Via welke site doe je zoiets trouwens?quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:35 schreef JoPiDo het volgende:
Ik had maandagavond het geniale plan opgevat om er 1000 te kopen, dinsdag bij opening stonden in mijn account, maar gelukkig woensdag nog kunnen verkopen zodat het uiteindelijke verlies nog heel erg mee viel.
Gokken op de beurs is niet helemaal mijn ding zullen we maar zeggen.
Ja ok, je hebt het dus over hele korte intervallen. Kopen en dan paar uur later weg doen. In elk geval na vandaag bestaat het aandeel dus niet meer? Dus 0 euro.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:33 schreef LXIV het volgende:
Aan het einde van de dag worden ze gedelist. Dan kun je ze niet meer via de beurs kopen of verkopen. Het is een idee, maar wel een heel slecht idee.
Nota bene wel dat de laatste 2 dagen waarop in Imtech gehandeld is, de koers intraday met respectievelijk 100% en 200% steeg. Je had er heel rijk mee kunnen worden.
Vanmiddag om 17:30 is Imtech echt niks meer waard. In de tussentijd kan nog vanalles gebeuren. Als het op 1 ct opend kan de koers nog best de drie cent aantikken. Dat is 300% winst.
Ging verbazend snel en makkelijk via mijning.nl; binnen 10 minuten een rekening geopend en een order geplaatst.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:39 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Via welke site doe je zoiets trouwens?
Er zal voor de aandeelhouders niks overblijven, daar kun je wel vanuit gaan. Ik durf dan ook echt niet te kopen vandaag, ook niet voor 1 cent. Van de andere kant zou het me niets verbazen dat er intraday (dus gedurende de dag) nog een koersstijging van 100% is op zeker moment.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:40 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja ok, je hebt het dus over hele korte intervallen. Kopen en dan paar uur later weg doen. In elk geval na vandaag bestaat het aandeel dus niet meer? Dus 0 euro.
Hoe kan zoiets eigenlijk nog stijgen op zijn stervensdag ?quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zal voor de aandeelhouders niks overblijven, daar kun je wel vanuit gaan. Ik durf dan ook echt niet te kopen vandaag, ook niet voor 1 cent. Van de andere kant zou het me niets verbazen dat er intraday (dus gedurende de dag) nog een koersstijging van 100% is op zeker moment.
Stel je koopt (als het straks opent) voor 0,01 en om 13:00 staat het op 0,02. Als je dan verkoopt heb je 100% winst. Na vandaag kun je er echter niet meer in handelen.
Mensen zoals jij. Die hopen dat het van 0,02 naar 0,03 stijgt voordat het definitief sluit.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:51 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoe kan zoiets eigenlijk nog stijgen op zijn stervensdag ?
Aha, denk dat het dan bij 0,02 dan wel gezien is, want dan zet iedereen het weer te koop. Ik waag mij er niet aan hoor, maar wilde weten hoe het zit.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mensen zoals jij. Die hopen dat het van 0,02 naar 0,03 stijgt voordat het definitief sluit.
Ik zal het je zeker ook niet adviseren. Maar toen Imtech al failliet was is het intraday ook nog 300% gestegen. We zullen zien of dit vandaag ook gebeurt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Aha, denk dat het dan bij 0,02 dan wel gezien is, want dan zet iedereen het weer te koop. Ik waag mij er niet aan hoor, maar wilde weten hoe het zit.
quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--De handel in het aandeel Royal Imtech nv (IM.AE) is maandagochtend stilgelegd door de Autoriteit Financiele Markten (AFM), in afwachting van een persbericht, zo meldt de toezichthouder.
Vorige week verloor de technisch dienstverlener ruim 83% op weekbasis, met een slotkoers op vrijdag van EUR0,12, nadat donderdag bekend werd dat de vennootschap en enkele andere onderdelen failliet zijn verklaard.
De curatoren van het bedrijf uit Gouda zijn momenteel bezig zo veel mogelijk van Imtech te behouden, waarbij rendabele onderdelen op veel belangstelling van potentiele kopers kunnen rekenen, zo meldden de curatoren vorige week.
Als voormalig eigenaar van sns-aandelen zeg ik: het kan raar lopen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:19 schreef LXIV het volgende:
Zal toch nog wel openen vandaag? Dat moet wel, omdat er verder geen handelsmogelijkheid meer is. Of morgen wordt alsnog geopend.
Ik denk niet dat dit zal gebeuren. Als verkondigd wordt dat vandaag de laatste handelsdag is en die laatste dag wordt gecancelled, dan zullen mensen die vrijdag gewacht hebben met verkopen ongetwijfeld bezwaar aantekenen. Dan missen ze hun laatste dag om te verkopen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:30 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Als voormalig eigenaar van sns-aandelen zeg ik: het kan raar lopen.
Zou me niets verbazen als rien ne va plus nu al geroepen wordt.
(Allemachtig wat was ik toen blij met mijn stoploss 2 dagen voor onteigening.)
Je en vorige keer kwam dat persbericht ook vlak voor 17.00u.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit zal gebeuren. Als verkondigd wordt dat vandaag de laatste handelsdag is en die laatste dag wordt gecancelled, dan zullen mensen die vrijdag gewacht hebben met verkopen ongetwijfeld bezwaar aantekenen. Dan missen ze hun laatste dag om te verkopen.
De reden dat de handel nu stilligt is dat er gewacht wordt op een persbericht van Imtech. Daarna zal de handel ongetwijfeld hervat worden. En anders wordt er morgen wel een extra dagje ingelast.
Het gaat natuurlijk niet om medelijden, maar om het recht die aandelen te kunnen verkopen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:13 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Je en vorige keer kwam dat persbericht ook vlak voor 17.00u.
Mensen die vrijdag niet verkocht/gehandeld hebben zijn geen beleggers maar gokkers. Of shorters. En sorry daar heb ik geen medelijden mee.
Dit vind ik veel erger:
500 bedrijven dupe val Imtech
quote:Vandaag is de laatste dag van Imtech in de Midkap. Nabeurs wordt het fonds teruggezet naar de lokale markt. De curator heeft al gezegd dat er voor aandeelhouders waarschijnlijk niets over blijft.
Aanzet
De AFM hoopt dat de handel vandaag kan worden hervat, maar dat is niet zeker. 'De bal ligt nu bij Imtech. Zij moeten met een persbericht komen', aldus een woordvoerder van de toezichthouder.
Ok, dan maakt het niet zoveel uit.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:40 schreef Norma_Jeane het volgende:
Dan kennelijk naar de lokale beurs.
handel imtech stilgelegd in afwachting persbericht
[..]
Kijk, na 15 minuten handel al 50% in de plus. Dat maak ik op jaarbasis niet!quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:40 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja ok, je hebt het dus over hele korte intervallen. Kopen en dan paar uur later weg doen. In elk geval na vandaag bestaat het aandeel dus niet meer? Dus 0 euro.
Holy shit, van 0,12 naar 0,18.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 09:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kijk, na 15 minuten handel al 50% in de plus. Dat maak ik op jaarbasis niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |