Het was een retorische vraag.quote:
1 dag zwart en nu geen TR's plaatsen?? Foei!quote:
Gut o gut, een lolletje mag nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
1 dag zwart en nu geen TR's plaatsen?? Foei!
Ik vond dat wel een nuttige reactie van TS maar idd de kwoot stond er nogquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Gut o gut, een lolletje mag niet![]()
Je vergeet trouwens dingen weg te gooien.
WGR / Webshop stort geld niet terug
quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:06 schreef Mark het volgende:
TS verkiest om alleen over de gevolgen te praten, niet over de rechtszaak zelf. Dat is natuurlijk zijn goed recht
Oké, die had ik niet gezien. Alleen de eerste paar posts om een indruk te krijgen van het topic om daarna mijn reactie te geven.quote:
excuses aanvaardquote:Op zondag 2 augustus 2015 15:12 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Oké, die had ik niet gezien. Alleen de eerste paar posts om een indruk te krijgen van het topic om daarna mijn reactie te geven.
Waar zie jij excuses?quote:
Het sarcasme droop er gelukkig niet van af dusquote:
Jawel, als het terzake doet en niet gebruikt wordt om hoog in google terecht te komen.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:01 schreef manifold het volgende:
Ik ben wel benieuwd waarom bij WGR / Conflict tussenpersoon luchtvaartmaatschappij door een moderator in de TT en elk bericht de naam van de tussenpersoon wordt veranderd naar 'tussenpersoon' en dit bij bijvoorbeeld een topic als WGR / conflict autoverhuurder niet wordt gedaan?
Is het noemen van bedrijfsnamen niet meer toegestaan?
Thanks, duidelijk verhaal. Niet zo spannend als alle complottheorien die er op los gelaten hadden kunnen worden, maar duidelijk...quote:Op woensdag 5 augustus 2015 09:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jawel, als het terzake doet en niet gebruikt wordt om hoog in google terecht te komen.
De TS van de luchtvaartmaatschappij heeft zijn post neergezet met erg vaak de naam van de tussenpersoon en belazerd en conflict. Hij is nog welgeteld 2 seconden online geweest en daarna niet meer gezien.
Ik heb nog gewacht omdat ik hoopte dat TS wel weer online zou komen en het topic niet alleen om namen te roepen was en hoog in google terecht te komen.
Op dit moment is TS nog niet online geweest.
Ik wil er wel een complot over bedenken. Maar dan moet ik even de tijd hebben. Vanavond als ik weer thuis ben zal ik eens denken.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 11:56 schreef manifold het volgende:
[..]
Thanks, duidelijk verhaal. Niet zo spannend als alle complottheorien die er op los gelaten hadden kunnen worden, maar duidelijk...
poef....quote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:00 schreef k_man het volgende:
WGR / Banken met "hoge" rente-topic #69 Zomerrente's
Kan hier iets aan gedaan worden? Diverse hints om het on topic te houden sorteren geen enkel effect. Misschien dringt er iets door als off topic posts op magische wijze beginnen te verdwijnen...
Ik neem aan dat je doelt op WGR / Banken met "hoge" rente-topic #69 Zomerrente'squote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:04 schreef hpeopjes het volgende:
Nizno weer "voortvarend" bezig geweest?
Ik interpreteer dat dan maar als een "ja", Nizno.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 13:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je doelt op WGR / Banken met "hoge" rente-topic #69 Zomerrente's
De bedoeling van het topic is duidelijk lijkt mij.
omdat jou reactie kwam nadat ik deze post al had geplaatst.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:18 schreef wieisboos het volgende:
Waarom mocht mijn reactie op deze post niet blijven staan? En de post zelf wel? WGR / Bestelling Bol.com niet ontvangen. Geen vergoeding, wat nu?
Ik gooi het in de groep.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:43 schreef Arcee het volgende:
AEX / Quotes van de stock-fucking-master: Warren Buffett.
Mag dit topic naar WGR?
de groep meldt dat het niet meer lukt om ze uit gesloten fora te trekken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 20:43 schreef Arcee het volgende:
AEX / Quotes van de stock-fucking-master: Warren Buffett.
Mag dit topic naar WGR?
Het is al een topic waarin ik flink aan het schonen ben geweest. Waarbij ik weinig zin heb om ook nog een aanrakingsfetisj voorbij te zien komenquote:
Je overdrijft het modden. En nee, niet zozeer of alleen bij mij. Een veeg teken is dat ik me meer aan het modden erger dan aan de zogenaamd modwaardige bijdragen. Geen zin, ben er weg van.quote:Op zondag 16 augustus 2015 01:40 schreef Nizno het volgende:
Het is al een topic waarin ik flink aan het schonen ben geweest. Waarbij ik weinig zin heb om ook nog een aanrakingsfetisj voorbij te zien komen
Ow, stond die nog wel gekoppeld?quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:38 schreef zarGon het volgende:
WGR / Imtech aandelen kopen.
Waarom is dat topic gekoppeld aan de reeks?.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ow, stond die nog wel gekoppeld?
Ik had even getest en dacht hem ook ontkoppeld te hebben, zal fout zijn gegaan.
Nu getest en hij is ontkoppeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |