Ik zei dat Zappa niet voor 'normale' luisteraars is, vandaar.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik begon toch met Zappa YT? Krijgt Mo de eer...
en wie zijn die buitenstaanders dan?quote:
9 april?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:52 schreef chufi het volgende:
Het 40+ subforum is sinds 9 april 2015 verdwenen, tot veler ongenoegen . Dit is het laatste restje wat er nog over is in de vorm van een SC die verhuisd is en sinds de late avond 13 mei 2015 zijn we vanuit GC begonnen aan een rondreis langs de andere FoK! sub-fora.
Inmiddels zijn de volgende subfora reeds bezocht:
GC BNW MUZ ESF GC F&F CRE DEF GC CUL
Dat is net als met ingewijden, als die bestaan, dan zullen er ook hoogstwaarschijnlijk ergens uitgewijden moeten zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
en wie zijn die buitenstaanders dan?
Raar woord eigenlijk, lijkt net of het over mensen die buiten staan bedenk ik me ineens
Mensen die een appartement in de VVE bewonenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
en wie zijn die buitenstaanders dan?
Raar woord eigenlijk, lijkt net of het over mensen die buiten staan bedenk ik me ineens
Ja dat antwoord zegt me niks, maar mág je het nou verkopen of mag het gewoon niet?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Mensen die geen appartement in de VVE bewonen
Therapie is sowieso lachen, zelf weet je veel meer dan welke therapeut dan ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:54 schreef sacha het volgende:
[..]
jarenlang therapie, en jij hebt gewoon het antwoord op al mijn levens vragen
Aan een andere eigenaar hier in de flats dusquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat antwoord zegt me niks, maar mág je het nou verkopen of mag het gewoon niet?
Betalen voor iemand die een half uurtje naar je luistertquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Therapie is sowieso lachen, zelf weet je veel meer dan welke therapeut dan ook.
Nee dus. Het kan alleen in combi met het appartement.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat antwoord zegt me niks, maar mág je het nou verkopen of mag het gewoon niet?
Is het parkeergebied dan bij jou ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Mensen die geen appartement in de VVE bewonen
Ah... dan moet je het wel kenbaar maken aan die andere flatbewoners...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan een andere eigenaar hier in de flats dus
als je mijn patiënt zou zijn zou ik dit antwoord zorgelijk vindenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Therapie is sowieso lachen, zelf weet je veel meer dan welke therapeut dan ook.
Ja maar misschien krijg ik later wel weer een autoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... dan moet je het wel kenbaar maken aan die andere flatbewoners...
Ach, als hopeloos geval zijnde kan ik dat makkelijk zeggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:57 schreef sacha het volgende:
[..]
als je mijn patiënt zou zijn zou ik dit antwoord zorgelijk vinden
ow... dus ze moeten meteen zijn flat erbij kopen? da's handigquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee dus. Het kan alleen in combi met het appartement.
Nou dan is het geen kut waardquote:
Zou kunnenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar misschien krijg ik later wel weer een auto
Concreet komt het daarop neer, tenzij een van de andere bewoners de plek graag zou willen hebben.quote:
Er zijn vast veel mensen met twee auto's, van die tweeverdieners en die auto staat daar toch veiliger...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Concreet komt het daarop neer, tenzij een van de andere bewoners de plek graag zou willen hebben.
Het kan ook op straat voor niks, dusquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Concreet komt het daarop neer, tenzij een van de andere bewoners de plek graag zou willen hebben.
Ja vast in een parkeergaragequote:Op woensdag 15 juli 2015 00:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Er zijn vast veel mensen met twee auto's, van die tweeverdieners en die auto staat daar toch veiliger...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |