waarom bang zijn voor iets wat op zeker gaat gebeuren?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:59 schreef Remzz het volgende:
Ik ben echt bang dat Mollema er bij de eerste versnelling van Sky afvliegt
Niet echt verstandig, die weddenschappen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb weddenschappen op die jongen staan, moet m'n eigen keuze geloofwaardig houden.
Ik niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:59 schreef Remzz het volgende:
epo in het broodje van contador stoppenquote:
seroseroseroseroseroseroquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
epo in het broodje van contador stoppen
en je hebt weer een top show op tv
Ach, ik pak ze wel terug in de Vuelta. Ik heb Superman against the field. Eitje.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet echt verstandig, die weddenschappen.
Je hebt vast de Giro niet gekeken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Omdat Fedrigo niet ging wachten op meer mannen. Maar vandaag is niet de dag voor een ontsnapping als je geen Fransoos bentquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:59 schreef Sked het volgende:
MTN wilde met twee in de ontsnapping, Wellens wilde een grote groep en toch zijn er maar twee voorop
Vervuild vleesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Paar ritjes moet wel lukken voor Miguel.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ach, ik pak ze wel terug in de Vuelta. Ik heb Superman against the field. Eitje.
Als sky gaat vliegt iedereen eraf zeker als Froome gaatquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:59 schreef Remzz het volgende:
Dat was om het echte dopinggebruik te verdoezelenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vervuild vlees. Ik hoor het hem nog zeggen in het Spaans 000000000,0001% of iets toch?
mwah denk dat die wel gepiekt heeft eigenlijk, die was ook wel heel goed op bretagnequote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Mollema gaat idd op dik 5 minuten gereden worden vandaag.
Dan moet je als tweeling meedoen. Gewoon afwisselen, niemand die het merktquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:02 schreef Pandaplint het volgende:
De renners bij de start de route geven van de hele tour. Vervolgens maar kijken wie als eerste na een paar dagen aankomt
Die eerste acht nullen zijn een beetje nutteloos. En het eindigde sowieso op een 5.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vervuild vlees. Ik hoor het hem nog zeggen in het Spaans 000000000,0001% of iets toch?
daarom in de tour geen vlees eten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Idd, pinot en rolland en evt. Peraud zullen zo wel proberen te vertrekken in de hoop op de etappe-zegequote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Fedrigo niet ging wachten op meer mannen. Maar vandaag is niet de dag voor een ontsnapping als je geen Fransoos bent
dit is een vreemde conclusiequote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt vast de Giro niet gekeken.
wat een slecht filmpjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |