Wel Stamsnijder.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:46 schreef maerk het volgende:
Ik tune net in, is het woord zinksnijder al gevallen?
Hij leeft en hij fietst nog, alleen niet meer als prof. Af en toe post hij iets over doping of over wielrennen op Facebook, maar ik versta Deens net niet goed genoeg en ben te lui om het door een vertaler te gooien.quote:
Yesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:46 schreef maerk het volgende:
Zou best kunnen hoor. Komend weekend kan Sagan goede zaken doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vrij onwaarschijnlijk dat Sagan voor Parijs al zeker kan zijn.
Ik zie Sagan eigenlijk geen sprintjes meer winnen. Als Greipel de twee zondagsprints wint, dan kan het nog spannend worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Sagan dat vrij simpel gaat pakken (tenzij hij echt in al die ritten voor Bertje moet knechten)
Dit jaar nog?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:44 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ooit zal Gesink zijn potentieel waarmaken
Jep, samen met Le nez de marmandequote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:46 schreef maerk het volgende:
zouden ze interessante docu's van kunnen makenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij leeft en hij fietst nog, alleen niet meer als prof. Af en toe post hij iets over doping of over wielrennen op Facebook, maar ik versta Deens net niet goed genoeg en ben te lui om het door een vertaler te gooien.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:44 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Nooit zal Gesink zijn potentieel waarmaken
Zondag verwacht ik geen sprint eigenlijk (in ieder geval niet met Greipel)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie Sagan eigenlijk geen sprintjes meer winnen. Als Greipel de twee zondagsprints wint, dan kan het nog spannend worden.
Misschien een mooi eindklassement maar geen rit helaas, denk dat hij daarvoor jammer genoeg de ruimte niet zal krijgenquote:
Nah die docu over Lance was ook een tegenvaller van jewelste.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zouden ze interessante docu's van kunnen maken
et als met landis of perreiro zou ze allemaal kijken
Volgens mij gaat het wel goed met hem.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij leeft en hij fietst nog, alleen niet meer als prof. Af en toe post hij iets over doping of over wielrennen op Facebook, maar ik versta Deens net niet goed genoeg en ben te lui om het door een vertaler te gooien.
Ik ook niet, maar Van_Poppel gelooft er heilig inquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zondag verwacht ik geen sprint eigenlijk (in ieder geval niet met Greipel)
Is dat een vrouw?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt voor jullie inbreng in de al eeuwen gehouden Gesink-discussie.
Heb het liever over de toekomst.
[ afbeelding ]
Gesink is natuurlijk ook een klassementsrenner pur sang en niet echt een rittenkaper.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:49 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Misschien een mooi eindklassement maar geen rit helaas, denk dat hij daarvoor jammer genoeg de ruimte niet zal krijgen
Eindklassement verwacht ik hem wel in de top10.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:49 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Misschien een mooi eindklassement maar geen rit helaas, denk dat hij daarvoor jammer genoeg de ruimte niet zal krijgen
Hij heeft Slowakije.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:50 schreef DaveDave09 het volgende:
Zou sagan dan helemaal truiloos worden? sadtimes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |