abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154906784
Beste,

Ik heb op 6 Juni een vliegtickets geboekt naar Turkije, het is op 2 Oktober tot en met 10 Oktober.
Ik kreeg een bevestiging en zag ik direct dat mijn Achternaam niet volledig was gespeld, er miste 1 letter, terwijl ik zeker weet dat ik die fout niet hebt gemaakt aangezien ik altijd 3x hebt gekeken.
(zonder annuleringsverzekering, om failliete vliegmaatschappij te voorkomen, grote zal niet zo snel onderuit gaan)

Dus ik belde direct naar tussenpersoon, ze zeiden tegen mij, dat ze niet kunnen veranderen, ze hebben wel een notitie gezet.
Maar ik hoorde verhalen rond, dat de douane of vliegmaatschappij, je zal weigeren.
Dus heb ik nogmaals gebeld, ze zeiden inderdaad dat er moeilijkheden zullen vinden.
Dus volgens hun een optie om een tickets te annuleren en opnieuw boeken, maar ik krijg het geld niet terug, ook wordt het betaalde bedrag niet ingehouden bij de volgende boeking.
Gefrustreerd belde ik de vliegmaatschappij, (vriendelijke mensen) ze zeiden dat het mogelijk is om achternaam te wijzigen, maar dat kan door tussenpersoon waar ik hebt gekocht veranderd worden, aangezien ik nog geen tickets hebt ontvangen (electronische) kunnen ze altijd veranderen, als ze dat niet kunnen, zijn ze verplicht om het geld terug te storten en moet ik het opnieuw boeken.
Belde wederom de tussenpersoon en ze houden stellig aan dat ze de machtiging niet hebben om te veranderen van de vliegmaatschappij (voorwaarden).

Dus mijn vraag is, of jullie zoiets vergelijkbare situatie hebben meegemaakt.
Wat zouden jullie doen?
Word ik hier belazerd ?

Ik laat mijn vakantie niet verpesten en ook ben ik niet van plan om dubbel te betalen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Nizno op 04-08-2015 23:43:10 ]
pi_154907019
Ik heb precies hetzelfde gehad naar Amerika.

Uiteindelijk ticket moeten aanpassen aan de balie van de vliegtuig maatschappij op Schiphol. Tussenpersoon weigerde.....

[ Bericht 4% gewijzigd door Nizno op 04-08-2015 23:09:12 ]
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 21:36:56 #3
202348 Susi
Temple of Love
pi_154907502
Ik zie hier direct een aluhoedjestoestand waarin vliegmaatschappijen geld geven aan tussenpersoon om spelfoutjes te maken bij het maken van tickets. Tussenpersoon weigert vervolgens om de naam te veranderen. Maatschappij kan uiteindelijk extra geld vangen als jij aan de balie staat om je naam te laten veranderen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Nizno op 04-08-2015 23:41:42 ]
pi_154908481
Als je online een ticket gekocht hebt lijkt het me toch dat jij een fout gemaakt hebt bij het invoeren van je gegevens, het is niet zo dat je naam nog een keer handmatig overgetypt wordt bij tussenpersoon.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nizno op 04-08-2015 23:10:05 ]
pi_154911959
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 21:54 schreef manifold het volgende:
Als je online een ticket gekocht hebt lijkt het me toch dat jij een fout gemaakt hebt bij het invoeren van je gegevens, het is niet zo dat je naam nog een keer handmatig overgetypt wordt bij tussenpersoon.
dit inderdaad,

[ Bericht 1% gewijzigd door Nizno op 04-08-2015 23:10:15 ]
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 23:22:31 #6
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_154912708
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 21:54 schreef manifold het volgende:
Dit, tenzij je een raar karakter in je naam hebt zitten als ë ofzo, wat ineens weggevallen is door hun falende systeem, maar dat lijkt me sterk.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  woensdag 5 augustus 2015 @ 07:52:46 #7
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_154918819
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 23:22 schreef Tanin het volgende:

[..]

Dit, tenzij je een raar karakter in je naam hebt zitten als ë ofzo, wat ineens weggevallen is door hun falende systeem, maar dat lijkt me sterk.
Of een zeer lange naam die door het systeem wordt afgekapt, maar ook dat lijkt me sterk :P.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')