arme mpgquote:Op maandag 13 juli 2015 21:48 schreef Takaiki het volgende:
Maar ik ga MPG zn tomaten slachten voor de soep
soms lijkt het wel de ideale uitwegquote:Op maandag 13 juli 2015 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil voorlopig nog nergens dood gevonden worden
Alleen dan profiteren -anderen- daarvan en zelf heb je niets... ja wormen...quote:Op maandag 13 juli 2015 21:56 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
soms lijkt het wel de ideale uitweg
Ik heb net 2e rondje sauna erop zittenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:56 schreef Arch-Indar het volgende:
Was fietsie al aangekomen op zijn bestemming?
Doe eens niet zo gek.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:56 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
ik mot geen gras op mijn buikquote:Op maandag 13 juli 2015 21:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alleen dan profiteren -anderen- daarvan en zelf heb je niets... ja wormen...
ah je hebt een excuss om naar andere blote vrouwen te kijkenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb net 2e rondje sauna erop zitten
Niet dat soort gekke dingen zeggen hoor!quote:Op maandag 13 juli 2015 21:56 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
Prive sauna in huisje.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:58 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
ah je hebt een excuss om naar andere blote vrouwen te kijken
slecht geregeldquote:Op maandag 13 juli 2015 21:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Prive sauna in huisje.
Nog geen aanbellende buurvrouwen gehad.
quote:Op maandag 13 juli 2015 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet dat soort gekke dingen zeggen hoor!
Waarom zit je niet op de Veluwe?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Prive sauna in huisje.
Nog geen aanbellende buurvrouwen gehad.
tot nu toe ook geen leuke buurvrouwen gezien, want het regende.quote:
Vakantie op de Veluwe voelt een beetje als ehm.... in je eigen achtertuin gaan zitten, maar dan net op een ander plekkie als normaal.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom zit je niet op de Veluwe?Dan was ik praktisch je buurvrouw
Misschien moet jij dan bij willekeurige huisjes aanbellen? Al die buurvrouwen zitten in hun eigen sauna natuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2015 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
tot nu toe ook geen leuke buurvrouwen gezien, want het regende.
tja, had je maar wat meer af moeten zakken. hier is het al weken ron de 30 en ver erboven en de komende weken ook.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
tot nu toe ook geen leuke buurvrouwen gezien, want het regende.
Vind je?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vakantie op de Veluwe voelt een beetje als ehm.... in je eigen achtertuin gaan zitten, maar dan net op een ander plekkie als normaal.
Niet echt "weg" zegmaar...
je had beter in mijn achtertuin kunnen zittenquote:Op maandag 13 juli 2015 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vakantie op de Veluwe voelt een beetje als ehm.... in je eigen achtertuin gaan zitten, maar dan net op een ander plekkie als normaal.
Niet echt "weg" zegmaar...
Kan de batterij er ook uit?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:04 schreef fietsie het volgende:
Briljante klok-keuze van de interior designers hier overigens.
Ieder uur begint er een zangvogeltje te zingenSteeds een ander vogeltje voor ieder uur.
Het oorspronkelijke plan was dat ik nu tegels zat te lijmen.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:03 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
tja, had je maar wat meer af moeten zakken. hier is het al weken ron de 30 en ver erboven en de komende weken ook.
komende vrijdag weer een uitchieter richting 40, das minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |