Dat was geen klachtquote:Op maandag 13 juli 2015 20:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij wat slap was
De koffie?quote:Op maandag 13 juli 2015 20:46 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij wat slap was
Oh bluh, ik hoop voor je dat het meevalt!!quote:Op maandag 13 juli 2015 20:50 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Prima prima...
Moet alleen woensdag verplicht naar UWV
Hopelijk hoef ik alleen te luisteren.
Als ze met rollenspel of iets dergelijks komen taai ik af
Die ene?quote:
Blijf je nu wat langer?quote:
Dat hoopte ik wel jaquote:
Ik dacht ook alquote:
Tja als "hij" en "slap" in 1 zin voorkomenquote:
Tja, maar ze quote wel een post, waarin eigenlijk alleen kofie en het gezicht van Takkie staan. Dus dan is 1 van de 2 slap en niks anders..quote:Op maandag 13 juli 2015 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Tja als "hij" en "slap" in 1 zin voorkomen
En 3 slapers, niet in de kwoot dan, maar wel in een ander berichtje van catquote:Op maandag 13 juli 2015 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, maar ze quote wel een post, waarin eigenlijk alleen kofie en het gezicht van Takkie staan. Dus dan is 1 van de 2 slap en niks anders..
En ze zijn ook niet te koop daar of je hebt een geschikte korte broek?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:14 schreef fietsie het volgende:
Dat je er ook gewoon op vakantie gaand achterkomt dat je niet zoiets bezit als een zwembroek.
dat wordt dus een nudistencamping opzoekenquote:Op maandag 13 juli 2015 21:14 schreef fietsie het volgende:
Dat je er ook gewoon op vakantie gaand achterkomt dat je niet zoiets bezit als een zwembroek.
Nee hoor. ze had maar 1 slaper te gast en dat was haar vriend.. Die 3 die Cat bedoelde waren Takkie zelf. MPG en Ik...quote:Op maandag 13 juli 2015 21:12 schreef drakin het volgende:
[..]
En 3 slapers, niet in de kwoot dan, maar wel in een ander berichtje van cat
A dirty mind is a joy foreverquote:Op maandag 13 juli 2015 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Tja als "hij" en "slap" in 1 zin voorkomen
ik probeer hetquote:Op maandag 13 juli 2015 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh bluh, ik hoop voor je dat het meevalt!!
[..]
Die ene?
[..]
Blijf je nu wat langer?
Je bedoelt dat Roermond meer op Heerlen lijkt???quote:
Nee, Heerlen is het Helmond van Limburgquote:Op maandag 13 juli 2015 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Roermond meer op Heerlen lijkt???![]()
Mijn gezichtquote:Op maandag 13 juli 2015 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, maar ze quote wel een post, waarin eigenlijk alleen kofie en het gezicht van Takkie staan. Dus dan is 1 van de 2 slap en niks anders..
Jullie sliepen niet door de koffie?quote:Op maandag 13 juli 2015 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. ze had maar 1 slaper te gast en dat was haar vriend.. Die 3 die Cat bedoelde waren Takkie zelf. MPG en Ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |