quote:Op maandag 13 juli 2015 19:01 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, goed nieuws! Fylax zit bij de FP
Oké leuk, en wat is nou het goede nieuws?quote:Op maandag 13 juli 2015 19:01 schreef timmmmm het volgende:
Oh hij is nu dus neuwsposter?quote:Op maandag 13 juli 2015 19:01 schreef timmmmm het volgende:
Krijgt hij nu ook zo'n leuk blauw kleurtje?quote:Op maandag 13 juli 2015 19:01 schreef timmmmm het volgende:
Alles op z'n tijd.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Krijgt hij nu ook zo'n leuk blauw kleurtje?
Die jongen opent een hele nieuwe wereld voor je.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb gister op aanraden van hem een Weihenstephaner en een Bachus framboos gehad
KPD/KEl wel.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:06 schreef LTVDK het volgende:
Nu is er dus geen enkel subforum meer fielaksvrij
Nou en ik zeg het toch maar even. Je had me ook kunnen bedanken.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In een poll die echt helemaal niemand boeit
Daar kom ik nooit. Timmmmm, hebben ER's ook een apart subforum?quote:
We hebben het office, waar ER's, PR en site-admins samenkomen. Dan heb je daarboven nog een forum waar admins, managers en FA's inkomen en daarboven weer een forum voor enkel admins geloof ikquote:Op maandag 13 juli 2015 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit. Timmmmm, hebben ER's ook een apart subforum?
Is de koffie daar wel een beetje te drinken?quote:Op maandag 13 juli 2015 19:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebben het office, waar ER's, PR en site-admins samenkomen. Dan heb je daarboven nog een forum waar admins, managers en FA's inkomen en daarboven weer een forum voor enkel admins geloof ik
Ik drink natuurlijk gewoon een beetje verse munttheequote:Op maandag 13 juli 2015 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is de koffie daar wel een beetje te drinken?
Ik pak het even rustig op.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga jij dan nu Fylax het goede voorbeeld geven en lekker wat nieuws posten?
Wat ben jij nou weer voor figuurquote:Op maandag 13 juli 2015 19:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik drink natuurlijk gewoon een beetje verse muntthee
Kan ik mee leven.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik drink natuurlijk gewoon een beetje verse muntthee
quote:Op maandag 13 juli 2015 19:21 schreef YokiKater het volgende:
Mijn broertje heeft gister even zijn auto total loss gereden, op zijn kant gerold en alles.
Dat kan je echt niet maken daar zo op te reageren LTVDKquote:
solidair crew wel.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Dat kan je echt niet maken daar zo op te reageren LTVDK
Hij heeft zelf helemaal niets, ik kreeg het net pas te horen omdat ik gisteravond en vandaag niet echt online ben geweest.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:22 schreef timmmmm het volgende:
Dat kan je echt niet maken daar zo op te reageren LTVDK
Wat gebeurde er?quote:Op maandag 13 juli 2015 19:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij heeft zelf helemaal niets, ik kreeg het net pas te horen omdat ik gisteravond en vandaag niet echt online ben geweest.
Dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij heeft zelf helemaal niets, ik kreeg het net pas te horen omdat ik gisteravond en vandaag niet echt online ben geweest.
Verkeerde quote gok ik zo.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben blij dat iemand er even wat van zegt ja.
quote:Op maandag 13 juli 2015 19:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben blij dat iemand er even wat van zegt ja.
quote:Op maandag 13 juli 2015 18:16 schreef LTVDK het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af wat een 'neuwsposter' is, maar dat terzijde.
Hier heb je een neus:quote:Op maandag 13 juli 2015 19:25 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig hebben we corrie onze neusposter nog
De achterkant brak plots uit in een flauwe bocht en hij kwam met zijn voorwielen op een verdrijfingsvlak waardoor hij geen grip had om tegen te sturen/corrigeren, toen heeft hij wat palen geraakt ofzo en is daarna door een stoeprand op zijn kant geslagen.quote:
Ik zie geen pics. Zal wel op prive staan.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De achterkant brak plots uit in een flauwe bocht en hij kwam met zijn voorwielen op een verdrijfingsvlak waardoor hij geen grip had om tegen te sturen/corrigeren, toen heeft hij wat palen geraakt ofzo en is daarna door een stoeprand op zijn kant geslagen.
Heel erg veel geluk gehad dat hij zelf niets heeft en dat er geen tegenliggers/fietsers/voetgangers waren. Als het goed is kan je pics zien via mijn FB.
Deze man zou het kunnen hebben.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:44 schreef timmmmm het volgende:
Zou derde bal-kanker ook bestaan? #Bassovragen
Misschien een beetjequote:Op maandag 13 juli 2015 20:15 schreef Fokker89 het volgende:
Timmmmm is hier sneller mee dan als je wil stoppen.
Al zal fylax wel al maanden aan zijn kop drammen.
SEX / Oproep aan vrouwen/meiden die facesitting willen doenquote:Op maandag 13 juli 2015 20:14 schreef Karina het volgende:
Plaatje speciaal voor timmmmm
[ afbeelding ]
Uh nee. Ik zit liever op de bankquote:Op maandag 13 juli 2015 20:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
SEX / Oproep aan vrouwen/meiden die facesitting willen doen
Niks voor jou Corry?
Die glibbert er toch zo in joh. Tegelijk een beetje rimmen, niks meer aan doenquote:
Doe niet zo vies timmmmm. Daar ben ik veel te netjes voor.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die glibbert er toch zo in joh. Tegelijk een beetje rimmen, niks meer aan doen
dit is matigquote:
Crew mag helemaal niet meedoen aan prijsvragenquote:Op maandag 13 juli 2015 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik heb er niet eens op geklikt.
Ik zit nu te hopen dat ik een boekie heb gewonnen maar dat zal wel nietHad maar 1 vraag kunnen verzinnen.
Weet niet hoe het met deze zit.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Crew mag helemaal niet meedoen aan prijsvragen
Volgens mij met dit soort dingen wel want hij zoekt iemand uit die de beste vraag of vragen hadquote:Op maandag 13 juli 2015 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Crew mag helemaal niet meedoen aan prijsvragen
Oh, zo goed had ik nog niet gelezenquote:Op maandag 13 juli 2015 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij met dit soort dingen wel want hij zoekt iemand uit die de beste vraag of vragen had
Zoiets, staat los van FOK!, dan mag het wel.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij met dit soort dingen wel want hij zoekt iemand uit die de beste vraag of vragen had
Ik zeg niksquote:Op maandag 13 juli 2015 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, zo goed had ik nog niet gelezenJe hebt hem toch niet stiekem hete dm's gestuurd om meer kans te maken he?
sinds wanneer ben jij geinteresseerd in een boek over voetbal?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:50 schreef sp3c het volgende:
als ik zou kunnen lezen zou ik ook hete dm's sturen om meer kans te maken
wie weet!
voor mijn zusje, die houd wel van dit soort leuke meidendingenquote:Op maandag 13 juli 2015 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij geinteresseerd in een boek over voetbal?
Dat plaatje kan je in je reet stekenquote:Op maandag 13 juli 2015 20:14 schreef Karina het volgende:
Plaatje speciaal voor timmmmm
[ afbeelding ]
dit gaat over stoere kerels hoor. voetbalsupportersquote:Op maandag 13 juli 2015 20:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor mijn zusje, die houd wel van dit soort leuke meidendingen
Nee, leg eens even uit.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
toevallig ging het daarnet over een derde bal
je weet wel.
dan heb je een dikke vette steenpuist op je perineum. en dat doet heel veel pijnquote:
Waar moet je nu motorboaten, links of rechts? Nee, dit zou te verwarrend voor me zijnquote:
gewoon van links naar rechts en zoveel mogelijk meepakken denk ikquote:Op maandag 13 juli 2015 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar moet je nu motorboaten, links of rechts? Nee, dit zou te verwarrend voor me zijn
Nou en.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:01 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat dat ding superveel pijn doet als je er mee gaat zitten klieren man
Nice!quote:Op maandag 13 juli 2015 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
dan heb je een dikke vette steenpuist op je perineum. en dat doet heel veel pijnkomt later ook pus uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |