Tja... het is een schrikkeljaar en op zich is dat gunstig omdat anders béide Kerstdagen in het vrije weekend zouden vallen.quote:Op maandag 20 juli 2015 08:24 schreef nils7 het volgende:
TerugVindBernie
![]()
Wat vinden jullie van de nieuwe kalender? Van Y2K16
Al het gespuis kan hierheen, en de bestaande topics blijven schoon. Win-winquote:
Niet goed voor het teampersoneel en hun families omdat de verplichte zomerstop er niet meer in zit.quote:Op maandag 20 juli 2015 08:24 schreef nils7 het volgende:
TerugVindBernie
![]()
Wat vinden jullie van de nieuwe kalender? Van Y2K16
10 plaatsen straf volgende race.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:41 schreef THEFXR het volgende:
wat voor straf is dit in de F1?
[ afbeelding ]
Bedoel je deze?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:38 schreef Meike26 het volgende:
Vraagje, weet iemand hier of de muziek bij de intro van de BBC speciaal voor het programma geschreven is of dat dit een bestaand muziekje is?
Ik heb Vallee De Larmes op mijn mp3 staan, het muziekje wat je altijd hoort bij nieuwtjes uit de pitstraat. Lijkt me ook wel tof om af en toe even dat opzwepende beat muziekje van de BBC even te horen *zonder de F1 geluiden erbij*, puur de muziek.
Is een stuk uit The Chain van Fleetwood Mac.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:38 schreef Meike26 het volgende:
Vraagje, weet iemand hier of de muziek bij de intro van de BBC speciaal voor het programma geschreven is of dat dit een bestaand muziekje is?
Ik heb Vallee De Larmes op mijn mp3 staan, het muziekje wat je altijd hoort bij nieuwtjes uit de pitstraat. Lijkt me ook wel tof om af en toe even dat opzwepende beat muziekje van de BBC even te horen *zonder de F1 geluiden erbij*, puur de muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |