Misschien een beetjequote:Op maandag 13 juli 2015 20:15 schreef Fokker89 het volgende:
Timmmmm is hier sneller mee dan als je wil stoppen.
Al zal fylax wel al maanden aan zijn kop drammen.
SEX / Oproep aan vrouwen/meiden die facesitting willen doenquote:Op maandag 13 juli 2015 20:14 schreef Karina het volgende:
Plaatje speciaal voor timmmmm
[ afbeelding ]
Uh nee. Ik zit liever op de bankquote:Op maandag 13 juli 2015 20:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
SEX / Oproep aan vrouwen/meiden die facesitting willen doen
Niks voor jou Corry?
Die glibbert er toch zo in joh. Tegelijk een beetje rimmen, niks meer aan doenquote:
Doe niet zo vies timmmmm. Daar ben ik veel te netjes voor.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die glibbert er toch zo in joh. Tegelijk een beetje rimmen, niks meer aan doen
dit is matigquote:
Crew mag helemaal niet meedoen aan prijsvragenquote:Op maandag 13 juli 2015 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik heb er niet eens op geklikt.
Ik zit nu te hopen dat ik een boekie heb gewonnen maar dat zal wel nietHad maar 1 vraag kunnen verzinnen.
Weet niet hoe het met deze zit.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Crew mag helemaal niet meedoen aan prijsvragen
Volgens mij met dit soort dingen wel want hij zoekt iemand uit die de beste vraag of vragen hadquote:Op maandag 13 juli 2015 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Crew mag helemaal niet meedoen aan prijsvragen
Oh, zo goed had ik nog niet gelezenquote:Op maandag 13 juli 2015 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij met dit soort dingen wel want hij zoekt iemand uit die de beste vraag of vragen had
Zoiets, staat los van FOK!, dan mag het wel.quote:Op maandag 13 juli 2015 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij met dit soort dingen wel want hij zoekt iemand uit die de beste vraag of vragen had
Ik zeg niksquote:Op maandag 13 juli 2015 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, zo goed had ik nog niet gelezenJe hebt hem toch niet stiekem hete dm's gestuurd om meer kans te maken he?
sinds wanneer ben jij geinteresseerd in een boek over voetbal?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:50 schreef sp3c het volgende:
als ik zou kunnen lezen zou ik ook hete dm's sturen om meer kans te maken
wie weet!
voor mijn zusje, die houd wel van dit soort leuke meidendingenquote:Op maandag 13 juli 2015 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij geinteresseerd in een boek over voetbal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |