quote:Op maandag 20 juli 2015 13:06 schreef chufi het volgende:
Zo, ik hoef mn voeten niet meer te wassen, die zijn helemaal schoongelikt door konijn hier ... Kennelijk heb ik smakelijke zweetvoeten....
En morgen kunnen we zeker lezen dat het konijntje 'plotseling' (oorzaak onbekend) is overleden.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:06 schreef chufi het volgende:
Zo, ik hoef mn voeten niet meer te wassen, die zijn helemaal schoongelikt door konijn hier ... Kennelijk heb ik smakelijke zweetvoeten....
die zweet je maarquote:Op maandag 20 juli 2015 17:33 schreef chufi het volgende:
Ja dat zou kunnen , want ik moet nu 2 dagen op het beestje passen .....
Ik ga even kijken of er nog peentjes zijn
Je spoort nietquote:Op maandag 20 juli 2015 19:30 schreef chufi het volgende:
Nijntje nu weer blij met een stukje brood aan het rondrennen over het balkon
Een beetje heel de dag te niksnuttenquote:
Prima hoor.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Een beetje heel de dag te niksnutten
van onze belasting centenquote:Op maandag 20 juli 2015 19:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Een beetje heel de dag te niksnutten
Nijntje is uitgewoond.quote:
Nijn te wetenquote:Op maandag 20 juli 2015 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Over een maandje gaat ze inderdaad verhuizen
Jij moet in een hok.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:48 schreef chufi het volgende:
Nijn had honger en deed hap naar voer, maar chufis pink zat er nog tussen..... Voor straf zit ie nu weer in zn hok....
Ze is alleen opstandig en wil perse binnen spelen en dat mag niet van mij.... Maar goed ik heb dr nu in dr hok . Morgen weer een dagquote:Op maandag 20 juli 2015 23:09 schreef sacha het volgende:
Mijn konijn en ik
Mijn konijn en ik zijn hele goede vrienden
Mijn konijn en ik, wij houden van elkaar
Mijn konijn en ik, wij kunnen het heel goed vinden
Wij gaan niet naar Amerika, Parijs of naar Berlijn
Ik blijf hier thuis bij mijn konijn
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juli 2015 23:09 schreef sacha het volgende:
Mijn konijn en ik
Mijn konijn en ik zijn hele goede vrienden
Mijn konijn en ik, wij houden van elkaar
Mijn konijn en ik, wij kunnen het heel goed vinden
Wij gaan niet naar Amerika, Parijs of naar Berlijn
Ik blijf hier thuis bij mijn konijn
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:39 schreef chufi het volgende:
En voor iedereen hier achter zou het wel eens het laatste kunnen zijn
pfff wat warm weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat konijn zeurt minderquote:
Mauwbeesten hebben ook een vachtje, lekker warm wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet, maar goed... Konijnen mauwen niet zo gauw...
Ja deze is ook meer vacht dan konijnquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Mauwbeesten hebben ook een vachtje, lekker warm wel.
Krijgt ie dan wel genoeg peentjes?quote:
Straks mooi klaar voor de kerstquote:
In Spanje eten ze geen konijn met Kerst... Maar in Valencia gaat ie wel door de Paella..quote:
hmmmmmmmmmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:39 schreef chufi het volgende:
En voor iedereen hier achter zou het wel eens het laatste kunnen zijn
Laatste avondmaal van zand? Knap gedaan, zonde altijd dat het zo snel weg is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb worteltjes gekocht.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Laatste avondmaal van zand? Knap gedaan, zonde altijd dat het zo snel weg is...
Hier ook nog nooit met kerst gegeten, maar ach als het tijd ervoor is is ook een ander moment goed om te eten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
In Spanje eten ze geen konijn met Kerst... Maar in Valencia gaat ie wel door de Paella..![]()
Denk dat ze daarom willen verhuizen..
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:29 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmmmmmmm
En dan klaargemaakt, dan is het pas hmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Geen flauw idee, ik heb het nooit gegeten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
En dan klaargemaakt, dan is het pas hmmm
Ik ooit wel, of haas. 1 van de 2quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik heb het nooit gegeten.
eh... slakken? Geldt dat? Die vond ik trouwens wel lekkerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ooit wel, of haas. 1 van de 2
Wel eens iets anders dan anders gegeten?
Ik ben dagelijks met hazen in de weer.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Weten wij veelhoe zie je het verschil zo snel dan?
O ja, dat zijn net erg stevige champignons. Ik kreeg ze gewoon gratis, bordje zelfgemaakte spaghetti met slakken. Erg lekkerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... slakken? Geldt dat? Die vond ik trouwens wel lekkerde eerste keer dan, was in een érg duur restaurant, tweede keer ergens anders vond ik ze minder, maar lag meer aan de jus/saus geloof ik...
Ja, het kan wel eens schelen waar je ze eet en wie ze klaarmaaktquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja, dat zijn net erg stevige champignons. Ik kreeg ze gewoon gratis, bordje zelfgemaakte spaghetti met slakken. Erg lekker
Jaren later maakte ik ze zelf en was het echt niet te vreten.
Maar je had het toch niet gezien?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben dagelijks met hazen in de weer.
Nou, ten eerste kun je het gewoon bedenken, dat Herman niet met een dom konijn op de foto gaat maar met een wilde haas. (haas is altijd wild, die kun je niet houden)quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Weten wij veelhoe zie je het verschil zo snel dan?
Haasmuffins?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben dagelijks met hazen in de weer.
Weet ik veel joh, ik bedoelde, dat ik bij dieren met lange flaporen aan eten denk. Een koe, een haas of een konijn maakt me niet uit. Ik kan overigens wel een koe van een haas onderscheiden.quote:
Zo goed ken ik Herman niet, maar ja en dat Hazen langer waren dan konijnen wist ik ook niet,quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:18 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nou, ten eerste kun je het gewoon bedenken, dat Herman niet met een dom konijn op de foto gaat maar met een wilde haas. (haas is altijd wild, die kun je niet houden)
Ten tweede zie je het aan de bouw. Haas is laaaaaang beest. Konijn een propje.
Je hebt helemaal gelijk. En ze zijn dacht ik ook iets groter.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:18 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nou, ten eerste kun je het gewoon bedenken, dat Herman niet met een dom konijn op de foto gaat maar met een wilde haas. (haas is altijd wild, die kun je niet houden)
Ten tweede zie je het aan de bouw. Haas is laaaaaang beest. Konijn een propje.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan overigens wel een koe van een haas onderscheiden.
Ja, en jij ook, jij bent ja van 'de spreekwoordenclub'.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]dat scheelt alweer, weet je ook hoe een koe een haas vangt?
hoe dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en jij ook, jij bent ja van 'de spreekwoordenclub'.
Dat was een rol van Wieteke Van Dort in 'De Stratenmaker Op Zee' show.quote:
Die moest ook veel daten voor ze een konijn ving?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was een rol van Wieteke Van Dort in 'De Stratenmaker Op Zee' show.
We redden het ook wel zonder Chuf hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:48 schreef FANN het volgende:
Jezus Chuf, zet effe je kwootalarm aan, zo moet ik veel te lang wachten op antwoord
Geen idee wat ze gevangen heeft.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Die moest ook veel daten voor ze een konijn ving?
Moeten we zeker op Sjoef wachten voor de uitlegquote:
Die heeft zijn handen vol aan dat tamme konijn blijkbaar, mag ie nog blij zijn dat het geen wilde haas is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Moeten we zeker op Sjoef wachten voor de uitleg
Is zeker zijn penen aan het verdedigen, blijkt het toch een wild konijn te zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die heeft zijn handen vol aan dat tamme konijn blijkbaar, mag ie nog blij zijn dat het geen wilde haas is.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Is zeker zijn penen aan het verdedigen, blijkt het toch een wild konijn te zijn.
Ha dat is precies waar ik aan dacht toen ik dat schreef.quote:
oh...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was een rol van Wieteke Van Dort in 'De Stratenmaker Op Zee' show.
Je was verdacht stil zonder internet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
oh...![]()
Mijn internet was weer eens weg, ik krijg er wat van...
Ja, dat ik zat te vloeken heb je natuurlijk niet gehoordquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je was verdacht stil zonder internet.
En wij maar denken dat je je kwootalarm uit hadquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
oh...![]()
Mijn internet was weer eens weg, ik krijg er wat van...
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:52 schreef drakin het volgende:
[..]
We redden het ook wel zonder Chuf hoor
Chufi laat gewoon zijn voeten likken door een konijnquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:01 schreef drakin het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je je kwootalarm uit had
Ik las nergens iets over dat aankondigen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]Mensen die een dm/pm gaan aankondigen. Ik denk dan, die heeft er even geen zin in
gatverdarrie, arm konijnquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Chufi laat gewoon zijn voeten likken door een konijn
De vraag is, wie van de 2 daar opgewonden van raakt.....quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Chufi laat gewoon zijn voeten likken door een konijn
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vraag is, wie van de 2 daar opgewonden van raakt.....
Ik pasquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vraag is, wie van de 2 daar opgewonden van raakt.....
Nee, op het moment niet, maar soms weer wel, nu was mijn internet trouwens weer foetsie,quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:01 schreef drakin het volgende:
[..]
En wij maar denken dat je je kwootalarm uit had
die praat weer eens poep zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik las nergens iets over dat aankondigen?
Misschien zegt ie dat je even wat anders moet doen=quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, op het moment niet, maar soms weer wel, nu was mijn internet trouwens weer foetsie,
ik krijg er een bult van
Ik ben ook iets anders gaan doenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien zegt ie dat je even wat anders moet doen=
Ik doe wel zo wat anders, was binnen halen, toetje opeten, film uitzien en 2e misschien wel aanzetten.
Nog wat spul in koffer gooien.
Zolang was je ook niet weg.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben ook iets anders gaan doenLunchpakketje voor die Griek gemaakt, nou ja ''lunch''
is voor vannacht...
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Zolang was je ook niet weg.
Ik straks 2 weken
Ik heb toch mijn best gedaan hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Zolang was je ook niet weg.
Ik straks 2 weken
Ja lijkt me wel .... En anders haalt ie maar wat bij de avondwinkelquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb toch mijn best gedaan hoor![]()
Boterhammetjes met omelet en broodjes met kaas, flesje water, flesje tomatensap en klein flesje
chocomel en een banaan, is wel genoeg denk ik![]()
Paste nét in het koeltasje
Koude omelet, brrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Boterhammetjes met omelet en broodjes met kaas, flesje water, flesje tomatensap en klein flesje
Is daar niet echt in de buurt Chufquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel .... En anders haalt ie maar wat bij de avondwinkel
Vindt ie lekkerquote:
Denemarken/Zweden samen met Sasquote:
Je bent toch wel lief voor hem hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |