Jaquote:Op maandag 13 juli 2015 22:25 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
wat zijn tiepiesche camping geluiden. boerende, schetenlatende luidruchtige dronken snurkende figuren ?
Nee joh, dat is een heel ander internet.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:36 schreef Rickertman96 het volgende:
Internetbankieren werkt toch ook in het buitenland, zolang er maar internetverbinding is?
Toch?
kquote:Op maandag 13 juli 2015 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, dat is een heel ander internet.
Er liepen hier al mensen met zo'n rolletje handdoek-met-zwemkleding vanuit het Zwembad naar het huisje....quote:Op maandag 13 juli 2015 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn vergeet de toiletrolmode niet
Vergelijkbaar, maar toch andersquote:Op maandag 13 juli 2015 22:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er liepen hier al mensen met zo'n rolletje handdoek-met-zwemkleding vanuit het Zwembad naar het huisje....
Ehm jaquote:Op maandag 13 juli 2015 22:36 schreef Rickertman96 het volgende:
Internetbankieren werkt toch ook in het buitenland, zolang er maar internetverbinding is?
Toch?
Dan neem je iemand meequote:Op maandag 13 juli 2015 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
ik wil ook wel weer eens naar een camping eigenlijk.![]()
Alleen omdat nou alleen te doen
Tijd om iemand daarvoor te gaan zoeken danquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 13 juli 2015 22:46 schreef fietsie het volgende:
Was trouwens gek; brandwonden deden niet eens pijn in de sauna. Had verwacht dat dat goed zeer zou doen...
Ehm vrienden?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd om iemand daarvoor te gaan zoeken dan
Bijnaquote:
Die gaan lekker allemaal met hun familie etc op vakantie. Daar wil ik dan weer niet bij mee hoorquote:
Naar Osloquote:Op maandag 13 juli 2015 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Ehm vrienden?![]()
[..]
BijnaHoezo?
Naar meer fokmeets komen, ontmoet je mensen met wie je mogelijk op vakantie kanquote:Op maandag 13 juli 2015 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaan lekker allemaal met hun familie etc op vakantie. Daar wil ik dan weer niet bij mee hoor
Awesome!!!!!quote:
Nu zeg je gewoon rare dingen hequote:Op maandag 13 juli 2015 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naar meer fokmeets komen, ontmoet je mensen met wie je mogelijk op vakantie kan![]()
Ehm nee hoorquote:
Ik ben ook wel op fokmeets geweest hoor. Ben er op de duur alleen mee opgehouden.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm nee hoor![]()
Heb zo al best veel mensen leren kennen, hartstikke leuk
Ja, jammer, heb je nog nooit gezienquote:Op maandag 13 juli 2015 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel op fokmeets geweest hoor. Ben er op de duur alleen mee opgehouden.
Heeeeeeee leef je nog?quote:
Tijd terug wel. Ben bij Loungemeets geweest en wat FOT meets.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jammer, heb je nog nooit gezien
[..]
Heeeeeeee leef je nog?
Nee hoor, ik ga bijna op vakantie met degene die ik op mijn eerste Fokmeet tegenkwamquote:
Dan nog heb je nog niet gezienquote:Op maandag 13 juli 2015 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd terug wel. Ben bij Loungemeets geweest en wat FOT meets.
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga bijna op vakantie met degene die ik op mijn eerste Fokmeet tegenkwam
Echt zin in. Nu een beetje voorbereiden. Zoek nog gekke / bruikbare items om mee te nemen op de brommer. Is nl een run met veel andere deelnemers.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Naar meer fokmeets komen, ontmoet je mensen met wie je mogelijk op vakantie kan![]()
[..]
Awesome!!!!!
Jawelquote:Op maandag 13 juli 2015 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jammer, heb je nog nooit gezien
[..]
Heeeeeeee leef je nog?
Al in Frankrijk, Duitsland en Tsjechië geweest met die Fokkerquote:
Nee, want jij kwam daar nietquote:
Wat voor dingen?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Echt zin in. Nu een beetje voorbereiden. Zoek nog gekke / bruikbare items om mee te nemen op de brommer. Is nl een run met veel andere deelnemers.
Fijnquote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Al in Frankrijk, Duitsland en Tsjechië geweest met die Fokker
Dus tot 8 augustus?quote:
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Echt zin in. Nu een beetje voorbereiden. Zoek nog gekke / bruikbare items om mee te nemen op de brommer. Is nl een run met veel andere deelnemers.
Slaap lekkerquote:
Dus ja, meeten kan best werkenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor dingen?
[..]
Fijn
[..]Zalig!
Iedereen is met vakantiequote:
Keizer watko?quote:Op maandag 13 juli 2015 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedereen is met vakantieEn ik kijk Keizer Kuzko
Disneyquote:Op maandag 13 juli 2015 23:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Keizer watko?
En pfff... vakantie is voor mietjes
Wat fijnquote:
Hoeveel dates heb jij al gehad via Fok?quote:
Verschillende items. Nog een groene ptt brievenbus, een vat/ton, 2 kratten, zwaailampen/verlichting, dingen die herrie maken. En andrre toffe dingen.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor dingen?
[..]
Fijn
[..]Zalig!
Tof!quote:Op maandag 13 juli 2015 23:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik was bezig aan een grooooot strijkkralenproject.
Ken ik nietquote:Op maandag 13 juli 2015 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
DisneyThe emperors new groove
[..]
Wat fijn
Even de streepjes boven mijn bed tellen....quote:Op maandag 13 juli 2015 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoeveel dates heb jij al gehad via Fok?
Kuzko is geinigquote:Op maandag 13 juli 2015 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedereen is met vakantieEn ik kijk Keizer Kuzko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |