voor de tip :)
Where facts are few, experts are many.
pi_154592284
np, aardige kerel met snelle service
pi_154593480
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 11:30 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Mijn eigen dealer was goedkoper.

En dan had ik extra benzinekosten niet eens meegeteld, want mijn ouderlijk huis woont daar om de hoek.
Ik was ¤ 330 kwijt voor twee PR4 banden, inclusief montage. Geen slechte deal geloof ik.
pi_154593997
Bij mij scheelde het ook maar een tientje of zo hoor, met die fietsbanden van mij. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_154594106





pi_154594195
Daar waar ik twijfelde tussen de CBR600F en de R6 begin ik nu te neigen naar een heel andere soort fiets: Fazer... Zithouding is compleet anders, comfortabeler heb ik gehoord. Wel fijn als je veel rijdt. Je mist dan echter wel het kuipwerk.

Keuzes, keuzes en keuzes... :(
pi_154594398
Ik ben een keer in 1 dag van Rotterdam naar Leeds gereden op de cbr600f van mijn broer en je kan beter wat meer in het weer zitten dan die hele afstand op je polsen leunen :P
pi_154594492
Op mijn Thundercat kon ik prima 900-1100km op een dag rijden. Dan had ik vooral last van m'n benen (lees: knieën). Ik vermoed dat dat op een R6 minder makkelijk zal zijn.

Vind het eigenlijk wel zonde om een R6 te kopen voor voornamelijk woon-werkverkeer en familiebezoekjes. :')
  vrijdag 24 juli 2015 @ 13:23:37 #152
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154594509
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Op mijn Thundercat kon ik prima 900-1100km op een dag rijden. Dan had ik vooral last van m'n benen (lees: knieën). Ik vermoed dat dat op een R6 minder makkelijk zal zijn.

Vind het eigenlijk wel zonde om een R6 te kopen voor voornamelijk woon-werkverkeer en familiebezoekjes. :')
Sporttour dan? VFR ofzo.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154594706
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:23 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Sporttour dan? VFR ofzo.
Oh ja, die heb ik ook gezien. :Y

Ik ga maar eens 'iene miene mutte' doen denk ik. 8)7
  vrijdag 24 juli 2015 @ 13:39:10 #154
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154595006
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:30 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Oh ja, die heb ik ook gezien. :Y

Ik ga maar eens 'iene miene mutte' doen denk ik. 8)7
Gewoon gaan proefrijden :)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154595124
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:30 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Oh ja, die heb ik ook gezien. :Y

Ik ga maar eens 'iene miene mutte' doen denk ik. 8)7
Morivar, hier op het forum, heeft er eentje. Kerel rijdt er ook gewoon mee door Europa. Check het reis topic. :)
TRV / Reizen op de motor #7: nieuwe ronde, nieuwe plannen
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_154595128
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Op mijn Thundercat kon ik prima 900-1100km op een dag rijden. Dan had ik vooral last van m'n benen (lees: knieën). Ik vermoed dat dat op een R6 minder makkelijk zal zijn.

Vind het eigenlijk wel zonde om een R6 te kopen voor voornamelijk woon-werkverkeer en familiebezoekjes. :')
Gok inderdaad dat je daar op welke supersport fiets dan ook niet heel blij van gaat worden.
VFR is dan wel een mooi ding om naar te gaan kijken ja :Y
pi_154595332
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:39 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Gewoon gaan proefrijden :)
Te lui. :@ Heb ik wel vaker last van.

Eerste auto: eerste de beste auto gekocht na een proefrit
Eerste huurwoning: eerste de beste huurwoning geaccepteerd na een bezichtiging
Eerste motor: tweede motor waar ik ben gaan kijken gekocht...

:')
  vrijdag 24 juli 2015 @ 13:57:42 #158
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154595734
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:48 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Te lui. :@ Heb ik wel vaker last van.

Eerste auto: eerste de beste auto gekocht na een proefrit
Eerste huurwoning: eerste de beste huurwoning geaccepteerd na een bezichtiging
Eerste motor: tweede motor waar ik ben gaan kijken gekocht...

:')
Met een VFR kan je je geen buil vallen. Betrouwbare fietsen en populair, dus je bent hem zo kwijt als je het niets vindt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154596288
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:57 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Met een VFR kan je je geen buil vallen. Betrouwbare fietsen en populair, dus je bent hem zo kwijt als je het niets vindt.
http://motoroccasion.nl/motoren/honda-vfr-800-fi-m1164430.html

Ziet er niet slecht uit. :Y

Binnenkort maar eens even proefrijden op zo'n motor.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 14:15:26 #160
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154596387
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 14:12 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

http://motoroccasion.nl/motoren/honda-vfr-800-fi-m1164430.html

Ziet er niet slecht uit. :Y

Binnenkort maar eens even proefrijden op zo'n motor.
Ik vind t ook mooie apparaten hoor :) heb er zelf ook naar gekeken.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154596444
Prima machines, genoeg pit en ietsjes tour er in.
pi_154598473
Vandaag de eerste 140km zelf gereden. :D Oké heel veel daarvan was met joppie, but still. :P

Ik ben echt super blij met mijn gs'je. Ik kan daadwerkelijk met een platte voet bij de grond en hij is lekker smal. Bij een bepaald toerental gaan de spiegels wel trillen, maar even schakelen lost dat prima op. Blij! *O*
Your opinion of me is none of my business.
pi_154598534
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 15:28 schreef Sarasi het volgende:
Bij een bepaald toerental gaan de spiegels wel trillen
ik ben niet anders gewend op mijn 1 cilinder :')
  vrijdag 24 juli 2015 @ 15:45:26 #164
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154598868
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 15:28 schreef Sarasi het volgende:
Vandaag de eerste 140km zelf gereden. :D Oké heel veel daarvan was met joppie, but still. :P

Ik ben echt super blij met mijn gs'je. Ik kan daadwerkelijk met een platte voet bij de grond en hij is lekker smal. Bij een bepaald toerental gaan de spiegels wel trillen, maar even schakelen lost dat prima op. Blij! *O*
Bij 170-180 trilt die 600SS echt als een debiel, dan kun je niet eens meer in de spiegels kijken. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154598973
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 15:45 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Bij 170-180 trilt die 600SS echt als een debiel, dan kun je niet eens meer in de spiegels kijken. :')
Mijn Thundercat trilde als de motor stationair draaide. Als ik voor een verkeerslicht stilstond en ik in de spiegels wilde kijken moest ik of een beetje gas geven of de koppeling iets laten slippen. :')
  vrijdag 24 juli 2015 @ 18:12:18 #166
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154603757
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 15:28 schreef Sarasi het volgende:
Vandaag de eerste 140km zelf gereden. :D Oké heel veel daarvan was met joppie, but still. :P

Ik ben echt super blij met mijn gs'je. Ik kan daadwerkelijk met een platte voet bij de grond en hij is lekker smal. Bij een bepaald toerental gaan de spiegels wel trillen, maar even schakelen lost dat prima op. Blij! *O*
Ik denk dat wij toch zeker wel 100km weggetikt hebben, ja!
#26 || Luciano da Silva
pi_154603849
mijn XT trilt alleen niet als de motor uit staat :')
pi_154604082
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 18:12 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik denk dat wij toch zeker wel 100km weggetikt hebben, ja!
Zoiets ja. :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_154604405
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 15:28 schreef Sarasi het volgende:
Vandaag de eerste 140km zelf gereden. :D Oké heel veel daarvan was met joppie, but still. :P

Ik ben echt super blij met mijn gs'je. Ik kan daadwerkelijk met een platte voet bij de grond en hij is lekker smal. Bij een bepaald toerental gaan de spiegels wel trillen, maar even schakelen lost dat prima op. Blij! *O*
Welke route hebben jullie gereden? :)

Ik ken een leuke route van Gouda tot Abcoude. :9
pi_154604432
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 18:43 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Welke route hebben jullie gereden? :)

Ik ken een leuke route van Gouda tot Abcoude. :9
Eh, ergens Drenthe in _O- Komen allebei uit Groningen. ;)
Your opinion of me is none of my business.
pi_154604454
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 18:44 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Eh, ergens Drenthe in _O- Komen allebei uit Groningen. ;)
Gouda is niet heel ver hoor. :P
  vrijdag 24 juli 2015 @ 19:45:53 #172
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_154605969
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Op mijn Thundercat kon ik prima 900-1100km op een dag rijden. Dan had ik vooral last van m'n benen (lees: knieën). Ik vermoed dat dat op een R6 minder makkelijk zal zijn.

Vind het eigenlijk wel zonde om een R6 te kopen voor voornamelijk woon-werkverkeer en familiebezoekjes. :')
Ik heb erg slechte knieën, maar op de R6 gaat het prima. Gister toch 150 tot 200km gereden zonder problemen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_154606013
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 13:30 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Oh ja, die heb ik ook gezien. :Y

Ik ga maar eens 'iene miene mutte' doen denk ik. 8)7
VFR is een prima ding! (want ik heb 'm zelf ook 8-))
Waar je vooral even op moet letten is de spanning(sregelaar), deze wil nogal eens doorfikken. Verder zou ik zelf niet zo snel voor het VTEC model gaan i.v.m. hogere onderhoudskosten en je mist de übertoffe tandwiel-aangedreven nokkenassen :D
pi_154607544
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 14:12 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

http://motoroccasion.nl/motoren/honda-vfr-800-fi-m1164430.html

Ziet er niet slecht uit. :Y

Binnenkort maar eens even proefrijden op zo'n motor.


ook gehad :s)
pi_154607687
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 20:45 schreef Maegrim het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

ook gehad :s)
Vanwaar de keus om naar CB1300 te gaan? Looks? Power?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_154607710
turbulentie, power en ikhaatcliponsmeteenpassie
pi_154609625
Vind de VFR ook wel heel leuk rijden. Ik zou hem nooit kopen omdat ik niet van plastic houd en mijn tweede motor wat minder cilinders moet hebben, maar zeker leuk om af en toe op te rijden :9
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 24 juli 2015 @ 22:34:21 #178
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154610778
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:01 schreef mjan het volgende:
Vind de VFR ook wel heel leuk rijden. Ik zou hem nooit kopen omdat ik niet van plastic houd en mijn tweede motor wat minder cilinders moet hebben, maar zeker leuk om af en toe op te rijden :9
Tenzij je veel kms maakt, dan is plastic wel fijn.

Vanavond gereden op natte boerenweggetjes, niet zo leuk...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 24 juli 2015 @ 23:25:53 #179
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_154612549
Nou, mijn motor heeft vandaag ook even gelopen. De aanhanger op, even testen. Test geslaagd, aanhanger klaar.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_154617870
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 19:45 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik heb erg slechte knieën, maar op de R6 gaat het prima. Gister toch 150 tot 200km gereden zonder problemen.
200km kan ik wel op alle motoren rijden. :P
pi_154617874
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 19:48 schreef Morivar het volgende:

[..]

VFR is een prima ding! (want ik heb 'm zelf ook 8-))
Waar je vooral even op moet letten is de spanning(sregelaar), deze wil nogal eens doorfikken. Verder zou ik zelf niet zo snel voor het VTEC model gaan i.v.m. hogere onderhoudskosten en je mist de übertoffe tandwiel-aangedreven nokkenassen :D
Thanks. Goed om te weten. :Y
pi_154618082
Vandaag even langs mijn instructeur om de laatste rijlessen af te rekenen. Duur grapje geweest zeg. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_154618109
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 07:50 schreef Sarasi het volgende:
Vandaag even langs mijn instructeur om de laatste rijlessen af te rekenen. Duur grapje geweest zeg. :')
Ik kan met je meepraten... :'(
  zaterdag 25 juli 2015 @ 08:03:17 #184
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154618132
Ik was vrij goedkoop uit, 800 euro pakket was genoeg.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154618146
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 08:03 schreef Catch22- het volgende:
Ik was vrij goedkoop uit, 800 euro pakket was genoeg.
Ik had een pakket voor 900 euro. Helaas kwamen daar twee herexamens (AVD) bij. Gelukkig bracht de instructeur daarvoor slechts twee lessen in rekening. Dat grapje kostte mij dus in totaal 560 euro extra. :(
pi_154618150
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 07:56 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik kan met je meepraten... :'(
Switchen van rijschool heeft mij genekt, de herexamen(s) jou, toch? Ik heb uiteindelijk hier tien lessen van twee uur gehad, twee AVB examens en één AVD. En dan bij de vorige rijschool nog een stuk of zes lessen van anderhalf uur. :')

Maar goed, ik ben wel niet meer bang voor lantaarnpalen, kan met vertrouwen een halve draai draaien (zelfs met m'n eigen motor, gisteren al geprobeerd :D ) en heb ook wel het idee dat ik goed heb leren rijden. Dus soit. Maar budget is er wel echt echt echt doorheen nu ook, wordt sparen voor die motorjeans. :')

Misschien dat ik trouwens dan straks ook nog even het terrein op kan, even vragen. Zou eigenlijk de remoefeningen nog wel even met pylonnen willen doen op m'n eigen motor. De achterrem is veel enthousiaster dan die van mijn lesmotor en tijdens mijn noodstop gisteren (suïcidale fietsers in Groningen ;( ) kwam ik bijna dwars op de weg te staan. Dus dat ga ik even wat beter oefenen dan die paar remmingen waarmee ik dat gisterochtend gelukkig al wel een beetje gedaan had. :P
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 08:09:02 #187
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154618152

Leerzame film over bochtentechniek. Ik heb er even doorheen geskipped maar ga hem nog even goed kijken.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154618159
Maar met een beetje geluk worden de lessen en herexamens met terugwerkende kracht door de verzekering betaald. :') :D
pi_154618161
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 08:09 schreef Catch22- het volgende:

Leerzame film over bochtentechniek. Ik heb er even doorheen geskipped maar ga hem nog even goed kijken.
Ik heb die video al een paar keer gezien. Heel leerzaam. :Y
  zaterdag 25 juli 2015 @ 08:52:28 #190
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154618378
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 20:52 schreef Maegrim het volgende:
turbulentie, power en ikhaatcliponsmeteenpassie
Ik heb eens een rondje op een Ducati 916 gemaakt. Echt holy fuck wat zit die motor kut eigenlijk, maar dat zal ook wel door die ontzettend kleine kut clip ons komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154618400
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:34 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Tenzij je veel kms maakt, dan is plastic wel fijn.

Vanavond gereden op natte boerenweggetjes, niet zo leuk...
Ik denk dat je wel kan zeggen dat ik redelijk wat kilometers rijd op de bandit en de gedachte aan kuipwerk is nog nooit bij me opgekomen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_154618495
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 08:52 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb eens een rondje op een Ducati 916 gemaakt. Echt holy fuck wat zit die motor kut eigenlijk, maar dat zal ook wel door die ontzettend kleine kut clip ons komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
koppel went snel hoor :'(

de rijschool zou me nog een afrekening sturen, wacht er nog steeds op :')
  zaterdag 25 juli 2015 @ 09:18:43 #193
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154618533
Ligt echt aan je afstand en soort weg. Met voornamelijk snelweg zou ik niet zonder kuip kunnen hoor :P
pi_154618573
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:18 schreef Erasmo het volgende:
Ligt echt aan je afstand en soort weg. Met voornamelijk snelweg zou ik niet zonder kuip kunnen hoor :P
Ik rijd inderdaad best veel op de snelweg. Het zijn helaas niet alleen maar plezierritjes, maar voornamelijk functionele ritjes. :+ Ik heb geen auto, dus doe/deed alles op de motor. :P
pi_154618717
Volgens mij deed mjan ook regelmatig lange snelwegritten.

mjan is eindbaas en zeikt gewoon niet :7

Ik denk overigens ook niet dat ik zonder (focking klein) kuipje kan. Verwenning leidt tot gewenning zegt mijn ouwe man altijd. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 09:52:10 #196
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154618794
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 07:50 schreef Sarasi het volgende:
Vandaag even langs mijn instructeur om de laatste rijlessen af te rekenen. Duur grapje geweest zeg. :')
Ik ben niet eens geswitched en ik heb hetzelfde...

Pakket van 999 euro, zes uur extra met herexamen AVB, en nog 6 weglessen extra..
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 25 juli 2015 @ 10:19:49 #197
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154619091
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:52 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ik ben niet eens geswitched en ik heb hetzelfde...

Pakket van 999 euro, zes uur extra met herexamen AVB, en nog 6 weglessen extra..
Dat ben je zo vergeten joh
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154619121
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:19 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dat ben je zo vergeten joh
Ik wil nog otoplastieken en een motorjeans, die moeten dus nog even wachten. ;(

Maar het was het wel allemaal meer dan waard. *O*
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 10:27:46 #199
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154619165
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:19 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dat ben je zo vergeten joh
True. Gisteren bijna 300km weggetikt. En iedere keer die big smile als ik de schuur binnen loop en daar de Kawa staat te shinen :7
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 25 juli 2015 @ 10:32:09 #200
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154619215
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:27 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

True. Gisteren bijna 300km weggetikt. En iedere keer die big smile als ik de schuur binnen loop en daar de Kawa staat te shinen :7
Precies :) heb ik elke ochtend als ik mijn fiets pak en de soez zie staan.
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:23 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik wil nog otoplastieken en een motorjeans, die moeten dus nog even wachten. ;(

Maar het was het wel allemaal meer dan waard. *O*
ik wil ook nog jeans. En een communicatieset. En een nieuwe helm.

Eerst maar communicatie. Jeans en helm haal ik wel in de opruiming.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154619323
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:34 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Tenzij je veel kms maakt, dan is plastic wel fijn.

Vanavond gereden op natte boerenweggetjes, niet zo leuk...
Ben eigenlijk ook geen fan van plastic, vooral als er onderhoud gedaan moet worden. Langzamere snelheden vind ik ook fijner met een normaal stuur i.p.v. clipons.

De VFR ziet er wel tof uit, maar zou een volgende motor toch graag een naked willen hebben :p
Niet dat de VFR er binnenkort uit gaat, vind het nog steeds een hele fijne motor!

quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:44 schreef Nero22 het volgende:
mjan is eindbaas en zeikt gewoon niet :7
Dat sowieso :D
  zaterdag 25 juli 2015 @ 10:52:49 #202
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154619427
Ik wil ook wel een naked, maar budgettair gezien was er niks leuks te koop (bandit trekt me niet zo). Maar dat is omdat ik alleen voor de leuk rij. Als ik meer kms zou maken dan wou ik wel wat bescherming.

Clipons vergen wel wat gewenning ja. Maar ik kom nooit in de stad met de motor, dus heb er geen last van in de praktijk.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154620412
De storm is vakkundig me motorhoes aan t slopen ;(
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 13:23:56 #204
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154621920
Communicatiesetje wil ik ook. Welke ga jij voor?
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 25 juli 2015 @ 14:13:10 #205
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154623096
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 13:23 schreef joppie_saus het volgende:
Communicatiesetje wil ik ook. Welke ga jij voor?
Sena 20s. Koppelt met veel apparaten en andere merken.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154625343
Ik ben vandaag idioot verdwaald. De route die ik had bedacht wilde niet, want wegafzettingen. :') En ik ben niet zo'n topografisch wonder dat ik alle gehuchtjes in de provincie weet te liggen. Gelukkig wel heel veel lieve mensen tegengekomen die me de weg wel wilden wijzen (en een complimentje over hadden voor mijn motor). Verdwalen is best leuk. :@
Your opinion of me is none of my business.
pi_154625786
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 15:35 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben vandaag idioot verdwaald. De route die ik had bedacht wilde niet, want wegafzettingen. :') En ik ben niet zo'n topografisch wonder dat ik alle gehuchtjes in de provincie weet te liggen. Gelukkig wel heel veel lieve mensen tegengekomen die me de weg wel wilden wijzen (en een complimentje over hadden voor mijn motor). Verdwalen is best leuk. :@
Ben een keer verdwaald geraakt rondom Nijmegen. Ineens stond ik in Kleve geloof ik, en toen heb ik maar besloten om te draaien. Best leuk dijkweggetje gevonden toen. :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_154625919
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 15:49 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ben een keer verdwaald geraakt rondom Nijmegen. Ineens stond ik in Kleve geloof ik, en toen heb ik maar besloten om te draaien. Best leuk dijkweggetje gevonden toen. :9
Ik kwam ook opeens op een heel leuk bochtig stukje tussen Noordbroek en Slochteren terecht! :D Ik houd wel van die anderhalf baanse 60 weggetjes met bomen langs de weg.

Overigens doet mijn motor vooralsnog 1:26, waar mijn portemonnee heul blij van wordt. *O*
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 16:18:34 #209
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154626776
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 15:35 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben vandaag idioot verdwaald. De route die ik had bedacht wilde niet, want wegafzettingen. :') En ik ben niet zo'n topografisch wonder dat ik alle gehuchtjes in de provincie weet te liggen. Gelukkig wel heel veel lieve mensen tegengekomen die me de weg wel wilden wijzen (en een complimentje over hadden voor mijn motor). Verdwalen is best leuk. :@
Welkom in het leven van een motorrijder :D
pi_154628359
Ik haal met moeite 1:13,5

Maar ja, 1300cc
pi_154628490
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 15:49 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ben een keer verdwaald geraakt rondom Nijmegen. Ineens stond ik in Kleve geloof ik, en toen heb ik maar besloten om te draaien. Best leuk dijkweggetje gevonden toen. :9
Nijmegen O+
  zaterdag 25 juli 2015 @ 17:52:09 #212
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154629030
In september weer naar Luxemburg. Een beetje gekapt met in Nederland rondcrossen, buiten de dijken is het eigenlijk niet zo heel tof. Ik ken echt maar een paar leuke wegen hier.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154631622
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:44 schreef Nero22 het volgende:
Volgens mij deed mjan ook regelmatig lange snelwegritten.

mjan is eindbaas en zeikt gewoon niet :7
:@

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 15:54 schreef Sarasi het volgende:

Overigens doet mijn motor vooralsnog 1:26, waar mijn portemonnee heul blij van wordt. *O*
Sinds de stationair sproeiers zijn schoongemaakt doet de bandit ineens 1:19.5 :o Dat had ik echt eerder moeten doen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:06:00 #214
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_154633044
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 05:12 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

200km kan ik wel op alle motoren rijden. :P
Ik heb het toch ook niet over jou?!?!
Ik kan op een CB500 nog geen 50km zitten zonder dat ik heftige pijnen in mijn knie heb.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:42:44 #215
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154633945
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:06 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik heb het toch ook niet over jou?!?!
Ik kan op een CB500 nog geen 50km zitten zonder dat ik heftige pijnen in mijn knie heb.
En als je gewoon op je kont gaat zitten? O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 25 juli 2015 @ 21:57:00 #216
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_154634331
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En als je gewoon op je kont gaat zitten? O-)
haha ja zou wat zijn, nee ik mis een halve knieschijf en al mijn pezen etc zijn beschadigd door het destijds rondzwervende deel.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_154634651
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:56 schreef mjan het volgende:

[..]

:@

[..]

Sinds de stationair sproeiers zijn schoongemaakt doet de bandit ineens 1:19.5 :o Dat had ik echt eerder moeten doen.
Wut? 1:19?

* BL ook doen gaat.

De mijne haalt met moeite 1:16 :') Vrûûger heb ik wel 1:20+ gehaald met dat ding. Maar dat is inmiddels ruim een halve ton geleden :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_154635651
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 22:09 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wut? 1:19?

* BL ook doen gaat.

De mijne haalt met moeite 1:16 :') Vrûûger heb ik wel 1:20+ gehaald met dat ding. Maar dat is inmiddels ruim een halve ton geleden :')
Goed he? :D
Had het eigenlijk voor de vakantie moeten doen, maar geen tijd en was niet zeker of het daadwerkelijk die stationair sproeiers waren. Vorige week liep hij ineens nog maar op drie cilinders onder de 4k toeren, dus toen werd het iets noodzakelijker :') Hiervoor zat ik ook op 1:16, op het laatst.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zondag 26 juli 2015 @ 10:13:06 #219
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154640770
Blijft vandaag langer droog dan verwacht, spring er zo even op denk ik.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154640982
In Scandinavië 1:25 aangetikt met volle bepakking :@
pi_154640994
Met een 23L tank _O_
  zondag 26 juli 2015 @ 10:49:41 #222
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154641091
Ik zal het de volgende tank eens bijhouden. Even checken hoe de tripmeter werkt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154641379
1:25 met 19 liter :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_154641497
Ik reed eerst +/- 1:19, maar ik had 1:15,5 bij de vorige tank. Dat was de eerste tank die ik leeggereden heb met de nieuwe uitlaat, die nodigt niet echt uit tot rustig rijden :+
pi_154643698
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 11:25 schreef Tankiej het volgende:
Ik reed eerst +/- 1:19, maar ik had 1:15,5 bij de vorige tank. Dat was de eerste tank die ik leeggereden heb met de nieuwe uitlaat, die nodigt niet echt uit tot rustig rijden :+
hoef ik iig niet op de meter te letten :P
  zondag 26 juli 2015 @ 14:06:47 #227
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154644527


O+
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154644622
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 13:34 schreef Salatrel het volgende:

[..]

hoef ik iig niet op de meter te letten :P
Dat denk ik niet nee, al hoop ik wel dat het iets zuiniger wordt dan 1:15 :P
  zondag 26 juli 2015 @ 17:03:28 #229
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_154650143


Groetjes van de maan :W

[ Bericht 8% gewijzigd door Dekatria op 26-07-2015 17:16:31 ]
pi_154651772
Wauw, prachtig! :D Dat klinkt wel als een hele vette reis.

Ik heb vandaag bochtjes geoefend in de provincie. Toch weer heel anders op m'n eigen motor en daar valt ook nog behoorlijk wat winst te halen. :@ Wel nog even aangehaakt bij een klein groepje wat het duidelijk beter kon, daarna ging het bij mij ook direct weer een stuk beter. :)
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 26 juli 2015 @ 18:12:46 #231
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154652261
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 14:06 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]

O+
Reed jij iets na half 6 over Julianaplein richting Driebond, langs oprit Helpman? :+
#26 || Luciano da Silva
  zondag 26 juli 2015 @ 18:20:16 #232
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154652459
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:12 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Reed jij iets na half 6 over Julianaplein richting Driebond, langs oprit Helpman? :+
jep! Nog even een kort rondje gedaan. Jij ging er gelijk weer af of niet?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 26 juli 2015 @ 19:01:03 #233
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154653668
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:20 schreef Catch22- het volgende:

[..]

jep! Nog even een kort rondje gedaan. Jij ging er gelijk weer af of niet?
Hehe, dat was ik ja. Ik was op weg naar huis en twijfelde of jij het wel was...
Oh en ik vond in spijkerbroekje op de motor toch net iets minder chill dan ik dacht.

Lekker geluidje uit die uitlaat hoor!
#26 || Luciano da Silva
  zondag 26 juli 2015 @ 20:01:19 #234
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154655823
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:01 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Hehe, dat was ik ja. Ik was op weg naar huis en twijfelde of jij het wel was...
Oh en ik vond in spijkerbroekje op de motor toch net iets minder chill dan ik dacht.

Lekker geluidje uit die uitlaat hoor!
Hij brult wel behoorlijk ja. Na die paal trok ik hem even los.

Reed even zonder oordoppen, maar dat is echt minder chill
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 26 juli 2015 @ 21:39:04 #235
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154659707
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 20:01 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Hij brult wel behoorlijk ja. Na die paal trok ik hem even los.

Reed even zonder oordoppen, maar dat is echt minder chill
En dan heb je nog een helm op :X

Ik ben best wel van de lekkere geluidjes, maar denk je dan niet af en toe eens bij jezelf: "hoe kom ik over op de mensen waar ik langs rijd?". Ik heb toendertijd eigenlijk de Laser verruild voor de Leo, omdat die Laser echt een beetje 'Dakar' klonk.. mooi, maar wel erg luidruchtig als je eens gas gaf. En op de snelweg is het ook best vermoeiend die herrie. Ik hoor ze af en toe langsvliegen dat ik denk; Sjonnie heeft zijn Golfje verwisseld voor een CBRetje :')

Enneh; inb4: Loud Pipes.. bullshit: alleen wandelaars en fietsers horen je aankomen, alles wat beweegt en jij vanaf achter nadert hoort je pas als je er voorbij bent :) Dus in way, savet het wel lives, maar van anderen, iedereen die jóu te barsten kan rijden hoort je te laat.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 26 juli 2015 @ 21:40:24 #236
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154659763
Het is vooral rijwind waar ik dan last van heb. Zo asociaal zijn is mijn pijp niet hoor. Op lage snelheid geen problemen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 26 juli 2015 @ 21:47:20 #237
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154660097
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:40 schreef Catch22- het volgende:
Het is vooral rijwind waar ik dan last van heb. Zo asociaal zijn is mijn pijp niet hoor. Op lage snelheid geen problemen
Ah ok, dan begreep ik je een beetje verkeerd ;)

Ik vind rijwind op de snelweg te hard zonder doppen, als ik een toerritje over 80 km wegen rijd doe ik ze vaak niet in, maar mocht ik besluiten om toch snelweg te pakken stop ik en doe ik ze in, want ze zitten standaard in mijn motorjas. Ik ben zo rijk dat ik 2 paar heb :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 26 juli 2015 @ 21:49:44 #238
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154660226
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ah ok, dan begreep ik je een beetje verkeerd ;)

Ik vind rijwind op de snelweg te hard zonder doppen, als ik een toerritje over 80 km wegen rijd doe ik ze vaak niet in, maar mocht ik besluiten om toch snelweg te pakken stop ik en doe ik ze in, want ze zitten standaard in mijn motorjas. Ik ben zo rijk dat ik 2 paar heb :+
Ik had ze tijdens mijn lange rit vandaag wel in. S middags ging ik uit verveling nog een stukje rijden, toen had ik ze niet in. Ik trok toen op de snelweg door tot ehh, nou, laten we zeggen 140kmu/u, en dat werd oncomfortabel.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154662511
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:39 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En dan heb je nog een helm op :X

Ik ben best wel van de lekkere geluidjes, maar denk je dan niet af en toe eens bij jezelf: "hoe kom ik over op de mensen waar ik langs rijd?". Ik heb toendertijd eigenlijk de Laser verruild voor de Leo, omdat die Laser echt een beetje 'Dakar' klonk.. mooi, maar wel erg luidruchtig als je eens gas gaf. En op de snelweg is het ook best vermoeiend die herrie. Ik hoor ze af en toe langsvliegen dat ik denk; Sjonnie heeft zijn Golfje verwisseld voor een CBRetje :')

Enneh; inb4: Loud Pipes.. bullshit: alleen wandelaars en fietsers horen je aankomen, alles wat beweegt en jij vanaf achter nadert hoort je pas als je er voorbij bent :) Dus in way, savet het wel lives, maar van anderen, iedereen die jóu te barsten kan rijden hoort je te laat.
Ik kan nog steeds genieten van het geluid die de Laser uitbraakt. O+
Moet de Alp wel lopen natuurlijk :P
pi_154663204
Ik krijg al last van m'n oren bij 100km/h. :') Dus gewoon dopjes in als ik rijd. Klinkt nog steeds prima op stock.
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 26 juli 2015 @ 23:20:28 #241
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154663382
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 21:49 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik had ze tijdens mijn lange rit vandaag wel in. S middags ging ik uit verveling nog een stukje rijden, toen had ik ze niet in. Ik trok toen op de snelweg door tot ehh, nou, laten we zeggen 140kmu/u, en dat werd oncomfortabel.
Ik heb beroepsmatig veel met lawaai (understatement) te doen, en ik weet best aardig waar de 85Db-limiet ligt, en ik kan je vertellen dat dat al tussen de 80 en 100km/u in zit, een beetje depending on wat voor weer het is. Als je een straf windje hebt kan dat zelfs al onder de 80km/u zijn :) Zeker voor langere tijd, want de (ARBO-)limiet voor gehoorbescherming ligt op 15 minuten in 80Db als ik me niet vergis, en 80 DB is als je je stem zou verheffen voor een conversatie met iemand op een meter afstand, en dat is vrij rap, en een kwartier is niks ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_154663416
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 23:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb beroepsmatig veel met lawaai (understatement) te doen, en ik weet best aardig waar de 85Db-limiet ligt, en ik kan je vertellen dat dat al tussen de 80 en 100km/u in zit, een beetje depending on wat voor weer het is. Als je een straf windje hebt kan dat zelfs al onder de 80km/u zijn :) Zeker voor langere tijd, want de (ARBO-)limiet voor gehoorbescherming ligt op 15 minuten in 80Db als ik me niet vergis, en 80 DB is als je je stem zou verheffen voor een conversatie met iemand op een meter afstand, en dat is vrij rap, en een kwartier is niks ;)
Toevallig had ik een piep/doofheid na ons laatste ritje :Y. En toen hebben we niet harder gereden als 90 km/h en op zeker niet langer als tien minuten achter elkaar.
  zondag 26 juli 2015 @ 23:24:23 #243
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154663479
quote:
3s.gif Op zondag 26 juli 2015 23:21 schreef Anne het volgende:

[..]

Toevallig had ik een piep/doofheid na ons laatste ritje :Y. En toen hebben we niet harder gereden als 90 km/h en op zeker niet langer als tien minuten achter elkaar.
ik had met rijles nooit doppen in, maar kreeg doofheid door de slechte doppen van de communicatie
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 26 juli 2015 @ 23:27:51 #244
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154663567
Effe een kleine toevoeging: van 100 Decibel word je niet meteen doof ofzo hoor, maar dan loop je dus gehoorschade op.. dat merk je niet, je hoort alleen steeds een klein stuk je minder :+ Een piep of ruisje na belasting duidt overigens wel op overbelasting van je gehoorgang en trommelvlies.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 27 juli 2015 @ 00:05:42 #245
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154664496
quote:
3s.gif Op zondag 26 juli 2015 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
Effe een kleine toevoeging: van 100 Decibel word je niet meteen doof ofzo hoor, maar dan loop je dus gehoorschade op.. dat merk je niet, je hoort alleen steeds een klein stuk je minder :+ Een piep of ruisje na belasting duidt overigens wel op overbelasting van je gehoorgang en trommelvlies.
en die herrie aan je kop is ook nog eens vermoeiend.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154664836
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 00:05 schreef Catch22- het volgende:

[..]

en die herrie aan je kop is ook nog eens vermoeiend.
En dodelijk saai als je een paar 100 km moet rijden.
In het begin is het leuk maar daarna niet meer.
pi_154666757
Voordeel van goeie oordoppen is ook vooral dat het ruis dempt en da's nou net datgene wat irritant is.

Met Alpine otoplastieken in hoor ik mijn motor beter dan zonder, en een praatje maken voor het stoplicht tussen allemaal draaiende motoren gaat dan ook veel beter.

En dat geluid uit de pijp mag van mij ook best wat minder idd. De Bandit zit aardig boven de grens van asociaal naar mijn mening. Voel je je ook behoorlijk bezwaard als je dan rond middernacht je straat in rolt terwijl de buren al liggen te pitten :{ Maar de stock pijp is weer een ander uiterste en iets er tussenin moet nog even stevig voor gespaard worden, die pijpen zijn doorgaans schofterig duur.

[ Bericht 24% gewijzigd door BlackLining op 27-07-2015 03:53:15 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 27 juli 2015 @ 04:27:35 #248
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_154666775
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 00:05 schreef Catch22- het volgende:

[..]

en die herrie aan je kop is ook nog eens vermoeiend.
Geluidsstress heet dat, en dat kost inderdaad een hoop energie.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_154667676
quote:
3s.gif Op zondag 26 juli 2015 23:21 schreef Anne het volgende:

[..]

Toevallig had ik een piep/doofheid na ons laatste ritje :Y.
reed je achter mij? :@
  maandag 27 juli 2015 @ 09:13:17 #250
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154667706
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 03:47 schreef BlackLining het volgende:
Voordeel van goeie oordoppen is ook vooral dat het ruis dempt en da's nou net datgene wat irritant is.

Met Alpine otoplastieken in hoor ik mijn motor beter dan zonder, en een praatje maken voor het stoplicht tussen allemaal draaiende motoren gaat dan ook veel beter.

En dat geluid uit de pijp mag van mij ook best wat minder idd. De Bandit zit aardig boven de grens van asociaal naar mijn mening. Voel je je ook behoorlijk bezwaard als je dan rond middernacht je straat in rolt terwijl de buren al liggen te pitten :{ Maar de stock pijp is weer een ander uiterste en iets er tussenin moet nog even stevig voor gespaard worden, die pijpen zijn doorgaans schofterig duur.
Boren in die stock :D Laatst een CB500 onder handen genomen en er komt een mooie diepe roffel uit die nog wel beschaafd is qua niveau.
pi_154667732
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 03:47 schreef BlackLining het volgende:
Voel je je ook behoorlijk bezwaard als je dan rond middernacht je straat in rolt terwijl de buren al liggen te pitten :{
daarom rij ik ook weer met DB-killers en zelfs dan zet ik hem halverwege de straat neutraal en laat ik hem rollen :')
  maandag 27 juli 2015 @ 09:52:33 #252
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154668120
Ik rij in de 3 door de straat met 40km/u, dan is hij ook wel stil.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 27 juli 2015 @ 10:21:08 #253
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154668503
Ach, zo lang de buurt hier de hele nacht door herrie maakt met muziek, hun Golfjes en Civicjes zie ik niet in waarom ik niet lekker 's nachts thuis kan komen met de motor.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 27 juli 2015 @ 10:25:29 #254
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154668578
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 10:21 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, zo lang de buurt hier de hele nacht door herrie maakt met muziek, hun Golfjes en Civicjes zie ik niet in waarom ik niet lekker 's nachts thuis kan komen met de motor.
Volgas is ook weer zo wat. Maar daarbij vind ik het wel fijn om de motor de laatste kilometer tot rust te laten komen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154668907
quote:
11s.gif Op maandag 27 juli 2015 10:25 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Volgas is ook weer zo wat. Maar daarbij vind ik het wel fijn om de motor de laatste kilometer tot rust te laten komen.
Stel je voor dat hij niet op adem kan komen.
  maandag 27 juli 2015 @ 10:55:11 #256
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154669061
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2015 10:47 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Stel je voor dat hij niet op adem kan komen.
Hij heeft meestal hard gewerkt, mag hij wel even rustig uitlopen.

:T
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154669438
quote:
3s.gif Op zondag 26 juli 2015 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
Effe een kleine toevoeging: van 100 Decibel word je niet meteen doof ofzo hoor, maar dan loop je dus gehoorschade op.. dat merk je niet, je hoort alleen steeds een klein stuk je minder :+ Een piep of ruisje na belasting duidt overigens wel op overbelasting van je gehoorgang en trommelvlies.
Altijd de otoplastiken in als ik gaan rijden. Heb ze laten maken voor het werk maar op de motor werken ze ook prima.
  maandag 27 juli 2015 @ 11:19:10 #258
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154669534
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 10:21 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, zo lang de buurt hier de hele nacht door herrie maakt met muziek, hun Golfjes en Civicjes zie ik niet in waarom ik niet lekker 's nachts thuis kan komen met de motor.
Two wrongs don't make a right.
  maandag 27 juli 2015 @ 13:22:53 #259
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154672462
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 11:19 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Two wrongs don't make a right.
Klopt. Ik woon in de Oosterpark, dus het algehele gedrag hier zal ook nimmer veranderen.
#26 || Luciano da Silva
  maandag 27 juli 2015 @ 13:37:19 #260
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154672870
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:22 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Klopt. Ik woon in de Oosterpark, dus het algehele gedrag hier zal ook nimmer veranderen.
kom hamburgervijver vissen dan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154672920
Mijn stalling is in een hofje. Dus ik ben gisteravond ook in de neutraal naar binnen gerold, kleine moeite en goede (in ieder geval geen slechte) contacten met omwonenden vind ik stiekem toch wel belangrijk. Ik groet ze ook allemaal heel vrolijk als ze langskomen terwijl ik bezig ben en hopelijk bespaar ik mezelf daar op de lange termijn veel gezeik mee. :)
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 27 juli 2015 @ 13:41:21 #262
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154673011
quote:
11s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:37 schreef Catch22- het volgende:

[..]

kom hamburgervijver vissen dan
Wattes?
#26 || Luciano da Silva
  maandag 27 juli 2015 @ 13:56:05 #263
177940 Tunafish
met staart
pi_154673393
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:22 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Klopt. Ik woon in de Oosterpark, dus het algehele gedrag hier zal ook nimmer veranderen.
Dan maakt het ook niet uit hoe hard je uitlaat brult als je thuiskomt, iedereen daar is toch te bezopen om iets te doen :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  maandag 27 juli 2015 @ 13:56:31 #264
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154673403
quote:
15s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:41 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Wattes?
daar heeft r0dawa het altijd over mi mang g. Wat voor motor reed je eigenlijk? Kon het niet goed zien
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 27 juli 2015 @ 14:10:36 #265
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154673795
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:56 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Dan maakt het ook niet uit hoe hard je uitlaat brult als je thuiskomt, iedereen daar is toch te bezopen om iets te doen :')
Klopt, scheelt weer hè.

quote:
11s.gif Op maandag 27 juli 2015 13:56 schreef Catch22- het volgende:

[..]

daar heeft r0dawa het altijd over mi mang g. Wat voor motor reed je eigenlijk? Kon het niet goed zien
Kawasaki jonge

#26 || Luciano da Silva
  maandag 27 juli 2015 @ 14:11:16 #266
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154673814
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:10 schreef joppie_saus het volgende:
[..]

Kawasaki jonge

[ afbeelding ]
Ah oke, zoiets stond me wel bij ja.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 27 juli 2015 @ 14:18:20 #267
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154674003
Nieuwe helm gemacht. Eerste helm die ik op m'n kop zette was al prima, HJC IS-17 in size S.

Alles aan mij is size S ofzo, muv mijn pener, die is gewoon XXL net als de rest van FOK!.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154674180
quote:
14s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:18 schreef Amoeba het volgende:
Nieuwe helm gemacht. Eerste helm die ik op m'n kop zette was al prima, HJC IS-17 in size S.

Alles aan mij is size S ofzo, muv mijn pener, die is gewoon XXL net als de rest van FOK!.
Als je 'm nou ook nog matzwart gekocht hebt, hebben we dis exact dezelfde helm. ;( Ik ga mijn naam wel in het labeltje schrijven als we ooit naar dezelfde fokrit gaan. Straks zit ik per ongeluk met jouw zweetmuts op m'n kop. Ewl. :o
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 27 juli 2015 @ 14:26:10 #269
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154674234
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:24 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als je 'm nou ook nog matzwart gekocht hebt, hebben we dis exact dezelfde helm. ;( Ik ga mijn naam wel in het labeltje schrijven als we ooit naar dezelfde fokrit gaan. Straks zit ik per ongeluk met jouw zweetmuts op m'n kop. Ewl. :o
Er lag zo'n legergroene met sterren erop. Met het oog op mijn midlife crisis..

Nee matzwart natuurlijk.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 27 juli 2015 @ 14:26:45 #270
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154674245
quote:
14s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:18 schreef Amoeba het volgende:
Nieuwe helm gemacht. Eerste helm die ik op m'n kop zette was al prima, HJC IS-17 in size S.

Alles aan mij is size S ofzo, muv mijn pener, die is gewoon XXL net als de rest van FOK!.
Ben je ook niet zo groot? :P

Ik heb wel alles in groot. Handschoenen zelfs 5XL. Die HJC heb ik ook op gehad, maar ik vond dat zonnevizier-systeem niet zo lekker aanvoelen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 27 juli 2015 @ 14:27:42 #271
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154674271
Blij dat je deze niet genomen hebt dan, als je toch een nieuwe helm ging kopen:



:7
#26 || Luciano da Silva
  maandag 27 juli 2015 @ 14:28:58 #272
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154674304
quote:
11s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:26 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ben je ook niet zo groot? :P

Ik heb wel alles in groot. Handschoenen zelfs 5XL. Die HJC heb ik ook op gehad, maar ik vond dat zonnevizier-systeem niet zo lekker aanvoelen.
1,78m ofzo.

Handschoenen volgens mij size M, maar dat komt omdat ik lange smalle vingers heb, anders zijn ze te kort :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154674309
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:26 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Er lag zo'n legergroene met sterren erop. Met het oog op mijn midlife crisis..

Nee matzwart natuurlijk.
Ik had achteraf wel kleurtjes gewild stiekem. :@ Maar dat was duurder en Nederlander en student. Zonneviziersysteem vind ik ideaal, alleen schiet hij bij mij niet helemaal terug in de helm, het laatste stukje moet ik 'm zelf terugduwen. Maar dan zit hij toch al niet meer voor m'n ogen dus dat is niet zo'n probleem.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 27 juli 2015 @ 14:30:39 #274
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154674350
Hehe ik heb juist extra betaald voor een matzwarte :7
#26 || Luciano da Silva
  maandag 27 juli 2015 @ 14:31:56 #275
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154674382
quote:
17s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:27 schreef joppie_saus het volgende:
Blij dat je deze niet genomen hebt dan, als je toch een nieuwe helm ging kopen:

[ afbeelding ]

:7
LED? Wat is deze disco :')

Ga je ook neon onder die Kawa zetten?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  maandag 27 juli 2015 @ 14:34:56 #276
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154674457
#26 || Luciano da Silva
  maandag 27 juli 2015 @ 14:36:17 #277
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154674486
quote:
Jammer dat het illegaal is. Ik overweeg die helm overigens ook. Die is gewoon strak, meeste helmen vind ik te flashy.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 27 juli 2015 @ 14:36:26 #278
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154674495
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik had achteraf wel kleurtjes gewild stiekem. :@ Maar dat was duurder en Nederlander en student. Zonneviziersysteem vind ik ideaal, alleen schiet hij bij mij niet helemaal terug in de helm, het laatste stukje moet ik 'm zelf terugduwen. Maar dan zit hij toch al niet meer voor m'n ogen dus dat is niet zo'n probleem.
Niet getest op het ritje net. De zon scheen toch niet en zsm naar huis gereden. M'n kap was nog niet droog dus van polyester een plaat aan m'n frame gehangen waar m'n kenteken en achterlicht opzit. Noodoplossingen :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154674656
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:36 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Niet getest op het ritje net. De zon scheen toch niet en zsm naar huis gereden. M'n kap was nog niet droog dus van polyester een plaat aan m'n frame gehangen waar m'n kenteken en achterlicht opzit. Noodoplossingen :')
Ik heb het ook alleen nog maar getest omdat het kon hoor, nog niet nodig gehad. Ben sowieso geen fan van dat soort dingen (zonnebrillen ed), maar verder naar het zuiden of met laagstaande zon kan het soms wel verrekte prettig zijn.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 27 juli 2015 @ 14:44:35 #280
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_154674697
quote:
11s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:36 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Jammer dat het illegaal is. Ik overweeg die helm overigens ook. Die is gewoon strak, meeste helmen vind ik te flashy.
LEDjes zijn niet illegaal. Shark Skwal heeft een ECE keurmerk, en is derhalve in zijn geheel goedgekeurd:

quote:
Op grond van artikel 60 lid 1 Reglement verkeersregels en verkeerstekens 1990 (RVV 1990) dienen bestuurders en passagiers van motorfietsen een goed passende helm te dragen die is voorzien van een goedkeuringsmerk als bedoeld in artikel 22 lid 4 Wegenverkeerswet 1994 (WVW 1994). Helmen die voldoen aan de eisen van ECE-R22 kunnen een dergelijke goedkeuring krijgen. In de Bijlage van de Toelating van helmen is te vinden hoe een dergelijk goedkeuringsmerk eruitziet. Alleen als u een helm gebruikt die is goedgekeurd voldoet u aan de eisen van artikel 60 lid 1 RVV.

Het RVV 1990, het WVW 1994 en de Toelating van helmen zijn te vinden via de website wetten.nl.

De (zeer uitgebreide) eisen van ECE-R22 waaraan een helm moet voldoen zijn in het Engels te vinden via deze link: http://www.unece.org/file...wp29/wp29regs/r022r4e.pdf

HBJZ Burgerbrieven

Hoofddirectie Bestuurlijke en Juridische Zaken

Ministerie van Infrastructuur en Milieu


[ Bericht 26% gewijzigd door joppie_saus op 27-07-2015 14:49:44 ]
#26 || Luciano da Silva
  maandag 27 juli 2015 @ 14:52:00 #281
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154674856
quote:
14s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:44 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

LEDjes zijn niet illegaal. Shark Skwal heeft een ECE keurmerk, en is derhalve in zijn geheel goedgekeurd:

[..]

O dat is wel flex dan :) Dacht dat men nogal spastisch was met verlichting op auto's en motoren.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_154674908
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik had achteraf wel kleurtjes gewild stiekem. :@ Maar dat was duurder en Nederlander en student. Zonneviziersysteem vind ik ideaal, alleen schiet hij bij mij niet helemaal terug in de helm, het laatste stukje moet ik 'm zelf terugduwen. Maar dan zit hij toch al niet meer voor m'n ogen dus dat is niet zo'n probleem.
Zometeen dus drie exact dezelfde helmen. Ik heb ook de mat zwarte. :')

En ook bij mij is dat zonnevizier een beetje bagger. Zelfde probleem.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_154675074
quote:
11s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:55 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Zometeen dus drie exact dezelfde helmen. Ik heb ook de mat zwarte. :')

En ook bij mij is dat zonnevizier een beetje bagger. Zelfde probleem.
Ook een S?
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 27 juli 2015 @ 15:04:27 #284
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154675121
quote:
11s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:36 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Jammer dat het illegaal is. Ik overweeg die helm overigens ook. Die is gewoon strak, meeste helmen vind ik te flashy.
Liefst wel met een rood ledje achter dan.
  maandag 27 juli 2015 @ 15:16:13 #285
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154675427
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:04 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Liefst wel met een rood ledje achter dan.
Zou wel praktischer zijn inderdaad.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 27 juli 2015 @ 15:17:29 #286
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154675459
quote:
11s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:16 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Zou wel praktischer zijn inderdaad.
Liefst nog gekoppeld aan je remlicht ook :P
  maandag 27 juli 2015 @ 15:27:22 #287
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_154675683
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:17 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Liefst nog gekoppeld aan je remlicht ook :P
Ik voel een kickstarter.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 27 juli 2015 @ 15:29:18 #288
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154675730
*O* *O* *O* FOTOTIJD: *O* *O* *O*









pi_154675812
Pwetty!
Your opinion of me is none of my business.
pi_154675918
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ook een S?
Volgens mij wel. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_154675993
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:36 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Volgens mij wel. :')
Helmgrabbelton bij de volgende fokrit.
Your opinion of me is none of my business.
pi_154676294
quote:
9s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:38 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Helmgrabbelton bij de volgende fokrit.
Ik heb er meestal wel een donker vizier op zitten. 8-)
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 27 juli 2015 @ 16:01:06 #293
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_154676553
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:29 schreef Erasmo het volgende:
*O* *O* *O* FOTOTIJD: *O* *O* *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
die moest weg :(
Mooi ding man!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 27 juli 2015 @ 16:01:17 #294
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_154676560
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:50 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik heb er meestal wel een donker vizier op zitten. 8-)
Badass
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_154676681
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:29 schreef Erasmo het volgende:
*O* *O* *O* FOTOTIJD: *O* *O* *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nice!!!!!!
pi_154676977
quote:
11s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:26 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ben je ook niet zo groot? :P

Ik heb wel alles in groot. Handschoenen zelfs 5XL. Die HJC heb ik ook op gehad, maar ik vond dat zonnevizier-systeem niet zo lekker aanvoelen.
Mijn ervaring is dat dat bar weinig zegt. Mijn winterhandschoenen zijn 2XL, mijn zomerhandschoenen zijn S en die zitten ruimer. Mijn huidige helm is S en zit hetzelfde als mijn vorige helm in XL :')

quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:36 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Niet getest op het ritje net. De zon scheen toch niet en zsm naar huis gereden. M'n kap was nog niet droog dus van polyester een plaat aan m'n frame gehangen waar m'n kenteken en achterlicht opzit. Noodoplossingen :')
Jij rijdt nu gewoon met een kaal subframe met daaraan een plastic plaat gebeund voor het kenteken? :D Pics!!
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_154677080
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 16:16 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat dat bar weinig zegt. Mijn winterhandschoenen zijn 2XL, mijn zomerhandschoenen zijn S en die zitten ruimer. Mijn huidige helm is S en zit hetzelfde als mijn vorige helm in XL :')
Dat laatste ligt aan je hoofd. Die oude helm van je zat mij veel ruimer dan je nieuwe.

Ik heb alles in maat S/36, alleen mijn laarzen zijn maat 37. Grote voeten. 8-)
Your opinion of me is none of my business.
pi_154677225
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:29 schreef Erasmo het volgende:
*O* *O* *O* FOTOTIJD: *O* *O* *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waar heb je die nou weer vandaan? :D

Wel vet :7

Of is dit nog steeds die Jawa die je toen eens in een opwelling gekocht had? :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 27 juli 2015 @ 17:45:38 #299
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_154679214
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 16:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Waar heb je die nou weer vandaan? :D

Wel vet :7

Of is dit nog steeds die Jawa die je toen eens in een opwelling gekocht had? :')
Nog steeds die Jawa :P Ben nu op zoek naar een geschikte viertakt vervanger.
  maandag 27 juli 2015 @ 18:36:50 #300
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_154680448
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 17:45 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Nog steeds die Jawa :P Ben nu op zoek naar een geschikte viertakt vervanger.
wat had dit geintje je gekost dan? zijn volgens mij best betaalbaar toch? en rijdt het een beetje?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_154680642
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 09:16 schreef Salatrel het volgende:

[..]

daarom rij ik ook weer met DB-killers en zelfs dan zet ik hem halverwege de straat neutraal en laat ik hem rollen :')
Herkenbaar wel. Ik had hiervoor een uitlaat die ik als ik 130km/h reed nog duidelijk hoorde. Op zich een mooi geluid, maar gewoon te asociaal hard. Inmiddels een nieuwe demper eronder met de killer erin, is een stuk stiller maar meer geluid dan stock. Zodra ik m'n straat in rij gaat de koppeling in en laat ik m'n motor gewoon uitrollen tot de oprit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')