Froome hopelijk en jij ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:26 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wie verwacht jij als eerste boven?
Simon is ziekjes, Adam vandaag.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Simon Yates kan. In de Dauphine heeft hij prima etappes gereden evenals Meintjes.
nog niets.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Simon Yates kan. In de Dauphine heeft hij prima etappes gereden evenals Meintjes.
Bah, ik moet het van Simon hebbenquote:
1. Quintanaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ga voor deze top 5
1: Nibali
2: Froome
3: TJ
4: Contador
5: Quintana
Bau en Ge rond de 10e plek, LtD rond de 20e plek, Kelderman 30e plek
Ik vermoed Froome, ik hoop van niet. Diep van binnen hoop ik op Gesink of Mollema.quote:
Nee, maar het geeft wel aan dat Pinot in dit soort beklimmingen bij de beste hoort. Zeker nu hij verder in het klassement staat, krijgt hij ruimte van de Grote Vier...favoriet voor de ritzege dus.quote:
Het is tien jaar geleden dat er überhaupt een Fransman won op 14 juli.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:28 schreef Blik het volgende:
Ik durf er wel geld op in te zetten dat Pinot bij het begin van de klim er vandoor gaat, en een Rolland zal ook wel meespringen. 14 juli, dus die Fransen willen winnen vandaag
Heel diep van binnen hoop ik daar ook nog op inderdaadquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik vermoed Froome, ik hoop van niet. Diep van binnen hoop ik op Gesink of Mollema.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is tien jaar geleden dat er überhaupt een Fransman won op 14 juli.
David Moncoutie.
Ducrot vraagt zich zo af waar Cofidis blijft om de tussensprint voor te bereiden voor Bouhanni.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:25 schreef Slobeend het volgende:
DucrotZe willen gewoon winnen met Pinot.
We zullen zienquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:26 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nibali die zaterdag nog moest lossen?
Wat heb jij ook alweer te melden?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis waarvan wordt Nibali etappewinnaar?
Doe me 'r nog zo eentje.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:30 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nibali die zaterdag nog moest lossen?
We zullen zien
En wat heb jij te melden?
Jij niet veel in ieder gevalquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat heb jij ook alweer te melden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |