SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bergenparadijs is geopend voor haar bezoekers. De eerste van het drieluik. Tussen 15:40 en 16:00 is het beste moment om in te schakelen. Voetjes op de banken en kijken wie Froome het vuur aan de schenen durft te leggen.
Algemeen Klassement
450quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:32 schreef Tjacka het volgende:
ben benieuwd hoe hoog de hartslag van froome is op de hc straks
ik gok 156
Gesink wint morgen.quote:Toon Gerbrands ruilt dinsdag het trainingskamp van PSV in voor de Tour de France.
Gerbrands zit woensdag in een volgauto van de Nederlandse wielerploeg Team LottoNL-Jumbo, zo meldt PSV. De wielrenners gaan die dag van Pau naar Cauterets. Tijdens die rit worden onder meer de Col d'Aspin en de Col du Tourmalet bedwongen.
Dat is wel erg laagquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:32 schreef Tjacka het volgende:
ik gok 156
Hopelijk lig je hier vannacht niet wakker vanquote:
Nee. Het is toch opgelost.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk lig je hier vannacht niet wakker aan van
Landa die Froome gaat lossen zoals Froome dat met Wiggins deedquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat het al te laat is om Landa te weerhouden van een overstap naar Team Sky.
Ze gaan eraf?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Basso gaat morgen onder het mes, dat geheel terzijde.
Landaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat het al te laat is om Landa te weerhouden van een overstap naar Team Sky.
Een top 5 in elk geval, nu jij nogquote:
160-170quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:32 schreef Tjacka het volgende:
ik gok 156
Dat is dan lager dan ik had verwachtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
op de mont ventoux tikte hij twee jaar terug 161 aan hoor
Ivan Basso wordt woensdag geopereerd. De Italiaanse wielrenner stapte maandag uit de Tour de France, omdat hij teelbalkanker heeft. In het ziekenhuis in Milaan wordt woensdag gekeken hoe de tumor zich precies heeft ontwikkeld en hoe die het best bestreden kan worden.quote:
Niet veel. Ik geniet wel van de mooie beelden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
We zullen zien
En wat heb jij te melden?
Hoop doet leven. Toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:30 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Heel diep van binnen hoop ik daar ook nog op inderdaad
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:38 schreef VMSDKR het volgende:
Teelballen zitten met deze sport toch alleen maar in de weg.
Stalen implantaten voor afdalingenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:38 schreef VMSDKR het volgende:
En het is extra gewicht.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:38 schreef VMSDKR het volgende:
Precies daarom is het geloof ook zo grootquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet veel. Ik geniet wel van de mooie beelden.
[..]
Hoop doet leven. Toch?
die had zelfs zijn tenen eraf gehaald als dat konquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:39 schreef Momo... het volgende:
[..]
Rasmussen zou ze eraf halen daarom al
Die vent was echt een obsessie met gewicht. Gisteren vertelde Boogerd een mooi verhaal in Tour Du Jour. Die had eens voor Rasmussen een bidon gehaald en moest bergop om hem bij te halen. Toen hij bij Rasmussen aankwam was het drinken lauw, Rasmussen pakt de bidon aan, voelt dat en smijt het direct de berm in. Boogerd was flink boosquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:39 schreef Momo... het volgende:
[..]
Rasmussen zou ze eraf halen daarom al
Die liet zelfs pigment verwijderen uit gewichtsbesparing.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die had zelfs zijn tenen eraf gehaald als dat kon
Whehe. Om er maar een cliché in te gooien "de Tour is nog lang"quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:40 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Precies daarom is het geloof ook zo groot
Die zou zo een rol kunnen krijgen in een niet nader te noemen serie over de WOII.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die liet zelfs pigment verwijderen uit gewichtsbesparing.
[ afbeelding ]
Als je dat zo ziet is hij dunner daar dan Froome nuquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
greipel heeft weer groen te pakken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:42 schreef Columbiafan het volgende:
Debusschere zou wel eens belangrijk kunnen worden in die strijd om groen
Denk eigenlijk dat Sagan dat vrij simpel gaat pakken (tenzij hij echt in al die ritten voor Bertje moet knechten)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:42 schreef Columbiafan het volgende:
Debusschere zou wel eens belangrijk kunnen worden in die strijd om groen
Ooit zal Gesink zijn potentieel waarmakenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Whehe. Om er maar een cliché in te gooien "de Tour is nog lang".
gesink rijdt op de alpe d'huez iedereen op een half uurquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:44 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ooit zal Gesink zijn potentieel waarmaken
The Chicken woog t.t. van de tour 60kg. Hij had altijd maar 1 bidon bij zich en haalde elke sticker van zijn fiets voor gewichtbesparingquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:42 schreef Momo... het volgende:
[..]
Als je dat zo ziet is hij dunner daar dan Froome nu
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vrij onwaarschijnlijk dat Sagan voor Parijs al zeker kan zijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Sagan dat vrij simpel gaat pakken (tenzij hij echt in al die ritten voor Bertje moet knechten)
Toch denk ik dat het gebeurtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vrij onwaarschijnlijk dat Sagan voor Parijs al zeker kan zijn.
Wel Stamsnijder.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:46 schreef maerk het volgende:
Ik tune net in, is het woord zinksnijder al gevallen?
Hij leeft en hij fietst nog, alleen niet meer als prof. Af en toe post hij iets over doping of over wielrennen op Facebook, maar ik versta Deens net niet goed genoeg en ben te lui om het door een vertaler te gooien.quote:
Yesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:46 schreef maerk het volgende:
Zou best kunnen hoor. Komend weekend kan Sagan goede zaken doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vrij onwaarschijnlijk dat Sagan voor Parijs al zeker kan zijn.
Ik zie Sagan eigenlijk geen sprintjes meer winnen. Als Greipel de twee zondagsprints wint, dan kan het nog spannend worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Sagan dat vrij simpel gaat pakken (tenzij hij echt in al die ritten voor Bertje moet knechten)
Dit jaar nog?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:44 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ooit zal Gesink zijn potentieel waarmaken
Jep, samen met Le nez de marmandequote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:46 schreef maerk het volgende:
zouden ze interessante docu's van kunnen makenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij leeft en hij fietst nog, alleen niet meer als prof. Af en toe post hij iets over doping of over wielrennen op Facebook, maar ik versta Deens net niet goed genoeg en ben te lui om het door een vertaler te gooien.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:44 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Nooit zal Gesink zijn potentieel waarmaken
Zondag verwacht ik geen sprint eigenlijk (in ieder geval niet met Greipel)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zie Sagan eigenlijk geen sprintjes meer winnen. Als Greipel de twee zondagsprints wint, dan kan het nog spannend worden.
Misschien een mooi eindklassement maar geen rit helaas, denk dat hij daarvoor jammer genoeg de ruimte niet zal krijgenquote:
Nah die docu over Lance was ook een tegenvaller van jewelste.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zouden ze interessante docu's van kunnen maken
et als met landis of perreiro zou ze allemaal kijken
Volgens mij gaat het wel goed met hem.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hij leeft en hij fietst nog, alleen niet meer als prof. Af en toe post hij iets over doping of over wielrennen op Facebook, maar ik versta Deens net niet goed genoeg en ben te lui om het door een vertaler te gooien.
Ik ook niet, maar Van_Poppel gelooft er heilig inquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zondag verwacht ik geen sprint eigenlijk (in ieder geval niet met Greipel)
Is dat een vrouw?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt voor jullie inbreng in de al eeuwen gehouden Gesink-discussie.
Heb het liever over de toekomst.
[ afbeelding ]
Gesink is natuurlijk ook een klassementsrenner pur sang en niet echt een rittenkaper.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:49 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Misschien een mooi eindklassement maar geen rit helaas, denk dat hij daarvoor jammer genoeg de ruimte niet zal krijgen
Eindklassement verwacht ik hem wel in de top10.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:49 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Misschien een mooi eindklassement maar geen rit helaas, denk dat hij daarvoor jammer genoeg de ruimte niet zal krijgen
Hij heeft Slowakije.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:50 schreef DaveDave09 het volgende:
Zou sagan dan helemaal truiloos worden? sadtimes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |