Ben eigenlijk ook geen fan van plastic, vooral als er onderhoud gedaan moet worden. Langzamere snelheden vind ik ook fijner met een normaal stuur i.p.v. clipons.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Tenzij je veel kms maakt, dan is plastic wel fijn.
Vanavond gereden op natte boerenweggetjes, niet zo leuk...
Dat sowiesoquote:
Sena 20s. Koppelt met veel apparaten en andere merken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:23 schreef joppie_saus het volgende:
Communicatiesetje wil ik ook. Welke ga jij voor?
Ben een keer verdwaald geraakt rondom Nijmegen. Ineens stond ik in Kleve geloof ik, en toen heb ik maar besloten om te draaien. Best leuk dijkweggetje gevonden toen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:35 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben vandaag idioot verdwaald. De route die ik had bedacht wilde niet, want wegafzettingen.En ik ben niet zo'n topografisch wonder dat ik alle gehuchtjes in de provincie weet te liggen. Gelukkig wel heel veel lieve mensen tegengekomen die me de weg wel wilden wijzen (en een complimentje over hadden voor mijn motor). Verdwalen is best leuk.
Ik kwam ook opeens op een heel leuk bochtig stukje tussen Noordbroek en Slochteren terecht!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:49 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ben een keer verdwaald geraakt rondom Nijmegen. Ineens stond ik in Kleve geloof ik, en toen heb ik maar besloten om te draaien. Best leuk dijkweggetje gevonden toen.
Welkom in het leven van een motorrijderquote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:35 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben vandaag idioot verdwaald. De route die ik had bedacht wilde niet, want wegafzettingen.En ik ben niet zo'n topografisch wonder dat ik alle gehuchtjes in de provincie weet te liggen. Gelukkig wel heel veel lieve mensen tegengekomen die me de weg wel wilden wijzen (en een complimentje over hadden voor mijn motor). Verdwalen is best leuk.
Nijmegenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:49 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ben een keer verdwaald geraakt rondom Nijmegen. Ineens stond ik in Kleve geloof ik, en toen heb ik maar besloten om te draaien. Best leuk dijkweggetje gevonden toen.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:44 schreef Nero22 het volgende:
Volgens mij deed mjan ook regelmatig lange snelwegritten.
mjan is eindbaas en zeikt gewoon niet
Sinds de stationair sproeiers zijn schoongemaakt doet de bandit ineens 1:19.5quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:54 schreef Sarasi het volgende:
Overigens doet mijn motor vooralsnog 1:26, waar mijn portemonnee heul blij van wordt.
Ik heb het toch ook niet over jou?!?!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 05:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
200km kan ik wel op alle motoren rijden.
En als je gewoon op je kont gaat zitten?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over jou?!?!
Ik kan op een CB500 nog geen 50km zitten zonder dat ik heftige pijnen in mijn knie heb.
haha ja zou wat zijn, nee ik mis een halve knieschijf en al mijn pezen etc zijn beschadigd door het destijds rondzwervende deel.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En als je gewoon op je kont gaat zitten?
Wut? 1:19?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:56 schreef mjan het volgende:
[..]
[..]
Sinds de stationair sproeiers zijn schoongemaakt doet de bandit ineens 1:19.5Dat had ik echt eerder moeten doen.
Goed he?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wut? 1:19?
* BL ook doen gaat.
De mijne haalt met moeite 1:16Vrûûger heb ik wel 1:20+ gehaald met dat ding. Maar dat is inmiddels ruim een halve ton geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |