arme mpgquote:Op maandag 13 juli 2015 21:48 schreef Takaiki het volgende:
Maar ik ga MPG zn tomaten slachten voor de soep
soms lijkt het wel de ideale uitwegquote:Op maandag 13 juli 2015 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil voorlopig nog nergens dood gevonden worden
Alleen dan profiteren -anderen- daarvan en zelf heb je niets... ja wormen...quote:Op maandag 13 juli 2015 21:56 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
soms lijkt het wel de ideale uitweg
Ik heb net 2e rondje sauna erop zittenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:56 schreef Arch-Indar het volgende:
Was fietsie al aangekomen op zijn bestemming?
Doe eens niet zo gek.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:56 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
ik mot geen gras op mijn buikquote:Op maandag 13 juli 2015 21:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alleen dan profiteren -anderen- daarvan en zelf heb je niets... ja wormen...
ah je hebt een excuss om naar andere blote vrouwen te kijkenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb net 2e rondje sauna erop zitten
Niet dat soort gekke dingen zeggen hoor!quote:Op maandag 13 juli 2015 21:56 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
Prive sauna in huisje.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:58 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
ah je hebt een excuss om naar andere blote vrouwen te kijken
slecht geregeldquote:Op maandag 13 juli 2015 21:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Prive sauna in huisje.
Nog geen aanbellende buurvrouwen gehad.
quote:Op maandag 13 juli 2015 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet dat soort gekke dingen zeggen hoor!
Waarom zit je niet op de Veluwe?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Prive sauna in huisje.
Nog geen aanbellende buurvrouwen gehad.
tot nu toe ook geen leuke buurvrouwen gezien, want het regende.quote:
Vakantie op de Veluwe voelt een beetje als ehm.... in je eigen achtertuin gaan zitten, maar dan net op een ander plekkie als normaal.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom zit je niet op de Veluwe?Dan was ik praktisch je buurvrouw
Misschien moet jij dan bij willekeurige huisjes aanbellen? Al die buurvrouwen zitten in hun eigen sauna natuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2015 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
tot nu toe ook geen leuke buurvrouwen gezien, want het regende.
tja, had je maar wat meer af moeten zakken. hier is het al weken ron de 30 en ver erboven en de komende weken ook.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
tot nu toe ook geen leuke buurvrouwen gezien, want het regende.
Vind je?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vakantie op de Veluwe voelt een beetje als ehm.... in je eigen achtertuin gaan zitten, maar dan net op een ander plekkie als normaal.
Niet echt "weg" zegmaar...
je had beter in mijn achtertuin kunnen zittenquote:Op maandag 13 juli 2015 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vakantie op de Veluwe voelt een beetje als ehm.... in je eigen achtertuin gaan zitten, maar dan net op een ander plekkie als normaal.
Kan de batterij er ook uit?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:04 schreef fietsie het volgende:
Briljante klok-keuze van de interior designers hier overigens.
Ieder uur begint er een zangvogeltje te zingenSteeds een ander vogeltje voor ieder uur.
Het oorspronkelijke plan was dat ik nu tegels zat te lijmen.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:03 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
tja, had je maar wat meer af moeten zakken. hier is het al weken ron de 30 en ver erboven en de komende weken ook.
komende vrijdag weer een uitchieter richting 40, das minder
En dan mevrouw Kampf vermaken met Friese mopjes?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:04 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
je had beter in mijn achtertuin kunnen zitten
afschietenquote:Op maandag 13 juli 2015 22:04 schreef fietsie het volgende:
Briljante klok-keuze van de interior designers hier overigens.
Ieder uur begint er een zangvogeltje te zingenSteeds een ander vogeltje voor ieder uur.
nee, de bulten aarde uitrijden zodat mijn tuin vlak wordtquote:Op maandag 13 juli 2015 22:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan mevrouw Kampf vermaken met Friese mopjes?
Hmmm onze Atlas-kraan haalt 14 km/h. Hoe lang ben ik dan onderweg, via legale route?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:08 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
nee, de bulten aarde uitrijden zodat mijn tuin vlak wordt
die van mevr. fiets ?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:08 schreef fietsie het volgende:
Nu aan het uitzoeken welke mergelgrot ik eens van binnen ga bewonderen
reken maar uit .... friesland - baselquote:Op maandag 13 juli 2015 22:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmmm onze Atlas-kraan haalt 14 km/h. Hoe lang ben ik dan onderweg, via legale route?
Dat is vakantie in Limburg ookquote:Op maandag 13 juli 2015 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is erg leuk, heb ik in Valkenburg ook gedaanquote:Op maandag 13 juli 2015 22:08 schreef fietsie het volgende:
Nu aan het uitzoeken welke mergelgrot ik eens van binnen ga bewonderen
Nee, dat is het buitenlandquote:
ik ben ook gek op "natte tunnels"quote:Op maandag 13 juli 2015 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is erg leuk, heb ik in Valkenburg ook gedaanVond het echt tof. Al was het niet zo spectaculair als andere grotten die ik bezocht heb
Ik weet wel, als de Russen komen ga ik naar Valkenburg![]()
Mevrouw Kampf zal blij met je zijnquote:Op maandag 13 juli 2015 22:16 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
ik ben ook gek op "natte tunnels"
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mevrouw Kampf zal blij met je zijnHeb er maar weinig aan hier dat jij daar van houdt
"From Prague you will be testing solutions built by our team in Basel"quote:Op maandag 13 juli 2015 22:20 schreef Kampfdackel het volgende:
zoek je een job op monster.... geef je in "testing" en als locatie "Basel" en dan komt ie met een job in praag
Ze testen je...quote:Op maandag 13 juli 2015 22:20 schreef Kampfdackel het volgende:
zoek je een job op monster.... geef je in "testing" en als locatie "Basel" en dan komt ie met een job in praag
Truste. Have fun with the campinggeluiden.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze testen je...
Ik ga slapen, was lange dag zo. Truste allemaal!
trustequote:Op maandag 13 juli 2015 22:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze testen je...
Ik ga slapen, was lange dag zo. Truste allemaal!
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
"From Prague you will be testing solutions built by our team in Basel"
wat zijn tiepiesche camping geluiden. boerende, schetenlatende luidruchtige dronken snurkende figuren ?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Truste. Have fun with the campinggeluiden.
In mijn oude caravan vooral het zoemen van de ventilatiequote:Op maandag 13 juli 2015 22:25 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
wat zijn tiepiesche camping geluiden. boerende, schetenlatende luidruchtige dronken snurkende figuren ?
sta je niet op een camping dan ?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
In mijn oude caravan vooral het zoemen van de ventilatie
Nee ik klikte op zo'n Fok-sponsor-linkje: landalquote:
Jaquote:Op maandag 13 juli 2015 22:25 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
wat zijn tiepiesche camping geluiden. boerende, schetenlatende luidruchtige dronken snurkende figuren ?
Nee joh, dat is een heel ander internet.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:36 schreef Rickertman96 het volgende:
Internetbankieren werkt toch ook in het buitenland, zolang er maar internetverbinding is?
Toch?
kquote:Op maandag 13 juli 2015 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, dat is een heel ander internet.
Er liepen hier al mensen met zo'n rolletje handdoek-met-zwemkleding vanuit het Zwembad naar het huisje....quote:Op maandag 13 juli 2015 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn vergeet de toiletrolmode niet
Vergelijkbaar, maar toch andersquote:Op maandag 13 juli 2015 22:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er liepen hier al mensen met zo'n rolletje handdoek-met-zwemkleding vanuit het Zwembad naar het huisje....
Ehm jaquote:Op maandag 13 juli 2015 22:36 schreef Rickertman96 het volgende:
Internetbankieren werkt toch ook in het buitenland, zolang er maar internetverbinding is?
Toch?
Dan neem je iemand meequote:Op maandag 13 juli 2015 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
ik wil ook wel weer eens naar een camping eigenlijk.![]()
Alleen omdat nou alleen te doen
Tijd om iemand daarvoor te gaan zoeken danquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 13 juli 2015 22:46 schreef fietsie het volgende:
Was trouwens gek; brandwonden deden niet eens pijn in de sauna. Had verwacht dat dat goed zeer zou doen...
Ehm vrienden?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd om iemand daarvoor te gaan zoeken dan
Bijnaquote:
Die gaan lekker allemaal met hun familie etc op vakantie. Daar wil ik dan weer niet bij mee hoorquote:
Naar Osloquote:Op maandag 13 juli 2015 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Ehm vrienden?![]()
[..]
BijnaHoezo?
Naar meer fokmeets komen, ontmoet je mensen met wie je mogelijk op vakantie kanquote:Op maandag 13 juli 2015 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaan lekker allemaal met hun familie etc op vakantie. Daar wil ik dan weer niet bij mee hoor
Awesome!!!!!quote:
Nu zeg je gewoon rare dingen hequote:Op maandag 13 juli 2015 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naar meer fokmeets komen, ontmoet je mensen met wie je mogelijk op vakantie kan![]()
Ehm nee hoorquote:
Ik ben ook wel op fokmeets geweest hoor. Ben er op de duur alleen mee opgehouden.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm nee hoor![]()
Heb zo al best veel mensen leren kennen, hartstikke leuk
Ja, jammer, heb je nog nooit gezienquote:Op maandag 13 juli 2015 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel op fokmeets geweest hoor. Ben er op de duur alleen mee opgehouden.
Heeeeeeee leef je nog?quote:
Tijd terug wel. Ben bij Loungemeets geweest en wat FOT meets.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jammer, heb je nog nooit gezien
[..]
Heeeeeeee leef je nog?
Nee hoor, ik ga bijna op vakantie met degene die ik op mijn eerste Fokmeet tegenkwamquote:
Dan nog heb je nog niet gezienquote:Op maandag 13 juli 2015 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd terug wel. Ben bij Loungemeets geweest en wat FOT meets.
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga bijna op vakantie met degene die ik op mijn eerste Fokmeet tegenkwam
Echt zin in. Nu een beetje voorbereiden. Zoek nog gekke / bruikbare items om mee te nemen op de brommer. Is nl een run met veel andere deelnemers.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naar meer fokmeets komen, ontmoet je mensen met wie je mogelijk op vakantie kan![]()
[..]
Awesome!!!!!
Jawelquote:Op maandag 13 juli 2015 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jammer, heb je nog nooit gezien
[..]
Heeeeeeee leef je nog?
Al in Frankrijk, Duitsland en Tsjechië geweest met die Fokkerquote:
Nee, want jij kwam daar nietquote:
Wat voor dingen?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Echt zin in. Nu een beetje voorbereiden. Zoek nog gekke / bruikbare items om mee te nemen op de brommer. Is nl een run met veel andere deelnemers.
Fijnquote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Al in Frankrijk, Duitsland en Tsjechië geweest met die Fokker
Dus tot 8 augustus?quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Echt zin in. Nu een beetje voorbereiden. Zoek nog gekke / bruikbare items om mee te nemen op de brommer. Is nl een run met veel andere deelnemers.
Slaap lekkerquote:
Dus ja, meeten kan best werkenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor dingen?
[..]
Fijn
[..]Zalig!
Iedereen is met vakantiequote:
Keizer watko?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedereen is met vakantieEn ik kijk Keizer Kuzko
Disneyquote:Op maandag 13 juli 2015 23:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Keizer watko?
En pfff... vakantie is voor mietjes
Wat fijnquote:
Hoeveel dates heb jij al gehad via Fok?quote:
Verschillende items. Nog een groene ptt brievenbus, een vat/ton, 2 kratten, zwaailampen/verlichting, dingen die herrie maken. En andrre toffe dingen.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor dingen?
[..]
Fijn
[..]Zalig!
Tof!quote:Op maandag 13 juli 2015 23:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik was bezig aan een grooooot strijkkralenproject.
Ken ik nietquote:Op maandag 13 juli 2015 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
DisneyThe emperors new groove
[..]
Wat fijn
Even de streepjes boven mijn bed tellen....quote:Op maandag 13 juli 2015 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoeveel dates heb jij al gehad via Fok?
Kuzko is geinigquote:Op maandag 13 juli 2015 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedereen is met vakantieEn ik kijk Keizer Kuzko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |