Ik zei dat Zappa niet voor 'normale' luisteraars is, vandaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik begon toch met Zappa YT? Krijgt Mo de eer...
en wie zijn die buitenstaanders dan?quote:
9 april?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
Het 40+ subforum is sinds 9 april 2015 verdwenen, tot veler ongenoegen . Dit is het laatste restje wat er nog over is in de vorm van een SC die verhuisd is en sinds de late avond 13 mei 2015 zijn we vanuit GC begonnen aan een rondreis langs de andere FoK! sub-fora.
Inmiddels zijn de volgende subfora reeds bezocht:
GC BNW MUZ ESF GC F&F CRE DEF GC CUL
Dat is net als met ingewijden, als die bestaan, dan zullen er ook hoogstwaarschijnlijk ergens uitgewijden moeten zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
en wie zijn die buitenstaanders dan?
Raar woord eigenlijk, lijkt net of het over mensen die buiten staan bedenk ik me ineens
Mensen die een appartement in de VVE bewonenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
en wie zijn die buitenstaanders dan?
Raar woord eigenlijk, lijkt net of het over mensen die buiten staan bedenk ik me ineens
Ja dat antwoord zegt me niks, maar mág je het nou verkopen of mag het gewoon niet?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Mensen die geen appartement in de VVE bewonen
Therapie is sowieso lachen, zelf weet je veel meer dan welke therapeut dan ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:54 schreef sacha het volgende:
[..]
jarenlang therapie, en jij hebt gewoon het antwoord op al mijn levens vragen
Aan een andere eigenaar hier in de flats dusquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat antwoord zegt me niks, maar mág je het nou verkopen of mag het gewoon niet?
Betalen voor iemand die een half uurtje naar je luistertquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Therapie is sowieso lachen, zelf weet je veel meer dan welke therapeut dan ook.
Nee dus. Het kan alleen in combi met het appartement.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat antwoord zegt me niks, maar mág je het nou verkopen of mag het gewoon niet?
Is het parkeergebied dan bij jou ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Mensen die geen appartement in de VVE bewonen
Ah... dan moet je het wel kenbaar maken aan die andere flatbewoners...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan een andere eigenaar hier in de flats dus
als je mijn patiënt zou zijn zou ik dit antwoord zorgelijk vindenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Therapie is sowieso lachen, zelf weet je veel meer dan welke therapeut dan ook.
Ja maar misschien krijg ik later wel weer een autoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dan moet je het wel kenbaar maken aan die andere flatbewoners...
Ach, als hopeloos geval zijnde kan ik dat makkelijk zeggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:57 schreef sacha het volgende:
[..]
als je mijn patiënt zou zijn zou ik dit antwoord zorgelijk vinden
ow... dus ze moeten meteen zijn flat erbij kopen? da's handigquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee dus. Het kan alleen in combi met het appartement.
Nou dan is het geen kut waardquote:
Zou kunnenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar misschien krijg ik later wel weer een auto
Concreet komt het daarop neer, tenzij een van de andere bewoners de plek graag zou willen hebben.quote:
Er zijn vast veel mensen met twee auto's, van die tweeverdieners en die auto staat daar toch veiliger...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Concreet komt het daarop neer, tenzij een van de andere bewoners de plek graag zou willen hebben.
Het kan ook op straat voor niks, dusquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Concreet komt het daarop neer, tenzij een van de andere bewoners de plek graag zou willen hebben.
Ja vast in een parkeergaragequote:Op woensdag 15 juli 2015 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Er zijn vast veel mensen met twee auto's, van die tweeverdieners en die auto staat daar toch veiliger...
Fijnquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
Wij hebben ook een ''nieuwe'' tweedehands![]()
Electrische ramen, dus ik ben van dat klote draaiding af, die er steeds afviel![]()
Het raam aan de bestuurderszijde kan weer open de airco werkt, de verwarming werkt en
de deur kan weer op slot
Het is een apart object , maar mag alleen aan eigenaren binnen de vereniging verkocht worden... Dus of een nieuwe bewoner of iemand die er opeens 2 nodig heeft..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou heb ik al zéker een half uur niet op je gereageerd, saai hé, want je blijft wel op mij reageren,quote:
Ja, héél fijn, ik ben er wel blij mee, die andere viel zowat uitelkaar, mag ik dat fijn vinden ofquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is een apart object , maar mag alleen aan eigenaren binnen de vereniging verkocht worden... Dus of een nieuwe bewoner of iemand die er opeens 2 nodig heeft..Dat kan ik begrijpen maar waarom zou ik een plek kopen als het gratis parkeren is, Mits het een takke eind lopen is, wat ik wel eens tegenkom. Kattenburg e.o. is zoiets maar daar betaal je 4 euro per uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Omdat je poep praatquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou heb ik al zéker een half uur niet op je gereageerd, saai hé, want je blijft wel op mij reageren,
zal ik je dan maar van negeer afhalen
Je staat niet meer aan de openbare weg.. En achter een hek , niet bewaakt maar OK er hangen camerasquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen maar waarom zou ik een plek kopen als het gratis parkeren is, Mits het een takke eind lopen is, wat ik wel eens tegenkom. Kattenburg e.o. is zoiets maar daar betaal je 4 euro per uur.
Is het dan sneller en handiger om de woning in te komen?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Je staat niet meer aan de openbare weg.. En achter een hek , niet bewaakt maar OK er hangen cameras
quote:
Ja doeg he?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dan zou je dat juist moeten negeren, want om die reden negeerde ik jou.
iemand die twee weken na de dood van mijn vader roept dat ik niet in het verleden moet blijven
hangen als ik er iets over zeg, spoort niet, net als mensen die zeggen dat je niet kan Fokken als
je ziek bent.
Dat soort poep komt er namelijk uit jou
Ja want je kunt met je boodschappen via de lift omhoog.. Anders zou je eerst een trappetje op moet of 100 m omloprnquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het dan sneller en handiger om de woning in te komen?
Dan is het toch wel verdomd makkelijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want je kunt met je boodschappen via de lift omhoog.. Anders zou je eerst een trappetje op moet of 100 m omloprn
Dat is dan idd we een voordeel, plus denk ik dat het niet lang gaat duren voordat jou buurt parkeermeters krijgt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want je kunt met je boodschappen via de lift omhoog.. Anders zou je eerst een trappetje op moet of 100 m omloprn
Je bent een heldquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:10 schreef chufi het volgende:
Ik ben de enige die jullie 2 kennelijk weet te weerstaan,,, De rest is verdwenen
Ik vind 'doeg' geen woord. Het is dag of doei, maar goed, who cares?quote:
Ik zeg ook altijd doeiquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind 'doeg' geen woord. Het is dag of doei, maar goed, who cares?
Je bent niet goed wijsquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:10 schreef chufi het volgende:
Ik ben de enige die jullie 2 kennelijk weet te weerstaan,,, De rest is verdwenen
Nou, ik was gewoon even schijten.....dan weet je dat......quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:10 schreef chufi het volgende:
Juist.. Wat ben jij kwijt aan een vergunning of hebben jullie ook inhouse parking?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is dan idd we een voordeel, plus denk ik dat het niet lang gaat duren voordat jou buurt parkeermeters krijgt.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik was gewoon even schijten.....dan weet je dat......
Deed je het maarquote:
Dan ken je Soury ook al ?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik was gewoon even schijten.....dan weet je dat......
Ik ging schijten, kom terug en jullie hebben het over poep, lijkt wel helderziendheid....quote:
Toevalquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ging schijten, kom terug en jullie hebben het over poep, lijkt wel helderziendheid....
Oef goeie vraag, is weer omhoog gegaan.Iets van 160 per 6 maandenquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist.. Wat ben jij kwijt aan een vergunning of hebben jullie ook inhouse parking?
Scheit .....quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Oef goeie vraag, is weer omhoog gegaan.Iets van 160 per 6 maanden
Duur.....quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Oef goeie vraag, is weer omhoog gegaan.Iets van 160 per 6 maanden
Da's een kruising tussen een schaap en een geit.quote:
Ga je nu op mij reagerenquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Duur.....
Wij moesten ook een nieuwe aanvragen vanwege andere auto, 90 euro voor 2 jaar
Er gaat gewoon niets boven Limburg.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik ga effe op jou reageren nu.
En wat is er mis met Noord?
O ja, daar zit jij, lijkt me wel mooi daar...quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er gaat gewoon niets boven Limburg.
[ afbeelding ]
Het is hier heel mooi, en dat zeg ik niet omdat ik er woon.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
O ja, daar zit jij, lijkt me wel mooi daar...
Noord wordt hipper en hipperquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik ga effe op jou reageren nu.
En wat is er mis met Noord?
Ik ben er wel eens geweest, dat vond ik ook hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is hier heel mooi, en dat zeg ik niet omdat ik er woon.
Ik ben er dagelijks en merk er niks van.quote:
Ok, 'mijn' stad is niet zo mooi, maar je bent zo ergens waar het wel mooi is, op fietsafstand.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens geweest, dat vond ik ook hoor
Nah, rondje zeiken over Noord, ben jij ook weer tevredenquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er dagelijks en merk er niks van.
Die heten nu 'hipsters' dacht ik.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:23 schreef FANN het volgende:
Bestaat dat eigenlijk nog Yuppen? of heet dat nu anders?
Jij sloopt de rotzooi van vroeger er af .... Daarna komt de redesign en hipt de woningquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er dagelijks en merk er niks van.
Precies ik heb heel Noord gezien, er zijn lieve leuke buurtjes maar die liggen vol met vuil en ellende.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, rondje zeiken over Noord, ben jij ook weer tevreden
Ze smijten wel van alles bij de containers, maar vaak is dat ook snel weg, dus IK zeik daar niet over,quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies ik heb heel Noord gezien, er zijn lieve leuke buurtjes maar die liggen vol met vuil en ellende.
Helaas ga je de deur niet uitquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:26 schreef FANN het volgende:
Ik ben wel blij met deze op loopafstand ...
http://hallo.jumbo.com/fo(...)eiXug69xthoCGwfw_wcB
[ afbeelding ]
Soms wel, en daar heb ik dan weer UV bestendige kleding voor,maar daar mag ik het nietquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze smijten wel van alles bij de containers, maar vaak is dat ook snel weg, dus IK zeik daar niet over,
maar jij mag er best even over zeiken als dat oplucht.
Van wie niet? Tering, en ik maar denken dat alles mag.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Soms wel, en daar heb ik dan weer UV bestendige kleding voor,maar daar mag ik het niet
over hebben.
Nee joh... uitkijken hier wat je zegt hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van wie niet? Tering, en ik maar denken dat alles mag.
Ik geef je wel een rondleidingquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:31 schreef chufi het volgende:
Maar wie weet ga ik er ooit eens kijken daar in Noord
De Jumbo's zijn volgens mij overal hetzelfde.....quote:
Ja, niet in de Jumboquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De Jumbo's zijn volgens mij overal hetzelfde.....
quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Deal en dan kom ik op de fiets ... Mag je achterop bij mij..
Bij de pont kan je je fiets neerzetten en dan is het een klein stukkie lopen naar overdekt terrasjequote:Op woensdag 15 juli 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
OK Deal en dan kom ik op de fiets ... Mag je achterop bij mij..
Of op de stang
Wanneer ik terug ben .. Laat ik het je wel wetenquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij de pont kan je je fiets neerzetten en dan is het een klein stukkie lopen naar overdekt terrasje
dat merk ik vanzelf welquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer ik terug ben .. Laat ik het je wel weten
Truste.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
Gekke topics zijn er nu trouwens, wel grappige ook![]()
nog effe rondzappen en dan ben ik pleite......
Ik neem wel iets mee.. Wat weet ik nog niet.. (iig mn telefoon) EN of ik blijf reageren op Fok .... We gaan het zien ..quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
dat merk ik vanzelf welben je van plan om niet te gaan Fokken zolang je in Spanje bent?
![]()
meestal Fok je gewoon door..........
Duur even dus, uren bellenquote:
Doe gewoon lekker niet.... geniet je misschien meer van je vakantie...quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem wel iets mee.. Wat weet ik nog niet.. (iig mn telefoon) EN of ik blijf reageren op Fok .... We gaan het zien ..
Ja maar 2 jaar geleden werd me het een en ander verweten omdat ik dat juist niet deed.... Hoorde ik achteraf ..quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe gewoon lekker niet.... geniet je misschien meer van je vakantie...
door wie?quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar 2 jaar geleden werd me het een en ander verweten omdat ik dat juist niet deed.... Hoorde ik achteraf ..
Dat laatste....quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
door wie?en wat kan jou dat nou schelen?
En niet zo'n beetje ook.quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, niet normaal tochdáár zou ik nou scheit (schijt) aan hebben
quote:
Klein verschilquote:
Ik heb eigenlijk ook ineens hongerquote:Op woensdag 15 juli 2015 01:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben me lekker spek met ei en ui aan het bakken.
Jeumig, ik ben on topic.![]()
Daag, doeg of doei, je ziet maar.quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook ineens hongerik ga een paar boterhammen met Pindakaas
smeren en dan pitten![]()
See you later allemaal
Trusten Fann, smakelijk met je bammetjes... Ik krijg bijna honger, maar tactisch is alles op...quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook ineens hongerik ga een paar boterhammen met Pindakaas
smeren en dan pitten![]()
See you later allemaal
Je kan nog altijd iets bestellen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten Fann, smakelijk met je bammetjes... Ik krijg bijna honger, maar tactisch is alles op...
Laters
Ga je slapen? Truste dan maar....en morgen gezond weer op.quote:
Veel plezier met een boel tweets en faxenquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:32 schreef chufi het volgende:
Dan heb ik mn medicijn voor de dag al weer gehadPff wat is het warm hier..... Lust nog een liter
Ik heb de cd <<Ship Arriving Too Late to Save a Drowning Witch>>quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei dat Zappa niet voor 'normale' luisteraars is, vandaar.
Niet zo zeurenquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:32 schreef chufi het volgende:
Dan heb ik mn medicijn voor de dag al weer gehadPff wat is het warm hier..... Lust nog een liter
Ook last van muggen al?quote:
1982.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb de cd <<Ship Arriving Too Late to Save a Drowning Witch>>
quote:Zappa ook bekend om zijn idolatrie van Edgard Varèse, een modern componist. Zappa was een man van precisie, zeer kritisch op zichzelf. Hij voerde steeds vernieuwingen door.
Je bent gewoon niet lekkerquote:
Veel plezier/quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier/
Vandaag studeerde mn dochter af aan de Universiteit van Valencia![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaag studeerde mn dochter af aan de Universiteit van Valencia![]()
![]()
quote:
Dank jullie.. Nu zit ik men 28 graden op het dakterras ,met een konijn die naast me ligtquote:
lig je naast een konijn? of eet je een konijn?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie.. Nu zit ik men 28 graden op het dakterras ,det een konijn die naast me ligt
Mn dochter heeft een huiskonijn en die loopt soms losquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
lig je naast een konijn? of eet je een konijn?
ah........ oké, gezelligquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn dochter heeft een huiskonijn en die loopt soms los
Ja grappig beest.. Ik wel eens een foto geplaatst.. Zal straks nog eentje plaatsen vanaf mn mobiel... Als je dr aait dan gaat ze braaf liggenquote:
ah.....quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja grappig beest.. Ik wel eens een foto geplaatst.. Zal straks nog eentje plaatsen vanaf mn mobiel... Als je dr aait dan gaat ze braaf liggen
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaan we dan nog eens een keer uitproberen
Jij weet niksquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent dan niet meer te houden..... Ik weet het
Nee die heb ik nietquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij weet niks![]()
heb jij bitcoins trouwens?
Ik heb voor 150 euro gekochtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief........quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:20 schreef chufi het volgende:
OK, ik heb me er nog niet in verdiept
En hier het beloofde beestje ....[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Lief........Ik heb het al achter een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat vast helpenquote:
Er komt hier toch niemand meerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat gaat vast helpenmaar nu ik het al gezegd heb is het natuurlijk niet leuk meer, dus zal het
wel niet gebeuren
Mn dochter heeft een kater en ik,ben vanaf 10 uur op pad geweest in een bloedhete stadquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:27 schreef FANN het volgende:
Waarom zit je trouwens niet gezellig met je dochter Chuf, of gezellig de stad in?
Zit je daaro in je eentje op het dak...
Ah... een kater? dat kan, die heeft het natuurlijk lekker gevierd enzoquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn dochter heeft een kater en ik,ben vanaf 10 uur op pad geweest in een bloedhete stad
Ik was met mn ex op stap, die moest iets kopen voor iemand... Overal geweest maar niet dat gevonden.. Ondertussen wel koffie en later bier gedronken en nog ergens gegeten... Om de restjes (zwarte paella) in een doggybag mee te vragenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... een kater? dat kan, die heeft het natuurlijk lekker gevierd enzo![]()
Wat moest je in die hitte in de stad dan? Is er geen zwembad of zee in de buurt?
owwwwwwwwwww, dat klinkt gelukkig best gezellig dan... valt allemaal mee dusquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was met mn ex op stap, die moest iets kopen voor iemand... Overal geweest maar niet dat gevonden.. Ondertussen wel koffie en later bier gedronken en nog ergens gegeten... Om de restjes (zwarte paella) in een doggybag mee te vragen
wel goed insmeren...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:41 schreef chufi het volgende:
Strand is op 1,5 km of zo.... Daar ga ik van de week nog wel een keer kijken
Maar 37 graden of zo, nu nog 27 ...quote:
Laters!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar 37 graden of zo, nu nog 27 ...
Ik ga ff snel douchen om nog even aftekoelen buiten op het balkon zo...
Laters
Als je met warm weer koud gaat douchen krijg je het nu nog sneller warm Chufquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
Ben best wel snel, maar dat heb je met een kouwe douche
Ik gooi zo de airco aanquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je met warm weer koud gaat douchen krijg je het nu nog sneller warm Chuf![]()
ga maar eens googelen, of moet ik het voor je doen?![]()
Jij zit natuurlijk met je phone....
wacht effe dan
quote:
Toen ik er onder stond wist ik het wel, maar toch... Ik hoor vuurwerk op de achtergrond.. Eens kijkenquote:Op zondag 19 juli 2015 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja van mij mag je hoor, maar tis maar effe dat je het weet
Is het geen feestdag ofzo? Of doen ze dat gewoon omdat het kan...quote:Op zondag 19 juli 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
Tis hier in de zomer elke dag wel ergens feest. En hier zijn ze dol pp vuurwerk
Elk dorp heeft dsar zn eigen feestdag/heiligequote:Op zondag 19 juli 2015 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Is het geen feestdag ofzo? Of doen ze dat gewoon omdat het kan...
Zo warm en dan jonge jenever drinken?quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat klopt.... Mn medicijn alweer gehad... 37 graden en winkelen ...
Leuker kunnen ze het niet maken, wel makkelijker.quote:De 9-jarige Lerato van Gelder uit Beneden-Leeuwen wordt bestookt met brieven van de Belastingdienst. Sinds vorig jaar krijgt ze allerlei brieven en aanslagen: ze zou geen aangifte over 2013 hebben gedaan. Ondanks een telefoontje van haar moeder blijven de brieven komen.
Ja soms houden ze voet bij stuk...quote:Op zondag 19 juli 2015 18:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leuker kunnen ze het niet maken, wel makkelijker.
quote:
quote:Aangezien ze 'eerder verzuimde te betalen' kwam er onlangs nog een boete bij ook.
je mag wel juichen hoorquote:
Ja al een tijdje. En Vanaf morgen een paar dagen alleen.quote:Op zondag 19 juli 2015 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
je mag wel juichen hoor
zit je nu al bij je dochter ?
wel naar je zin ?quote:Op zondag 19 juli 2015 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja al een tijdje. En Vanaf morgen een paar dagen alleen.
genoeg drinken en lekker in de schaduw blijvenquote:Op zondag 19 juli 2015 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor zeker.. Allee de warmte is wat minder ...
Ik doe niet andersquote:Op zondag 19 juli 2015 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ja hoor zeker.. Allee de warmte is wat minder ...
maar vast super om je dochter weer een tijd te zien!quote:
Zeker, maar ze vertrekt morgen naar Madrid op huizenjacht en donderdag wordt ze geopereerd aan dr verstandskiezen ....quote:Op zondag 19 juli 2015 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
maar vast super om je dochter weer een tijd te zien!
dan kun je haar toch lekker verzorgen, soepjes maken, lief voor haar zijn! dat kunnen papa's hartstikke goed!!quote:Op zondag 19 juli 2015 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker, maar ze vertrekt morgen naar Madrid op huizenjacht en donderdag wordt ze geopereerd aan dr verstandskiezen ....
Ik vertrek de volgende dag weer, maar ik zal mn best doen....quote:Op zondag 19 juli 2015 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
dan kun je haar toch lekker verzorgen, soepjes maken, lief voor haar zijn! dat kunnen papa's hartstikke goed!!
quote:Op zondag 19 juli 2015 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vertrek de volgende dag weer, maar ik zal mn best doen....
quote:Op maandag 20 juli 2015 13:06 schreef chufi het volgende:
Zo, ik hoef mn voeten niet meer te wassen, die zijn helemaal schoongelikt door konijn hier ... Kennelijk heb ik smakelijke zweetvoeten....
En morgen kunnen we zeker lezen dat het konijntje 'plotseling' (oorzaak onbekend) is overleden.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:06 schreef chufi het volgende:
Zo, ik hoef mn voeten niet meer te wassen, die zijn helemaal schoongelikt door konijn hier ... Kennelijk heb ik smakelijke zweetvoeten....
die zweet je maarquote:Op maandag 20 juli 2015 17:33 schreef chufi het volgende:
Ja dat zou kunnen , want ik moet nu 2 dagen op het beestje passen .....
Ik ga even kijken of er nog peentjes zijn
Je spoort nietquote:Op maandag 20 juli 2015 19:30 schreef chufi het volgende:
Nijntje nu weer blij met een stukje brood aan het rondrennen over het balkon
Een beetje heel de dag te niksnuttenquote:
Prima hoor.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Een beetje heel de dag te niksnutten
van onze belasting centenquote:Op maandag 20 juli 2015 19:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Een beetje heel de dag te niksnutten
Nijntje is uitgewoond.quote:
Nijn te wetenquote:Op maandag 20 juli 2015 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Over een maandje gaat ze inderdaad verhuizen
Jij moet in een hok.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:48 schreef chufi het volgende:
Nijn had honger en deed hap naar voer, maar chufis pink zat er nog tussen..... Voor straf zit ie nu weer in zn hok....
Ze is alleen opstandig en wil perse binnen spelen en dat mag niet van mij.... Maar goed ik heb dr nu in dr hok . Morgen weer een dagquote:Op maandag 20 juli 2015 23:09 schreef sacha het volgende:
Mijn konijn en ik
Mijn konijn en ik zijn hele goede vrienden
Mijn konijn en ik, wij houden van elkaar
Mijn konijn en ik, wij kunnen het heel goed vinden
Wij gaan niet naar Amerika, Parijs of naar Berlijn
Ik blijf hier thuis bij mijn konijn
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juli 2015 23:09 schreef sacha het volgende:
Mijn konijn en ik
Mijn konijn en ik zijn hele goede vrienden
Mijn konijn en ik, wij houden van elkaar
Mijn konijn en ik, wij kunnen het heel goed vinden
Wij gaan niet naar Amerika, Parijs of naar Berlijn
Ik blijf hier thuis bij mijn konijn
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:39 schreef chufi het volgende:
En voor iedereen hier achter zou het wel eens het laatste kunnen zijn
pfff wat warm weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat konijn zeurt minderquote:
Mauwbeesten hebben ook een vachtje, lekker warm wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet, maar goed... Konijnen mauwen niet zo gauw...
Ja deze is ook meer vacht dan konijnquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Mauwbeesten hebben ook een vachtje, lekker warm wel.
Krijgt ie dan wel genoeg peentjes?quote:
Straks mooi klaar voor de kerstquote:
In Spanje eten ze geen konijn met Kerst... Maar in Valencia gaat ie wel door de Paella..quote:
hmmmmmmmmmquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:39 schreef chufi het volgende:
En voor iedereen hier achter zou het wel eens het laatste kunnen zijn
Laatste avondmaal van zand? Knap gedaan, zonde altijd dat het zo snel weg is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb worteltjes gekocht.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Laatste avondmaal van zand? Knap gedaan, zonde altijd dat het zo snel weg is...
Hier ook nog nooit met kerst gegeten, maar ach als het tijd ervoor is is ook een ander moment goed om te eten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
In Spanje eten ze geen konijn met Kerst... Maar in Valencia gaat ie wel door de Paella..![]()
Denk dat ze daarom willen verhuizen..
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:29 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmmmmmmm
En dan klaargemaakt, dan is het pas hmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Geen flauw idee, ik heb het nooit gegeten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
En dan klaargemaakt, dan is het pas hmmm
Ik ooit wel, of haas. 1 van de 2quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik heb het nooit gegeten.
eh... slakken? Geldt dat? Die vond ik trouwens wel lekkerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ooit wel, of haas. 1 van de 2
Wel eens iets anders dan anders gegeten?
Ik ben dagelijks met hazen in de weer.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Weten wij veelhoe zie je het verschil zo snel dan?
O ja, dat zijn net erg stevige champignons. Ik kreeg ze gewoon gratis, bordje zelfgemaakte spaghetti met slakken. Erg lekkerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... slakken? Geldt dat? Die vond ik trouwens wel lekkerde eerste keer dan, was in een érg duur restaurant, tweede keer ergens anders vond ik ze minder, maar lag meer aan de jus/saus geloof ik...
Ja, het kan wel eens schelen waar je ze eet en wie ze klaarmaaktquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja, dat zijn net erg stevige champignons. Ik kreeg ze gewoon gratis, bordje zelfgemaakte spaghetti met slakken. Erg lekker
Jaren later maakte ik ze zelf en was het echt niet te vreten.
Maar je had het toch niet gezien?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben dagelijks met hazen in de weer.
Nou, ten eerste kun je het gewoon bedenken, dat Herman niet met een dom konijn op de foto gaat maar met een wilde haas. (haas is altijd wild, die kun je niet houden)quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Weten wij veelhoe zie je het verschil zo snel dan?
Haasmuffins?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben dagelijks met hazen in de weer.
Weet ik veel joh, ik bedoelde, dat ik bij dieren met lange flaporen aan eten denk. Een koe, een haas of een konijn maakt me niet uit. Ik kan overigens wel een koe van een haas onderscheiden.quote:
Zo goed ken ik Herman niet, maar ja en dat Hazen langer waren dan konijnen wist ik ook niet,quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:18 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nou, ten eerste kun je het gewoon bedenken, dat Herman niet met een dom konijn op de foto gaat maar met een wilde haas. (haas is altijd wild, die kun je niet houden)
Ten tweede zie je het aan de bouw. Haas is laaaaaang beest. Konijn een propje.
Je hebt helemaal gelijk. En ze zijn dacht ik ook iets groter.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:18 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nou, ten eerste kun je het gewoon bedenken, dat Herman niet met een dom konijn op de foto gaat maar met een wilde haas. (haas is altijd wild, die kun je niet houden)
Ten tweede zie je het aan de bouw. Haas is laaaaaang beest. Konijn een propje.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan overigens wel een koe van een haas onderscheiden.
Ja, en jij ook, jij bent ja van 'de spreekwoordenclub'.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]dat scheelt alweer, weet je ook hoe een koe een haas vangt?
hoe dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en jij ook, jij bent ja van 'de spreekwoordenclub'.
Dat was een rol van Wieteke Van Dort in 'De Stratenmaker Op Zee' show.quote:
Die moest ook veel daten voor ze een konijn ving?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was een rol van Wieteke Van Dort in 'De Stratenmaker Op Zee' show.
We redden het ook wel zonder Chuf hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:48 schreef FANN het volgende:
Jezus Chuf, zet effe je kwootalarm aan, zo moet ik veel te lang wachten op antwoord
Geen idee wat ze gevangen heeft.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Die moest ook veel daten voor ze een konijn ving?
Moeten we zeker op Sjoef wachten voor de uitlegquote:
Die heeft zijn handen vol aan dat tamme konijn blijkbaar, mag ie nog blij zijn dat het geen wilde haas is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Moeten we zeker op Sjoef wachten voor de uitleg
Is zeker zijn penen aan het verdedigen, blijkt het toch een wild konijn te zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die heeft zijn handen vol aan dat tamme konijn blijkbaar, mag ie nog blij zijn dat het geen wilde haas is.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Is zeker zijn penen aan het verdedigen, blijkt het toch een wild konijn te zijn.
Ha dat is precies waar ik aan dacht toen ik dat schreef.quote:
oh...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was een rol van Wieteke Van Dort in 'De Stratenmaker Op Zee' show.
Je was verdacht stil zonder internet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
oh...![]()
Mijn internet was weer eens weg, ik krijg er wat van...
Ja, dat ik zat te vloeken heb je natuurlijk niet gehoordquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je was verdacht stil zonder internet.
En wij maar denken dat je je kwootalarm uit hadquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
oh...![]()
Mijn internet was weer eens weg, ik krijg er wat van...
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:52 schreef drakin het volgende:
[..]
We redden het ook wel zonder Chuf hoor
Chufi laat gewoon zijn voeten likken door een konijnquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:01 schreef drakin het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je je kwootalarm uit had
Ik las nergens iets over dat aankondigen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]Mensen die een dm/pm gaan aankondigen. Ik denk dan, die heeft er even geen zin in
gatverdarrie, arm konijnquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Chufi laat gewoon zijn voeten likken door een konijn
De vraag is, wie van de 2 daar opgewonden van raakt.....quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Chufi laat gewoon zijn voeten likken door een konijn
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vraag is, wie van de 2 daar opgewonden van raakt.....
Ik pasquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vraag is, wie van de 2 daar opgewonden van raakt.....
Nee, op het moment niet, maar soms weer wel, nu was mijn internet trouwens weer foetsie,quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:01 schreef drakin het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je je kwootalarm uit had
die praat weer eens poep zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik las nergens iets over dat aankondigen?
Misschien zegt ie dat je even wat anders moet doen=quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, op het moment niet, maar soms weer wel, nu was mijn internet trouwens weer foetsie,
ik krijg er een bult van
Ik ben ook iets anders gaan doenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien zegt ie dat je even wat anders moet doen=
Ik doe wel zo wat anders, was binnen halen, toetje opeten, film uitzien en 2e misschien wel aanzetten.
Nog wat spul in koffer gooien.
Zolang was je ook niet weg.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben ook iets anders gaan doenLunchpakketje voor die Griek gemaakt, nou ja ''lunch''
is voor vannacht...
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Zolang was je ook niet weg.
Ik straks 2 weken
Ik heb toch mijn best gedaan hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Zolang was je ook niet weg.
Ik straks 2 weken
Ja lijkt me wel .... En anders haalt ie maar wat bij de avondwinkelquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb toch mijn best gedaan hoor![]()
Boterhammetjes met omelet en broodjes met kaas, flesje water, flesje tomatensap en klein flesje
chocomel en een banaan, is wel genoeg denk ik![]()
Paste nét in het koeltasje
Koude omelet, brrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Boterhammetjes met omelet en broodjes met kaas, flesje water, flesje tomatensap en klein flesje
Is daar niet echt in de buurt Chufquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel .... En anders haalt ie maar wat bij de avondwinkel
Vindt ie lekkerquote:
Denemarken/Zweden samen met Sasquote:
Je bent toch wel lief voor hem hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Soms doe ik het en soms doet ie het zelf, zoals het uitkomt... hij was nu nog een beetje moe,quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bent toch wel lief voor hem hoor
Mag hij morgen weer zelf zijn bammetjes smeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |