Dat was geen klachtquote:Op maandag 13 juli 2015 20:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij wat slap was
De koffie?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij wat slap was
Oh bluh, ik hoop voor je dat het meevalt!!quote:Op maandag 13 juli 2015 20:50 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Prima prima...
Moet alleen woensdag verplicht naar UWV
Hopelijk hoef ik alleen te luisteren.
Als ze met rollenspel of iets dergelijks komen taai ik af
Die ene?quote:
Blijf je nu wat langer?quote:
Dat hoopte ik wel jaquote:
Ik dacht ook alquote:
Tja als "hij" en "slap" in 1 zin voorkomenquote:
Tja, maar ze quote wel een post, waarin eigenlijk alleen kofie en het gezicht van Takkie staan. Dus dan is 1 van de 2 slap en niks anders..quote:Op maandag 13 juli 2015 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Tja als "hij" en "slap" in 1 zin voorkomen
En 3 slapers, niet in de kwoot dan, maar wel in een ander berichtje van catquote:Op maandag 13 juli 2015 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, maar ze quote wel een post, waarin eigenlijk alleen kofie en het gezicht van Takkie staan. Dus dan is 1 van de 2 slap en niks anders..
En ze zijn ook niet te koop daar of je hebt een geschikte korte broek?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:14 schreef fietsie het volgende:
Dat je er ook gewoon op vakantie gaand achterkomt dat je niet zoiets bezit als een zwembroek.
dat wordt dus een nudistencamping opzoekenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:14 schreef fietsie het volgende:
Dat je er ook gewoon op vakantie gaand achterkomt dat je niet zoiets bezit als een zwembroek.
Nee hoor. ze had maar 1 slaper te gast en dat was haar vriend.. Die 3 die Cat bedoelde waren Takkie zelf. MPG en Ik...quote:Op maandag 13 juli 2015 21:12 schreef drakin het volgende:
[..]
En 3 slapers, niet in de kwoot dan, maar wel in een ander berichtje van cat
A dirty mind is a joy foreverquote:Op maandag 13 juli 2015 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Tja als "hij" en "slap" in 1 zin voorkomen
ik probeer hetquote:Op maandag 13 juli 2015 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh bluh, ik hoop voor je dat het meevalt!!
[..]
Die ene?
[..]
Blijf je nu wat langer?
Je bedoelt dat Roermond meer op Heerlen lijkt???quote:
Nee, Heerlen is het Helmond van Limburgquote:Op maandag 13 juli 2015 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Roermond meer op Heerlen lijkt???![]()
Mijn gezichtquote:Op maandag 13 juli 2015 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, maar ze quote wel een post, waarin eigenlijk alleen kofie en het gezicht van Takkie staan. Dus dan is 1 van de 2 slap en niks anders..
Jullie sliepen niet door de koffie?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. ze had maar 1 slaper te gast en dat was haar vriend.. Die 3 die Cat bedoelde waren Takkie zelf. MPG en Ik...
is toch allemaal 1 pot nat, Limburg ?quote:
Ik had het over Noord en Midden Limburg.VOlgens mij ligt Heerlen in Zuid-Limburgquote:
UIteindelijk wel, maar toen was ik al ergens andersquote:
in dromenland ?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
UIteindelijk wel, maar toen was ik al ergens anders
Woensdag wel, zoooo geen zin inquote:
jaloers op Cat ?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Woensdag wel, zoooo geen zin in
Ik twijfel of ik een orgaan ga doneren om er onderuit te komen
Volgens MPG wil je in Belfeld niet dood gevonden wordenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had het over Noord en Midden Limburg.VOlgens mij ligt Heerlen in Zuid-Limburg![]()
![]()
![]()
Over heel Limburg gesproken is Heerlen wel het afvoerputje van de provincie ja
Ehm, serieus?quote:
en waar denk je dan aan MPG of een ander orgaan ?quote:
Ik wil voorlopig nog nergens dood gevonden wordenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Volgens MPG wil je in Belfeld niet dood gevonden worden
Even nog terugkomen op wat anders, ik was de tweede van de dag zelfs..quote:
Ja datquote:Op maandag 13 juli 2015 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil voorlopig nog nergens dood gevonden worden
Nee johquote:
MPG zit niet aan mij vast hoorquote:Op maandag 13 juli 2015 21:38 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
en waar denk je dan aan MPG of een ander orgaan ?
lolletje, maar klasse hoorquote:Op maandag 13 juli 2015 21:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Even nog terugkomen op wat anders, ik was de tweede van de dag zelfs..
Van de twee.
quote:Op maandag 13 juli 2015 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil voorlopig nog nergens dood gevonden worden
Lekker therapeutisch met grof geweld een luxaflex met schroeven en pluggen en al van de muur trekkenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee joh
Zij had een geldige reden om niet te komen en was ook compleet onzin dat ze haar lastig bleven vallen.
Mij mogen ze wel lastig vallen want ik mankeer niks maar ik heb er 0,niks zin in want ik heb nu totaal geen behoefte aan gezeur aan mn hoofd
Dankjequote:Op maandag 13 juli 2015 21:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee joh
Zij had een geldige reden om niet te komen en was ook compleet onzin dat ze haar lastig bleven vallen.
Mij mogen ze wel lastig vallen want ik mankeer niks maar ik heb er 0,niks zin in want ik heb nu totaal geen behoefte aan gezeur aan mn hoofd
quote:Op maandag 13 juli 2015 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker therapeutisch met grof geweld een luxaflex met schroeven en pluggen en al van de muur trekkenen behang afscheuren enzo
quote:Op maandag 13 juli 2015 21:48 schreef Takaiki het volgende:
Maar ik ga MPG zn tomaten slachten voor de soep
Dat las ik in eerste instantie verkeerdquote:Op maandag 13 juli 2015 21:48 schreef Takaiki het volgende:
Maar ik ga MPG zn tomaten slachten voor de soep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |