Zo ver gaat mijn kennis over wielrennen niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt voor jullie inbreng in de al eeuwen gehouden Gesink-discussie.
Heb het liever over de toekomst.
[ afbeelding ]
Kelderman kan het halen als hij naar een goede ploeg gaat.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
KAAAMEEEEHAAAMEEEHAAAAAAAquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zo ver gaat mijn kennis over wielrennen niet.
Zit hier ook wel goed hoor. Kan wel wat leren van Gesink.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kelderman kan het halen als hij naar een goede ploeg gaat.
neequote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ba en Ge weer top 10 na vandaag?
Ik heb nog andere interesses. Wielrennen kijk ik de grote 3 en de voorjaarsklassiekers.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ba en Ge weer top 10 na vandaag?
Zullen we nog wel eens zien.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Kelderman is trouwens echt zwaar overrated, hij valt nog vaker dan Gesink en zelfs als hij niet valt mag hij de schoenveters van Gesink nog niet strikken. Die gaat echt nooit meer top 10 rijden in een grote ronde.
Leren vallen ja?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zit hier ook wel goed hoor. Kan wel wat leren van Gesink.
Wil je aub met wat meer respect over keldergod praten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Kelderman is trouwens echt zwaar overrated, hij valt nog vaker dan Gesink en zelfs als hij niet valt mag hij de schoenveters van Gesink nog niet strikken. Die gaat echt nooit meer top 10 rijden in een grote ronde.
De toekomst moet eens op de weg gaan rijden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Kelderman is nog helemaal niet klaar voor de Tour, te opportunistisch gedacht.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Je herkent onze Wilco Kelderman toch welquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb nog andere interesses. Wielrennen kijk ik de grote 3 en de voorjaarsklassiekers.
Daar is Kelderman al behoorlijk ervaren inquote:
TLJ heeft gewoon te weinig goede rennersquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kelderman is nog helemaal niet klaar voor de Tour, te opportunistisch gedacht.
Zat niet goed naar de foto te kijken. Maar nu je het zegt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je herkent onze Wilco Kelderman toch wel.
Cavaliers vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:53 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
De toekomst moet eens op de weg gaan rijden.
[ afbeelding ]
Sorry, maar het is waar. Hij is natuurlijk een held want hij is profwielrenner en ik heb respect voor alle profwielrenners, maar afgezien daarvan zijn er veel betere renners, ook binnen Nederland. Ik snap niet waar al die verering van de afgelopen jaren vandaan komt, wat mij betreft is er geen enkele indicatie dat hij meer was dan een eendagsvlieg die eenmaal een goede Giro reed. (en nee, resultaten bij de jeugd/beloften zeggen weinig)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wil je aub met wat meer respect over keldergod praten?
Bedankt.
daar heb je ook wel een puntquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nah die docu over Lance was ook een tegenvaller van jewelste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |