Ik zei dat Zappa niet voor 'normale' luisteraars is, vandaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik begon toch met Zappa YT? Krijgt Mo de eer...
en wie zijn die buitenstaanders dan?quote:
9 april?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
Het 40+ subforum is sinds 9 april 2015 verdwenen, tot veler ongenoegen . Dit is het laatste restje wat er nog over is in de vorm van een SC die verhuisd is en sinds de late avond 13 mei 2015 zijn we vanuit GC begonnen aan een rondreis langs de andere FoK! sub-fora.
Inmiddels zijn de volgende subfora reeds bezocht:
GC BNW MUZ ESF GC F&F CRE DEF GC CUL
Dat is net als met ingewijden, als die bestaan, dan zullen er ook hoogstwaarschijnlijk ergens uitgewijden moeten zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
en wie zijn die buitenstaanders dan?
Raar woord eigenlijk, lijkt net of het over mensen die buiten staan bedenk ik me ineens
Mensen die een appartement in de VVE bewonenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
en wie zijn die buitenstaanders dan?
Raar woord eigenlijk, lijkt net of het over mensen die buiten staan bedenk ik me ineens
Ja dat antwoord zegt me niks, maar mág je het nou verkopen of mag het gewoon niet?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Mensen die geen appartement in de VVE bewonen
Therapie is sowieso lachen, zelf weet je veel meer dan welke therapeut dan ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:54 schreef sacha het volgende:
[..]
jarenlang therapie, en jij hebt gewoon het antwoord op al mijn levens vragen
Aan een andere eigenaar hier in de flats dusquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat antwoord zegt me niks, maar mág je het nou verkopen of mag het gewoon niet?
Betalen voor iemand die een half uurtje naar je luistertquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Therapie is sowieso lachen, zelf weet je veel meer dan welke therapeut dan ook.
Nee dus. Het kan alleen in combi met het appartement.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat antwoord zegt me niks, maar mág je het nou verkopen of mag het gewoon niet?
Is het parkeergebied dan bij jou ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Mensen die geen appartement in de VVE bewonen
Ah... dan moet je het wel kenbaar maken aan die andere flatbewoners...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan een andere eigenaar hier in de flats dus
als je mijn patiënt zou zijn zou ik dit antwoord zorgelijk vindenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Therapie is sowieso lachen, zelf weet je veel meer dan welke therapeut dan ook.
Ja maar misschien krijg ik later wel weer een autoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dan moet je het wel kenbaar maken aan die andere flatbewoners...
Ach, als hopeloos geval zijnde kan ik dat makkelijk zeggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:57 schreef sacha het volgende:
[..]
als je mijn patiënt zou zijn zou ik dit antwoord zorgelijk vinden
ow... dus ze moeten meteen zijn flat erbij kopen? da's handigquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee dus. Het kan alleen in combi met het appartement.
Nou dan is het geen kut waardquote:
Zou kunnenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar misschien krijg ik later wel weer een auto
Concreet komt het daarop neer, tenzij een van de andere bewoners de plek graag zou willen hebben.quote:
Er zijn vast veel mensen met twee auto's, van die tweeverdieners en die auto staat daar toch veiliger...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Concreet komt het daarop neer, tenzij een van de andere bewoners de plek graag zou willen hebben.
Het kan ook op straat voor niks, dusquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Concreet komt het daarop neer, tenzij een van de andere bewoners de plek graag zou willen hebben.
Ja vast in een parkeergaragequote:Op woensdag 15 juli 2015 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Er zijn vast veel mensen met twee auto's, van die tweeverdieners en die auto staat daar toch veiliger...
Fijnquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
Wij hebben ook een ''nieuwe'' tweedehands![]()
Electrische ramen, dus ik ben van dat klote draaiding af, die er steeds afviel![]()
Het raam aan de bestuurderszijde kan weer open de airco werkt, de verwarming werkt en
de deur kan weer op slot
Het is een apart object , maar mag alleen aan eigenaren binnen de vereniging verkocht worden... Dus of een nieuwe bewoner of iemand die er opeens 2 nodig heeft..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou heb ik al zéker een half uur niet op je gereageerd, saai hé, want je blijft wel op mij reageren,quote:
Ja, héél fijn, ik ben er wel blij mee, die andere viel zowat uitelkaar, mag ik dat fijn vinden ofquote:
quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is een apart object , maar mag alleen aan eigenaren binnen de vereniging verkocht worden... Dus of een nieuwe bewoner of iemand die er opeens 2 nodig heeft..Dat kan ik begrijpen maar waarom zou ik een plek kopen als het gratis parkeren is, Mits het een takke eind lopen is, wat ik wel eens tegenkom. Kattenburg e.o. is zoiets maar daar betaal je 4 euro per uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Omdat je poep praatquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou heb ik al zéker een half uur niet op je gereageerd, saai hé, want je blijft wel op mij reageren,
zal ik je dan maar van negeer afhalen
Je staat niet meer aan de openbare weg.. En achter een hek , niet bewaakt maar OK er hangen camerasquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen maar waarom zou ik een plek kopen als het gratis parkeren is, Mits het een takke eind lopen is, wat ik wel eens tegenkom. Kattenburg e.o. is zoiets maar daar betaal je 4 euro per uur.
Is het dan sneller en handiger om de woning in te komen?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Je staat niet meer aan de openbare weg.. En achter een hek , niet bewaakt maar OK er hangen cameras
quote:
Ja doeg he?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dan zou je dat juist moeten negeren, want om die reden negeerde ik jou.
iemand die twee weken na de dood van mijn vader roept dat ik niet in het verleden moet blijven
hangen als ik er iets over zeg, spoort niet, net als mensen die zeggen dat je niet kan Fokken als
je ziek bent.
Dat soort poep komt er namelijk uit jou
Ja want je kunt met je boodschappen via de lift omhoog.. Anders zou je eerst een trappetje op moet of 100 m omloprnquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het dan sneller en handiger om de woning in te komen?
Dan is het toch wel verdomd makkelijkquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want je kunt met je boodschappen via de lift omhoog.. Anders zou je eerst een trappetje op moet of 100 m omloprn
Dat is dan idd we een voordeel, plus denk ik dat het niet lang gaat duren voordat jou buurt parkeermeters krijgt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want je kunt met je boodschappen via de lift omhoog.. Anders zou je eerst een trappetje op moet of 100 m omloprn
Je bent een heldquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:10 schreef chufi het volgende:
Ik ben de enige die jullie 2 kennelijk weet te weerstaan,,, De rest is verdwenen
Ik vind 'doeg' geen woord. Het is dag of doei, maar goed, who cares?quote:
Ik zeg ook altijd doeiquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind 'doeg' geen woord. Het is dag of doei, maar goed, who cares?
Je bent niet goed wijsquote:Op woensdag 15 juli 2015 00:10 schreef chufi het volgende:
Ik ben de enige die jullie 2 kennelijk weet te weerstaan,,, De rest is verdwenen
Nou, ik was gewoon even schijten.....dan weet je dat......quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:10 schreef chufi het volgende:
Juist.. Wat ben jij kwijt aan een vergunning of hebben jullie ook inhouse parking?quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is dan idd we een voordeel, plus denk ik dat het niet lang gaat duren voordat jou buurt parkeermeters krijgt.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou, ik was gewoon even schijten.....dan weet je dat......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |