Dat is ook niet nodig, maar om daar in te grijpen. Zoiets gebeurt gewoon tijdens de race. Waar ik me persoonlijk meer aan erg is dat er 5 minuten voor de race nog mensen komen van waar ik een stream vinden en dat gedurende race door blijft gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:41 schreef twiFight het volgende:
Ben wel blij met dit topic. Vooral het nieuwtjes topic werd nogal eens vervuild. Er mag van mij ook wel opgetreden worden tegen posts over de manager in het GP topic. Erg storend als iemand uitvalt en het enige dat je leest is 20 keer "kut, mijn manager".
mensen moeten de OP maar eens bekijken daar staat alles in.quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:33 schreef twiFight het volgende:
Dat ook ja. En hoe laat de qualy/race begint. Misschien kan er een post warning neergezet worden dat ze in de OP moeten kijken, of desnoods een link naar tvgids.nl of zo.
Dat is toch gewoon onderdeel van de racebeleving?quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:41 schreef twiFight het volgende:
Ben wel blij met dit topic. Vooral het nieuwtjes topic werd nogal eens vervuild. Er mag van mij ook wel opgetreden worden tegen posts over de manager in het GP topic. Erg storend als iemand uitvalt en het enige dat je leest is 20 keer "kut, mijn manager".
Die hele manager boeit mij niet en mijn racebeleving wordt juist aangetast omdat mensen niet reageren op wat op de baan gebeurt qua sport, maar qua hoeveel zij scoren in hun manager. Daar is gewoon een topic voor:quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon onderdeel van de racebeleving?
Staat voor mij ook los van de race. Degenen die ik graag zie winnen zijn meestal niet degenen die ik in de manager heb.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:35 schreef twiFight het volgende:
[..]
Die hele manager boeit mij niet en mijn racebeleving wordt juist aangetast omdat mensen niet reageren op wat op de baan gebeurt qua sport, maar qua hoeveel zij scoren in hun manager. Daar is gewoon een topic voor:
SPT / De FOK! F1-manager 2015 Topic III
SPT / [Formule 1] FOK!ers op Spaquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Staat voor mij ook los van de race. Degenen die ik graag zie winnen zijn meestal niet degenen die ik in de manager heb.
Dit topic gaat sowieso z'n nut bewijzen in het Spa-weekend. Daar zullen ongetwijfeld FOK!kers heengaan en dat bespaart de mensen die er niet naartoe gaan heel wat scrollen over op welke parkeerplaats je het beste kunt gaan staan, hoe lang de files zijn en/of hoe duur de braadworsten daar vorig jaar waren.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SPT / [Formule 1] FOK!ers op Spa
Dat was al geregeld
Je kan het ook zien als overzichtelijk. Dan weet iedereen voor wat hij/zij in welk topic moet zijn.quote:
Oh, ik vind het ook een prima idee hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als overzichtelijk. Dan weet iedereen voor wat hij/zij in welk topic moet zijn.
Het gaat wel een lekker weekend worden, alleen nog wat meer aanmeldingen voor de FOK! meeting.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, ik vind het ook een prima idee hoor.
Als iemand mij wil sponsoren dan kom ikquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het gaat wel een lekker weekend worden, alleen nog wat meer aanmeldingen voor de FOK! meeting.
Tsja, crisis hé. Mijn hoofdsponsor heeft mijn budget ook vrij fors naar beneden bij gesteld.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:20 schreef WEST het volgende:
[..]
Als iemand mij wil sponsoren dan kom ik
Volgens mij zie ik het thuis toch het beste. Misschien als de auto's weer meer geluid gaan maken dat ik er eens een keertje naartoe ga.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het gaat wel een lekker weekend worden, alleen nog wat meer aanmeldingen voor de FOK! meeting.
Daar heb je op zich een punt, maar de sfeer op een circuit is onbetaalbaar. Vooral als je met een groep mensen gaat die je kent. De race moet je dan ook gewoon opnemen want op het circuit zelf zie je eigenlijk alleen het gevecht vooraan. Zodra ze beginnen te lappen krijg je niet meer heel veel mee van de gevechten achteraan. Het voordeel van Spa is dat het een lang circuit is, dus ze lappen hier het minste.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik het thuis toch het beste. Misschien als de auto's weer meer geluid gaan maken dat ik er eens een keertje naartoe ga.
Tja mijn sponsor (UWV) wil niet meer betalen. En mijn volgende sponsor (de gemeente) wil dat ook niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, crisis hé. Mijn hoofdsponsor heeft mijn budget ook vrij fors naar beneden bij gesteld.
Dan moet je ook gewoon een beetje gaan bijsnoepen bij andere gemeente. Je kunt nog altijd een naamsverandering in de strijd gooien om hen aan je te binden. Gemeente Rotterdam WEST, UWV Amsterdam WEST. Kan allemaal. Als het echt triest wordt kun je nog altijd een vermelding op je shirt in de strijd gooien, dan moeten ze wel over stang gaan!quote:Op woensdag 15 juli 2015 19:10 schreef WEST het volgende:
[..]
Tja mijn sponsor (UWV) wil niet meer betalen. En mijn volgende sponsor (de gemeente) wil dat ook niet.
Tja... het is een schrikkeljaar en op zich is dat gunstig omdat anders béide Kerstdagen in het vrije weekend zouden vallen.quote:Op maandag 20 juli 2015 08:24 schreef nils7 het volgende:
TerugVindBernie
![]()
Wat vinden jullie van de nieuwe kalender? Van Y2K16
Al het gespuis kan hierheen, en de bestaande topics blijven schoon. Win-winquote:
Niet goed voor het teampersoneel en hun families omdat de verplichte zomerstop er niet meer in zit.quote:Op maandag 20 juli 2015 08:24 schreef nils7 het volgende:
TerugVindBernie
![]()
Wat vinden jullie van de nieuwe kalender? Van Y2K16
10 plaatsen straf volgende race.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:41 schreef THEFXR het volgende:
wat voor straf is dit in de F1?
[ afbeelding ]
Bedoel je deze?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:38 schreef Meike26 het volgende:
Vraagje, weet iemand hier of de muziek bij de intro van de BBC speciaal voor het programma geschreven is of dat dit een bestaand muziekje is?
Ik heb Vallee De Larmes op mijn mp3 staan, het muziekje wat je altijd hoort bij nieuwtjes uit de pitstraat. Lijkt me ook wel tof om af en toe even dat opzwepende beat muziekje van de BBC even te horen *zonder de F1 geluiden erbij*, puur de muziek.
Is een stuk uit The Chain van Fleetwood Mac.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:38 schreef Meike26 het volgende:
Vraagje, weet iemand hier of de muziek bij de intro van de BBC speciaal voor het programma geschreven is of dat dit een bestaand muziekje is?
Ik heb Vallee De Larmes op mijn mp3 staan, het muziekje wat je altijd hoort bij nieuwtjes uit de pitstraat. Lijkt me ook wel tof om af en toe even dat opzwepende beat muziekje van de BBC even te horen *zonder de F1 geluiden erbij*, puur de muziek.
Wilde het wel doen, maar heb de 1:18 al besteld.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:43 schreef Fopje het volgende:
Iemand anders hier ook het schaalmodel van Verstappen besteld?
Waar heb je die besteld? Ik wil ook nog wel een groterequote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:46 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wilde het wel doen, maar heb de 1:18 al besteld.
Niet schrikken:quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waar heb je die besteld? Ik wil ook nog wel een grotere
Ook maar eens binnenkort reserveren danquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
Niet schrikken:
http://www.gpworld.nl/artikel.php?artikelID=5761
Tjeeeeee wat een prijsquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
Niet schrikken:
http://www.gpworld.nl/artikel.php?artikelID=5761
Daarom zei ik: niet schrikkenquote:
Ach ieder z'n hobby.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:39 schreef Beach het volgende:
Sorry hoor maar je bent knettergek als je die prijs neerlegt voor een speelgoedautootje.
Ik hou het bij de kleinere. Ben geen verzamelaar, maar heb er nog een leuk plekje voor.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:46 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wilde het wel doen, maar heb de 1:18 al besteld.
Nee. Zag het te laat. Anders wel. Helaas.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 12:43 schreef Fopje het volgende:
Iemand anders hier ook het schaalmodel van Verstappen besteld?
Even over die site, heb jij hier al eens eerder iets gekocht? Of gok jij gewoon met die site?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
Niet schrikken:
http://www.gpworld.nl/artikel.php?artikelID=5761
Die site heeft ook gewoon een winkel waar je langs kan mocht je twijfels hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Even over die site, heb jij hier al eens eerder iets gekocht? Of gok jij gewoon met die site?
En heb jij enig idee wanneer dat model uitkomt?
Oh dan zit dat wel snor.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:19 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die site heeft ook gewoon een winkel waar je langs kan mocht je twijfels hebben.
En ja ik heb er vaker gekocht, het bestaat al 11 jaar geloof ik.
Dat biertje mag je ook op de Spa-camping afgevenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Iemand interesse in een partij (>5 iig) jaargangen (Formule 1)Racereports? Denk 2 verhuisdozen in totaal. Verzendkosten voor ontvangerOf ophalen en dan staat er zelfs een heerlijk Belgisch biertje bij klaar
ik heb op dit moment (eigenlijk pas binnenkort)andere financiële prioriteitenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat biertje mag je ook op de Spa-camping afgeven
ik heb een stuk bouwgrond waar binnenkort een woning op moet rechtstaan (zie je hoe prioritair dat iets isquote:Heb zelf al alles van 1991 tot 1995, die bewaar ik voorlopig nog
Blijft gewoon lekker rally rijden denk ik?quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:04 schreef Geralt het volgende:
Hoe staat het anno 16 augustus eigenlijk met RK?
Lang niks meer van gehoord.
Jammer wel dat we hem nooit meer terug gaan zien
is dat bij die ouwe van m?quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:30 schreef Meike26 het volgende:
Is het een idee om één van de laatste races dit jaar in Limburg te gaan zien? Bij DeRotonde?
Als ik kijk naar de kansen van de STR op de circuits die dan komen, denk ik dat we bij Mexico of Brazilië het meeste kans hebben op puntenfinish van Max
Die moet je gewoon direct 10 kopen en dan vervolgens voor 300 op MP zetten. Vast wel gekken die het er voor over hebben.quote:
Opa Verstappen geloof ik.quote:
Kloptquote:
Klopt.. Maar volgens mij stonden ze daar in Hockenheim met de rug tegen de muur. In die tijd was de economie nog niet zo slecht en werd er dus besloten om met een totaal ander (zielloos) Hockenheim verder te gaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:54 schreef Damius het volgende:
[..]
Opa Verstappen geloof ik.
Mijn team:
Coureurs: Max en Gilles Villeneuve
Wagen: Mclaren MP4/4
Teambaas: Ken Tyrrel
Waarom eigenlijk geen motor? Of is het de complete auto+motor? Want anders ga ik voor de Ferrari V12 3.5liter uit 1994, dat was het mooiste F1 geluid wat ik ooit gehoord heb, als 13-jarige op een Hockenheim zoals het hoort te zijn(niet dat verkrachte ding van nu).
Het is wel raar.. Ik heb samen met een goede vriend van mij het allerlaatste event bezocht op de oude Hockenheimring, finale races DTM, over een hekje geklommen en genietend in de Ostcurve van o.a. de Lupo cup en Formel BMW. DTM en F3 (helaas) niet meegemaakt vanaf die plek.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:36 schreef Marks het volgende:
Alstu! Heb zelf ook nog even het stukje Hockenheimring doorgenomen
Echt prachtige site vind ik dit, had het zelf al tijd niet meer gezien ook
Niet helemaaaal waar. Tenzij binnenkort een Alonso, Vettel, Hamilton ergens verongelukt tijdens een race... Klinkt raar misschien, maar het ´´magische´´ ook van die oude circuits is dat je weet ´´dat is de plek waar Clark is verongelukt´´ en Tamburello... de bocht waar Senna verongelukte.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:10 schreef twiFight het volgende:
Aan de andere kant weten we ook niet wat de legandarische circuits zijn over 50 jaar. Ik bedoel, Spa, Silverstone, Hockenheim, Monaco, al die shit begon ooit als een nieuw circuit. Toen waren ze ook niet legandarisch. Dat worden ze op een gegeven moment, zo groeien ze. En dat zal met moderne circuits net zo zijn, ook al vinden wij ze nu mickey mouse banen.
En m.i. is gewoon elke baan daar een kandidaat voor. Behalve misschien de woestijnbanen, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat er lokaal weinig leeft voor zo'n baan. Of mensen zijn schatrijk en kunnen rijden waar ze willen, of mensen daar zijn te arm om een huis te hebben. Ik zie dat meer als de testbanen-met-altijd-mooi-weer van de toekomst.
Geldt misschien voor sommige circuits, maar zeker niet allemaal. Silverstone, Suzuka (nu misschien door Bianchi, maar was al 'legendarisch' voor zijn ongeluk) en Monaco zie ik zo in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:00 schreef Marks het volgende:
[..]
Niet helemaaaal waar. Tenzij binnenkort een Alonso, Vettel, Hamilton ergens verongelukt tijdens een race... Klinkt raar misschien, maar het ´´magische´´ ook van die oude circuits is dat je weet ´´dat is de plek waar Clark is verongelukt´´ en Tamburello... de bocht waar Senna verongelukte.
En voordat ik weer alles over me heen krijg: dat is absoluut niet wat ik wil en de kans is ook klein dat het gebeurd, maar daarom zullen de circuits gewoon minder karakter hebben dan de echte oude gevaarlijke circuits en daarmee in mijn ogen ook gewoon de echte circuits.
Hockenheim is een leuk voorbeeld. Dat is in 1970 voor het eerst voor de F1 gebruikt, omdat de Nurburgring niet meer voldeed aan de veiligheidseisen, werd de GP van Duitsland verplaatst naar Hockenheim. Ullrich Schwab schrijft erover in "Grand Prix 1970":quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:10 schreef twiFight het volgende:
Aan de andere kant weten we ook niet wat de legandarische circuits zijn over 50 jaar. Ik bedoel, Spa, Silverstone, Hockenheim, Monaco, al die shit begon ooit als een nieuw circuit. Toen waren ze ook niet legandarisch. Dat worden ze op een gegeven moment, zo groeien ze. En dat zal met moderne circuits net zo zijn, ook al vinden wij ze nu mickey mouse banen.
Als er toen al een FOK!forum was geweest, was er waarschijnlijk flink over geklaagd. Nu is het een historisch circuit (en wordt over het veranderde circuit geklaagd).quote:Niet iedereen was over dit compromis te spreken. Velen vreesden dat het evenement een afgang zou worden, een wereldkampioenschap onwaardig treffen en hadden liever gezien, dat de wedstrijd voor deze ene keer zou worden geannuleerd. Doch hoewel het Hockenheimer circuit, dat op geen stukken na is geworden, wat de initiatiefnemers ervan verwacht hadden, het uithoudingsvermogen van mens en machine in veel mindere mate aanspreekt als de rijders dat van de Nürburgring gewend zijn, ontwikkelde het evenement zich tot een groots gebeuren, waarbij langzaam maar zeker van een eigen atmosfeer sprake werd. Menigeen, die de verplaatsing in eerste instantie had veroordeeld, is nu zonder voorbehoud van enige betekenis bereid ook dit circuit als een Grand Prix-piste te erkennen.
Ik heb de mijne ook ontvangen, helaas niet onbeschadigd. De monkey seat en de bevestiging daarvan aan de achtervleugel zwerven los door het doosje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:46 schreef Fopje het volgende:
Vandaag het schaalmodel van Verstappen binnengehad, leuk dingetje!
Ow das wel balen! En nu? Kan je het nog terugsturen ofzo?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:17 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook ontvangen, helaas niet onbeschadigd. De monkey seat en de bevestiging daarvan aan de achtervleugel zwerven los door het doosje.
de remschijven?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ow das wel balen! En nu? Kan je het nog terugsturen ofzo?
Ik dacht eerst dat mijn voorbanden mislukt waren omdat er een raar zwart dingetje aan beide voorbanden zit aan de binnenkant maar ik zag op afbeeldingen op marktplaats dat zij dat ook hadden dus het zal wel horen. Waarvoor het dient... geen idee
Oeps, die dingen waren me echt nog nooit opgevallenquote:
Ik heb een mail gestuurd naar de Verstappenshop. Ben benieuwd wat ze gaan antwoorden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ow das wel balen! En nu? Kan je het nog terugsturen ofzo?
Ik dacht eerst dat mijn voorbanden mislukt waren omdat er een raar zwart dingetje aan beide voorbanden zit aan de binnenkant maar ik zag op afbeeldingen op marktplaats dat zij dat ook hadden dus het zal wel horen. Waarvoor het dient... geen idee
Ik ook...quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 23:40 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Ik heb een mail gestuurd naar de Verstappenshop. Ben benieuwd wat ze gaan antwoorden.
Ik heb hem ook binnen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:46 schreef Fopje het volgende:
Vandaag het schaalmodel van Verstappen binnengehad, leuk dingetje!
Wat bedoel je met die achterbanden?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:11 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik heb hem ook binnen!
Heb wel even de achterbanden moeten fixen, want die stonden op 10 voor 12 respectievelijk 10 over 12. Maar gelukkig staan ze nu wel zoals ze horen te staan. Achtervleugel is een beetje scheef, maar dat soort afwijkingen heb je al gauw bij Minichamps. Er zit verder nog één schoonheidsfoutje op en dat is dat aan één zijde van de bolide de Nederlandse vlag er omgekeerd op zit. Maar dat vlaggetje is zo klein, dat zie je met het blote oog niet eens.
Ik vind het goed zo. De achterbanden zijn gefixt en dat was ook het enige manco wat echt opviel. Ieder autootje heeft waarschijnlijk wel iets wat er aan mankeert.
Voor 60 euro mag je toch verwachten dat ze de NL vlag er goed op zetten...quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:11 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik heb hem ook binnen!
Heb wel even de achterbanden moeten fixen, want die stonden op 10 voor 12 respectievelijk 10 over 12. Maar gelukkig staan ze nu wel zoals ze horen te staan. Achtervleugel is een beetje scheef, maar dat soort afwijkingen heb je al gauw bij Minichamps. Er zit verder nog één schoonheidsfoutje op en dat is dat aan één zijde van de bolide de Nederlandse vlag er omgekeerd op zit. Maar dat vlaggetje is zo klein, dat zie je met het blote oog niet eens.
Ik vind het goed zo. De achterbanden zijn gefixt en dat was ook het enige manco wat echt opviel. Ieder autootje heeft waarschijnlijk wel iets wat er aan mankeert.
De achterbanden wezen naar de lucht.. totaal scheef. Ik heb de boel onder het vergrootglas bekeken en er was/is niets gebroken aan de ophanging. Ik heb het hele model 'opgewarmd' door het een tijd boven kokend water te laten drijven in een bakje en vervolgens de wielen naar beneden geduwd/gebogen. Nu staan ze gewoon recht.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat bedoel je met die achterbanden?Ik zal zo eens naar de stickers kijken bjj mij.
Aan beide kanten of enkel aan de voorkant van het doosje?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:52 schreef Fopje het volgende:
Het vlaggetje bij mij staat ook op zijn kopWat een prutsers
Wut, dat van die banden is inderdaad een raar verhaal, gelukkig ben jij er handig inquote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:54 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
De achterbanden wezen naar de lucht.. totaal scheef. Ik heb de boel onder het vergrootglas bekeken en er was/is niets gebroken aan de ophanging. Ik heb het hele model opgewarmd en de wielen naar beneden geduwd/gebogen. Nu staan ze gewoon recht.
Dus óf de Chinese bob-de-modelwagenbouwer heeft er lak aan gehad dat ze er scheef aan hingen, of ze zijn in het transport op de een of andere manier verbogen geraakt. Maar dat laatste is haast onmogelijk. Dan zou je eerder verwachten dat er iets afbreekt door 'smijtwerk' en niet verbuigt.
[..]
Aan beide kanten of enkel aan de voorkant van het doosje?
Ja, het is bijna niet te zien johquote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:58 schreef Scrutinizer het volgende:
En daar betalen jullie 60 euro voor?
Ik zag het pas nadat ik er een vergrootglas bij had gepakt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:13 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, het is bijna niet te zien johHet is dat ik er nu specifiek naar ging kijken. Had hem al goed bekeken en toen was het niet eens opgevallen.
En dan nog, het is een leuk item. Ik had er ook meer voor betaald.
Ik heb de 1/18 van bijna 200 euro ook gereserveerd, mag wel hopen dat ze daar wel even 2x kijken naar de positie van de vlaggen![]()
Malle fansquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:13 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, het is bijna niet te zien johHet is dat ik er nu specifiek naar ging kijken. Had hem al goed bekeken en toen was het niet eens opgevallen.
En dan nog, het is een leuk item. Ik had er ook meer voor betaald.
Ik heb de 1/18 van bijna 200 euro ook gereserveerd, mag wel hopen dat ze daar wel even 2x kijken naar de positie van de vlaggen![]()
Zo ver ga ik zeker niet, maar het zou mij niets verbazen als er al mensen zo bij zitten.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Malle fans![]()
Ik ben benieuwd of er al mensen in een race-overall en helm van Max op maar de races op televisie zitten te kijken.
Dat is voor sneue nepfans. Echte fans kijken de race in de studio met Ruud ter Weijden.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of er al mensen in een race-overall en helm van Max op maar de races op televisie zitten te kijken.
Echte fans staan bij TR in de pitbox tijdens de race.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:30 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat is voor sneue nepfans. Echte fans kijken de race in de studio met Ruud ter Weijden.
In een Benetton-overallquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:30 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat is voor sneue nepfans. Echte fans kijken de race in de studio met Ruud ter Weijden.
Red Bull Finger-Dildoquote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:35 schreef Beach het volgende:
Echte fans hebben een buttplug in met Red Bull kleuren tijdens de race.
"shut up, I know what I'm doing..."quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Eckte fans verzieken een live-topic met gezeik en trollreacties in plaats van gewoon van een hopelijk mooie race te genieten.
Oh. Wacht.
Bovenste wel, onderste nietquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:42 schreef Rossdale het volgende:
Oud plaatje, dat is de stofzuigerneus van 2014
ekte fans weten dat de quote "just leave me alone, I know what I'm doing..." isquote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:10 schreef twiFight het volgende:
[..]
"shut up, I know what I'm doing..."
Danku.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:51 schreef F1gamer het volgende:
veel plezier op spa en goede reis, Nattekat
Ik kan weer een jaartje langer genieten van de rijkunsten van kimi in de f1
Is wel goed voor de F1, maar niet voor motoren.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:09 schreef TagForce het volgende:
Gewoon 2 meter zeiknat kunstgras langs die lijn. Gaan ze te ver schuiven ze er helemaal af en hebben ze iig hinder van het uitstapje. Ze hoeven niet te crashen, maar gewoon 30 meter extra afleggen is goed.
Gewoon weer weghalen. Die motoren hebben de mooiste bocht van de kalender verpest, vergeet dat nietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Is wel goed voor de F1, maar niet voor motoren.
Ging Spark dat niet doen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:43 schreef Fopje het volgende:
Minichamps gaat geen 1/18 meer maken van Verstappen
Dat je het leest, dit stond gistermiddag al op FOK!sportquote:Op donderdag 3 september 2015 09:29 schreef nils7 het volgende:
Bij de telegraaf hebben ze t ook begrepen, wie spot de fout:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ors_Red_Bulls__.html
Klopt maar toch druk ik er wel op hahahaquote:Op donderdag 3 september 2015 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je het leest, dit stond gistermiddag al op FOK!sport
En/of trouwens.
vijf motoren per seizoen. Het zijn er namelijk vier.quote:Op donderdag 3 september 2015 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je het leest, dit stond gistermiddag al op FOK!sport
En/of trouwens.
'Toro Rosso met Ferrari en/of Mercedes gaat rijden'quote:Op donderdag 3 september 2015 10:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
vijf motoren per seizoen. Het zijn er namelijk vier.
Daarnaast is het niet zeker dat Red Bull en Toro Rosso met Mercedes en/of Ferrari motoren gaan rijden, vanwege het feit dat deze maar aan 3 andere teams mogen leveren (of de FIA moet ze hiervoor expliciete toestemming geven). Dus en/of is wel goed, want het kan nog alle kanten op.
Worden die motoren van MB nog gebouwd bij Ilmor?quote:Op donderdag 3 september 2015 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Toro Rosso met Ferrari en/of Mercedes gaat rijden'
Niks over RB
Daarom FOK!sport
Het zijn nu weer twee aparte bedrijvenquote:Op donderdag 3 september 2015 11:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
Worden die motoren van MB nog gebouwd bij Ilmor?
Zo nee zou ik, als ik RB was, eens daar aan kloppen en 2016 als verloren beschouwen (zoals McLaren en Honda nu).
Is dit terug gedraait dan?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zijn nu weer twee aparte bedrijven
https://en.wikipedia.org/wiki/Ilmor
https://en.wikipedia.org/(...)formance_Powertrains
Ze zitten allebei in Brixworth
De Formule 1-tak is in handen van Mercedes, maar de rest is nu weer Ilmor geworden omdat dit waarschijnlijk te weinig met de activiteiten en interesses van Mercedes te maken had.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
Is dit terug gedraait dan?
In 2005 Daimler-Chrysler became the sole owner of Ilmor and renamed the company Mercedes-Benz High Performance Engines Ltd.
Maar dan kan RB daar dus niet aankloppen hahahaquote:Op donderdag 3 september 2015 11:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De Formule 1-tak is in handen van Mercedes, maar de rest is nu weer Ilmor geworden omdat dit waarschijnlijk te weinig met de activiteiten en interesses van Mercedes te maken had.
Het zou in theorie wel kunnen natuurlijk, maar RB wil Mercedes of heel eventueel Volkswagen als leverancierquote:Op donderdag 3 september 2015 11:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Maar dan kan RB daar dus niet aankloppen hahaha
Shit, weer ff Netscape 1.1 downloaden dan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:02 schreef nils7 het volgende:
http://www.pacificgrandprix.com/
Hij doet 't nog
Oh, best vet eigenlijk zo'n vintage site.quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:02 schreef nils7 het volgende:
http://www.pacificgrandprix.com/
Hij doet 't nog
Over Webber gesproken:quote:Op woensdag 9 september 2015 11:24 schreef Rossdale het volgende:
ik kwam ineens weer dit gifje tegenBlijft vet
[ afbeelding ]
Met name pech in z'n hoofd dan. De acties die hij heeft gedaan zijn voornamelijk herkenbaar aan de schade die ze achtergelaten hebben.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:36 schreef Beach het volgende:
onzin weer
Pastor heeft gewoon veel pech gehad
één van mijn favoriete coureurs
Joske was de laatste remmer van het veld, Montoya de vroegste, dan kan zoiets gebeurenquote:Op donderdag 10 september 2015 17:21 schreef Beach het volgende:
Als we zo gaan beginnen kunnen we ook Joske erbij halen. Constant crashen en ik kan me nog herinneren dat hij hem er bij Montoya erop knalde.
Kift van Webber..quote:Op donderdag 10 september 2015 07:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
Over Webber gesproken:
http://www.espn.co.uk/f1/(...)-f1-seat-mark-webber
Maar er is een verschil met crashen omdat je constant op de limiet van de auto rijdt omdat ie voor geen meter gaat, en crashen omdat je gewoon je hoofd niet gebruikt. Bij Pastor ligt die laatste categorie wel op ruime voorsprong t.o.v. de eerste categorie.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:21 schreef Beach het volgende:
Als we zo gaan beginnen kunnen we ook Joske erbij halen. Constant crashen en ik kan me nog herinneren dat hij hem er bij Montoya erop knalde.
Om reddit er even bij te halen:quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:09 schreef TagForce het volgende:
[..]
Maar er is een verschil met crashen omdat je constant op de limiet van de auto rijdt omdat ie voor geen meter gaat, en crashen omdat je gewoon je hoofd niet gebruikt. Bij Pastor ligt die laatste categorie wel op ruime voorsprong t.o.v. de eerste categorie.
En ja, Jos heeft ook foutjes gemaakt. Maar Pastor (hoewel hij dit seizoen redelijk doorkomt) maakt ze te vaak en te makkelijk.
quote:Australia: Up to 6th coming out of the first corner and ahead of Grosjean, was taken out by Nasr.
Malaysia: 8th and ahead of Grosjean coming out of the first corner when he was hit from behind and recieved a puncture, starting again from the back of the pack after a safety car he made his way back to 12th (just one place behind Grosjean) when he was forced to retire due to mechanical failure.
China: After a brake issue hampered his qualifying effort he had driven an excellent race and made his way up to 7th ahead of Grosjean before he ran too deep into the pitlane and had to get turned around by the marshals which left him near the back of the pack, and he later spun while driving by himself. These were passed off as a silly unforced errors by most but in actual fact were likely caused by the brake problem resurfacing as Pastor later claimed. This was from Alan Permane after qualifying: “Pastor had a really strong weekend until qualifying when something that we are still investigating caused the front brake system to retain pressure without any pedal input, causing a considerable loss of straightline speed”. Pastor claimed the problem affected him again in the race which seems consistent with his 2 incidents and the fact that he had similar straight line speed to the hugely underpowered McLarens towards the end of the race. He was eventually taken out by Jensen Button forcing him to retire.
Barhain: Had an electrical problem in qualifying which left him unable to get out of Q1. Bizarrely parked in the wrong grid spot which landed him with a 5 second time penalty. He was hit by Verstappen on the first lap, its unclear whether this affected his race, he did seem to be suffering some kind of problem on the first lap but either way he was unable to make up significant ground and finished the race in 15th, Grosjean finished in 7th.
Spain: Was hit by Grosjean in the early laps which caused his rear wing end fence to break, I believe he would've been 6th or 7th and a few places ahead of Grosjean when corrected for pitstops but was forced to retire due to the damage.
Monaco: Had another brake issue, in trying to manage the issue he was hit from behind by an over-eager Verstappen while running in 8th and retired the next lap. Grosjean was 13th at the time.
Canada: PRAISE THE LORD, A TROUBLE FREE RACE. The two Lotuses were running together on the road when Grosjean hit Will Stevens while laping him sustaining a puncture, final positions were Maldonado 7th Grosjean 10th
Austria: Another good race for Pastor finishing 7th, Grosjean was forced to retire after a gearbox failure. The Lotuses were again running together on the road before pitstops with Grosjean holding up Maldonado in spite of being on the faster tyre as he was caught up battling with Perez. Safe to assume that with his supersoft stint still to come that Maldonado would've comfortably finished ahead of him had Grosjean not retired.
Great Britain: Taken out by Grosjean at the first corner after Grosjean was hit by another car, both retired.
Hungary: A bad race for Pastor, there was some talk that he was quite shaken up after the Bianchi memorial before the race but to me this is a weak excuse as all the drivers had to deal with the same thing. Even still if you look at the incidents it's not as bad as it appears on paper: He had his first incident of the year that some deemed to be his fault with Perez, which he was penalized for. It was a fairly harsh call as the stewards were being particularly tough on everyone that weekend, Crofty stated that it could've gone either way and Martin Brundle called it "six of one, half a dozen of the other". I'll include a video below so you can make your own mind up in case you don't remember it so well. After that he was one of a few drivers that day to be penalized for speeding in the pitlane, and recieved a third penalty after a Manor let him past to be lapped after the safety car had been deployed. Grosjean finished 7th in spite of the Lotus not being very fast that weekend thanks to being one of few cars to have a trouble free race.
Spa: This was a controversial one, as I'm sure you all remember Lotus blamed him for the mechanical failure after he drove over the curbs but that is absolutely ridiculous - almost every other car in the race did the same thing multiple times over the course of the weekend and his was the only one to break down. Saying "17G impact" sounds bad but these cars are meant to be able to withstand such forces and it certainly appeared as though some of the others took just as much and lived to drive another day. To me it seemed like a case of Lotus taking the easy way out to avoid criticism for their car which has proven to be overly fragile on a number of occasions this year. Was ahead of Grosjean when he retired who as I'm sure you remember went on to finish 3rd. He also had is first and so far only crash of the year in practice.
Monza: Was hit by Button after he had come together with Nasr and pushed wide over the inside of the chicane. His car broke due to not being able to withstand the force of going over the curbs, multiple other cars went over those same curbs and got away just fine. That sounds familiar doesn't it.
quote:So in summary: He has retired from 8 of this years 12 races and not a single one of them has been caused by him - 5 times he has been taken out of the race by other drivers and 3 due to mechanical failures. He has been hit by other drivers through no fault of his own 8 times and has caused either one or no collisions depending on your view of the Perez incident (although feel free to correct me if I missed any other minor ones, I didn't re-watch all of every race). He has had one crash this year in practice and none in races or qualifying. He has finished ahead of Grosjean once and Grosjean ahead of him twice (after a problem in qualifying saw him starting near the back for one of those two) and has retired from ahead of Grosjean a remarkable 7 times, although 4 of them were only on the first lap. In races where we saw enough to fairly assume who would've finished ahead notwithstanding collisions and mechanical failures he would be leading Grosjean 5-2.
So we see that Maldonado has been clearly the better Lotus driver this year, any team would be wise to pick him ahead of Grosjean (and a number of others) regardless of sponsorship money, he is one of the less likely drivers to cause a collision, and he is quite possibly the unluckiest man ever to set foot in a Formula 1 car.
So can we please stop with the LE CRASHTOR MALDONATOR xDDDD comments, I know its fun to have a villain but at this point in time its totally unjustified. It starts as silly jokes on Reddit and the like but commentators and news articles even his own wikipedia page blames him for crashes that were 100% the other driver's fault, this is a man's reputation and career being unfairly tarnished.
Ik zei al dat ie dit jaar redelijk doorkomt. Het blijft voornamelijk beperkt tot de trainingen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Om reddit er even bij te halen:
[..]
[..]
Geen eigenlijk. Tegenwoordig is alles meteen op internet te vinden en ook qua diepgang zit dat wel goed.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:53 schreef Fopje het volgende:
Ik wil graag op een tijdschrift over F1 abonneren. Welke raden jullie aan? Vroeger had ik altijd de Race Report
Ik vind dit een wat lugubere combinatie.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
met wat intens trieste beelden. Voor de liefhebber.
Welke docu was dat?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ietwat! Zitten echt intens ranzige beelden bijmaargoed... het was wel superinteressant
Dat constant crashen viel reuze mee. Althans de keren dat het aan hem zelf lag. En ja daar zijn statistieken van. Sla ze er maar eens op na.quote:Op donderdag 10 september 2015 17:21 schreef Beach het volgende:
Als we zo gaan beginnen kunnen we ook Joske erbij halen. Constant crashen en ik kan me nog herinneren dat hij hem er bij Montoya erop knalde.
twitter:ADSportwereld twitterde op zondag 13-09-2015 om 10:06:46Oud-Formule 1-coureur Christijan Albers is volgens diverse media betrokken geraakt bij een ernstig ongeluk op de A1.http://t.co/hCFB7lc4Ej reageer retweet
Ik hoorde een halfuur geleden op de radio. Als ik stuk van het AD lees, is het niet Albers eigen schuld.quote:Op zondag 13 september 2015 10:12 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ADSportwereld twitterde op zondag 13-09-2015 om 10:06:46Oud-Formule 1-coureur Christijan Albers is volgens diverse media betrokken geraakt bij een ernstig ongeluk op de A1.http://t.co/hCFB7lc4Ej reageer retweet
Klinkt als een debiel die naar links gaat zonder te kijken. Gebeurt vaak genoeg, nu gaat het een keer mis. En dat het een bestelbusje is verbaast me ook niks.quote:Op zondag 13 september 2015 10:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik hoorde een halfuur geleden op de radio. Als ik stuk van het AD lees, is het niet Albers eigen schuld.
Lijkt me dat een oud F1 coureur best had kunnen ontwijken als ie dat kon. Dus je zou best wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op zondag 13 september 2015 10:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klinkt als een debiel die naar links gaat zonder te kijken. Gebeurt vaak genoeg, nu gaat het een keer mis. En dat het een bestelbusje is verbaast me ook niks.
De linkerkant van zijn auto is enorm zwaar beschadigd, lijkt me dat hij een uitwijkactie naar rechts maakte.quote:Op zondag 13 september 2015 21:14 schreef nils7 het volgende:
[..]
Lijkt me dat een oud F1 coureur best had kunnen ontwijken als ie dat kon. Dus je zou best wel eens gelijk kunnen hebben.
Is dit niet meer iets voor het nieuwtjestopics?quote:Op maandag 14 september 2015 19:58 schreef Nattekat het volgende:
Bosbranden bedreigen GP van Singapore![]()
![]()
![]()
Ga daar maar niet vanuit.quote:Op maandag 14 september 2015 20:16 schreef F1gamer het volgende:
Stel GP wordt gecanceld, wordt hij later ingehaald?
Een beetje. Maar ik wil graag wat leven in dit topic zien.quote:Op maandag 14 september 2015 20:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is dit niet meer iets voor het nieuwtjestopics?
Goede reden.quote:Op maandag 14 september 2015 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een beetje. Maar ik wil graag wat leven in dit topic zien.
Eh, jaquote:Op maandag 14 september 2015 20:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is dit niet meer iets voor het nieuwtjestopics?
Ik snap het ook wel, maar de reden dat dit topic het leven in is geroepen is de vele sc in het nieuwtjestopic, wat niet door iedereen even veel werd gewaardeerd. Ik zou er zelf ook geen problemen mee hebben om het nieuwtjestopic wat algemener te maken, maar er is veel vraag naar een nieuwtjestopic.quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:46 schreef Meike26 het volgende:
Dat is ook wat ik heb meegemaakt met het complete autoweekforum. Het hele forum werd dood gemodereerd. Alles wat offtopic was, werd verzocht elders te plaatsen blabla voor de leesbaarheid, maar alle sfeer ging eruit en van 2011 tot nu is het het forum lang niet meer zi leuk als het de periode was vóór 2011.
Niet doen dus en slowchats in het gewone nieuwtjes topic toestaan. Deze topic reeks mag van mij zsm dicht.
Ja?! Link?quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:12 schreef nils7 het volgende:
Max Verstappen komt toch in een 1:18 schaalmodel
Ja, niet dus, want dat werkt gewoon niet. Alles in één topic werkt prima. Tijdens Ps, Qs en Race is het gewoon ontopic over wat er gebeurt en verder kan men gewoon over de F1 'slowchatten', want het is niet echt slowchat. Eigenlijk, want het gaat eigenlijk altijd wel over F1.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben geen vaste poster in F1 topics dus misschien niet de juiste persoon voor advies maar ik zou een centraal topic doen voor nieuws en slow chat en daarnaast per race een apart topic.
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:16 schreef Meike26 het volgende:
Persoonlijk vind ik dit topic echt compleet zinloos ! Nu worden er dus nieuwtjes verdeeld over de 2 topics om ze in gang te houden?
sport.fok.nl ja?quote:Op woensdag 16 september 2015 11:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, als ik nieuwtjes wil lezen heb ik weinig zin om alle slowchat of verhalen over schaalmodellen door te ploegen. Maar goed: dan ga ik wel ergens anders dan op FOK! mijn informatie halen.
Ik ben hier geen mod hequote:Op woensdag 16 september 2015 11:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, als ik nieuwtjes wil lezen heb ik weinig zin om alle slowchat of verhalen over schaalmodellen door te ploegen. Maar goed: dan ga ik wel ergens anders dan op FOK! mijn informatie halen.
Nu klinkt dit als een wij van WC-eend, maar voordat ik bij foksport zat las ik hier altijd al het F1 nieuws.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar als het puur om de nieuwtjes gaat kun je beter een autosport of F1 website bezoeken.
gpupdate. Samen met FOK!sport goed genoeg. Doorgaans worden berichten van het nieuwtjes-topic direct overgenomen naar de sitequote:Op woensdag 16 september 2015 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu klinkt dit als een wij van WC-eend, maar voordat ik bij foksport zat las ik hier altijd al het F1 nieuws.
In Nederland zijn daar weinig goede sites voor verder.
"Arrows ran a three-day test for Pedro de la Rosa and Formula Nippon Champion Tom Coronel, the pair concentrating their attention on the development of the gearbox and on the new electronic systems which will be used next year. De la Rosa lapped in 1m23.9s while Coronel's best was a 1m26.3s."quote:Op donderdag 17 september 2015 11:32 schreef Beach het volgende:
Hoe snel was Tom Coronel eigenlijk tijdens zijn test met Arrows?
De clou zit 'm wat mij betreft in de graad. Schaalmodellen van Max lijken me prima. 'Discussies' van twee users over welke modellen ze willen/hebben of dat een wieletje op hun <modelversie> krom zit vind ik wat saai. Mensen vertellen graag uren over hun hobby, maar vergeten even of het nog wel interessant is voor alle lezers.quote:Op woensdag 16 september 2015 11:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, als ik nieuwtjes wil lezen heb ik weinig zin om alle slowchat of verhalen over schaalmodellen door te ploegen. Maar goed: dan ga ik wel ergens anders dan op FOK! mijn informatie halen.
Daarom dit topic. Het nieuwtjestopic blijft schoon, klaarquote:Op donderdag 17 september 2015 22:49 schreef twiFight het volgende:
[..]
De clou zit 'm wat mij betreft in de graad. Schaalmodellen van Max lijken me prima. 'Discussies' van twee users over welke modellen ze willen/hebben of dat een wieletje op hun <modelversie> krom zit vind ik wat saai. Mensen vertellen graag uren over hun hobby, maar vergeten even of het nog wel interessant is voor alle lezers.
quote:Op donderdag 17 september 2015 22:49 schreef twiFight het volgende:
[..]
De clou zit 'm wat mij betreft in de graad. Schaalmodellen van Max lijken me prima. 'Discussies' van twee users over welke modellen ze willen/hebben of dat een wieletje op hun <modelversie> krom zit vind ik wat saai. Mensen vertellen graag uren over hun hobby, maar vergeten even of het nog wel interessant is voor alle lezers.
Dan nog.. Nogmaals het voorbeeld van het hardloop topic. Neem hier eens een kijkje... Daar gaat het ook over hardloopschoenen, welke heeft de één en de ander, vergelijk, eerste ervaringen met nieuwe schoenen, verschillende soorten hardloopwedstrijden (van colorruns tot ultra lange afstandswedstrijden), trainingen en zoveel mogelijk meer over hardlopen.. Gaat hartstikke goed en als het iets teveel over 1 onderwerp gaat tussen 2 users komt er vanzelf wel iemand die het onderwerp saboteert met zijn eigen nieuwtje of mededeling.. Eigenlijk nooit een onvertogen woord en geen irritaties. En dan ook nog SC er tussen door.quote:Op donderdag 17 september 2015 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom dit topic. Het nieuwtjestopic blijft schoon, klaar
remmen, ERS-systeem en olie-radiatoren koelen.quote:Op zondag 20 september 2015 13:26 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat is de functie van die 'oversized haar drogers' die de teams gebruiken als een auto de pit in komt?
koeling van remmen en dergelijkequote:Op zondag 20 september 2015 13:26 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat is de functie van die 'oversized haar drogers' die de teams gebruiken als een auto de pit in komt?
quote:Op zondag 20 september 2015 13:19 schreef hmmmz het volgende:
HD Ace stream: 983a3e2b00512a85430bbd1300b6c8d4abac11c7
SD Acestream: 02c14347959f78d8bf18f898c56f429ab5a44c7b
http://squirrelstreams.com/
De HD doet het nu ook opeens weer.
![]()
![]()
Zo blij als een vogelquote:Op dinsdag 29 september 2015 20:02 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een idioot is die Eddie Jordan toch ook
Gewoon weggooien. Ik heb ook ooit een keer al m'n jaargangen F1 en Racereport weggegooid. Niemand gaat die ouwe zooi meer lezen joh.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:23 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik heb het laatst al eens gevraagd, maar doe het nog gewoon een keer![]()
Ik ben bij de grote ik-ga-verhuizen opruiming nog een partij Formule1's, RaceReport's en hun samenwerkingsblad met de zeer originele titel Formule1-Racereport tegen gekomen. Vanaf 2003 tm 2013. Iemand interesse? Gratuit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn lade ligt al vol met 1995-2002quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Zo zonde![]()
@Nattekat, kom dat gewoon halen joh, dan kun je je stokje ook ophalen in Schinveld
dat komt toch perfect uit als die van mij met 2003 verder gaanquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn lade ligt al vol met 1995-2002
Zat ik ook al aan te denkenquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat komt toch perfect uit als die van mij met 2003 verder gaan![]()
Ferrari acht ik nog redelijke kans, maar Mercedes die de deal met Manor hebben aangekondigd? Nope...Mercedes gaat dat niet doen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom niet, die 2 teams gaan echt niet verdwijnen, he, tenzij vooropgezet plan
http://www.f1today.net/nl(...)verancier-toro-rossoquote:Op maandag 5 oktober 2015 14:22 schreef Kanjer het volgende:
Str gaat volgend jaar met 2015 Ferrari motoren rijden.
Yep!quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.f1today.net/nl(...)verancier-toro-rosso
Naar mijn mening kijk je iets te veel naar de exacte regels...quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:56 schreef sasquatsch het volgende:
Zoals hier al gezegd is dit artikel behoorlijk speculatief en nog niet opgepakt door andere gerenommeerde nieuwssites omdat het met de huidige regelgeving voor 2016 NIET mogelijk is om met 2015 motoren te gaan rijden in 2016.
Hiervoor zal eerst de regelgeving aangepast moeten worden en omdat dit na 1 maart 2015 gebeurt, zullen alle teams toestemming moeten geven. Vooralsnog kleine kans dat dat gebeurt.
Zoals gezegd moeten alle teams daar mee eens zijn dat motoren van het jaar ervoor gebruikt mogen worden en is dit nog niet door de WMSC gekomen, anders was dit vorige week al bekend geworden. Nu horen we alleen iets over een nieuwe kalender en luider motorgeluid door aanpassing van de uitlaten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar mijn mening kijk je iets te veel naar de exacte regels...
Ik denk niet dat Ferrari 2015-motoren (bevestigd nieuws trouwens) aan Red Bull zou geven als het onmogelijk zou zijn volgens de regels. In dit geval zal er vast wel wat geregeld zijn.
wacht even, ik ga even de glazen bol halen......quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:46 schreef Rossdale het volgende:
Zou een 2015 Ferrarimotor volgend jaar nu zo'n verbetering zijn tov een 2016 Renault? Kan het me niet voorstellen...
Ja natuurlijk, maar blijf het raar vinden dat ze het contract met Renault ook voor toro rosso opzeggen als het alternatief een motor van dit jaar is...quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Zonder flauwe: dat blijft gokwerk natuurlijk. Maar als dat je enige kans tot overleven is dan dienen ze die kans te pakken imho.
Het is sowieso raar dat ze een contract opzeggen zonder een alternatief te hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar blijf het raar vinden dat ze het contract met Renault ook voor toro rosso opzeggen als het alternatief een motor van dit jaar is...
Als het aërodynamisch minder is dan dit jaar, eindigen ze straks nog achter Manor en Haas.
het is Renault die zei dat ze uberhaupt geen klantenmotoren meer wou leveren als RBR niet meer bij hun zou blijven. STR is eigenlijk kind van de rekening door het spelletje wat Renault en RBR hebben gespeeld. En ja, natuurlijk zitten ze er ook voor iets tussen door te zeggen dat die motor beter moest, maar geef ze daar eens ongelijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het is sowieso raar dat ze een contract opzeggen zonder een alternatief te hebben.
RB had het contract voor zowel RB als STR opgezegd.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
het is Renault die zei dat ze uberhaupt geen klantenmotoren meer wou leveren als RBR niet meer bij hun zou blijven. STR is eigenlijk kind van de rekening door het spelletje wat Renault en RBR hebben gespeeld. En ja, natuurlijk zitten ze er ook voor iets tussen door te zeggen dat die motor beter moest, maar geef ze daar eens ongelijk.
Punt blijft wel dat ze als partners zo niet met elkaar om hadden moeten gaan.
en wat zeg ik anders dan dat jij nu doet?quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
RB had het contract voor zowel RB als STR opgezegd.
Jij zegt (althans zo lees ik het) dat het komt doordat Renault niet aan STR wil leveren, omdat RB geen Renault meer wil.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en wat zeg ik anders dan dat jij nu doet?
dat is uiteindelijk wel het gevolg geworden. Red Bull maakt de beslissing dat zij en STR geen Renault motoren meer, en door die beslissing heeft STR ook geen weg terug naar Renault als ze dat uberhaupt zouden willen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jij zegt (althans zo lees ik het) dat het komt doordat Renault niet aan STR wil leveren, omdat RB geen Renault meer wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |