abonnement Unibet Coolblue
pi_154734352
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:06 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik vind dat een lastige. Op zich zou ik zeggen, tuulk mag iedereen hier kritisch en harde vragen stellen om duidelijkheid te krijgen. Maar als je daarmee een topic in WGR dusdanig mee naar beneden trekt denk ik dat je beter een topic in KLB kan kiezen.
Ik denk dat dat hoofdzakelijk komt door de drama die TS zelf tentoonspreidt (actie) dan door de kritiek daarop (reactie). Oftewel, TS bepaalt zelf de toon in zijn topic, niet degenen die goedwillend reageren met opbouwende kritiek.
pi_154737566
quote:
99s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Selectief modden.

Kijk ook eens naar: WGR / advies lenen geld binnen 72 uur! _O-
Dat soort topics gingen vroeger ook gewoon zonder pardon op slot.

Snap niet waarom nu niet.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_154737716
Waarom is Nizno alleen hier actief als mod? Waar is/wat doet de rest?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_154738262
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 18:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom is Nizno alleen hier actief als mod? Waar is/wat doet de rest?
Dat is niet zo, Maharbal is ook actief geweest alleen hebben jullie het waarschijnlijk niet gezien. Daarnaast zullen de andere moderators waarschijnlijk het druk hebben met andere zaken momenteel (werk en dat soort irrelevante zaken).

Wat betreft het advies-topic, nadat het in feedback was gestart hebben wij als FA's geadviseerd het topic in WGR te openen. Ik heb het gelezen en over het algemeen is er niet veel mis met dat topic.
pi_154738580
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2015 18:32 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat is niet zo, Maharbal is ook actief geweest alleen hebben jullie het waarschijnlijk niet gezien. Daarnaast zullen de andere moderators waarschijnlijk het druk hebben met andere zaken momenteel (werk en dat soort irrelevante zaken).
Geweest? Niemand is mij uitleg verschuldigd ofzo hoor. Maar is iets meer zichtbaarheid/binding met een forum dat je mod niet handiger?

quote:
Wat betreft het advies-topic, nadat het in feedback was gestart hebben wij als FA's geadviseerd het topic in WGR te openen. Ik heb het gelezen en over het algemeen is er niet veel mis met dat topic.
Slecht advies dan.
Ts wil helemaal geen advies. Want ts gaan niet in op advies, behalve met vage smoesjes. Vroeger gingen dit soort topics gewoon zonder pardon de kliko in. Geheel logisch ook gezien ts zijn ontbrekende pohi en intenties. Al is het naast om de ts tegen zichzelf in bescherming te nemen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Licht Ontvlambaar woensdag 29 juli 2015 @ 18:44:24 #56
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_154738617
Hoi kapitein, ik ben er wel, maar zichtbaar zijn is op moment even wat moeilijk helaas.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_154739189
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 18:42 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Geweest? Niemand is mij uitleg verschuldigd ofzo hoor. Maar is iets meer zichtbaarheid/binding met een forum dat je mod niet handiger?

[..]

Dat klopt inderdaad, niemand is jou uitleg verschuldigd maar toch vraag je er nu al twee keer om. De moderators die dit forum modereren hebben prima binding met hun forum. Vergeet niet dat mensen dit vrijwillig doen en ook gewoon een leven ernaast hebben met werk, kinderen, gezin, familie en vrienden enzo

quote:
Slecht advies dan.
Ts wil helemaal geen advies. Want ts gaan niet in op advies, behalve met vage smoesjes. Vroeger gingen dit soort topics gewoon zonder pardon de kliko in. Geheel logisch ook gezien ts zijn ontbrekende pohi en intenties. Al is het naast om de ts tegen zichzelf in bescherming te nemen.
Tja, daar verschillen we dan van mening over. Het is een nieuwe user en die kan je ook proberen te helpen ipv gelijk de kliko ingooien.
pi_154740337
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 18:44 schreef Sjeen het volgende:
Hoi kapitein, ik ben er wel, maar zichtbaar zijn is op moment even wat moeilijk helaas.
Hoi Tante Sjeen :W
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_154740556
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2015 19:05 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad, niemand is jou uitleg verschuldigd maar toch vraag je er nu al twee keer om.
Ja. Problemen mee?

quote:
De moderators die dit forum modereren hebben prima binding met hun forum. Vergeet niet dat mensen dit vrijwillig doen en ook gewoon een leven ernaast hebben met werk, kinderen, gezin, familie en vrienden enzo
Hoeveel moderatoren lopen er eigenlijk rond op WGR?
Ik ken er maar twee. En nee, dat ligt niet aan mij.

quote:
Tja, daar verschillen we dan van mening over. Het is een nieuwe user en die kan je ook proberen te helpen ipv gelijk de kliko ingooien.
Ik zal hem wel even een flitskredietje adviseren. ^O^
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_154740873
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 19:55 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ja. Problemen mee?

Neuh, ik bevestig alleen de opmerking die je zelf maakte.
quote:
[..]

Hoeveel moderatoren lopen er eigenlijk rond op WGR?
Ik ken er maar twee. En nee, dat ligt niet aan mij.

Staat gewoon in de index.
pi_154741694
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2015 20:03 schreef Tem het volgende:

Staat gewoon in de index.
Het was een retorische vraag.
Sorry, zal voortaan duidelijker zijn.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 30 juli 2015 @ 18:33:59 #62
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_154770195
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 18:44 schreef Sjeen het volgende:

1 dag zwart en nu geen TR's plaatsen?? Foei! ~O>
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_154772899
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juli 2015 18:33 schreef Nizno het volgende:

[..]

1 dag zwart en nu geen TR's plaatsen?? Foei! ~O>
Gut o gut, een lolletje mag niet :{

Je vergeet trouwens dingen weg te gooien.
WGR / Webshop stort geld niet terug
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 30 juli 2015 @ 20:28:01 #64
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_154773054
quote:
15s.gif Op donderdag 30 juli 2015 20:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Gut o gut, een lolletje mag niet :{

Je vergeet trouwens dingen weg te gooien.
WGR / Webshop stort geld niet terug
Ik vond dat wel een nuttige reactie van TS maar idd de kwoot stond er nog :)

edit
ow enneuh ik kan wel een lolletje waarderen hoor :) was alleen zo lekker opruimen :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_154841341
WGR / Geen rechtsbijstand na veroordeling
Waarom is mijn reactie verwijderd? "Als je echt onschuldig bent ga je toch tot het uiterste."
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 2 augustus 2015 @ 15:09:08 #66
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_154841428
vanwege deze post.
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juli 2015 14:06 schreef Mark het volgende:
TS verkiest om alleen over de gevolgen te praten, niet over de rechtszaak zelf. Dat is natuurlijk zijn goed recht
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_154841477
quote:
99s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:09 schreef Nizno het volgende:
vanwege deze post.

[..]

Oké, die had ik niet gezien. Alleen de eerste paar posts om een indruk te krijgen van het topic om daarna mijn reactie te geven.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 2 augustus 2015 @ 15:16:08 #68
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_154841563
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:12 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Oké, die had ik niet gezien. Alleen de eerste paar posts om een indruk te krijgen van het topic om daarna mijn reactie te geven.
excuses aanvaard :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_154843566
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:16 schreef Nizno het volgende:

[..]

excuses aanvaard :)
Waar zie jij excuses? :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 2 augustus 2015 @ 19:23:46 #70
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_154847934
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 16:40 schreef r_one het volgende:

[..]

Waar zie jij excuses? :P
Het sarcasme droop er gelukkig niet van af dus :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_154919405
Ik ben wel benieuwd waarom bij WGR / Conflict tussenpersoon luchtvaartmaatschappij door een moderator in de TT en elk bericht de naam van de tussenpersoon wordt veranderd naar 'tussenpersoon' en dit bij bijvoorbeeld een topic als WGR / conflict autoverhuurder niet wordt gedaan?

Is het noemen van bedrijfsnamen niet meer toegestaan?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 5 augustus 2015 @ 09:29:11 #72
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_154919819
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:01 schreef manifold het volgende:
Ik ben wel benieuwd waarom bij WGR / Conflict tussenpersoon luchtvaartmaatschappij door een moderator in de TT en elk bericht de naam van de tussenpersoon wordt veranderd naar 'tussenpersoon' en dit bij bijvoorbeeld een topic als WGR / conflict autoverhuurder niet wordt gedaan?

Is het noemen van bedrijfsnamen niet meer toegestaan?
Jawel, als het terzake doet en niet gebruikt wordt om hoog in google terecht te komen.
De TS van de luchtvaartmaatschappij heeft zijn post neergezet met erg vaak de naam van de tussenpersoon en belazerd en conflict. Hij is nog welgeteld 2 seconden online geweest en daarna niet meer gezien.
Ik heb nog gewacht omdat ik hoopte dat TS wel weer online zou komen en het topic niet alleen om namen te roepen was en hoog in google terecht te komen.

Op dit moment is TS nog niet online geweest.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_154923022
quote:
99s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:29 schreef Nizno het volgende:

[..]

Jawel, als het terzake doet en niet gebruikt wordt om hoog in google terecht te komen.
De TS van de luchtvaartmaatschappij heeft zijn post neergezet met erg vaak de naam van de tussenpersoon en belazerd en conflict. Hij is nog welgeteld 2 seconden online geweest en daarna niet meer gezien.
Ik heb nog gewacht omdat ik hoopte dat TS wel weer online zou komen en het topic niet alleen om namen te roepen was en hoog in google terecht te komen.

Op dit moment is TS nog niet online geweest.
Thanks, duidelijk verhaal. Niet zo spannend als alle complottheorien die er op los gelaten hadden kunnen worden, maar duidelijk...
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 5 augustus 2015 @ 12:16:24 #74
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_154923492
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:56 schreef manifold het volgende:

[..]

Thanks, duidelijk verhaal. Niet zo spannend als alle complottheorien die er op los gelaten hadden kunnen worden, maar duidelijk...
Ik wil er wel een complot over bedenken. Maar dan moet ik even de tijd hebben. Vanavond als ik weer thuis ben zal ik eens denken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_154944930
WGR / Banken met "hoge" rente-topic #69 Zomerrente's

Kan hier iets aan gedaan worden? Diverse hints om het on topic te houden sorteren geen enkel effect. Misschien dringt er iets door als off topic posts op magische wijze beginnen te verdwijnen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')