daarom rij ik ook weer met DB-killers en zelfs dan zet ik hem halverwege de straat neutraal en laat ik hem rollenquote:Op maandag 27 juli 2015 03:47 schreef BlackLining het volgende:
Voel je je ook behoorlijk bezwaard als je dan rond middernacht je straat in rolt terwijl de buren al liggen te pitten![]()
Volgas is ook weer zo wat. Maar daarbij vind ik het wel fijn om de motor de laatste kilometer tot rust te laten komen.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:21 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, zo lang de buurt hier de hele nacht door herrie maakt met muziek, hun Golfjes en Civicjes zie ik niet in waarom ik niet lekker 's nachts thuis kan komen met de motor.
Stel je voor dat hij niet op adem kan komen.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Volgas is ook weer zo wat. Maar daarbij vind ik het wel fijn om de motor de laatste kilometer tot rust te laten komen.
Hij heeft meestal hard gewerkt, mag hij wel even rustig uitlopen.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij niet op adem kan komen.
Altijd de otoplastiken in als ik gaan rijden. Heb ze laten maken voor het werk maar op de motor werken ze ook prima.quote:Op zondag 26 juli 2015 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
Effe een kleine toevoeging: van 100 Decibel word je niet meteen doof ofzo hoor, maar dan loop je dus gehoorschade op.. dat merk je niet, je hoort alleen steeds een klein stuk je minderEen piep of ruisje na belasting duidt overigens wel op overbelasting van je gehoorgang en trommelvlies.
Two wrongs don't make a right.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:21 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, zo lang de buurt hier de hele nacht door herrie maakt met muziek, hun Golfjes en Civicjes zie ik niet in waarom ik niet lekker 's nachts thuis kan komen met de motor.
Klopt. Ik woon in de Oosterpark, dus het algehele gedrag hier zal ook nimmer veranderen.quote:
kom hamburgervijver vissen danquote:Op maandag 27 juli 2015 13:22 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Klopt. Ik woon in de Oosterpark, dus het algehele gedrag hier zal ook nimmer veranderen.
Dan maakt het ook niet uit hoe hard je uitlaat brult als je thuiskomt, iedereen daar is toch te bezopen om iets te doenquote:Op maandag 27 juli 2015 13:22 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Klopt. Ik woon in de Oosterpark, dus het algehele gedrag hier zal ook nimmer veranderen.
daar heeft r0dawa het altijd over mi mang g. Wat voor motor reed je eigenlijk? Kon het niet goed zienquote:
Klopt, scheelt weer hè.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:56 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Dan maakt het ook niet uit hoe hard je uitlaat brult als je thuiskomt, iedereen daar is toch te bezopen om iets te doen
Kawasaki jongequote:Op maandag 27 juli 2015 13:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
daar heeft r0dawa het altijd over mi mang g. Wat voor motor reed je eigenlijk? Kon het niet goed zien
Ah oke, zoiets stond me wel bij ja.quote:
Als je 'm nou ook nog matzwart gekocht hebt, hebben we dis exact dezelfde helm.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:18 schreef Amoeba het volgende:
Nieuwe helm gemacht. Eerste helm die ik op m'n kop zette was al prima, HJC IS-17 in size S.
Alles aan mij is size S ofzo, muv mijn pener, die is gewoon XXL net als de rest van FOK!.
Er lag zo'n legergroene met sterren erop. Met het oog op mijn midlife crisis..quote:Op maandag 27 juli 2015 14:24 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als je 'm nou ook nog matzwart gekocht hebt, hebben we dis exact dezelfde helm.Ik ga mijn naam wel in het labeltje schrijven als we ooit naar dezelfde fokrit gaan. Straks zit ik per ongeluk met jouw zweetmuts op m'n kop. Ewl.
![]()
Ben je ook niet zo groot?quote:Op maandag 27 juli 2015 14:18 schreef Amoeba het volgende:
Nieuwe helm gemacht. Eerste helm die ik op m'n kop zette was al prima, HJC IS-17 in size S.
Alles aan mij is size S ofzo, muv mijn pener, die is gewoon XXL net als de rest van FOK!.
1,78m ofzo.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ben je ook niet zo groot?
Ik heb wel alles in groot. Handschoenen zelfs 5XL. Die HJC heb ik ook op gehad, maar ik vond dat zonnevizier-systeem niet zo lekker aanvoelen.
Ik had achteraf wel kleurtjes gewild stiekem.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Er lag zo'n legergroene met sterren erop. Met het oog op mijn midlife crisis..
Nee matzwart natuurlijk.
LED? Wat is deze discoquote:Op maandag 27 juli 2015 14:27 schreef joppie_saus het volgende:
Blij dat je deze niet genomen hebt dan, als je toch een nieuwe helm ging kopen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |