Ik vind koffie niet lekkerquote:Op maandag 13 juli 2015 01:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een bakkie pleur mag je toch op zijn minst verwachten als je helpt meesjouwen
Whatever floats your boat dan.quote:
Ik kan hele tt helaas niet lezen. "Koffie voor mede...." Zie ik alleen.quote:Op maandag 13 juli 2015 01:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Whatever floats your boat dan.Vond de tt wel toepasselijk. En cafeïne helpt je wakker blijven, om onnodige lompe acties tijdens het verhuizen te voorkomen. Op het end dan een kom stevige soep en je kunt met je voetjes van de vloer bekaf zijn maar wel voldaan.
Draai je slimme telefoon/tablet eens horizontaal in landschapsmodus en je leest: "Koffie voor de verhuizende medemens" rara wie dat isquote:Op maandag 13 juli 2015 01:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan hele tt helaas niet lezen. "Koffie voor mede...." Zie ik alleen.
Geef mij maar chocolade, word ik ook actief van
Ik leef al zo lang zonder landschapsmodus dat ik gewoon ben vergeten dat het nog bestaatquote:Op maandag 13 juli 2015 01:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Draai je slimme telefoon/tablet eens horizontaal in landschapsmodus en je leest: "Koffie voor de verhuizende medemens" rara wie dat isActief van choco? Das nieuw voor mij, choco is lekker als het guur weer is of je net hebt lopen schaatsen
![]()
quote:Op maandag 13 juli 2015 06:07 schreef Toekito het volgende:
Vandaag sta ik dan echt in de metro! Pagina 8.
nee klopt, hopelijk komt dat straks nogquote:Op maandag 13 juli 2015 06:24 schreef Molo het volgende:
Ik zie je niet op de mobiele site van de metro trouwens
Post maar linkje als je die weet straksquote:Op maandag 13 juli 2015 06:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee klopt, hopelijk komt dat straks nog
Stuiter, stuiter, stuiter.... Jij gaat als Tijgetje de dag door vandaag?quote:Op maandag 13 juli 2015 07:43 schreef Molo het volgende:
Ja maar, koffie
Drie cappuccino hier al weggetikt
Werkse allen!
Tofquote:
Mooi artikel!quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 06:07 schreef Toekito het volgende:
Vandaag sta ik dan echt in de metro! Pagina 8.
Eindelijkquote:Op maandag 13 juli 2015 10:04 schreef Toekito het volgende:
Nu ook digitale versiehttp://www.metronieuws.nl(...)ballen-met-pacemaker
quote:Op maandag 13 juli 2015 10:04 schreef Toekito het volgende:
Nice!quote:Op maandag 13 juli 2015 10:04 schreef Toekito het volgende:
quote:Op maandag 13 juli 2015 11:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nice!![]()
Bos is uitgeslapen, gevoederd en er gaat koffie in as we speak.
En voor mij nog niet zo erg, wel voor ouders met een Hartekindquote:Op maandag 13 juli 2015 12:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stomme verzekeringen vergoeden laatste tijd amper ietsmaar ik wens je heel veel succes !
Inmiddels in Geldrop, waar Sjefke zijn eerste Fok-meet-aai-knuffel heeft gehad..quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 12:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inmiddels in Geldrop, waar Sjefke zijn eerste Fok-meet-aai-knuffel heeft gehad..
Willen ze jou ook?quote:
Ja schattig he?quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 12:37 schreef Bos81 het volgende:
Voor degene met mij op Facebook: Een foto van mij met de zanger van Europe staat er op
hej wokquote:Op maandag 13 juli 2015 12:40 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k rent door ksc
AAAAAHRG
misschien vanaf oktober pas weer tijd om hier meer te zijn
okkusjemazzeldoei
Nicequote:Op maandag 13 juli 2015 12:37 schreef Bos81 het volgende:
Voor degene met mij op Facebook: Een foto van mij met de zanger van Europe staat er op
Wokquote:Op maandag 13 juli 2015 12:40 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k rent door ksc
AAAAAHRG
misschien vanaf oktober pas weer tijd om hier meer te zijn
okkusjemazzeldoei
Ja een beetje ons lekker maken en dan kan de helft van Fok niet eens die foto zienquote:Op maandag 13 juli 2015 12:37 schreef Bos81 het volgende:
Niet dood geweest (zo ver ik heb gemerkt)quote:
Sorryquote:Op maandag 13 juli 2015 13:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja een beetje ons lekker maken en dan kan de helft van Fok niet eens die foto zien
Spoiler niet gekwoot, hij wilde niet eens opstaan voor je?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry![]()
Dan maar even kort in Spollert
Niet Quoten AUB
Zitten nu in Venlo aan de koffiequote:
Neu, ging wel een beetje snel. Was misschien wel leuker geweest, maar ach.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Spoiler niet gekwoot, hij wilde niet eens opstaan voor je?
Maar leuk, waar was dit?
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Dat gezicht van Takke toen ik gisterennacht om koffie vroeg
Sjefkequote:Op maandag 13 juli 2015 12:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inmiddels in Geldrop, waar Sjefke zijn eerste Fok-meet-aai-knuffel heeft gehad..
Die drie vermoeide hoofden die om half drie 's nachts aan de koffie zaten toen ik binnenkwamquote:Op maandag 13 juli 2015 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Dat gezicht van Takke toen ik vannacht om koffie vroeg
Is het daar wel droog?quote:Op maandag 13 juli 2015 15:49 schreef Arch-Indar het volgende:
Een goedenmiddag vanuit Luxemburg!
Tent opzetten nu. *zwaait*
quote:Op maandag 13 juli 2015 13:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Niet dood geweest (zo ver ik heb gemerkt)
Miniquote:
Sterktequote:Op maandag 13 juli 2015 15:49 schreef Arch-Indar het volgende:
Een goedenmiddag vanuit Luxemburg!
Tent opzetten nu. *zwaait*
Neequote:Op maandag 13 juli 2015 16:41 schreef Toekito het volgende:
mijn FB is ontploft. Mijn mailbox een beetje. En mijn werkmail ook beetje.
Kan ik hier even rustig koffie drinken?
Tekst in de mail:quote:Hoera, een nieuw Pick Up Point bij jou in de buurt en daarom een cadeau van Jumbo.com!
Dichterbij kan haast nietquote:Hoera Erik, nu ook een Pick Up Point in Bodegraven!
quote:Op maandag 13 juli 2015 16:43 schreef Bos81 het volgende:
Titel van mail:
[..]
Tekst in de mail:
[..]
Dichterbij kan haast niet![]()
![]()
uhm nee man.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:43 schreef Miniem het volgende:
Heeft er toevallig nog iemand zon oude groene PTT brievenbus waar ie vanaf wil?
Hoe istie?quote:
Onderweg alleen maar regen, maar sinds we luxemburg in reden droog.quote:
een beetje regen daar en het gaat wel heel erg lekker ruiken vaakquote:Op maandag 13 juli 2015 17:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Onderweg alleen maar regen, maar sinds we luxemburg in reden droog.
Wel erg donkere lucht.
Tent staat, droog!
Buiten dat ik nu doodmoe ben gaat het goed, veel gebeurd in de tijd dat ik weg was. Hoe is het met jou?quote:
Veel met/om je heen gebeurd?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Buiten dat ik nu doodmoe ben gaat het goed, veel gebeurd in de tijd dat ik weg was. Hoe is het met jou?
VakantieKoenquote:
quote:
Niet meerquote:Op maandag 13 juli 2015 16:43 schreef Miniem het volgende:
Heeft er toevallig nog iemand zon oude groene PTT brievenbus waar ie vanaf wil?
quote:Op maandag 13 juli 2015 18:38 schreef fietsie het volgende:
Wat een bak regen krijgen die Limburgers zeg.... daar bleef dus al dat water terwijl wij in het noorden een droogte hadden....
Ik probeer het even van de vrolijke kant te zien hequote:
op zich viel het wel mee toen ik er wasquote:Op maandag 13 juli 2015 18:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik probeer het even van de vrolijke kant te zien he![]()
Hoosbuien op de A73 en A2 waren niet echt i-de-aal reisweer...
Deed ze net als donkey in je oor ploppen?quote:Op maandag 13 juli 2015 18:43 schreef fietsie het volgende:
Wij hadden zo'n stuiterkind op de achterbank: "Zijn we er al" x100 dus die wordt nu even afgepeigerd in het indoor speelgebeuren
Toen kwamen we hier op lokale wegen achter 2 grijskuiven die 35 reden in een zwart-rode Citroen Cactus.....quote:Op maandag 13 juli 2015 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deed ze net als donkey in je oor ploppen?
[ afbeelding ]
Genoeg met/om mij heen gebeurdquote:Op maandag 13 juli 2015 17:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Veel met/om je heen gebeurd?
Fijn dat het nu goed gaat![]()
Was je voor april al weg? Want in dat geval is het een beetje idem dito van mijn kant uit.
Zekerquote:
Solquote:Op maandag 13 juli 2015 19:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Genoeg met/om mij heen gebeurd
Zeker, kan nog beter
Denk dat ik al sinds januari weer eens weg was
[..]
Zeker
gfquote:
Welkomquote:Op maandag 13 juli 2015 18:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik probeer het even van de vrolijke kant te zien he![]()
Hoosbuien op de A73 en A2 waren niet echt i-de-aal reisweer...
Solquote:Op maandag 13 juli 2015 19:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker, kan nog beter
[..]
Zeker
En nu ben je terugquote:Op maandag 13 juli 2015 19:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker, kan nog beter
[..]
Zeker
Marijkequote:
Zal proberen af en toe weer eens online te komen als ik kan.quote:
De dames in de winkel waren wel heel liefquote:
Fijn!quote:Op maandag 13 juli 2015 19:29 schreef Solique het volgende:
[..]
MarijkeGaat goed. Met jou?
[..]
Zal proberen af en toe weer eens online te komen als ik kan.
En waar is 'hier'?quote:Op maandag 13 juli 2015 19:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
De dames in de winkel waren wel heel liefEr wordt hier zelfs -minder- Duits gesproken dan waar ik normaal winkel, in Lemmer
Vaalschquote:
Zo zijn wij.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
De dames in de winkel waren wel heel liefEr wordt hier zelfs -minder- Duits gesproken dan waar ik normaal winkel, in Lemmer
Roermond is een heul eind naar het Noorden toch? In dat gebied waar wij Noorderlingen van menen dat het gewoon nog Brabant is?quote:Op maandag 13 juli 2015 19:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo zijn wij.
blijf verrrrrr weg van de outlet in Roermond, want dan gaat je positieve beeld aan diggelen![]()
Als je een half uurtje rijden een heul eind noemt wel ja.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Roermond is een heul eind naar het Noorden toch? In dat gebied waar wij Noorderlingen van menen dat het gewoon nog Brabant is?
Ik ben zo'n barbaar die het pas Limburg noemt als er in de wegen meer dan een kerktoren hoogteverschil zitquote:Op maandag 13 juli 2015 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je een half uurtje rijden een heul eind noemt wel ja.
Ik schijn te wonen in het grbied wat 'men' als Brabant ziet.
Of -erger- Noord-Limburg![]()
quote:Op maandag 13 juli 2015 19:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben zo'n barbaar die het pas Limburg noemt als er in de wegen meer dan een kerktoren hoogteverschil zit
Toppertje van planning ook: 1 week voor het losbarsten van de grootste massa vakanties is de weg tussen Vaals en het Geuldal (die ene, met bochten en hellingen alsof je in de Alpen bent) geteerd en daarna afgedekt met 6 cm losliggend split.quote:
quote:
Niks mis metquote:Op maandag 13 juli 2015 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik schijn te wonen in het gebied wat 'men' als Brabant ziet.
Zijn er nog tips en truucs qua waar je nu -echte- vlaai kunt kopen?quote:Op maandag 13 juli 2015 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik schijn te wonen in het gebied wat 'men' als Brabant ziet.
Bij de lokale warme bakker.quote:Op maandag 13 juli 2015 19:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zijn er nog tips en truucs qua waar je nu -echte- vlaai kunt kopen?
Jawel hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
Haiquote:
Hoi Doeiquote:
Zijn die hier nog niet allemaal kapot geconcurreerd door de supers?quote:
Volgens google zijn er nog 3quote:Op maandag 13 juli 2015 19:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zijn die hier nog niet allemaal kapot geconcurreerd door de supers?
Hier in Vaals word je zo onder de AH een parkeergarage ingelokt....
Dat bedoel ik: 50 meter eerder werd ik keurig met een bordje P zo de AH in gedirigeerdquote:Op maandag 13 juli 2015 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens google zijn er nog 3
http://www.bakkerijen.net/vaals
Have funquote:
Lekker hoorquote:Op maandag 13 juli 2015 20:24 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, alles klaar, en eerste rondje van 40 min al gefietst.
Ff wennen. Maar wel de 45ste tijd van het jaar op een klimmetje hier vlak bij.
Eerder Heerlenquote:Op maandag 13 juli 2015 20:13 schreef Bos81 het volgende:
Roermond is toch een beetje het Helmond van Noord-midden Limburg.. ??
quote:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij wat slap wasquote:Op maandag 13 juli 2015 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Dat gezicht van Takke toen ik vannacht om koffie vroeg
Haiquote:
van de hoeveel ? 45 ?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:24 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, alles klaar, en eerste rondje van 40 min al gefietst.
Ff wennen. Maar wel de 45ste tijd van het jaar op een klimmetje hier vlak bij.
Prima prima...quote:Op maandag 13 juli 2015 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiLang geleden! Hoe is het met u?
quote:
Ach, het was laat enzo. Mij hoor je er niet over klagen..quote:Op maandag 13 juli 2015 20:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij wat slap was
Dat was geen klachtquote:Op maandag 13 juli 2015 20:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
De koffie?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Oh bluh, ik hoop voor je dat het meevalt!!quote:Op maandag 13 juli 2015 20:50 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Prima prima...
Moet alleen woensdag verplicht naar UWV
Hopelijk hoef ik alleen te luisteren.
Als ze met rollenspel of iets dergelijks komen taai ik af
Die ene?quote:
Blijf je nu wat langer?quote:
Dat hoopte ik wel jaquote:
Ik dacht ook alquote:
Tja als "hij" en "slap" in 1 zin voorkomenquote:
Tja, maar ze quote wel een post, waarin eigenlijk alleen kofie en het gezicht van Takkie staan. Dus dan is 1 van de 2 slap en niks anders..quote:Op maandag 13 juli 2015 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Tja als "hij" en "slap" in 1 zin voorkomen
En 3 slapers, niet in de kwoot dan, maar wel in een ander berichtje van catquote:Op maandag 13 juli 2015 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, maar ze quote wel een post, waarin eigenlijk alleen kofie en het gezicht van Takkie staan. Dus dan is 1 van de 2 slap en niks anders..
En ze zijn ook niet te koop daar of je hebt een geschikte korte broek?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:14 schreef fietsie het volgende:
Dat je er ook gewoon op vakantie gaand achterkomt dat je niet zoiets bezit als een zwembroek.
dat wordt dus een nudistencamping opzoekenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:14 schreef fietsie het volgende:
Dat je er ook gewoon op vakantie gaand achterkomt dat je niet zoiets bezit als een zwembroek.
Nee hoor. ze had maar 1 slaper te gast en dat was haar vriend.. Die 3 die Cat bedoelde waren Takkie zelf. MPG en Ik...quote:Op maandag 13 juli 2015 21:12 schreef drakin het volgende:
[..]
En 3 slapers, niet in de kwoot dan, maar wel in een ander berichtje van cat
A dirty mind is a joy foreverquote:Op maandag 13 juli 2015 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Tja als "hij" en "slap" in 1 zin voorkomen
ik probeer hetquote:Op maandag 13 juli 2015 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh bluh, ik hoop voor je dat het meevalt!!
[..]
Die ene?
[..]
Blijf je nu wat langer?
Je bedoelt dat Roermond meer op Heerlen lijkt???quote:
Nee, Heerlen is het Helmond van Limburgquote:Op maandag 13 juli 2015 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Roermond meer op Heerlen lijkt???![]()
Mijn gezichtquote:Op maandag 13 juli 2015 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, maar ze quote wel een post, waarin eigenlijk alleen kofie en het gezicht van Takkie staan. Dus dan is 1 van de 2 slap en niks anders..
Jullie sliepen niet door de koffie?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. ze had maar 1 slaper te gast en dat was haar vriend.. Die 3 die Cat bedoelde waren Takkie zelf. MPG en Ik...
is toch allemaal 1 pot nat, Limburg ?quote:
Ik had het over Noord en Midden Limburg.VOlgens mij ligt Heerlen in Zuid-Limburgquote:
UIteindelijk wel, maar toen was ik al ergens andersquote:
in dromenland ?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
UIteindelijk wel, maar toen was ik al ergens anders
Woensdag wel, zoooo geen zin inquote:
jaloers op Cat ?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Woensdag wel, zoooo geen zin in
Ik twijfel of ik een orgaan ga doneren om er onderuit te komen
Volgens MPG wil je in Belfeld niet dood gevonden wordenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had het over Noord en Midden Limburg.VOlgens mij ligt Heerlen in Zuid-Limburg![]()
![]()
![]()
Over heel Limburg gesproken is Heerlen wel het afvoerputje van de provincie ja
Ehm, serieus?quote:
en waar denk je dan aan MPG of een ander orgaan ?quote:
Ik wil voorlopig nog nergens dood gevonden wordenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Volgens MPG wil je in Belfeld niet dood gevonden worden
Even nog terugkomen op wat anders, ik was de tweede van de dag zelfs..quote:
Ja datquote:Op maandag 13 juli 2015 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil voorlopig nog nergens dood gevonden worden
Nee johquote:
MPG zit niet aan mij vast hoorquote:Op maandag 13 juli 2015 21:38 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
en waar denk je dan aan MPG of een ander orgaan ?
lolletje, maar klasse hoorquote:Op maandag 13 juli 2015 21:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Even nog terugkomen op wat anders, ik was de tweede van de dag zelfs..
Van de twee.
quote:Op maandag 13 juli 2015 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker therapeutisch met grof geweld een luxaflex met schroeven en pluggen en al van de muur trekkenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee joh
Zij had een geldige reden om niet te komen en was ook compleet onzin dat ze haar lastig bleven vallen.
Mij mogen ze wel lastig vallen want ik mankeer niks maar ik heb er 0,niks zin in want ik heb nu totaal geen behoefte aan gezeur aan mn hoofd
Dankjequote:Op maandag 13 juli 2015 21:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee joh
Zij had een geldige reden om niet te komen en was ook compleet onzin dat ze haar lastig bleven vallen.
Mij mogen ze wel lastig vallen want ik mankeer niks maar ik heb er 0,niks zin in want ik heb nu totaal geen behoefte aan gezeur aan mn hoofd
quote:Op maandag 13 juli 2015 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker therapeutisch met grof geweld een luxaflex met schroeven en pluggen en al van de muur trekkenen behang afscheuren enzo
quote:Op maandag 13 juli 2015 21:48 schreef Takaiki het volgende:
Maar ik ga MPG zn tomaten slachten voor de soep
Dat las ik in eerste instantie verkeerdquote:Op maandag 13 juli 2015 21:48 schreef Takaiki het volgende:
arme mpgquote:Op maandag 13 juli 2015 21:48 schreef Takaiki het volgende:
soms lijkt het wel de ideale uitwegquote:Op maandag 13 juli 2015 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen dan profiteren -anderen- daarvan en zelf heb je niets... ja wormen...quote:Op maandag 13 juli 2015 21:56 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
soms lijkt het wel de ideale uitweg
Ik heb net 2e rondje sauna erop zittenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:56 schreef Arch-Indar het volgende:
Was fietsie al aangekomen op zijn bestemming?
Doe eens niet zo gek.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:56 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
ik mot geen gras op mijn buikquote:Op maandag 13 juli 2015 21:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alleen dan profiteren -anderen- daarvan en zelf heb je niets... ja wormen...
ah je hebt een excuss om naar andere blote vrouwen te kijkenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb net 2e rondje sauna erop zitten
Niet dat soort gekke dingen zeggen hoor!quote:Op maandag 13 juli 2015 21:56 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
Prive sauna in huisje.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:58 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
ah je hebt een excuss om naar andere blote vrouwen te kijken
slecht geregeldquote:Op maandag 13 juli 2015 21:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Prive sauna in huisje.
Nog geen aanbellende buurvrouwen gehad.
quote:Op maandag 13 juli 2015 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet dat soort gekke dingen zeggen hoor!
Waarom zit je niet op de Veluwe?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Prive sauna in huisje.
Nog geen aanbellende buurvrouwen gehad.
tot nu toe ook geen leuke buurvrouwen gezien, want het regende.quote:
Vakantie op de Veluwe voelt een beetje als ehm.... in je eigen achtertuin gaan zitten, maar dan net op een ander plekkie als normaal.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom zit je niet op de Veluwe?Dan was ik praktisch je buurvrouw
Misschien moet jij dan bij willekeurige huisjes aanbellen? Al die buurvrouwen zitten in hun eigen sauna natuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2015 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
tot nu toe ook geen leuke buurvrouwen gezien, want het regende.
tja, had je maar wat meer af moeten zakken. hier is het al weken ron de 30 en ver erboven en de komende weken ook.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
tot nu toe ook geen leuke buurvrouwen gezien, want het regende.
Vind je?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vakantie op de Veluwe voelt een beetje als ehm.... in je eigen achtertuin gaan zitten, maar dan net op een ander plekkie als normaal.
Niet echt "weg" zegmaar...
je had beter in mijn achtertuin kunnen zittenquote:Op maandag 13 juli 2015 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vakantie op de Veluwe voelt een beetje als ehm.... in je eigen achtertuin gaan zitten, maar dan net op een ander plekkie als normaal.
Kan de batterij er ook uit?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:04 schreef fietsie het volgende:
Briljante klok-keuze van de interior designers hier overigens.
Ieder uur begint er een zangvogeltje te zingenSteeds een ander vogeltje voor ieder uur.
Het oorspronkelijke plan was dat ik nu tegels zat te lijmen.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:03 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
tja, had je maar wat meer af moeten zakken. hier is het al weken ron de 30 en ver erboven en de komende weken ook.
komende vrijdag weer een uitchieter richting 40, das minder
En dan mevrouw Kampf vermaken met Friese mopjes?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:04 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
je had beter in mijn achtertuin kunnen zitten
afschietenquote:Op maandag 13 juli 2015 22:04 schreef fietsie het volgende:
Briljante klok-keuze van de interior designers hier overigens.
Ieder uur begint er een zangvogeltje te zingenSteeds een ander vogeltje voor ieder uur.
nee, de bulten aarde uitrijden zodat mijn tuin vlak wordtquote:Op maandag 13 juli 2015 22:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan mevrouw Kampf vermaken met Friese mopjes?
Hmmm onze Atlas-kraan haalt 14 km/h. Hoe lang ben ik dan onderweg, via legale route?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:08 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
nee, de bulten aarde uitrijden zodat mijn tuin vlak wordt
die van mevr. fiets ?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:08 schreef fietsie het volgende:
Nu aan het uitzoeken welke mergelgrot ik eens van binnen ga bewonderen
reken maar uit .... friesland - baselquote:Op maandag 13 juli 2015 22:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmmm onze Atlas-kraan haalt 14 km/h. Hoe lang ben ik dan onderweg, via legale route?
Dat is vakantie in Limburg ookquote:Op maandag 13 juli 2015 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is erg leuk, heb ik in Valkenburg ook gedaanquote:Op maandag 13 juli 2015 22:08 schreef fietsie het volgende:
Nu aan het uitzoeken welke mergelgrot ik eens van binnen ga bewonderen
Nee, dat is het buitenlandquote:
ik ben ook gek op "natte tunnels"quote:Op maandag 13 juli 2015 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is erg leuk, heb ik in Valkenburg ook gedaanVond het echt tof. Al was het niet zo spectaculair als andere grotten die ik bezocht heb
Ik weet wel, als de Russen komen ga ik naar Valkenburg![]()
Mevrouw Kampf zal blij met je zijnquote:Op maandag 13 juli 2015 22:16 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
ik ben ook gek op "natte tunnels"
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mevrouw Kampf zal blij met je zijnHeb er maar weinig aan hier dat jij daar van houdt
"From Prague you will be testing solutions built by our team in Basel"quote:Op maandag 13 juli 2015 22:20 schreef Kampfdackel het volgende:
zoek je een job op monster.... geef je in "testing" en als locatie "Basel" en dan komt ie met een job in praag
Ze testen je...quote:Op maandag 13 juli 2015 22:20 schreef Kampfdackel het volgende:
zoek je een job op monster.... geef je in "testing" en als locatie "Basel" en dan komt ie met een job in praag
Truste. Have fun with the campinggeluiden.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze testen je...
Ik ga slapen, was lange dag zo. Truste allemaal!
trustequote:Op maandag 13 juli 2015 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze testen je...
Ik ga slapen, was lange dag zo. Truste allemaal!
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
"From Prague you will be testing solutions built by our team in Basel"
wat zijn tiepiesche camping geluiden. boerende, schetenlatende luidruchtige dronken snurkende figuren ?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Truste. Have fun with the campinggeluiden.
In mijn oude caravan vooral het zoemen van de ventilatiequote:Op maandag 13 juli 2015 22:25 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
wat zijn tiepiesche camping geluiden. boerende, schetenlatende luidruchtige dronken snurkende figuren ?
sta je niet op een camping dan ?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
In mijn oude caravan vooral het zoemen van de ventilatie
Nee ik klikte op zo'n Fok-sponsor-linkje: landalquote:
Jaquote:Op maandag 13 juli 2015 22:25 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
wat zijn tiepiesche camping geluiden. boerende, schetenlatende luidruchtige dronken snurkende figuren ?
Nee joh, dat is een heel ander internet.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:36 schreef Rickertman96 het volgende:
Internetbankieren werkt toch ook in het buitenland, zolang er maar internetverbinding is?
Toch?
kquote:Op maandag 13 juli 2015 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, dat is een heel ander internet.
Er liepen hier al mensen met zo'n rolletje handdoek-met-zwemkleding vanuit het Zwembad naar het huisje....quote:Op maandag 13 juli 2015 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn vergeet de toiletrolmode niet
Vergelijkbaar, maar toch andersquote:Op maandag 13 juli 2015 22:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er liepen hier al mensen met zo'n rolletje handdoek-met-zwemkleding vanuit het Zwembad naar het huisje....
Ehm jaquote:Op maandag 13 juli 2015 22:36 schreef Rickertman96 het volgende:
Internetbankieren werkt toch ook in het buitenland, zolang er maar internetverbinding is?
Toch?
Dan neem je iemand meequote:Op maandag 13 juli 2015 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
ik wil ook wel weer eens naar een camping eigenlijk.![]()
Alleen omdat nou alleen te doen
Tijd om iemand daarvoor te gaan zoeken danquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 13 juli 2015 22:46 schreef fietsie het volgende:
Was trouwens gek; brandwonden deden niet eens pijn in de sauna. Had verwacht dat dat goed zeer zou doen...
Ehm vrienden?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd om iemand daarvoor te gaan zoeken dan
Bijnaquote:
Die gaan lekker allemaal met hun familie etc op vakantie. Daar wil ik dan weer niet bij mee hoorquote:
Naar Osloquote:Op maandag 13 juli 2015 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Ehm vrienden?![]()
[..]
BijnaHoezo?
Naar meer fokmeets komen, ontmoet je mensen met wie je mogelijk op vakantie kanquote:Op maandag 13 juli 2015 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaan lekker allemaal met hun familie etc op vakantie. Daar wil ik dan weer niet bij mee hoor
Awesome!!!!!quote:
Nu zeg je gewoon rare dingen hequote:Op maandag 13 juli 2015 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naar meer fokmeets komen, ontmoet je mensen met wie je mogelijk op vakantie kan![]()
Ehm nee hoorquote:
Ik ben ook wel op fokmeets geweest hoor. Ben er op de duur alleen mee opgehouden.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm nee hoor![]()
Heb zo al best veel mensen leren kennen, hartstikke leuk
Ja, jammer, heb je nog nooit gezienquote:Op maandag 13 juli 2015 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel op fokmeets geweest hoor. Ben er op de duur alleen mee opgehouden.
Heeeeeeee leef je nog?quote:
Tijd terug wel. Ben bij Loungemeets geweest en wat FOT meets.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jammer, heb je nog nooit gezien
[..]
Heeeeeeee leef je nog?
Nee hoor, ik ga bijna op vakantie met degene die ik op mijn eerste Fokmeet tegenkwamquote:
Dan nog heb je nog niet gezienquote:Op maandag 13 juli 2015 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd terug wel. Ben bij Loungemeets geweest en wat FOT meets.
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga bijna op vakantie met degene die ik op mijn eerste Fokmeet tegenkwam
Echt zin in. Nu een beetje voorbereiden. Zoek nog gekke / bruikbare items om mee te nemen op de brommer. Is nl een run met veel andere deelnemers.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naar meer fokmeets komen, ontmoet je mensen met wie je mogelijk op vakantie kan![]()
[..]
Awesome!!!!!
Jawelquote:Op maandag 13 juli 2015 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jammer, heb je nog nooit gezien
[..]
Heeeeeeee leef je nog?
Al in Frankrijk, Duitsland en Tsjechië geweest met die Fokkerquote:
Nee, want jij kwam daar nietquote:
Wat voor dingen?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Echt zin in. Nu een beetje voorbereiden. Zoek nog gekke / bruikbare items om mee te nemen op de brommer. Is nl een run met veel andere deelnemers.
Fijnquote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Al in Frankrijk, Duitsland en Tsjechië geweest met die Fokker
Dus tot 8 augustus?quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Echt zin in. Nu een beetje voorbereiden. Zoek nog gekke / bruikbare items om mee te nemen op de brommer. Is nl een run met veel andere deelnemers.
Slaap lekkerquote:
Dus ja, meeten kan best werkenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor dingen?
[..]
Fijn
[..]Zalig!
Iedereen is met vakantiequote:
Keizer watko?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedereen is met vakantieEn ik kijk Keizer Kuzko
Disneyquote:Op maandag 13 juli 2015 23:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Keizer watko?
En pfff... vakantie is voor mietjes
Wat fijnquote:
Hoeveel dates heb jij al gehad via Fok?quote:
Verschillende items. Nog een groene ptt brievenbus, een vat/ton, 2 kratten, zwaailampen/verlichting, dingen die herrie maken. En andrre toffe dingen.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor dingen?
[..]
Fijn
[..]Zalig!
Tof!quote:Op maandag 13 juli 2015 23:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik was bezig aan een grooooot strijkkralenproject.
Ken ik nietquote:Op maandag 13 juli 2015 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
DisneyThe emperors new groove
[..]
Wat fijn
Even de streepjes boven mijn bed tellen....quote:Op maandag 13 juli 2015 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoeveel dates heb jij al gehad via Fok?
Kuzko is geinigquote:Op maandag 13 juli 2015 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedereen is met vakantieEn ik kijk Keizer Kuzko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |