SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja of nee?Laffe huichelaar
Die Assad figuren van een SF en Janetje natuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2015 17:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoezo niet, vertel het is aan ome tim?
Never forget.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
vind jij het niet leuk om wat voor de FP te schrijven ofzo?
Daar is nietsquote:Op maandag 13 juli 2015 18:06 schreef Elfletterig het volgende:
Dijsselbloem is herkozen als Eurogroep-voorzitter![]()
Dijsselbloem herkozen als Eurogroep-voorzitter
Schrijf eens een leuk stukje, dan kan ik mijn oordeel vormen.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:09 schreef Fylax het volgende:
66% zegt ja, ik denk dat het duidelijk is Tim.
Waarom ben je daar blij mee?quote:Op maandag 13 juli 2015 18:06 schreef Elfletterig het volgende:
Dijsselbloem is herkozen als Eurogroep-voorzitter![]()
Dijsselbloem herkozen als Eurogroep-voorzitter
Op de Weblog staan genoeg leuke stukjes.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Schrijf eens een leuk stukje, dan kan ik mijn oordeel vormen.
Tuurlijk wel. Ik heb in 2012 heel bewust op deze man gestemd. Ik vind dat hij het geweldig doet. Hij werkt zich een slag in de rondte met een loodzware duo-baan, hij komt altijd goed beslagen ten ijs. Kortom: hij doet het prima, dus ik vind het mooi dat hij loon naar werken krijgt.quote:
Ja twee regels jaquote:Op maandag 13 juli 2015 18:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Op de Weblog staan genoeg leuke stukjes.
Als ik de behoefte zou hebben om een poster van een politicus boven mijn bed te hangen, dan zou dat inderdaad een poster van Dijsselbloem zijn ja. Ik ben het al jaren roerend eens met die man, op elk denkbaar onderwerp.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Efteling heeft een poster van Jeroen boven zijn bed.
Er zijn ook blogjes van mij met alinea's.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja twee regels jaKan je ook alinea's maken? En waar blijft trouwens de FOK!ker van de dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |