SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bergenparadijs is geopend voor haar bezoekers. De eerste van het drieluik. Tussen 15:40 en 16:00 is het beste moment om in te schakelen. Voetjes op de banken en kijken wie Froome het vuur aan de schenen durft te leggen.
Algemeen Klassement
450quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:32 schreef Tjacka het volgende:
ben benieuwd hoe hoog de hartslag van froome is op de hc straks
ik gok 156
Gesink wint morgen.quote:Toon Gerbrands ruilt dinsdag het trainingskamp van PSV in voor de Tour de France.
Gerbrands zit woensdag in een volgauto van de Nederlandse wielerploeg Team LottoNL-Jumbo, zo meldt PSV. De wielrenners gaan die dag van Pau naar Cauterets. Tijdens die rit worden onder meer de Col d'Aspin en de Col du Tourmalet bedwongen.
Dat is wel erg laagquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:32 schreef Tjacka het volgende:
ik gok 156
Hopelijk lig je hier vannacht niet wakker vanquote:
Nee. Het is toch opgelost.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk lig je hier vannacht niet wakker aan van
Landa die Froome gaat lossen zoals Froome dat met Wiggins deedquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat het al te laat is om Landa te weerhouden van een overstap naar Team Sky.
Ze gaan eraf?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Basso gaat morgen onder het mes, dat geheel terzijde.
Landaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat het al te laat is om Landa te weerhouden van een overstap naar Team Sky.
Een top 5 in elk geval, nu jij nogquote:
160-170quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:32 schreef Tjacka het volgende:
ik gok 156
Dat is dan lager dan ik had verwachtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
op de mont ventoux tikte hij twee jaar terug 161 aan hoor
Ivan Basso wordt woensdag geopereerd. De Italiaanse wielrenner stapte maandag uit de Tour de France, omdat hij teelbalkanker heeft. In het ziekenhuis in Milaan wordt woensdag gekeken hoe de tumor zich precies heeft ontwikkeld en hoe die het best bestreden kan worden.quote:
Niet veel. Ik geniet wel van de mooie beelden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
We zullen zien
En wat heb jij te melden?
Hoop doet leven. Toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:30 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Heel diep van binnen hoop ik daar ook nog op inderdaad
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:38 schreef VMSDKR het volgende:
Teelballen zitten met deze sport toch alleen maar in de weg.
Stalen implantaten voor afdalingenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:38 schreef VMSDKR het volgende:
En het is extra gewicht.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:38 schreef VMSDKR het volgende:
Precies daarom is het geloof ook zo grootquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet veel. Ik geniet wel van de mooie beelden.
[..]
Hoop doet leven. Toch?
die had zelfs zijn tenen eraf gehaald als dat konquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:39 schreef Momo... het volgende:
[..]
Rasmussen zou ze eraf halen daarom al
Die vent was echt een obsessie met gewicht. Gisteren vertelde Boogerd een mooi verhaal in Tour Du Jour. Die had eens voor Rasmussen een bidon gehaald en moest bergop om hem bij te halen. Toen hij bij Rasmussen aankwam was het drinken lauw, Rasmussen pakt de bidon aan, voelt dat en smijt het direct de berm in. Boogerd was flink boosquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:39 schreef Momo... het volgende:
[..]
Rasmussen zou ze eraf halen daarom al
Die liet zelfs pigment verwijderen uit gewichtsbesparing.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die had zelfs zijn tenen eraf gehaald als dat kon
Whehe. Om er maar een cliché in te gooien "de Tour is nog lang"quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:40 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Precies daarom is het geloof ook zo groot
Die zou zo een rol kunnen krijgen in een niet nader te noemen serie over de WOII.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die liet zelfs pigment verwijderen uit gewichtsbesparing.
[ afbeelding ]
Als je dat zo ziet is hij dunner daar dan Froome nuquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
greipel heeft weer groen te pakken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:42 schreef Columbiafan het volgende:
Debusschere zou wel eens belangrijk kunnen worden in die strijd om groen
Denk eigenlijk dat Sagan dat vrij simpel gaat pakken (tenzij hij echt in al die ritten voor Bertje moet knechten)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:42 schreef Columbiafan het volgende:
Debusschere zou wel eens belangrijk kunnen worden in die strijd om groen
Ooit zal Gesink zijn potentieel waarmakenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Whehe. Om er maar een cliché in te gooien "de Tour is nog lang".
gesink rijdt op de alpe d'huez iedereen op een half uurquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:44 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ooit zal Gesink zijn potentieel waarmaken
The Chicken woog t.t. van de tour 60kg. Hij had altijd maar 1 bidon bij zich en haalde elke sticker van zijn fiets voor gewichtbesparingquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:42 schreef Momo... het volgende:
[..]
Als je dat zo ziet is hij dunner daar dan Froome nu
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vrij onwaarschijnlijk dat Sagan voor Parijs al zeker kan zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Sagan dat vrij simpel gaat pakken (tenzij hij echt in al die ritten voor Bertje moet knechten)
Toch denk ik dat het gebeurtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vrij onwaarschijnlijk dat Sagan voor Parijs al zeker kan zijn.
Wel Stamsnijder.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:46 schreef maerk het volgende:
Ik tune net in, is het woord zinksnijder al gevallen?
Hij leeft en hij fietst nog, alleen niet meer als prof. Af en toe post hij iets over doping of over wielrennen op Facebook, maar ik versta Deens net niet goed genoeg en ben te lui om het door een vertaler te gooien.quote:
Yesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:46 schreef maerk het volgende:
Zou best kunnen hoor. Komend weekend kan Sagan goede zaken doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vrij onwaarschijnlijk dat Sagan voor Parijs al zeker kan zijn.
Ik zie Sagan eigenlijk geen sprintjes meer winnen. Als Greipel de twee zondagsprints wint, dan kan het nog spannend worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Sagan dat vrij simpel gaat pakken (tenzij hij echt in al die ritten voor Bertje moet knechten)
Dit jaar nog?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:44 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ooit zal Gesink zijn potentieel waarmaken
Jep, samen met Le nez de marmandequote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:46 schreef maerk het volgende:
zouden ze interessante docu's van kunnen makenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij leeft en hij fietst nog, alleen niet meer als prof. Af en toe post hij iets over doping of over wielrennen op Facebook, maar ik versta Deens net niet goed genoeg en ben te lui om het door een vertaler te gooien.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:44 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Nooit zal Gesink zijn potentieel waarmaken
Zondag verwacht ik geen sprint eigenlijk (in ieder geval niet met Greipel)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie Sagan eigenlijk geen sprintjes meer winnen. Als Greipel de twee zondagsprints wint, dan kan het nog spannend worden.
Misschien een mooi eindklassement maar geen rit helaas, denk dat hij daarvoor jammer genoeg de ruimte niet zal krijgenquote:
Nah die docu over Lance was ook een tegenvaller van jewelste.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zouden ze interessante docu's van kunnen maken
et als met landis of perreiro zou ze allemaal kijken
Volgens mij gaat het wel goed met hem.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij leeft en hij fietst nog, alleen niet meer als prof. Af en toe post hij iets over doping of over wielrennen op Facebook, maar ik versta Deens net niet goed genoeg en ben te lui om het door een vertaler te gooien.
Ik ook niet, maar Van_Poppel gelooft er heilig inquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zondag verwacht ik geen sprint eigenlijk (in ieder geval niet met Greipel)
Is dat een vrouw?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt voor jullie inbreng in de al eeuwen gehouden Gesink-discussie.
Heb het liever over de toekomst.
[ afbeelding ]
Gesink is natuurlijk ook een klassementsrenner pur sang en niet echt een rittenkaper.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:49 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Misschien een mooi eindklassement maar geen rit helaas, denk dat hij daarvoor jammer genoeg de ruimte niet zal krijgen
Eindklassement verwacht ik hem wel in de top10.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:49 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Misschien een mooi eindklassement maar geen rit helaas, denk dat hij daarvoor jammer genoeg de ruimte niet zal krijgen
Hij heeft Slowakije.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:50 schreef DaveDave09 het volgende:
Zou sagan dan helemaal truiloos worden? sadtimes
Zo ver gaat mijn kennis over wielrennen niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Kelderman kan het halen als hij naar een goede ploeg gaat.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
KAAAMEEEEHAAAMEEEHAAAAAAAquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zo ver gaat mijn kennis over wielrennen niet.
Zit hier ook wel goed hoor. Kan wel wat leren van Gesink.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kelderman kan het halen als hij naar een goede ploeg gaat.
neequote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ba en Ge weer top 10 na vandaag?
Ik heb nog andere interesses. Wielrennen kijk ik de grote 3 en de voorjaarsklassiekers.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ba en Ge weer top 10 na vandaag?
Zullen we nog wel eens zien.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Kelderman is trouwens echt zwaar overrated, hij valt nog vaker dan Gesink en zelfs als hij niet valt mag hij de schoenveters van Gesink nog niet strikken. Die gaat echt nooit meer top 10 rijden in een grote ronde.
Leren vallen ja?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zit hier ook wel goed hoor. Kan wel wat leren van Gesink.
Wil je aub met wat meer respect over keldergod praten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Kelderman is trouwens echt zwaar overrated, hij valt nog vaker dan Gesink en zelfs als hij niet valt mag hij de schoenveters van Gesink nog niet strikken. Die gaat echt nooit meer top 10 rijden in een grote ronde.
De toekomst moet eens op de weg gaan rijden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Kelderman is nog helemaal niet klaar voor de Tour, te opportunistisch gedacht.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Je herkent onze Wilco Kelderman toch welquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb nog andere interesses. Wielrennen kijk ik de grote 3 en de voorjaarsklassiekers.
Daar is Kelderman al behoorlijk ervaren inquote:
TLJ heeft gewoon te weinig goede rennersquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kelderman is nog helemaal niet klaar voor de Tour, te opportunistisch gedacht.
Zat niet goed naar de foto te kijken. Maar nu je het zegt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je herkent onze Wilco Kelderman toch wel.
Cavaliers vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:53 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
De toekomst moet eens op de weg gaan rijden.
[ afbeelding ]
Sorry, maar het is waar. Hij is natuurlijk een held want hij is profwielrenner en ik heb respect voor alle profwielrenners, maar afgezien daarvan zijn er veel betere renners, ook binnen Nederland. Ik snap niet waar al die verering van de afgelopen jaren vandaan komt, wat mij betreft is er geen enkele indicatie dat hij meer was dan een eendagsvlieg die eenmaal een goede Giro reed. (en nee, resultaten bij de jeugd/beloften zeggen weinig)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wil je aub met wat meer respect over keldergod praten?
Bedankt.
daar heb je ook wel een puntquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nah die docu over Lance was ook een tegenvaller van jewelste.
Mathieuquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:53 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
De toekomst moet eens op de weg gaan rijden.
[ afbeelding ]
Je weet hoeveel calorieën een fietser in een gemiddelde etappe gebruikt?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:56 schreef Pandaplint het volgende:
Kunnen ze het niet zo doen dat je niet meer op de fiets mag eten
dat je minimaal een half uur in een restaurant moet zitten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:56 schreef Pandaplint het volgende:
En dan valt iedereen halfdood neer?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:56 schreef Pandaplint het volgende:
Precies. Afstappen, vreten als en malle en weer verder rijden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat je minimaal een half uur in een restaurant moet zitten?
Nee. Halverwege iedereen stoppen en gezellig samen tafelen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan valt iedereen halfdood neer?
Soort avondvierdaagse? Even afstappen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Precies. Afstappen, vreten als en malle en weer verder rijden.
best een tof ideequote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Beetje wijn erbij. Net als vroeger.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. En bandenplakken kunnen de renners ook wel weer zelf doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Beetje wijn erbij. Net als vroeger.
Echt jammer dat ik niet eerder ben geboren. Dat had ik wel willen zien.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Inderdaad. En bandenplakken kunnen de renners ook wel weer zelf doen.
hamburgers erbij en dan gaan bbqquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Meer iets voor de ronde van Californië.
waarom bang zijn voor iets wat op zeker gaat gebeuren?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:59 schreef Remzz het volgende:
Ik ben echt bang dat Mollema er bij de eerste versnelling van Sky afvliegt
Niet echt verstandig, die weddenschappen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb weddenschappen op die jongen staan, moet m'n eigen keuze geloofwaardig houden.
Ik niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:59 schreef Remzz het volgende:
epo in het broodje van contador stoppenquote:
seroseroseroseroseroseroquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
epo in het broodje van contador stoppen
en je hebt weer een top show op tv
Ach, ik pak ze wel terug in de Vuelta. Ik heb Superman against the field. Eitje.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet echt verstandig, die weddenschappen.
Je hebt vast de Giro niet gekeken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat Fedrigo niet ging wachten op meer mannen. Maar vandaag is niet de dag voor een ontsnapping als je geen Fransoos bentquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:59 schreef Sked het volgende:
MTN wilde met twee in de ontsnapping, Wellens wilde een grote groep en toch zijn er maar twee voorop
Vervuild vleesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Paar ritjes moet wel lukken voor Miguel.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ach, ik pak ze wel terug in de Vuelta. Ik heb Superman against the field. Eitje.
Als sky gaat vliegt iedereen eraf zeker als Froome gaatquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:59 schreef Remzz het volgende:
Dat was om het echte dopinggebruik te verdoezelenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vervuild vlees. Ik hoor het hem nog zeggen in het Spaans 000000000,0001% of iets toch?
mwah denk dat die wel gepiekt heeft eigenlijk, die was ook wel heel goed op bretagnequote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Mollema gaat idd op dik 5 minuten gereden worden vandaag.
Dan moet je als tweeling meedoen. Gewoon afwisselen, niemand die het merktquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:02 schreef Pandaplint het volgende:
De renners bij de start de route geven van de hele tour. Vervolgens maar kijken wie als eerste na een paar dagen aankomt
Die eerste acht nullen zijn een beetje nutteloos. En het eindigde sowieso op een 5.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vervuild vlees. Ik hoor het hem nog zeggen in het Spaans 000000000,0001% of iets toch?
daarom in de tour geen vlees eten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Idd, pinot en rolland en evt. Peraud zullen zo wel proberen te vertrekken in de hoop op de etappe-zegequote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Fedrigo niet ging wachten op meer mannen. Maar vandaag is niet de dag voor een ontsnapping als je geen Fransoos bent
dit is een vreemde conclusiequote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt vast de Giro niet gekeken.
wat een slecht filmpjequote:
Ik vind deze leuk maar het origineel is beter.quote:
Peraud staat denk ik te dichtbij.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:02 schreef Blik het volgende:
[..]
Idd, pinot en rolland en evt. Peraud zullen zo wel proberen te vertrekken in de hoop op de etappe-zege
jouw geboorte filmpje is niet veel beter.quote:
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jouw geboorte filmpje is niet veel beter.
sowwwwwquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je moederquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik had even zin om te dansenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik vind deze leuk maar het origineel is beter.
Nou wat indrukwekkend omhoog gaan ze nu. Wow.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Op de kaart gaat het toch echt al omhoog:
http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/live/aso/
Jaja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou wat indrukwekkend omhoog gaan ze nu. Wow.
op 16,5 km gaan ze pas echt beginnen.
Ben je een beetje boos, Stijn?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou wat indrukwekkend omhoog gaan ze nu. Wow.
op 16,5 km gaan ze pas echt beginnen.
Ik heb eigenlijk geen enkele reden om boos te zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben je een beetje boos, Stijn?
madquote:
Dat verwacht ik niet. Die kan zich uit de naad rijden voor Froome, en zal daarna waarschijnlijk laten lopen en op tig minuten binnen komen.quote:
Hoop dat ie weer een beetje op het oude niveau komt, die valpartij van hem toenquote:
Gorkaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Poels gaat vrij vroeg lossen, als Izagirre op kop gaat sjorren
En elke Belg is een halve Nederlander, dus elke halve Belg is een kwart Nederlanderquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:07 schreef Momo... het volgende:
[..]
Halve Nederlander , net als de helft van het peleton halve belg is
Of juist driekwart Nederlander.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:08 schreef Sked het volgende:
[..]
En elke Belg is een halve Nederlander, dus elke halve Belg is een kwart Nederlander
Als Poels al het holmaatje van Froome is..quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:09 schreef Momo... het volgende:
Poels staat in de pikorde nog wel achter Porte, Roche toch?
Porte is in slechte doen, Roche is minder dan Poelsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:09 schreef Momo... het volgende:
Poels staat in de pikorde nog wel achter Porte, Roche toch?
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:09 schreef Tjacka het volgende:
hoop dat froome weer als een god
met een zittende versnelling iedereen er af rijdt
Wie gaat het niet redden?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan ze nie redden nie, met 3.49 voorsprong
Met z'n ovalen kutblad.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:09 schreef Tjacka het volgende:
hoop dat froome weer als een god
met een zittende versnelling iedereen er af rijdt
Toon gelooft ook wat teveel in zichzelf. Kijk, als je nou Cruijff in zo'n auto zet dan krijg je in ieder geval te horen dat je op Hesvold moet letten, waarna die even later won.quote:
Kom, we gaan ze slaan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:11 schreef DeeBee het volgende:
Godver, zelfs via Wifi heeft de NOS-stream een geoblock op werk.
Op werk hoor je ook te werken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:11 schreef DeeBee het volgende:
Godver, zelfs via Wifi heeft de NOS-stream een geoblock op werk.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:11 schreef groenen het volgende:
Minuut per 10 kilometer kan het peloton maximaal inlopen. Dit gaat tussen de koplopers, wie heeft de beste sprint?
Bergop is wel een ander verhaalquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:11 schreef groenen het volgende:
Minuut per 10 kilometer kan het peloton maximaal inlopen. Dit gaat tussen de koplopers, wie heeft de beste sprint?
Beetje doping erbij.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en een hartslag van +/- 160
het nieuwe wielrennen
Zeker als je normaal een knecht bent op het vlakke of een iemand die al 4 jaar aan het prutsen is.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:11 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Bergop is wel een ander verhaal
Rijdt wel lekker, net als die biopacequote:
Quintana.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:11 schreef groenen het volgende:
Dat is een heel nobel beroep...quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ok, sorry. Ik ga gelijk weer pallets sorteren.
Ik wil het wel eens proberen. Lijkt mij in het begin heel raar.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rijdt wel lekker, net als die biopace.
Duidelijk. Motortje uitgevallen. Hebben we nog een bijbehorende hartslag die mijn claim ondersteunt?quote:
volgend ringbewoner al begonnenquote:
Zou mooi zijn, dan kan ik nog een kwartiertje kijken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze fietsen rond 17u05 over de finishlijn.
14-07-2015 Froome , 45 secondenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:14 schreef Sked het volgende:
Heeft iemand toevallig een lijstje met snelste tijden op de La Pierre-Saint-Martin?
Had minder last van mijn knieën na 3 uur. Neergaande beweging is in het begin heel apart maar je went eraan.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik wil het wel eens proberen. Lijkt mij in het begin heel raar.
Gisteren reden Gesink en Kruiswijk de klim in 51 minutenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:14 schreef Sked het volgende:
Heeft iemand toevallig een lijstje met snelste tijden op de La Pierre-Saint-Martin?
Kijk jij vaker wielrennen?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:15 schreef Tjacka het volgende:
raar dat ze in de eerste kilometers van de klim nog weinig doen zeg
In het Tourbook staat dat het langzaamste schema 16u58 finishtijd is. Maar ze fietsen nu zo te zien al 10 minuten achter op het langzaamste schema.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, dan kan ik nog een kwartiertje kijken.
Fotofinish!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:16 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Gisteren reden Gesink en Kruiswijk de klim in 51 minuten
3 Steven Kruijswijk 13 jul. 2015 18,1km/u - 303W Powermeter 1.330,2 51:48
3 Robert Gesink 13 jul. 2015 18,1km/u 146bpm 345W Powermeter 1.330,2 51:48
Gesink blijkbaar een stuk zwaarder dan Kruijswijkquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:16 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Gisteren reden Gesink en Kruiswijk de klim in 51 minuten
3 Steven Kruijswijk 13 jul. 2015 18,1km/u - 303W Powermeter 1.330,2 51:48
3 Robert Gesink 13 jul. 2015 18,1km/u 146bpm 345W Powermeter 1.330,2 51:48
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |