Gesjellie!quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:12 schreef joppie_saus het volgende:
Haha ik zit al een tijdje aan het bier. Niet zo handig dus.
Morgen kilometers maken met Sarasi
Één onbekende Fokker is wel genoeg tegelijk eerst.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:25 schreef Catch22- het volgende:
En mij niet uitnodigen, fraai is dat.
O, regen s avonds. Lama
Haha.quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Één onbekende Fokker is wel genoeg tegelijk eerst.Overigens 's middags waarschijnlijk, 's avonds heeft broertje een tenniswedstrijd en hij heeft iedereen al verteld dat ik op de motor zou komen kijken.
Heuh.quote:Op donderdag 23 juli 2015 22:33 schreef Salatrel het volgende:
ritje doen?
PTA / De 15e Motorrijders New/Oldbierit! Immer gerade aus! #31
Mooi fucked up. Ga 's avonds op verjaardag in Emmenquote:Op donderdag 23 juli 2015 21:25 schreef Catch22- het volgende:
En mij niet uitnodigen, fraai is dat.
O, regen s avonds. Lama
Met de motor? Ik was laatst in Emmen, bij odoorn er af en via schoonloo, Schoonoord en Sleen naar Emmen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Mooi fucked up. Ga 's avonds op verjaardag in Emmen
Ja.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Met de motor? Ik was laatst in Emmen, bij odoorn er af en via schoonloo, Schoonoord en Sleen naar Emmen.
Dat is een leuke route.quote:
De provincie in is wel leuk hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:52 schreef KneusTeun het volgende:
Emmen zo leuk? reed wel eens in de buurt, maar vond het vaak recht toe recht aan, maar ken de weg daar ook absoluut niet. Bij Ommen wel wat leuke wegen gevonden toen.
Mijn eigen dealer was goedkoper.quote:
Mag vanmiddag meteen komen, Pirelli Angel GT was op voorraad. Thanks voor de tipquote:
Ik was ¤ 330 kwijt voor twee PR4 banden, inclusief montage. Geen slechte deal geloof ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:30 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mijn eigen dealer was goedkoper.
En dan had ik extra benzinekosten niet eens meegeteld, want mijn ouderlijk huis woont daar om de hoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |